Jump to content



ΟΧΙ ΣΧΟΛΙΑ.ΑΠΛΑ ΔΕΣ...5870


def

Recommended Posts

Εμενα μου αρεσε αυτο που ειδα,δεν προκειτε ποτε να παρω 6 οθονες!

Δεν ειδα κανενα τρελλο σπασιμο δεδομενου της αναλυσης και τελος αν παιζει ετσι σε τοσο μεγαλη αναλυση και με πρωιμους οδηγους τοτε στην 22-24 οθονη του λαου θα ειναι μια χαρα.

Petrossortep, το θέμα δεν είναι στο μέγεθος της οθόνης, αλλά στο aspect ratio. Δεν χρησιμοποιείς το eyefinity για να μην αγοράσεις μεγαλύτερη οθόνη. Το χρησιμοποιείς για να έχεις
, προσπαθώντας να πιάσεις αυτό που ισχύει IRL. Αν εφαρμοστεί σωστά ένα τέτοιο feature (η αρχή δεν φτάνει, χρειάζονται πολλά πράγματα ακόμα), τότε απλά δεν υπάρχει γυρισμός. Ειδικά για fps, εξομοιωτές και racers...

Στο μέλλον μπορεί να υπάρξουν προσιτές οθόνες με aspect ratio 4,8:1+ . Μέχρι τότε όμως, δεν υπάρχει τρόπος να αυξήσεις το FOV (εκτός και αν πας σε VR δουλειές που έχουν τα δικά τους προβλήματα).

Θες να πεις δηλαδή dante, ότι με το eyefinity θα αξιοποιούμε σε μεγάλο βαθμο την περιφερειακή μας όραση; Γιατί εγώ από τα βίντεο που έχω δει μέχρι στιγμής δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο. Δεν είδα περισσότερη πληροφορία στα άκρα. Με τα μάτια μου μπορώ να αντιληφθώ την ύπαρξη αντικειμένων σε γωνία 180 μοιρών. Βλέπεις εσύ σε κανένα racing game να φαίνονται στις ακριανές οθόνες τα πράγματα που θα έβλεπε κανείς αν έστριβε το κεφάλι του 90 μοίρες;

http://www.smartpcbuilds.com/images/ati-eyefinity.png

Ούτε πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί gamers με γραφεία τόσο μακριά για τοποθέτηση τριών οθονών, ώστε να γίνει mainstream. Μάλλον είναι προτιμότερη μια καμπύλη οθόνη όπως αυτή της alienware.

Υ.Γ: Άσε και τα μαύρα κενά. Λες και βλέπεις γιγαντοοθόνη προεκλογικής συγκέντρωσης.

Αν ήταν τόσο χρήσιμη τεχνολογία δεν θα είχε βγάλει κάτι αντίστοιχο και η nvidia(όπως π.χ η 3d εικόνα που θα υιοθετηθεί από όλους τους μεγάλους του χώρου);

Με το eyefinity πράγματι αξιοποιείται σε μεγαλύτερο βαθμό η περιφερειακή όραση. Το πόσο αυτή αξιοποιείται εξαρτάται από 2 παράγοντες.

1. Το ενεργό apect ratio της επιφάνειας απεικόνισης.

2. Το πως χρησιμοποιεί το software την διαθέσιμη επιφάνεια για απεικόνιση (1st person FOV, multiple FOV implementation κτλ).

Το πλεονέκτημα της χρησιμοποίησης περισσότερων οθονών για να πιάσεις ένα aspect ratio σε αντίθεση με μια, είναι και το σημαντικότερο. Κόστος και support. Φυσικά και υπάρχουν μειονεκτήματα (ο χώρος στο γραφείο δεν είναι ένα από αυτά βέβαια, μιας και μιλάμε για ίση επιφάνεια-FOV-aspect ratio για να κάνουμε σύγκριση), με σημαντικότερα την κατανάλωση, τα bezels (που οδηγούν σε ανάγκη software για να αντιμετωπίζεται και το view distortion) καθώς και την μεγάλη αρχική επένδυση. Όλα τα παραπάνω δουλεύονται αυτή την στιγμή (όχι από την AMD, από όλη σχεδόν την βιομηχανία παραγωγής TFT).

Όσον αφορά την nvidia τώρα, το γεγονός πως δεν έχει κάτι αντίστοιχο δεν σημαίνει πως η τεχνολογία δεν έχει προοπτική. Και δεν σημαίνει πως η nvidia δεν θα έχει κάτι ανάλογο στο μέλλον. Μπορεί δε εύκολα να αντιστραφεί το ερώτημα μιας και το αυτό ισχύει και για άλλες τεχνολογίες (όπως τα VR googles της nv ή το PhysX).

Είπαμε, αν λειτουργήσει σωστά ένα τέτοιο feature, δεν υπάρχει απλά γυρισμός. To immersion που δίνει είναι απλά αβυσσαλέο. Άσε τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν και εκτός gaming...^^

Πάντως, όσων αφορά τα bezels, ο εγκέφαλος κάνει καλά την δουλειά του και στην πραγματική χρήση τα εξαλείφει... μετά από μερικά λεπτά χρήσης απλά δεν φαίνονται... αυτοί που φοράνε γυαλιά με μικρό σκελετό, το ξέρουν καλά... παρόλ' αυτά δεν σημαίνει ότι δεν θέλω και το bezel management... όταν με το καλό έρθει ο αντάπτορας και δουλέψει και το τρίτο μόνιτορ, θα ανεβάσω βιντεάκια... :alien:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.