Jump to content



E-shop RMA και πάλι!!


crmaris

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε άλλο thread είχα πει ότι μου ψοφήσαν μετά από firm update 2 intel ssd που είχα πάρει από το e-shop. Τους έστειλα μέσω eshop point για RMA και τους δύο στις 29/10. Την Τρίτη (10/11) που πέρασε μου ήρθε μύνημα στο κινητό ότι πιστώθηκα 205 ευρό για τον έναν.

Έκτοτε η τύχη του 2ου αγνοείται. Έχω πάρει 100 τηλέφωνα, έχω μιλήσει με όλους τους υπαλλήλους του service. Έχω στείλει 2 mail (το δεύτερο με κοινοποίηση προς efpolis και INKA) και ακόμη δεν έχω λάβει καμιά απάντηση. Κανείς δεν ξέρει που βόσκει ο 2ος SSD. Μου λέν ότι μπορεί να είναι στην αποθήκη, στο service και εγώ δεν ξέρω που.

Επίσης σήμερα που μιλούσα για 100στη φορά με υπάλληλο του service και του είπα να με συνδέσει με τον προϊστάμενό του (διότι δεν εβγαζα άκρη) αφού έκανε την εκτροπή κλήσης μετά από 20 λεπτά αναμονής κανείς δεν απάντησε!! Και αυτό έγινε 2 φορές (πήρα δηλαδή 2 φορές τηλέφωνο και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο).

Ρε παιδιά το λέγατε πολλοί αλλά προσωπικά τέτοια κοροϊδία δεν έχω ξαναζήσει. Έσταξα 410 ευρό για τους 2 SSD και εδώ και 15 μέρες με δουλεύουν κανονικά. Αυτό που με τσατίζει ακόμη περισσότερο είναι ότι από την Τρίτη μου λεν ότι και καλά θα με πάρουν τηλέφωνο να με ενημερώσουν κτλ και κανείς δεν επικοινωνεί μαζί μου, μόνο εγώ την βγάζω κανονικά στο τηλέφωνο και περιμένω στην αναμονή πόσες ώρες για να ακούσω το ίδιο παραμύθι ξανά και ξανά.

Τι να πω. Εγώ είμαι ο βλάκας τελικά που τους εμπιστεύτικα για τις αγορές μου..

συνεχίστε να αγοράζετε από εκεί.......λυπάμαι που σου συνέβη αλλά δεν είσαι και κάνας νέος στο forum που δε ξέρει τι εστί βερύκοκο.

Αυτό με το eshop δεν μπορώ να το καταλάβω...

Πρώτη φορά βλέπω επιχείρηση που για να κερδίσει 10 δραχμές, ρισκάρει το όνομα και την φήμη της καθ' εξακολούθηση.

συνεχίστε να αγοράζετε από εκεί.......λυπάμαι που σου συνέβη αλλά δεν είσαι και κάνας νέος στο forum που δε ξέρει τι εστί βερύκοκο.

Δυστυχώς εδώ Μυτιλήνη δεν υπάρχουν άλλες "φτηνές" αλυσίδες μαγαζιών και το eshop point βόλευε λόγω μηδενικού κόστους μεταφορικών και 13% ΦΠΑ.

Τώρα που την πάτησα όμως δεν πρόκεται να ξανασχοληθώ με αυτούς. Θα ξοφλήσω το πιστωτικό μου (όποτε δεήσουν και ανακαλύψουν που βρίσκεται ο χαμένος SSD, μπορεί να διοργανώσουν και κανά κυνήγι χαμένου θησαυρού/SSD στην αποθήκη τους τώρα που πλησιάζουν και τα χριστούγεννα και να τον βρουν) και τέρμα.

εχεις χαρτι οτι εδωσες τους 2 με υπογραφη καποιου?

αν ναι,καντου μια μηνυσουλα για υπεξαιρεση να στρωσουν.

υγ:φραγμινο,πραγματικα νομιζεις οτι ποστς του στυλ "καλα να παθεις" προσφερουν κατι η εγω ειμαι παραξενος?

εχεις χαρτι οτι εδωσες τους 2 με υπογραφη καποιου?

αν ναι,καντου μια μηνυσουλα για υπεξαιρεση να στρωσουν.

υγ:φραγμινο,πραγματικα νομιζεις οτι ποστς του στυλ "καλα να παθεις" προσφερουν κατι η εγω ειμαι παραξενος?

Χαρτί μου δώσαν από το eshop point αλλά ανυπόγραφο!! Lol και μένα μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση αυτό. Μόνο το όνομα του προϊσταμένου του eshop point αναγράφεται (ο οποίος όμως είναι καλό παιδί και δε νομίζω ότι φταίει αυτός για το πρόβλημα, τον έβαλα μάλιστα και αυτόν να το ψάξει σήμερα αλλά τον γείωσαν επίσης από τα κεντρικά).

εχεις χαρτι οτι εδωσες τους 2 με υπογραφη καποιου?

αν ναι,καντου μια μηνυσουλα για υπεξαιρεση να στρωσουν.

υγ:φραγμινο,πραγματικα νομιζεις οτι ποστς του στυλ "καλα να παθεις" προσφερουν κατι η εγω ειμαι παραξενος?

σίγουρα δεν προσφέρει κάτι......

είναι όμως το μόνο που μου απομένει να γράφω σε τέτοια thread....κατάντησα γραφικός ε?.....i know.....δε φταίω εγώ κ.εισαγγελέα όμως.........αυτοί τα προκαλούν όλα αυτά.........εν βρασμώ ψυχής λέω οτι λέω:fun:

Αυτό πρέπει να είναι μεγάλη πρωτοτυπία. Εφόσον σου έχουν δώσει απόδειξη ότι παρέλαβαν δύο δίσκους δεν έχει "δεν τον βρίσκουμε". Δηλαδή αν κάποιος από την αποθήκη θέλησε να τρέξει με τον δίσκο σου μερικά benchmarks, για 5-10-50 μέρες, εσύ τι φταις;

Απίστευτοι. :wall:

φιλε και εγω ειμαι απο μυτιληνη και σε καταλαβενω το e-shop βολευει πολυ. παντος μην το αφησεις να περασει ετσι.

το eshop εχει καποιο προβλημα με το service του γενικα..πρεπει να εχεις γαιδουρινη υπομονη οταν τυχει κατι..

Αλλα τους παραδεχομαι στο τμημα των πωλησεων.Χθες το μεσημερι παραγγειλα το COD MW2 και σημερα το μεσημερι το ειχα στα χερια μου..και που? στην κρητη παρακαλω!

Αν ηταν θεμα service ..του χρονου τετοιο καιρο θα ερχοταν

απο πωλήσεις καλά πάνε (όταν είναι να πάρουν λεφτά δηλαδή) αλλά όταν είναι να υποστηρίξουν τον πελάτη τους σώθηκες. Το θέμα παιδιά είναι ότι προσπαθώ να πετύχω έναν x προϊστάμενο στο τηλ για να του τα χώσω αλλά δεν εμφανίζεται πουθενά. Οι απλοί υπάλληλοι λένε συνέχεια τα ίδια (πρέπει να έχουν βάλει κασσέτα). Πρώτη φορά μου τυχαίνει να ζητάω κάποιο προϊστάμενο και αυτός να μην εμφανίζεται. Αναγκαστικά θα περιμένω και τη Δευτέρα και κατά το μεσημεράκι θα τραβήξω μια καταγγελία μπας και βγει άκρη.

Στο τέλος περιμένω να μου πουν γιατί τον έβαλα σε τόσο μικρό κουτί και δεν τον βρίσκουν :wall:

φιλε και εγω ειμαι απο μυτιληνη και σε καταλαβενω το e-shop βολευει πολυ. παντος μην το αφησεις να περασει ετσι.

εγώ από εδώ και πέρα θα αγοράζω από you. Μέσω πιστωτικής και με παράδοση στο κατάστημα You της Μυτιλήνης στα στέλνουν δωρεάν και με 13% ΦΠΑ. Δεν ξέρω τι παίζει από υποστήριξη το You αλλά πιστεύω ότι χειρότερο από το eshop δεν υπάρχει.

Εννοείται καλύτερα από το you,εκεί υπάρχει και infoquest από πίσω.

Εγώ έδωσα ένα dvdrom των 10 ευρώ χαλασμένο ρε παιδιά και το έχουν από 29/10 στο κατάστημα Νικαίας χωρίς κάν να το έχουν ελεγξει...

Πάντως στην ποσοτική παραλαβή αν γράφει τεμ.2 λογικά έχεις αποδεικτικό.

την επομενη φορα βαλε ενα πομποδεκτη GPS πανω.

εγω εξακολουθω να ειμαι υπερ ευχαριστημενος με το e-shop σαν πελατης:p

Χαρτί μου δώσαν από το eshop point αλλά ανυπόγραφο!! Lol και μένα μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση αυτό.

Δελτίο ποσοτικής παραλαβής λέγεται το χαρτί αυτό και πιστοποιεί ότι αυτοί παρέλαβαν από εσένα ότι τους πήγες και ότι εσύ όντως τους πήγες κάτι...

Δεν χρειάζεται υπογραφή, επίσημο έγγραφο είναι και είτε είναι μηχανογραφικό είτε στο έκοψαν με το χέρι από μπλοκάκι.

ΕΝΝΟΕΙΤΕ ότι ΔΕΝ θα το χάσεις.

Αν θέλεις να τους πιέσεις στείλε ένα εξώδικο αλλά θα σου κοστίσει περίσσότερα από το να πάρεις νέο δίσκο.

Κατέφυγε στις απειλές, τί να πώ...

Χαρτί μου δώσαν από το eshop point αλλά ανυπόγραφο!! Lol και μένα μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση αυτό. Μόνο το όνομα του προϊσταμένου του eshop point αναγράφεται (ο οποίος όμως είναι καλό παιδί και δε νομίζω ότι φταίει αυτός για το πρόβλημα, τον έβαλα μάλιστα και αυτόν να το ψάξει σήμερα αλλά τον γείωσαν επίσης από τα κεντρικά).

Πανω στο χαρτι που σου εδωσαν εχει εναν κωδικο παραγγελιας (ασπουμε 09111234567MS)

Βαλε τον στην http://www.e-shop.gr/status.phtml και δες αν βγαζει εναν ή δυο σκληρους!

Πανω στο χαρτι που σου εδωσαν εχει εναν κωδικο παραγγελιας (ασπουμε 09111234567MS)

Βαλε τον στην http://www.e-shop.gr/status.phtml και δες αν βγαζει εναν ή δυο σκληρους!

Μου δώσαν 2 χαρτάκια. Ένα για κάθε σκληρό. Στο παραπάνω link βγάζει τον έναν ως πιστωμένο και τον άλλον απλός ως παραλαβή. Το ότι τον παραλάβαν δεν το αρνούνται. Το που είναι δεν ξέρουν ακόμη :tomato:

Δυστυχώς εδώ Μυτιλήνη δεν υπάρχουν άλλες "φτηνές" αλυσίδες μαγαζιών και το eshop point βόλευε λόγω μηδενικού κόστους μεταφορικών και 13% ΦΠΑ.

Συνολικό κόστος δεν είναι μόνο η τιμή αγοράς. Αυτό κάνει το E-Shop να μην είναι φτηνό εν τέλει.

Αν πρέπει τα λεφτά που γλίτωσες να τα πληρώσεις σε τηλέφωνα με το Service Και σε ψυχοφάρμακα για την μλκία που τους δέρνει, τότε σου βγαίνει πιο ακριβά από το να ψώνιζες από οπουδήποτε...

συγνωμη αλλα γιατι δεν εστελνες μονο σου στην intel τον δισκο για rma αφου ξερεις τα χαλια τους?

Πριν χρονια ειχα στειλει μονος μου στην ocz κατι μνημες rma σε μια βδομαδα ηταν πισω καινουργιες σφραγισμενες.

συγνωμη αλλα γιατι δεν εστελνες μονο σου στην intel τον δισκο για rma αφου ξερεις τα χαλια τους?

Πριν χρονια ειχα στειλει μονος μου στην ocz κατι μνημες rma σε μια βδομαδα ηταν πισω καινουργιες σφραγισμενες.

Μίλησα με Intel και μου είπαν ότι αφού δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα πρέπει να τους πάω πίσω εκεί από όπου τους αγόρασα..

Για την ιστορία μετά από 17 μέρες και άπειρα τηλεφωνήματα έβγαλα τελικά άκρη και μου πιστώσαν και το δεύτερο. Αν και κάτι μου λέει ότι βοήθησε το τελευταίο mail που τους έστειλα το οποίο κοινοποιούσα σε ΓΓΚ και ΙΝΚΑ.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.