Jump to content



DX11 και τι περιμενουμε να δουμε?


def

Recommended Posts

Προσωπικά δε μου καίγεται καρφί τι θα κάνει και τι δεν θα κάνει το 11. Με ενδιαφέρει λίγο παραπάνω από το τίποτα, τι θα κάνουν οι game developers με αυτό.

Ωραία τα tech demos με το νερό. Μακάρι να τα χρησιμοποιούσε ο Candelas στο Fishing in the West για να κάνει το ψάρεμα ρεαλιστικότερο. Έχουμε απειρη υπολογιστική ισχύ σε CPUs και GPUs και παιδευόμαστε ακόμη με τα τόξα αντί να είμαστε καβάλα στον πύραυλο.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα το μεγαλο προβλημα στους Η/Υ ειναι ολα φτιαχνονται με σκοπο να παιζουν σε μεγαλη γκαμα H/W.... ενω στις κονσολες το H/W ειναι συγκεκριμενο οποτε τα παιχνιδια φτιαχνονται μονο για αυτο.Αν δεν γινουν πλατφορμες και στα pc μην περιμενετε ασπρη μερα.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός του τίτλου των youtube videos έχετε κάποιο άλλο τρόπο να αποδείξετε ότι μιλάμε για DirectX11;

Το δεύτερο video είναι prerendered και απ' όσο ξέρω δεν έχει καμία σχέση με DX11 όπως φαίνεται σε μια συνέντευξη της εταιρείας που το έκανε. Όσο για το πρώτο είναι επιδειξη του DirectCompute της αρχιτεκτονικής CUDA της nVIDIA που υποστηρίζεται και απο DX10...

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στις μέρες μας οι τίτλοι πρώτα φτιάχνονται για τις κονσόλες και μετά για τα μπρίκια μας, οι τεχνολογίες υπάρχουν, η ισχύς είναι άφθονη αλλά οι εταιρείες με την πειρατεία που επικρατεί στα pc δεν ασχολούνται σοβαρά πλην μερικών περιπτώσεων που έχουν ισχυρούς τίτλους.

Ας μην τις κράζουμε όμως γιατί έχουμε και εμείς ευθύνη σε αυτή την κατάντια, ο καθένας με τον τρόπο του λιγότερο ή περισσότερο... αν θυμάμαι καλά η πειρατεία στην χώρα μας πόσο είπαμε οτι είναι? 60-70%? :whistle2:

Link to comment
Share on other sites

Εκτός του τίτλου των youtube videos έχετε κάποιο άλλο τρόπο να αποδείξετε ότι μιλάμε για DirectX11;

Το δεύτερο video είναι prerendered και απ' όσο ξέρω δεν έχει καμία σχέση με DX11 όπως φαίνεται σε μια συνέντευξη της εταιρείας που το έκανε. Όσο για το δεύτερο είναι επιδειξη του DirectCompute της αρχιτεκτονικής CUDA της nVIDIA που υποστηρίζεται και απο DX10...

ενταξει ας μιλησουμε τοτε για DX56:giveup:

Link to comment
Share on other sites

ενταξει ας μιλησουμε τοτε για DX56:giveup:

Δεν σε πιάνω. Νομίζω με τα links που σου έδωσα καταλαβαίνεις ότι τα video που παρέθεσες σαν DX11, δεν είναι, εκτός αν έχεις κάποια άλλα links που να το αποδεικνύουν. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στις μέρες μας οι τίτλοι πρώτα φτιάχνονται για τις κονσόλες και μετά για τα μπρίκια μας, οι τεχνολογίες υπάρχουν, η ισχύς είναι άφθονη αλλά οι εταιρείες με την πειρατεία που επικρατεί στα pc δεν ασχολούνται σοβαρά πλην μερικών περιπτώσεων που έχουν ισχυρούς τίτλους.

Ας μην τις κράζουμε όμως γιατί έχουμε και εμείς ευθύνη σε αυτή την κατάντια, ο καθένας με τον τρόπο του λιγότερο ή περισσότερο... αν θυμάμαι καλά η πειρατεία στην χώρα μας πόσο είπαμε οτι είναι? 60-70%? :whistle2:

Αυτό ακριβώς!

Κάτι θα βγάλουν για να "δικαιολογήσουν" το hardware που πληρώνουμε.. αλλά το software? Πόσοι πληρώνουν?

Μη θέλουμε και τα ρέστα..

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο

ειναι πολύ ωραίο.. το έβαλα με ριθμησεις DX11 στην GTX275 και μου έδωσε να καταλάβω τις διαφορες οπτικά μεταξύ 10 και 11. πολύ ωραιο... Προτείνω να το δοκιμάσετε σε οποιαδήποτε κάρτα...:snap:
Link to comment
Share on other sites

Καλά, τα bench της unigine είναι ψιλοψέμα, όσον αφορά τις διαφορές tess on/off. Πάει και συγκρίνει τώρα την σκεπή πχ του σπιτιού tessellated (με displacement map) vs απλά textured χωρίς καν normal map. Καλή κομπίνα, αλλά δεν είναι τόσο "ουάο".

(Για το πάτωμα πχ που το βλέπεις πάντα υπό μεγάλη γωνία tess vs nornal map θα είναι πολύ μικρές οι ορατές διαφορές - συν ότι θα έχεις και μεγαλύτερο φόρτο στην κάρτα γραφικών.)

Είδα μια συνέντευξη ενός κήτσου απο την έη-εμ-ντι πάνω στο dx11 και έλεγε ενδιαφέροντα πράγματα (γιατί δεν έπιασε το dx10 ενώ θα πιάσει το dx11 κτλ), αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η υποστήριξη multithread/core. Άντε να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.