himan83gr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12, 2009 Γεια σας παιδιά. Θέλω να ρωτήσω αν ξέρετε πως μπορώ να επικοινωνήσω με την creative στην Ελλάδα για να στείλω την κάρτα ήχου για επιδιόρθωση. Thanks
nick-firestorm Νοέμβριος 14, 2009 #3 Νοέμβριος 14, 2009 Ψαξε στο site τους για rma support και στειλτους email μαζι με την αποδειξη αγορας scanαρισμενη. Θα σου δωσουν διευθυνση να στειλεις τη καρτα, και σε 1-2 βδομαδες θα σου στειλουν new / επιδιορθομενη. Το λεω απο εμπειρια Πολυ ευγενικοι και εξυπηρετικοι στο support τους! Την εστειλα Ιταλια , 7 ευρω νομιζω εκανε η αποστολη, και μεσα σε 1-2 βδομαδες ηρθε το rma.
himan83gr Νοέμβριος 14, 2009 Author #4 Νοέμβριος 14, 2009 Ακολούθησα τις οδηγίες του online οδηγού υποστήριξης και τους έστειλα από εκεί email περιγράφοντας το πρόβλημα. Ελπίζω να μου απαντήσουν. Έψαξα και για RMA support στο αγγλικό site αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό.
nick-firestorm Νοέμβριος 15, 2009 #5 Νοέμβριος 15, 2009 Κομπλε πιστευω θα σου απαντησουν. Εγω ειχα δηλωσει το προιον σε μια ειδικη σελιδα της creative για rma που δεν βρισκω τωρα στο google, αλλα δεν ειχε την Ελλαδα στις χωρες, επελεξα Αγγλια με ψευτικα στοιχεια, και οταν επικοινωνησαν μαζι μου με email τους ειπα πως ειμαι Ελλαδα και τη διευθυνση
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.