def Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21, 2009 ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΜΑ?Τελικα που πηγαινει αυτη η ιστορια με το DX?
neuromancer Οκτώβριος 21, 2009 #2 Οκτώβριος 21, 2009 Προσωπικά δε μου καίγεται καρφί τι θα κάνει και τι δεν θα κάνει το 11. Με ενδιαφέρει λίγο παραπάνω από το τίποτα, τι θα κάνουν οι game developers με αυτό. Ωραία τα tech demos με το νερό. Μακάρι να τα χρησιμοποιούσε ο Candelas στο Fishing in the West για να κάνει το ψάρεμα ρεαλιστικότερο. Έχουμε απειρη υπολογιστική ισχύ σε CPUs και GPUs και παιδευόμαστε ακόμη με τα τόξα αντί να είμαστε καβάλα στον πύραυλο.
Gregorypeg1000 Οκτώβριος 21, 2009 #3 Οκτώβριος 21, 2009 δλδ αυτο με το νερο δν μπορει να το κανει το directx10.1?
neuromancer Οκτώβριος 21, 2009 #4 Οκτώβριος 21, 2009 Αντε και στο DX12 θα κάνει και "προβατάκια" πάνω στο κύμα. :snap:
neuromancer Οκτώβριος 22, 2009 #6 Οκτώβριος 22, 2009 Ας δούμε κανένα flight sim της προκοπής κι ας είναι και σε dx10.
MUL Οκτώβριος 22, 2009 #7 Οκτώβριος 22, 2009 Ας δούμε κανένα flight sim της προκοπής κι ας είναι και σε dx10.Συμφωνώ 100%
slaught Οκτώβριος 22, 2009 #8 Οκτώβριος 22, 2009 Βασικα το μεγαλο προβλημα στους Η/Υ ειναι ολα φτιαχνονται με σκοπο να παιζουν σε μεγαλη γκαμα H/W.... ενω στις κονσολες το H/W ειναι συγκεκριμενο οποτε τα παιχνιδια φτιαχνονται μονο για αυτο.Αν δεν γινουν πλατφορμες και στα pc μην περιμενετε ασπρη μερα.
tragikos Οκτώβριος 22, 2009 #9 Οκτώβριος 22, 2009 Εκτός του τίτλου των youtube videos έχετε κάποιο άλλο τρόπο να αποδείξετε ότι μιλάμε για DirectX11; Το δεύτερο video είναι prerendered και απ' όσο ξέρω δεν έχει καμία σχέση με DX11 όπως φαίνεται σε μια συνέντευξη της εταιρείας που το έκανε. Όσο για το πρώτο είναι επιδειξη του DirectCompute της αρχιτεκτονικής CUDA της nVIDIA που υποστηρίζεται και απο DX10...
Arxagelos Οκτώβριος 22, 2009 #10 Οκτώβριος 22, 2009 Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στις μέρες μας οι τίτλοι πρώτα φτιάχνονται για τις κονσόλες και μετά για τα μπρίκια μας, οι τεχνολογίες υπάρχουν, η ισχύς είναι άφθονη αλλά οι εταιρείες με την πειρατεία που επικρατεί στα pc δεν ασχολούνται σοβαρά πλην μερικών περιπτώσεων που έχουν ισχυρούς τίτλους. Ας μην τις κράζουμε όμως γιατί έχουμε και εμείς ευθύνη σε αυτή την κατάντια, ο καθένας με τον τρόπο του λιγότερο ή περισσότερο... αν θυμάμαι καλά η πειρατεία στην χώρα μας πόσο είπαμε οτι είναι? 60-70%? :whistle2:
Samael Οκτώβριος 22, 2009 #11 Οκτώβριος 22, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Rm7cZN0IcrY&feature=relatedαν φτασουμε σε αυτο το σημειο τοτε ΝΑΙ...:-O :drool:
def Οκτώβριος 22, 2009 Author #12 Οκτώβριος 22, 2009 Εκτός του τίτλου των youtube videos έχετε κάποιο άλλο τρόπο να αποδείξετε ότι μιλάμε για DirectX11; Το δεύτερο video είναι prerendered και απ' όσο ξέρω δεν έχει καμία σχέση με DX11 όπως φαίνεται σε μια συνέντευξη της εταιρείας που το έκανε. Όσο για το δεύτερο είναι επιδειξη του DirectCompute της αρχιτεκτονικής CUDA της nVIDIA που υποστηρίζεται και απο DX10...ενταξει ας μιλησουμε τοτε για DX56:giveup:
tragikos Οκτώβριος 23, 2009 #13 Οκτώβριος 23, 2009 ενταξει ας μιλησουμε τοτε για DX56:giveup: Δεν σε πιάνω. Νομίζω με τα links που σου έδωσα καταλαβαίνεις ότι τα video που παρέθεσες σαν DX11, δεν είναι, εκτός αν έχεις κάποια άλλα links που να το αποδεικνύουν.
kbilly13 Οκτώβριος 23, 2009 #14 Οκτώβριος 23, 2009 Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στις μέρες μας οι τίτλοι πρώτα φτιάχνονται για τις κονσόλες και μετά για τα μπρίκια μας, οι τεχνολογίες υπάρχουν, η ισχύς είναι άφθονη αλλά οι εταιρείες με την πειρατεία που επικρατεί στα pc δεν ασχολούνται σοβαρά πλην μερικών περιπτώσεων που έχουν ισχυρούς τίτλους. Ας μην τις κράζουμε όμως γιατί έχουμε και εμείς ευθύνη σε αυτή την κατάντια, ο καθένας με τον τρόπο του λιγότερο ή περισσότερο... αν θυμάμαι καλά η πειρατεία στην χώρα μας πόσο είπαμε οτι είναι? 60-70%? :whistle2:Αυτό ακριβώς! Κάτι θα βγάλουν για να "δικαιολογήσουν" το hardware που πληρώνουμε.. αλλά το software? Πόσοι πληρώνουν?Μη θέλουμε και τα ρέστα..
MUL Οκτώβριος 24, 2009 #17 Οκτώβριος 24, 2009 Το συγκεκριμένο ειναι πολύ ωραίο.. το έβαλα με ριθμησεις DX11 στην GTX275 και μου έδωσε να καταλάβω τις διαφορες οπτικά μεταξύ 10 και 11. πολύ ωραιο... Προτείνω να το δοκιμάσετε σε οποιαδήποτε κάρτα...:snap:
KoMM Οκτώβριος 24, 2009 #18 Οκτώβριος 24, 2009 σε κανονικη δχ11 καρτα θα φαινετα ακομα καλυτερο, και θα χει πολυ ενδιαφερον να δουμε αν υπαρχει διαφορα στα φπς
revenant Οκτώβριος 24, 2009 #19 Οκτώβριος 24, 2009 Το ότι πια σταματάμε να ασχολούμαστε με τρίγωνα και πολύγωνα αλλά με επιφάνειες(Tesselation), αποτελεί από μονό του επανάσταση στο 3D.
Volrath Οκτώβριος 24, 2009 #20 Οκτώβριος 24, 2009 Καλά, τα bench της unigine είναι ψιλοψέμα, όσον αφορά τις διαφορές tess on/off. Πάει και συγκρίνει τώρα την σκεπή πχ του σπιτιού tessellated (με displacement map) vs απλά textured χωρίς καν normal map. Καλή κομπίνα, αλλά δεν είναι τόσο "ουάο". (Για το πάτωμα πχ που το βλέπεις πάντα υπό μεγάλη γωνία tess vs nornal map θα είναι πολύ μικρές οι ορατές διαφορές - συν ότι θα έχεις και μεγαλύτερο φόρτο στην κάρτα γραφικών.) Είδα μια συνέντευξη ενός κήτσου απο την έη-εμ-ντι πάνω στο dx11 και έλεγε ενδιαφέροντα πράγματα (γιατί δεν έπιασε το dx10 ενώ θα πιάσει το dx11 κτλ), αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η υποστήριξη multithread/core. Άντε να δούμε...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.