Jump to content



Βοήθεια σε Dev-C++


NitRogEnouS

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας.....Νέος στο TheLab καί πρώτο μου θέμα.Αχολούμαι με Dev-C++ και θα ήθελα την βοήθεια σας για ένα προγραμματάκι...το οπόι για ενα κλειστό διάστημα [α,β] θα δίνει το άθροισμα για όλους τους ακέραιους που είναι ακέραια πολλαπλάσια του 3 καί επίσης τον μέσο όρο τους.Περιμένω βοήθεια.....:jump1:

Θες να σου δωσουμε ετοιμο το προγραμμα? Γιατι δεν μας λες που ακριβως εχεις προβλημα για να βοηθησουμε?

Α και για ποια γλωσσα μιλαμε, c ή c++?

Θες να σου δωσουμε ετοιμο το προγραμμα? Γιατι δεν μας λες που ακριβως εχεις προβλημα για να βοηθησουμε?

Α και για ποια γλωσσα μιλαμε, c ή c++?

Μιλάω για c++.Βασικά το πρόβλημα που έχω ειναι οτι δε ξέρω πως να φιάξω την while για το άθροισμα των ακεραίων του διαστήματος που θα δηλώσω κ που θα είναι και ακέραια πολλαπλάσια του 3.Με μπερδευει λιγο και δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω!!

Μία λύση θα ηταν αυτη. Ειναι σε c αλλα πανω κατω το ιδιο και σε c++. (μονο το σημειο που τυπωνει το i αλλαζει νομιζω, στην τριτη γραμμη)

for(i=a;i<=b;i++){
if (i%3==0)
printf("%d ", i);
}

Στην ουσια παιρνεις ολους τους αριθμους απο το a εως το b, για τον καθενα ελεγχεις αν το υπολοιπο της διαιρεσης με το 3 ειναι μηδεν (i%3==0) και τον τυπωνεις.

Ξέχασες το άθροισμα louis gas,όπως επίσης και το μέσο όρο.:big_boss:

Φίλε Nitro δεν έχεις πρόβλημα με την εφαρμογή Dev-C++,αλλά με την εργασία.Άλλο το ένα άλλο το άλλο.!!!!!

Νομίζω ο louis gas επίτηδες (και καλώς) δεν τα έδωσε όλα.

Δηλαδή στο μέγιστο κοινό διαιρέτη τι θα κάνει το παληκάρι, θα κερνάει και μπύρες.....?


for(i=a;i<=b;i++){
if (i%3==0)
printf("%d ", i);
sum += i;
counter ++;
}
AVG = sum / counter;
printf("\nThe average value is %f", AVG);

Κάπως έτσι τα πιάνει όλα

Μπράβο είσαι καλός...:hang2::suicide:

Το ζητούμενο ήταν να έκανε και κάτι μόνος του,πώς θα "ψηθεί" αν του δίνουμε τις λύσεις???

Στην επόμενη εργασία που θα είναι πιθανότατα πιό δύσκολη πώς θα την λύσει??

Kαλό είναι να βοηθάμε,όχι να δίνουμε την λύση στο πιάτο σερβιρισμένη.

Στρώσου διάβασε φίλε Nitro γιατί έτσι δεν κάνεις τίποτα.!!!!!

Συμφωνώ σε αυτό που λες, αλλά αν πάρει ένα 0 στην 1η σειρά (δεδομένου ότι είναι αρχή της χρονιάς), κατά 99.9% θα παρατήσει το μάθημα και θα πάρει με φόβο τον προγραμματισμό.

Δεν θεωρώ ότι το να το παίζουμε αυστηροί και υπεράνω θα του βάλουμε μυαλό. Ούτε το να του δώσουμε μια συμβουλή από ένα φόρουμ θα τον αναγκάσει να στρώσει **** και να διαβάσει.

Άσε τον πιτσιρικά να πάρει στην 1η σειρά ένα 10ράκι, να γλυκαθεί :drool: και από την επόμενη να προσπαθήσει από μόνος του και πάλι για το 10 με τις δικές του δυνάμεις αυτή την φορά. :flower:

Οπότε καταλαβαίνεις NitRogEnouS, ότι στο επόμενο set είσαι μόνος σου. :p

Συμφωνώ σε αυτό που λες, αλλά αν πάρει ένα 0 στην 1η σειρά (δεδομένου ότι είναι αρχή της χρονιάς), κατά 99.9% θα παρατήσει το μάθημα και θα πάρει με φόβο τον προγραμματισμό.

Δεν θεωρώ ότι το να το παίζουμε αυστηροί και υπεράνω θα του βάλουμε μυαλό. Ούτε το να του δώσουμε μια συμβουλή από ένα φόρουμ θα τον αναγκάσει να στρώσει **** και να διαβάσει.

Άσε τον πιτσιρικά να πάρει στην 1η σειρά ένα 10ράκι, να γλυκαθεί :drool: και από την επόμενη να προσπαθήσει από μόνος του και πάλι για το 10 με τις δικές του δυνάμεις αυτή την φορά. :flower:

Οπότε καταλαβαίνεις NitRogEnouS, ότι στο επόμενο set είσαι μόνος σου. :p

Δεν το παίζω αυστηρός ή υπεράνω,αλλά η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

Η γνώμη μου είναι όσα λέω.

H φημολογία ότι ο προγραμματισμός είναι δύσκολο μάθημα είναι νοοτροπία σήμερα και όχι δεδομένο.Δεν είναι όλα τέλεια στην εκπαίδευση και το ξέρω απο πρώτο χέρι μιάς και είμαι φοιτήτης πληροφορικής.Αλλά αν δεν ψαχτείς να λύσεις τις απλές εργασίες,όσον αφορά την μεθοδολογία και το "ψήσιμο" όπως το λέω εγώ,τότε στις δύσκολες δεν έχεις καμμία ελπίδα και δεν θα υπάρχει πάντα κάποιος να σου δίνει ή να σου πουλάει την εργασία,όπως παρατηρείται ότι συμβαίνει στις περισσότερες των περιπτώσεων.

Θα ρωτήσω αντίστροφα αυτό που είπες φίλε kezm αν έστω ο Nitro κάνει συνολικά 4 εργασίες για το μάθημα,την πρώτη την δώσαμε,και τις υπόλοιπες σαφώς δυσκολότερες τις βρεί,με ποιόν ακριβώς τρόπο θα μάθει???To μόνο που εξασκεί σε αυτή την περίπτωση είναι η ικανότητα να παρακάμπτει την δουλειά άλλων για την εργασία,με θύμα τον χρόνο,σκέψη,κούραση,ακόμα και ώφελος οικονομικό.

Για να μην αναφέρω ότι ακόμα και λυμένη να είναι η εργασία,πολλοί δεν ξέρουν και να την "αναλύουν".Εκεί αν ρωτήσει-εξετάσει ο διδάσκων τι κάνει η εργασία και πού,τι ακριβώς θα απαντήσει???Έτσι μου το έδωσαν στο thelab.gr κ.Tαδεδόπουλε,μπείτε και εσείς στο forum,είναι πολύ καλοί στο να λύνουν ασκήσεις.

Δυστυχώς φίλε ganastasiou, στην Ελλάδα ο προγραμματισμός δεν υφίσταται ως μάθημα. Και αυτό γιατί δεν υπάρχει το υπόβαθρο από το σχολείο. Αποτέλεσμα αυτού είναι τα περισσότερα παιδιά να το αντιμετωπίζουν ως μια δυσνόητη αγγαρεία, ενώ στην ουσία είναι κάτι πολύ διασκεδαστικό. Και όσοι τελικά προχωράνε το πετυχαίνουν γιατί από μόνοι τους αφιέρωσαν χρόνο.

Ξέρεις πόσους συμφοιτητές είχα (και ορισμένοι από αυτούς δυνατά μυαλά) που άκουγαν για προγραμματισμό και έτρεχαν (σε τμήμα πληροφορικής Πανεπιστήμιου τώρα...), και αυτό γιατί η πρώτη τους επαφή με το αντικείμενο ήταν η χειρότερη.

Ο NitRogEnouS για να μην μπορεί να σκεφτεί ένα τόσο απλό πρόγραμμα, προφανώς είναι καινούργιος στον προγραμματισμό, και όπως πόσταρε στο φόρουμ μου έδωσε την εντύπωση ότι βιάζεται να προλάβει κάποιο deadline.

Έτσι λοιπόν βοήθησα σε ένδειξη καλής πίστεως.

ΥΓ NitRogEnouS επειδή εσύ είσαι η αιτία που γίνονται όλα αυτά, για να εξιλεωθείς θα διαβάσεις ως την άλλη εβδομάδα μέχρι και pointers, γιατί ακολουθεί άσκηση με συνδεδεμένες λίστες :jump: :fist::rant::devil:

Δυστυχώς φίλε ganastasiou, στην Ελλάδα ο ______________ δεν υφίσταται ως μάθημα. Και αυτό γιατί δεν υπάρχει το υπόβαθρο από το σχολείο. Αποτέλεσμα αυτού είναι τα περισσότερα παιδιά να το αντιμετωπίζουν ως μια δυσνόητη αγγαρεία, ενώ στην ουσία είναι κάτι πολύ διασκεδαστικό. Και όσοι τελικά προχωράνε το πετυχαίνουν γιατί από μόνοι τους αφιέρωσαν χρόνο.

Δηλαδή υπάρχουν άλλα μαθήματα που "προχωράς και πετυχαίνεις" χωρίς να αφιερώσεις "από μόνος σου" χρόνο?

Θα αλλάξει τίποτε αν αφήσω κενό και ο καθένας βάλει ότι του αρέσει?

Σίγουρα, το πόσο χρόνο αφιερώνεις για να ασχοληθείς με κάτι είναι το Α-Ω. Αλλά αν δεν να έχεις και το υπόβαθρο από το σχολείο σίγουρα ξεκινάς από άλλη βάση.

Σίγουρα, το πόσο χρόνο αφιερώνεις για να ασχοληθείς με κάτι είναι το Α-Ω. Αλλά αν δεν να έχεις και το υπόβαθρο από το σχολείο σίγουρα ξεκινάς από άλλη βάση.

Μα αυτό ακριβώς λέω: Για να αποκτίσεις υπόβαθρο πρέπει να ασχοληθείς.

Όσο καλά και να στα πούν, αν δεν βάλεις τα χεράκια σου στη φωτιά και τον κ--- σου κάτω, δεν γίνεται.

Μα αυτό ακριβώς λέω: Για να αποκτίσεις υπόβαθρο πρέπει να ασχοληθείς.

Όσο καλά και να στα πούν, αν δεν βάλεις τα χεράκια σου στη φωτιά και τον κ--- σου κάτω, δεν γίνεται.

Άλλοι μπορούν και άλλοι όχι,δεν έχουν όλοι τον ίδιο τρόπο αντίληψης.Ίσως έχει να κάνει και με την εμπειρία,αλλά ακόμα και αυτό δεν είναι σίγουρο πέραν της αντίληψης.

@kezm:Θα ήθελα να μου πείς πότε και ποιό είναι το κατώτερο υπόβαθρο στην εκπαίδευση που πρέπει για παράδειγμα να έχει κάποιος για να ασχοληθεί με τον προγραμματισμό?:hmm:

Δεν μπορούν όλοι να γίνουν προγραμματιστές. Να περάσουν το μάθημα μπορούν.

Ο προγραμματιστής πρέπει να έχει τον περίφημο "αναλυτικό τρόπο σκέψης" τον οποίο καλλιεργούν κυρίως τα μαθήματα "science" όπως τα μαθηματικά και η φυσική. Επιπλέον πρέπει να του αρέσει να δημιουργεί - π.χ. αν σου αρέσουν από μικρός τα συναρμολογούμενα, η χαρτοκοπτική, οι κατασκευές, κτλ τότε μάλλον το έχεις το μικρόβιο και απλά θέλει να το καλλιεργήσεις. :D

Καλά εννοείται αυτό,όμως τουλάχιστον αυτά που διδάσκονται στα TEI και στα Πανεπιστήμια είναι "κατα κάποιον τρόπο" η βάση.Το αν μετά γουστάρεις και θές να ασχοληθείς είναι άλλο θέμα,απλά αυτός που περιγράφεις σίγουρα θα έχει την άνεση να λειτουργεί ευκολότερα στην δημιουργία των εργασιών.

φίλε ganastasiou, από την δική μου εμπειρία στο λύκειο, τα μαθήματα του προγραμματισμού γινόταν στον πίνακα με κιμωλία (εργαστήριο είχαμε, αλλά pc να δουλεύουν όμως όχι :slap:).

Το μάθημα επικεντρωνόταν στο να μαθαίνουμε σε "ψευδοκώδικα" το "αν", "το αν και εφόσον", το "επανέλαβε έως" κοκ.

Προσωπικά αυτό δεν το θεωρώ σοβαρό επίπεδο για μαθητή λυκείου, όταν από την άλλη στα πχ μαθηματικά έχει φτάσει σε επίπεδο να λύνει παραγώγους και ολοκληρώματα, ή στα αρχαία να μεταφράζει άγνωστο κείμενο. (αναλόγως την κατεύθυνση πάντα)

Ίσως να φταίει το γεγονός ότι οι υπολογιστές μπήκαν στην ζωή μας σχετικά πρόσφατα, και να μην έχουν ωριμάσει οι κατάλληλες συνθήκες για να διδάσκετε πιο σοβαρά και με καλύτερο τρόπο.

BTW Το ξέρετε ότι οι ίδιοι οι καθηγητές Λυκείου είχαν στείλει εδώ και καιρό υπόμνημα στο υπουργείο, να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος, η ύλη και γενικά αυτή η βλ@κεία που δεν προωθεί την γνώση.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.