Jump to content



Βοήθεια σε Dev-C++


NitRogEnouS

Recommended Posts

Όλοι ψευδοκώδικα μαθαίναμε στο λύκειο,ή Pascal σε συγκεκριμένες περιπτώσεις,εγώ εκείνη την περίοδο ήμουν μέτριος στον προγραμματισμό(όχι ότι έχω κάνει τεράστια βήματα βέβαια),αλλά έχω μπεί στην λογική του πώς να δουλεύω.Κάτι που το απέκτησα απο το λύκειο ακόμα και με τον τότε τρόπο διδασκαλίας(2005) του μαθήματος κατεύθυνσης "Ανάπτυξη σε προγραμματιστικό Περιβάλλον".

Εγώ θεωρώ ότι το επίπεδο της εκπαίδευσης το ορίζουν όλοι μαζί και οι διδασκόμενοι(φοιτητές-μαθητές),αν δεν έχεις όρεξη μην το κάνεις(-βρές κάτι άλλο).Είμαι αυτής της άποψης,εννοείται βέβαια ότι πρέπει να υπάρχει και σωστό κίνητρο.

Για τους υπολογιστές σαν υλικό και λογισμικό δεν έχω να πώ και ιδιαίτερα πολλά,γιατί εκεί παίζουν άλλα θέματα(βλ.εταιρείες).

Οι καθηγητές όλο ζητάνε να αλλάξει η ύλη όχι μόνο στα μαθήματα πληροφορικής,αλλά γενικότερα.Μην ξεχνάμε όμως ότι αυτές οι συνεχείς αλλαγές δημιουργούν χάσμα και προβήματα στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης,η εκπαίδευση θέλει ριζικές αλλαγές σε πολλούς τομέις με το να γίνονται μικρο-αλλαγές κάθε χρόνο μόνο πρόβλημα μπορούν να δημιουργήσουν.

Να αναφέρω ένα πρόσφατο παράδειγμα,με τα netbooks στην 1η Γυμνασίου.Σήμερα έχουμε 30/10/2009 και πρόσφατα έγινε η χρηματοδότηση για το παραπάνω πρόγραμμα.

Δεν ξέρω αν το γνωρίζουν πολλοί,αλλά αυτό βασίστηκε σε μία συμφωνία της Ε.Ε την γνωστή ώς και i2010(i2010),η οποία έφτασε σε μάς λίγο πρίν την λήξη της προθεσμίας.Αναγκαστικά λοιπόν έγινε αυτό το πρόγραμμα,αλλά αναρωτιέμαι αν η χρήση αυτού του προγράμματος δεν είχε προυποθέσεις για να γίνει η χρηματοδότηση,και μάλιστα αν ναι απο ποιούς ελέχθησαν οι υποδομές.

,αν δεν έχεις όρεξη μην το κάνεις(-βρές κάτι άλλο).
Στην Ελλάδα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό σπουδάζει αυτό που θα του "κάτσει" στο μηχανογραφικό. :shutup:

εγώ που πήγαινα θετική? τι έπρεπε να πω? μπήκα στο τμήμα και δεν ήξερα τη τύφλα μου. μου άρεσε όμως και διάβασα/ασχολήθηκα και εν τέλη έμαθα και μαθαίνω. το πρόβλημα της άσκησης δεν είναι προγραμματιστικό. είναι απλή λογική - σκέψη δευτερόλεπτων. άλλο να μη ξέρεις ότι ο τελεστής % κάνει αυτό που κάνει άλλο να μη μπορείς πως να βρεις τη λύση....

εγώ που πήγαινα θετική? τι έπρεπε να πω? μπήκα στο τμήμα και δεν ήξερα τη τύφλα μου. μου άρεσε όμως και διάβασα/ασχολήθηκα και εν τέλη έμαθα και μαθαίνω. το πρόβλημα της άσκησης δεν είναι προγραμματιστικό. είναι απλή λογική - σκέψη δευτερόλεπτων. άλλο να μη ξέρεις ότι ο τελεστής % κάνει αυτό που κάνει άλλο να μη μπορείς πως να βρεις τη λύση....

Ακριβώς αυτό λέω,είναι θέμα νοοτροπίας,αν το πάρεις με φόβο και το πιό απλό δύσκολο θα σου φαίνεται.

@kezm,έχουν την επιλογή όμως να δηλώσουν άλλη σχολή με το 10% ή να δώσουν την επόμενη χρονια.Το μηχανογραφικό όπως και να το κάνουμε είναι επιλογή,δεν είναι ότι μας κάτσει απο τον κλήρο.


for(i=a;i<=b;i++){
if (i%3==0)
printf("%d ", i);
sum += i;
counter ++;
}
AVG = sum / counter;
printf("\nThe average value is %f", AVG);

Κάπως έτσι τα πιάνει όλα

Για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις, ο παραπάνω κώδικας είναι C-Style.

Ουδε μία σχέση έχει με C++ υλοποίηση, από συνακτικό format και std library.

Αλλα ψιλα γράμματα ειναι αυτά .

Δεν μίλησα για class. Μίλησα για code style και std library. Δεν ειναι υπερβολη αυτό που λέω, είναι ο μοντέρνος τρόπος να γράφεις C++.

Οσο για το παλικάρι που μαθαινει τώρα προτείνω:

Check: C++ Accelerated ( τρομερο βιβλια για αρχάριους )

vectors εννοώ. Τέλος πάντων, δεν έχει νόημα για ένα τόσο μικρό 5 σειρες πρόγραμμα. Γενικότερα μιλούσα για την νοοτροπία που υπάρχει. Διάβαζα τις προάλλες το περιοδικά Ηλεκτρονικά που είχε προγραμματισμό C++ στον AVR microntroller και μου είχαν πέσει τα μάτια. . . . void main(void). . . .

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.