ganastasiou Οκτώβριος 30, 2009 #21 Οκτώβριος 30, 2009 Όλοι ψευδοκώδικα μαθαίναμε στο λύκειο,ή Pascal σε συγκεκριμένες περιπτώσεις,εγώ εκείνη την περίοδο ήμουν μέτριος στον προγραμματισμό(όχι ότι έχω κάνει τεράστια βήματα βέβαια),αλλά έχω μπεί στην λογική του πώς να δουλεύω.Κάτι που το απέκτησα απο το λύκειο ακόμα και με τον τότε τρόπο διδασκαλίας(2005) του μαθήματος κατεύθυνσης "Ανάπτυξη σε προγραμματιστικό Περιβάλλον".Εγώ θεωρώ ότι το επίπεδο της εκπαίδευσης το ορίζουν όλοι μαζί και οι διδασκόμενοι(φοιτητές-μαθητές),αν δεν έχεις όρεξη μην το κάνεις(-βρές κάτι άλλο).Είμαι αυτής της άποψης,εννοείται βέβαια ότι πρέπει να υπάρχει και σωστό κίνητρο.Για τους υπολογιστές σαν υλικό και λογισμικό δεν έχω να πώ και ιδιαίτερα πολλά,γιατί εκεί παίζουν άλλα θέματα(βλ.εταιρείες).Οι καθηγητές όλο ζητάνε να αλλάξει η ύλη όχι μόνο στα μαθήματα πληροφορικής,αλλά γενικότερα.Μην ξεχνάμε όμως ότι αυτές οι συνεχείς αλλαγές δημιουργούν χάσμα και προβήματα στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης,η εκπαίδευση θέλει ριζικές αλλαγές σε πολλούς τομέις με το να γίνονται μικρο-αλλαγές κάθε χρόνο μόνο πρόβλημα μπορούν να δημιουργήσουν.Να αναφέρω ένα πρόσφατο παράδειγμα,με τα netbooks στην 1η Γυμνασίου.Σήμερα έχουμε 30/10/2009 και πρόσφατα έγινε η χρηματοδότηση για το παραπάνω πρόγραμμα.Δεν ξέρω αν το γνωρίζουν πολλοί,αλλά αυτό βασίστηκε σε μία συμφωνία της Ε.Ε την γνωστή ώς και i2010(i2010),η οποία έφτασε σε μάς λίγο πρίν την λήξη της προθεσμίας.Αναγκαστικά λοιπόν έγινε αυτό το πρόγραμμα,αλλά αναρωτιέμαι αν η χρήση αυτού του προγράμματος δεν είχε προυποθέσεις για να γίνει η χρηματοδότηση,και μάλιστα αν ναι απο ποιούς ελέχθησαν οι υποδομές.
kezm Οκτώβριος 30, 2009 #22 Οκτώβριος 30, 2009 ,αν δεν έχεις όρεξη μην το κάνεις(-βρές κάτι άλλο).Στην Ελλάδα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό σπουδάζει αυτό που θα του "κάτσει" στο μηχανογραφικό.
tolis861416003225 Οκτώβριος 30, 2009 #23 Οκτώβριος 30, 2009 εγώ που πήγαινα θετική? τι έπρεπε να πω? μπήκα στο τμήμα και δεν ήξερα τη τύφλα μου. μου άρεσε όμως και διάβασα/ασχολήθηκα και εν τέλη έμαθα και μαθαίνω. το πρόβλημα της άσκησης δεν είναι προγραμματιστικό. είναι απλή λογική - σκέψη δευτερόλεπτων. άλλο να μη ξέρεις ότι ο τελεστής % κάνει αυτό που κάνει άλλο να μη μπορείς πως να βρεις τη λύση....
ganastasiou Οκτώβριος 30, 2009 #24 Οκτώβριος 30, 2009 εγώ που πήγαινα θετική? τι έπρεπε να πω? μπήκα στο τμήμα και δεν ήξερα τη τύφλα μου. μου άρεσε όμως και διάβασα/ασχολήθηκα και εν τέλη έμαθα και μαθαίνω. το πρόβλημα της άσκησης δεν είναι προγραμματιστικό. είναι απλή λογική - σκέψη δευτερόλεπτων. άλλο να μη ξέρεις ότι ο τελεστής % κάνει αυτό που κάνει άλλο να μη μπορείς πως να βρεις τη λύση....Ακριβώς αυτό λέω,είναι θέμα νοοτροπίας,αν το πάρεις με φόβο και το πιό απλό δύσκολο θα σου φαίνεται.@kezm,έχουν την επιλογή όμως να δηλώσουν άλλη σχολή με το 10% ή να δώσουν την επόμενη χρονια.Το μηχανογραφικό όπως και να το κάνουμε είναι επιλογή,δεν είναι ότι μας κάτσει απο τον κλήρο.
0x13 Οκτώβριος 31, 2009 #25 Οκτώβριος 31, 2009 for(i=a;i<=b;i++){ if (i%3==0) printf("%d ", i); sum += i; counter ++; } AVG = sum / counter; printf("\nThe average value is %f", AVG);Κάπως έτσι τα πιάνει όλαΓια να μην υπαρχουν παρεξηγησεις, ο παραπάνω κώδικας είναι C-Style.Ουδε μία σχέση έχει με C++ υλοποίηση, από συνακτικό format και std library.Αλλα ψιλα γράμματα ειναι αυτά .
tolis861416003225 Οκτώβριος 31, 2009 #26 Οκτώβριος 31, 2009 ε και? ο g++ μια χαρα το κανει compile. ε και δλδ να κανει κλαση για να υπολογισει αυτο το πραμα? υπερβολη.
0x13 Οκτώβριος 31, 2009 #27 Οκτώβριος 31, 2009 Δεν μίλησα για class. Μίλησα για code style και std library. Δεν ειναι υπερβολη αυτό που λέω, είναι ο μοντέρνος τρόπος να γράφεις C++.Οσο για το παλικάρι που μαθαινει τώρα προτείνω:Check: C++ Accelerated ( τρομερο βιβλια για αρχάριους )
ganastasiou Οκτώβριος 31, 2009 #28 Οκτώβριος 31, 2009 Έχεις δίκιο σε αυτό που λές 0x13,αλλά κάποιοι είναι της παλιάς σχολής.
tolis861416003225 Οκτώβριος 31, 2009 #29 Οκτώβριος 31, 2009 δλδ εκτος της printf αντικατασταση με cout τι αλλο εννοεις?
0x13 Νοέμβριος 1, 2009 #30 Νοέμβριος 1, 2009 vectors εννοώ. Τέλος πάντων, δεν έχει νόημα για ένα τόσο μικρό 5 σειρες πρόγραμμα. Γενικότερα μιλούσα για την νοοτροπία που υπάρχει. Διάβαζα τις προάλλες το περιοδικά Ηλεκτρονικά που είχε προγραμματισμό C++ στον AVR microntroller και μου είχαν πέσει τα μάτια. . . . void main(void). . . .
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.