ea6gka Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 2009 Καθε μερα που περναει το δημοσιο χανει 3 εκατομμυρια ευρω Καθε μερα που περναει φερνει τους κινεζους ενα βημα πιο κοντα σε ενα λιμανι στην ιταλια,τουρκια,κυπρο καθε μερα που περναει εμποροι,οδηγοι,καταναλωτες καταντουν ερμιο μιας συντεχνιας που θεωρει τσιφλικι του το λιμανι Εαν φυγουν οι κινεζοι θα απαιτησουν αποζημιωση 3 ΔΙΣ ευρω , αμεση πληρωμη Και εμεις ρε ελληναρες που καθομαστε και βλεπουμε στην ΤΙΒΙ αυτο το σκανδαλο μεγατονων τι κανουμε? δλδ ως ποτε και μεχρι που θα παει η κατασταση αυτη με τις συντεχνιες? βρηκα και σε ενα αλλο φορουμ την μισθολογικη κατασταση των λιμενεργατων , το παρακατω ειναι ακαταλληλο προς ιδιωτικους υπαλληλους
deninho Νοέμβριος 7, 2009 #2 Νοέμβριος 7, 2009 Μου έλεγε ο πατέρας μου, ότι πριν 25-30 χρόνια, που είχε πολλά πάρε δώσε με το λιμάνι, το μεροκάματο ενός λιμενεργάτη ήταν σχεδόν όσο ο μέσος μισθός ενός υπαλλήλου. Απ'ότι φαίνεται το δούλεμα συνεχίζεται.
ea6gka Νοέμβριος 7, 2009 Author #3 Νοέμβριος 7, 2009 και το πλεον εξοργιστηκο ειναι να ακους ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ να κοπτονται για τα κεκτημενα των εργατων , ΡΕ ΟΥΣΤ...εργατες των 120.000 ευρω το χρονο :fist:
deninho Νοέμβριος 7, 2009 #4 Νοέμβριος 7, 2009 Να σου πω. Αν οι συνθήκες που επικρατούν στα λιμάνια ήταν σαν του 19ου αιώνα, θα συμφωνούσα με το μισθολόγιο. Αλλά πλέον ούτε στα χέρια τα κουβαλάνε, ούτε τίποτα. Συρματόσχοινα περνάνε στα κοντέϊνερ, και τα σηκώνει γερανός. Οι υπερβολικοί μισθοί βγαίνουν από το γεγονός ότι κάθε λιμενεργάτης πρέπει να "μεταφέρει" κάθε μέρα έναν αριθμό τόνων. Όταν τους ξεπερνάει, μετράει σαν υπερωρία. Αυτό, σε συνδυασμό με την απατεωνιά του ότι το να βγάλεις το Κοντέινερ από το πλοίο και να το ακουμπήσεις στην προβλήτα θεωρείται μια μεταφορά (π.χ. 100 τόνοι), και το να το ξαναπάρεις από εκεί και να το πας στο σημείο για να το παραλάβει φορτηγό θεωρείται δεύτερη μεταφορά (άλλοι 100 τόνοι), φτάνει τα τρελά μισθολόγια. Παλιότερα, και δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα, χρεώνανε με φορτωτικά και τις περιπτώσεις όπου η νταλίκα με το κοντέινερ έμπαινε στο πλοίο για να φύγει κι αυτή. Χωρίς να κάνει κάτι ο λιμενεργάτης δηλαδή Τρελά πράγματα. Αν έχεις κανέναν γνωστό που να είχε οτιδήποτε, από εργοστάσιο μέχρι μαγαζί, και να είχε πάρε δώσε με τον ΟΛΠ θα πάθεις πλάκα με τις ιστορίες που θα σου διηγηθεί. Πέρα από το γεγονός ότι οι Κινέζοι θα φύγουν και θα ζητήσουν αποζημίωση, άλλο ένα πρόβλημα είναι ότι ο ΟΛΠ με αυτές τις απεργίες γίνεται αναξιόπιστος (ενδιάμεσος ή τελικός) προορισμός για τις επιχειρήσεις, και σιγά σιγά θα αρχίσουν να αναζητούν άλλα λιμάνια, π.χ. στην Τουρκία ή στην Ιταλία.
Tsakonas Νοέμβριος 8, 2009 #5 Νοέμβριος 8, 2009 η μαμακια ειναι οτι τις λιστες που δειχνει ο εα6γκα δεν μας τις εδειξε κανεις οταν πηγαιναμε σχολειο με αποτελεσμα να καθομαστε να διαβαζουμε σαν μακακες....
unseen Νοέμβριος 8, 2009 #6 Νοέμβριος 8, 2009 @eagka6 και θυμασε τι μου ελεγες πριν μερικους μηνες για αυτη τη συμφωνια...
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 8, 2009 #8 Νοέμβριος 8, 2009 Για να έχεις ελπίδες να γίνεις εργάτης του ΟΛΠ, πρέπει να έχεις τεράστιο μέσον και να είσαι μανιάτης.Οι περισσότεροι παρατρεχάμενοι των μεγαλο-βουλευτών μισθοδοτούνται από εκεί χωρίς να τους έχει δει ποτέ το λιμάνι.
sotiris Νοέμβριος 8, 2009 #9 Νοέμβριος 8, 2009 Θέλω να γίνω εργάτης τελικά.Τι χρειάζεται εκτός από τα μέσα? (αυτά παίζουν παντού)Ψάχνω στο olp.gr το Apply Now αλλά δεν βρίσκω τπτ. . .
Dorian Νοέμβριος 8, 2009 #10 Νοέμβριος 8, 2009 αν διαφωνεί η κυβέρνηση ας στείλει τα ΜΑΤ να τους σταματήσει, ας εφαρμόσει νόμους περί παράνομης και καταχρηστικής απεργίας. Δε έχω καταλάβει τι ακριβώς ζητάνε διάφοροι, να σταματήσουν μόνοι τους οι εργαζόμενοι από τύψεις;, να πάμε αγανακτισμένοι πολίτες να τους σταματήσουμε για να μη φανεί η νέα κυβέρνηση αστυνομοκρατική; Προεκλογικά αν δεν κάνω λάθος τους είχε υποσχεθεί ότι θα επανεξετάσει το θέμα. Από ότι φαίνεται δεν το έκανε. και απείργησαν όπως είχαν δικαίωμα.
Tsakonas Νοέμβριος 8, 2009 #11 Νοέμβριος 8, 2009 Που φτασαμε μπαμπα.Να επηρεαζεται ο εργαζομενος των 800-900-1000 ευρω απο την απεργια του εργαζομενου των 8.000 και ο 2ος να αποκαλειται και αγωνιστης κιολας.Δηλαδη αμα απεργησει ο Λατσης,πως θα τον αποκαλουν?Τσε Γκεβαρα?
Dorian Νοέμβριος 8, 2009 #12 Νοέμβριος 8, 2009 Που φτασαμε μπαμπα.Να επηρεαζεται ο εργαζομενος των 800-900-1000 ευρω απο την απεργια του εργαζομενου των 8.000 και ο 2ος να αποκαλειται και αγωνιστης κιολας.Ας εφαρμόσει τους νόμους δε με νοιάζει, να την κηρύξει παράνομη και καταχρηστική. Την υποκρισία και την προπαγάνδα δεν μπορώ.
greekfragma Νοέμβριος 8, 2009 #13 Νοέμβριος 8, 2009 και για όσους ξέρουν οτι είμαι ΣΥΡΙΖΑ και βλέπουν τόσα thanks να τους πω οτι δεν είναι ειρωνικά.
ea6gka Νοέμβριος 8, 2009 Author #14 Νοέμβριος 8, 2009 εδω θελει ενα πρωθ/γο σαν τον Ρηγκαν (που εφτασα...) , το 81 αν θυμαμαι καλα οι ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας κατεβηκαν ΟΛΟΙ σε απεργια , παρελυσαν οι ΗΠΑ και τους λεει ο προεδρος μετα απο κατι βδομαδες " οποιος δε παει αυριο στη δουλεια του εχει απολυθει" και το εκανε ε
Snips Νοέμβριος 8, 2009 #15 Νοέμβριος 8, 2009 Υπερτιμημένη τελικά η λέξη "εργάτης". 100.000++ τον χρόνο και απεργούν. Ρε θα ρθούν μέρες που θα δούμε τον Σισσέ και τον Στολτίδη στον δρόμο με πανό και δεν θα το πιστεύουμε!! Ποτέ δεν ξέρεις που θα χτυπήσει αυτή η...."κρίση". :sick:
deninho Νοέμβριος 9, 2009 #17 Νοέμβριος 9, 2009 νομίζω από 1η Οκτωβρίου. Γύρω στις 20 του προηγούμενου μήνα σταμάτησαν, και κάπου τώρα ξανάρχισανΚάτι που ξέχασα να πω στα μισθολογικά, είναι ότι, στις περιόδους όπου έχει μπόλικη δουλειά στον ΟΛΠ [μετά από απεργίες, ή όταν έχει αλλαγή εποχής π.χ. για τα ρουχάδικα], πέφτουν και μπόνους από τους επιχειρηματίες, εννοείται μαύρα, ώστε να υπάρξει προτεραιότητα στα δικά τους εμπορεύματα. Οπότε πέρα από τα 70-100 χιλιάρικα περ γίαρ, να σκεφτόμαστε ότι παίρνουν και μαύρα λεφτά
Kostas007 Νοέμβριος 9, 2009 #19 Νοέμβριος 9, 2009 να υποθεσω οτι με τους κινεζους αυτα θα τα χασουν ε?
xdoc Νοέμβριος 9, 2009 #20 Νοέμβριος 9, 2009 Προεκλογικά αν δεν κάνω λάθος τους είχε υποσχεθεί ότι θα επανεξετάσει το θέμα. Από ότι φαίνεται δεν το έκανε. και απείργησαν όπως είχαν δικαίωμα.Ανέμους έσπειραν(υποσχέσεις) θύελλες θερίζουν
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.