neuromancer Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16, 2009 Αν και δεν είμαι fanboy, το παλεύει καλά το particle system η nVidia.
nobig Οκτώβριος 17, 2009 #3 Οκτώβριος 17, 2009 Στο πρώτο βίντεο θέλουν να μας πουν ότι οι σκηνές απο transformers 2 & GIG έχουν γίνει με physics real time?:toomuchneTo 2o Πολύ ωραίο
Arxagelos Οκτώβριος 18, 2009 #4 Οκτώβριος 18, 2009 Πω πω!! ρε σεις τι έχουμε να δούμε στα pc μας μελλοντικά!!!
Tsunami Οκτώβριος 20, 2009 #5 Οκτώβριος 20, 2009 Ωραία τα demo αλλά θα έπρεπε ήδη να τα βλέπουμε αυτά και όχι να λέμε συνέχεια τί θα βλέπουμε στο PC μας στο μέλλον. Έχουν καταντήσει οι GPU να είναι δυνατότερες από CPU,με γρηγορότερες μνήμες και πιο ενεργοβόρες και να λέμε το ίδιο πράγμα που λέγαμε επί εποχής Far Cry. Είμαι περίεργος πότε θα βρεθεί ένα καταραμένο studio ανάπτυξης να στρωθεί κάτω να σχεδιάσει optimised κώδικα και να βγάλει ένα παιχνίδι με top notch γραφικά χωρίς να ζητάει την Άρτα και τα Γιάννενα σε hardware.
MADKiller7 Οκτώβριος 20, 2009 #6 Οκτώβριος 20, 2009 Eχει δει κανεις το cpu physics της infernal engine (Ghostbusters). Μπορουν πολλα να γινουν και με την cpu αν αποφασισουν να προγραμματισουν ετσι οπως πρεπει.
Dolly Οκτώβριος 20, 2009 #7 Οκτώβριος 20, 2009 Είμαι περίεργος πότε θα βρεθεί ένα καταραμένο studio ανάπτυξης να στρωθεί κάτω να σχεδιάσει optimised κώδικα και να βγάλει ένα παιχνίδι με top notch γραφικά χωρίς να ζητάει την Άρτα και τα Γιάννενα σε hardware.Θα έλεγα ένα στεγνό «ποτέ», δεδομένης της κατάστασης που πρέπει τα παιχνίδια να είναι οι προπομποί της «νέας τεχνολογίας», και να υπαγορεύουν στους απανταχού gamers, enthusiasts, κλπ, τι να πάρουν από νέο hardware. Κλασσικό παράδειγμα είναι οι κονσόλες όπως έχουμε πει, αλλά τα πι-σι αναβαθμίζονται, και σιγά μην ασχοληθεί κανείς να γράψει καλό κώδικα για να τα παίζεις όλα με την 8800 σου.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.