def Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21, 2009 ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΜΑ?Τελικα που πηγαινει αυτη η ιστορια με το DX? Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Οκτώβριος 21, 2009 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2009 Προσωπικά δε μου καίγεται καρφί τι θα κάνει και τι δεν θα κάνει το 11. Με ενδιαφέρει λίγο παραπάνω από το τίποτα, τι θα κάνουν οι game developers με αυτό. Ωραία τα tech demos με το νερό. Μακάρι να τα χρησιμοποιούσε ο Candelas στο Fishing in the West για να κάνει το ψάρεμα ρεαλιστικότερο. Έχουμε απειρη υπολογιστική ισχύ σε CPUs και GPUs και παιδευόμαστε ακόμη με τα τόξα αντί να είμαστε καβάλα στον πύραυλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorypeg1000 Οκτώβριος 21, 2009 #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2009 δλδ αυτο με το νερο δν μπορει να το κανει το directx10.1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Οκτώβριος 21, 2009 #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2009 Αντε και στο DX12 θα κάνει και "προβατάκια" πάνω στο κύμα. :snap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Οκτώβριος 22, 2009 Author #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2009 αν φτασουμε σε αυτο το σημειο τοτε ΝΑΙ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Οκτώβριος 22, 2009 #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2009 Ας δούμε κανένα flight sim της προκοπής κι ας είναι και σε dx10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MUL Οκτώβριος 22, 2009 #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2009 Ας δούμε κανένα flight sim της προκοπής κι ας είναι και σε dx10.Συμφωνώ 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaught Οκτώβριος 22, 2009 #8 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2009 Βασικα το μεγαλο προβλημα στους Η/Υ ειναι ολα φτιαχνονται με σκοπο να παιζουν σε μεγαλη γκαμα H/W.... ενω στις κονσολες το H/W ειναι συγκεκριμενο οποτε τα παιχνιδια φτιαχνονται μονο για αυτο.Αν δεν γινουν πλατφορμες και στα pc μην περιμενετε ασπρη μερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Οκτώβριος 22, 2009 #9 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2009 Εκτός του τίτλου των youtube videos έχετε κάποιο άλλο τρόπο να αποδείξετε ότι μιλάμε για DirectX11; Το δεύτερο video είναι prerendered και απ' όσο ξέρω δεν έχει καμία σχέση με DX11 όπως φαίνεται σε μια συνέντευξη της εταιρείας που το έκανε. Όσο για το πρώτο είναι επιδειξη του DirectCompute της αρχιτεκτονικής CUDA της nVIDIA που υποστηρίζεται και απο DX10... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Οκτώβριος 22, 2009 #10 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2009 Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στις μέρες μας οι τίτλοι πρώτα φτιάχνονται για τις κονσόλες και μετά για τα μπρίκια μας, οι τεχνολογίες υπάρχουν, η ισχύς είναι άφθονη αλλά οι εταιρείες με την πειρατεία που επικρατεί στα pc δεν ασχολούνται σοβαρά πλην μερικών περιπτώσεων που έχουν ισχυρούς τίτλους. Ας μην τις κράζουμε όμως γιατί έχουμε και εμείς ευθύνη σε αυτή την κατάντια, ο καθένας με τον τρόπο του λιγότερο ή περισσότερο... αν θυμάμαι καλά η πειρατεία στην χώρα μας πόσο είπαμε οτι είναι? 60-70%? :whistle2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Οκτώβριος 22, 2009 #11 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Rm7cZN0IcrY&feature=relatedαν φτασουμε σε αυτο το σημειο τοτε ΝΑΙ...:-O :drool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Οκτώβριος 22, 2009 Author #12 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2009 Εκτός του τίτλου των youtube videos έχετε κάποιο άλλο τρόπο να αποδείξετε ότι μιλάμε για DirectX11; Το δεύτερο video είναι prerendered και απ' όσο ξέρω δεν έχει καμία σχέση με DX11 όπως φαίνεται σε μια συνέντευξη της εταιρείας που το έκανε. Όσο για το δεύτερο είναι επιδειξη του DirectCompute της αρχιτεκτονικής CUDA της nVIDIA που υποστηρίζεται και απο DX10...ενταξει ας μιλησουμε τοτε για DX56:giveup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Οκτώβριος 23, 2009 #13 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2009 ενταξει ας μιλησουμε τοτε για DX56:giveup: Δεν σε πιάνω. Νομίζω με τα links που σου έδωσα καταλαβαίνεις ότι τα video που παρέθεσες σαν DX11, δεν είναι, εκτός αν έχεις κάποια άλλα links που να το αποδεικνύουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kbilly13 Οκτώβριος 23, 2009 #14 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2009 Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στις μέρες μας οι τίτλοι πρώτα φτιάχνονται για τις κονσόλες και μετά για τα μπρίκια μας, οι τεχνολογίες υπάρχουν, η ισχύς είναι άφθονη αλλά οι εταιρείες με την πειρατεία που επικρατεί στα pc δεν ασχολούνται σοβαρά πλην μερικών περιπτώσεων που έχουν ισχυρούς τίτλους. Ας μην τις κράζουμε όμως γιατί έχουμε και εμείς ευθύνη σε αυτή την κατάντια, ο καθένας με τον τρόπο του λιγότερο ή περισσότερο... αν θυμάμαι καλά η πειρατεία στην χώρα μας πόσο είπαμε οτι είναι? 60-70%? :whistle2:Αυτό ακριβώς! Κάτι θα βγάλουν για να "δικαιολογήσουν" το hardware που πληρώνουμε.. αλλά το software? Πόσοι πληρώνουν?Μη θέλουμε και τα ρέστα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Οκτώβριος 24, 2009 #15 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasi Οκτώβριος 24, 2009 #16 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MUL Οκτώβριος 24, 2009 #17 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2009 Το συγκεκριμένο ειναι πολύ ωραίο.. το έβαλα με ριθμησεις DX11 στην GTX275 και μου έδωσε να καταλάβω τις διαφορες οπτικά μεταξύ 10 και 11. πολύ ωραιο... Προτείνω να το δοκιμάσετε σε οποιαδήποτε κάρτα...:snap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Οκτώβριος 24, 2009 #18 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2009 σε κανονικη δχ11 καρτα θα φαινετα ακομα καλυτερο, και θα χει πολυ ενδιαφερον να δουμε αν υπαρχει διαφορα στα φπς Link to comment Share on other sites More sharing options...
revenant Οκτώβριος 24, 2009 #19 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2009 Το ότι πια σταματάμε να ασχολούμαστε με τρίγωνα και πολύγωνα αλλά με επιφάνειες(Tesselation), αποτελεί από μονό του επανάσταση στο 3D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Οκτώβριος 24, 2009 #20 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2009 Καλά, τα bench της unigine είναι ψιλοψέμα, όσον αφορά τις διαφορές tess on/off. Πάει και συγκρίνει τώρα την σκεπή πχ του σπιτιού tessellated (με displacement map) vs απλά textured χωρίς καν normal map. Καλή κομπίνα, αλλά δεν είναι τόσο "ουάο". (Για το πάτωμα πχ που το βλέπεις πάντα υπό μεγάλη γωνία tess vs nornal map θα είναι πολύ μικρές οι ορατές διαφορές - συν ότι θα έχεις και μεγαλύτερο φόρτο στην κάρτα γραφικών.) Είδα μια συνέντευξη ενός κήτσου απο την έη-εμ-ντι πάνω στο dx11 και έλεγε ενδιαφέροντα πράγματα (γιατί δεν έπιασε το dx10 ενώ θα πιάσει το dx11 κτλ), αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η υποστήριξη multithread/core. Άντε να δούμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.