Jump to content



Ούτε από αγγελίες πλέον από Eshop


junior-21-

Recommended Posts

φιλε junior τα του e-shop ειναι γνωστα απο την κακη κυριως (εννοω απο αυτους που την εχουν παθει οι ιδιοι).

το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να γραψεις μια καταγγελιουλα (καθεσαι που καθεσαι τοσες ωρες στο pc σου) και να την κοινοποιησεις στο αρπακολλοshop , σε υπουργειο εμποριου, ινκα, εκποιζω και ευπολις.

Την πρωτη φορα που το εκανα ημουν πολυ διστακτικος για το αποτελεσμα που θα ειχε και για την ορθοτητα της κινησης αυτης, αλλα πλεον εχω καταντησει γραφικος!! Και σε πληροφορω οτι χεζ**** οταν βλεπουν τις κοινοποιησεις αυτες (μπορω να μιλησω με σιγουρια για ΕΝΤΟΣ, ΣΑΤΟ, ΗΡ, Hager, και δεν τις θυμαμαι ολες) Σε μια-μιαμιση ωρα το πολυ θα εχεις επισημο τηλ για να σε ρωτησουν τι ωρα μπορουν να περασουν να σου παρουν μια *****!!

Μην τους λυπασαι γιατι οσο τα αφηνουμε τοσο αερα παιρνουν! Ετσι ειναι ο ελληνας δυστυχως..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Παιδιά το φαινόμενο είναι γενικό!!! Δεν είναι μόνο το e-shop που κάνει τέτοια πράγματα αλλά και το Πλαίσιο, multirama κ.λ.π. !!

Πως θα σας φαινόταν αν αγοράζατε μνήμες στις 6 Οκτωβρίου από Πλαίσιο μεταμόρφωσης που δεν δούλευαν (MUSHKIN 2X1GB 800MHZ), τις πηγαίνατε πίσω για αλλαγή, σας έδιναν ίδιες αλλά σε άλλη συσκευασία....... που και αυτές δεν δούλευαν, αλλάζατε κατάστημα και πηγαίνατε στην Στουρνάρη για αλλαγή της αλλαγής ,σας έδιναν τις ίδιες μνήμες χύμα που σε αυτή την περίπτωση δεν δούλευαν και οι δυο αλλά το ένα μόνο ντιμάκι και στο τέλος καταλήγατε στο Πλαίσιο μεταμόρφωσης για αλλαγή, της αλλαγής, την αλλαγή, αλλαγή (κ.λ.π.) των μνημών με μια κάρτα WIFI ? Μάλλον κοροϊδία ..........!

Πώς θα σας φαινόταν να αγοράζατε καινούριο LAPTOP με χρήματα κοντά στα 1100€, σφραγισμένο και καλά, και βρίσκατε φωτογραφίες από τις διακοπές υπαλλήλου του Πλαισίου μέσα ? Φίλος μου το έπαθε πριν αρκετό καιρό......

Πως θα σας φαινόταν να αγοράζατε laptop από multirama το οποία αντιλαμβάνεστε ,μάλλον αργά, πως έχει παραβιασμένη συσκευασία (ανοιγμένο) και πως υπήρχε ένα subpixel κολλημένο στην οθόνη? Mάλλον ο προηγούμενος κάτοχος είχε φίλο τον πωλητή ...! Αλλά πάλι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα..........!

Πως θα σας φαινόταν να αγοράζατε μητρική από πλαίσιο ιντερνετικά και την παραλαμβάνατε χρησιμοποιημένη?

Όλα τα καταστήματα προσπαθούν να κερδίζουν εις βάρος μας!!! Σε κάθε περίπτωση μην ανέχεστε τέτοιες καταστάσεις!!!

Για εμένα κακώς έκανες και δεν πήγες να σου αλλάξουν την μεταχειρισμένη σαβούρα που σου έδωσαν! Επρεπε να απαιτήσεις καινούριο ίδιο ή καλύτερο αν δεν είχαν προϊόν, που είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν............!

Link to comment
Share on other sites

φιλε junior τα του e-shop ειναι γνωστα απο την κακη κυριως (εννοω απο αυτους που την εχουν παθει οι ιδιοι).

το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να γραψεις μια καταγγελιουλα (καθεσαι που καθεσαι τοσες ωρες στο pc σου) και να την κοινοποιησεις στο αρπακολλοshop , σε υπουργειο εμποριου, ινκα, εκποιζω και ευπολις.

Την πρωτη φορα που το εκανα ημουν πολυ διστακτικος για το αποτελεσμα που θα ειχε και για την ορθοτητα της κινησης αυτης, αλλα πλεον εχω καταντησει γραφικος!! Και σε πληροφορω οτι χεζ**** οταν βλεπουν τις κοινοποιησεις αυτες (μπορω να μιλησω με σιγουρια για ΕΝΤΟΣ, ΣΑΤΟ, ΗΡ, Hager, και δεν τις θυμαμαι ολες) Σε μια-μιαμιση ωρα το πολυ θα εχεις επισημο τηλ για να σε ρωτησουν τι ωρα μπορουν να περασουν να σου παρουν μια *****!!

Μην τους λυπασαι γιατι οσο τα αφηνουμε τοσο αερα παιρνουν! Ετσι ειναι ο ελληνας δυστυχως..

Βασικά η δική μου εμπειρία με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έδειξε ότι το "χεζ****" μπορεί να εννοηθεί και διαφορετικά, εις βάρος του καταναλωτή.

Για να μην μακρηγορήσω, αν ήμουν γυναίκα θα νόμιζα ότι η υπάλληλος της ΓΓΚ προσπαθούσε να με προξενέψει στον υπεύθυνο του e-shop λέγοντάς μου πόσο καλός άνθρωπος ήταν κ.τ.λ. Μπορεί πάλι να ήμουν άτυχος και να έπεσα σε $πελάτισσα$ του εν λόγω... (beep).

Link to comment
Share on other sites

Για να μην μακρηγορήσω, αν ήμουν γυναίκα θα νόμιζα ότι η υπάλληλος της ΓΓΚ προσπαθούσε να με προξενέψει στον υπεύθυνο του e-shop λέγοντάς μου πόσο καλός άνθρωπος ήταν κ.τ.λ. Μπορεί πάλι να ήμουν άτυχος και να έπεσα σε $πελάτισσα$ του εν λόγω... (beep).

Οχι τηλεφωνο, κατευθειαν email. Καλογραμμενο και με οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες.

Ελλαδα ειναι δω, δεν μπλεκω με σελεμελες!

Link to comment
Share on other sites

Οχι τηλεφωνο, κατευθειαν email. Καλογραμμενο και με οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες.

Ελλαδα ειναι δω, δεν μπλεκω με σελεμελες!

Φίλε μου ποιο mail? (που προφανώς εστάλη) Στο γραφείο της ήμουνα και συζητάγαμε. Αν είχα κάμερα μαζί μου θα πούλαγα το υλικό στον Τριανταφυλλόπουλο και στον Λαζόπουλο διότι το όλο θέμα ήταν τόσο για καταγγελία όσο και για γέλια. Είχα όμως ασχοληθεί ήδη αρκετά με το e-psof για να κάτσω να ασχοληθώ και με την κατάντια των κρατικών μη-ελέγχων της αγοράς. Προτίμησα να περιμένω να πουλήσει ή μάλλον να ξεφορτωθεί το στοκ που είχε το κατάστημα μιας και μετά ήταν δεδομένο ότι θα λυνόταν το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

αυτο το παραμυθι με τις καταγγελιες πρεπει να σταματησει, το ινκα και διαφοροι αλλοι τετοιοι οργανισμοι απλα καταγραφουνε τα παραπονα σας , ο ρολος τους ειναι καθαρα συμβουλευτικος και τιποτα παραπανω, θα παρουνε την επιχειρηση θα πουνε οτι εχει γινει μια καταγγελια απο εναν πελατη και αυτο ηταν :whistling, σε καμια περιπτωση δεν μπορουνε να απαιτησουνε αλλαγη ή επιδιορθωση κτλ..τωρα απο εκει και περα οποιος θελει να παει να κανει μηνυση ας σκεφτει οτι μονο το παραβολο εχει 170ευρω + αμοιβη δικηγορου κτλ επομενως αφηστε μηνυσεις και καταγγελιες στην ακρη και απλα μην ξαναψωνιζεται απο τους ακατανομαστους

Link to comment
Share on other sites

τι λετε βρε παιδια? ποιο παραμυθι? ωραια τα λετε απ'εξω απ'το χορο!

3 εκανα απο την αρχη της χρονιας μεχρι το καλοκαιρι και ειδα να τεντωνονται κορμια!

Για να μη μιλαω στον αερα..

για εναν καναπε μετα απο 3 μηνες μου επεστρεψαν χρηματα(!!!! παροτι μονο κατι βιδες ελειπαν), η hager πηρε πισω τα καζανακια της και εψαξαν και μου βρηκαν απο τις παλιες σειρες στοκ οπως και τους ειχα ζητησει, η δε HP οσο αναγωγα μου ειχε μιλησει μια κα***** στο τηλεφωνο μονο με ζαρτιερες δε μου τη στειλανε σπιτι και εννοειται πως το service εγινε δωρεαν ως οφειλαν!

Μη δινετε λαθος ετνυπωσεις στον κοσμο που ξεχνα ποια ειναι τα οπλα του και επιπλεον μην μπλεκουμε την καταγγελια σε αυτες τις υπηρεσιες με την καταγγελια στην αστυνομια και τη διαδιακασια που πολυ σωστα αναφερθηκε. Λες και θελεις να φοβησεις τον καθε αμοιρο-καταναλωτη και να τον εμποδισεις απο το να τους βαλει στη θεση του!

Οσον αφορα την ΗΡ επειδη τα ειχα παρει πολυ ασχημα με την αλλη την ελεεινη που μου λεει "τελειωσατε" και επειδη οντως καπου πανω της ηθελα να το κανω αυτο, τα εστειλα και σε hard copy σε αυτους μαζι με ολα τα παραστατικα και αποδειξεις (παροτι μου στοιχισε κατι εξτρα αυτο) για να δουν οτι το εννοω πολυ σοβαρα.

Γενικοτερα, εχω 6 στα 6 και πλεον δεν το σκεφτομαι, ολη μερα ειμαι μπροστα απο ενα pc, αφιερωνω 5-10 λεπτα και διορθωνονται τα κακως κειμενα (εστω κι αν ειναι μονο για μενα)

Το οτι δε θα επρεπε να γινεται ετσι, ειναι μια πονεμενη ιστορια..

Link to comment
Share on other sites

θα καταθεσω και την δικη μου εμπειρια για το ΠΛΑΙΣΙΟ,χωρις να κανω διαφημηση,οσες φορες πηγα καρτες γραφικων μητρικες οι ανθρωποι μου τις αλλαζανε μεσα σε 5 λεπτα χωρις δευτερη κουβεντα,και μαλιστα με καποια προιοντα που ηταν 1 και 2 χρονων η πιστωση ηταν πολυ καλη:)

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και στο πλαίσιο η αντιμετώπιση είναι καλή μόνo όταν υπάρχει το αντικείμενο σε stock.

Τουλάχιστον αυτό έχω αντιμετωπίσει εγώ.

Έχω πολλές άσχημες εμπειρίες RMA από το Πλαίσιο ηρακλείου Κρήτης για προϊόντα που είχε περάσει πάνω απο ένας χρόνος λειτουργίας όταν χρειάστηκε να τα αλλάξω. Φυσικά και αυτά δεν υπήρχαν σε stock οπότε είτε αναγκάστηκα να πάρω πιστωτικό χαμηλής αξίας και να το αξιοποιήσω σε κάτι άσχετο είτε να πάρω πιστωτικό χωρίς τη θέληση μου ενώ ήθελα αντικατάσταση συγκεκριμένου προϊόντος το οποίο έκανε πάνω από μηνά για να έρθει ξανά στο κατάστημα.

Όταν ήρθέ στο κατάστημα το προϊόν που είχα επιστρέψει είχε υψηλότερη αξία από το πιστωτικό που μου έκοψαν και επέμεναν ότι για να ξαναγοράσω το ίδιο προϊόν, έπρεπε να πληρώσω τη διαφορά…

Δε με ενδιαφέρει αν ήταν λάθος ενός ανικάνου υπαλλήλου, με αφορά αυτό που εισπράττω εγώ σα καταναλωτής.

[edit] έχει και συνέχεια.

Στη τελική ο προϊστάμενος έδωσε το οκ για να μου «χαρίσουν» τη διαφορά.

Η πλάκα ήταν ότι το προϊόν που επέστρεφα εγώ το είχα πάρει μεταχειρισμένο μέσω αγγελίας, από τύπο που το είχε αγοράσει με εταιρική απόδειξη. Κάτι μου καθόταν στραβά όταν μου ζήταγε η ταμίας μερικά στοιχειά στο τέλος της συναλλαγής αλλά μετά από ότι είχε προηγηθεί ήθελα απλά να τελειώνει η υπόθεση. Η πανέξυπνη ταμίας τελικά πίστωσε τη διαφορά στην εταιρία στο όνομα της οποίας είχε κάνει την αγορά ο τύπος που είχε βάλει την αγγελία!

Τελικά βρέθηκα εγώ γραμμένος σε εταιρική απόδειξη, με κάποιο λογιστή να με παίρνει τηλέφωνο κάποιες μέρες αργότερα και να με ρωτάει επίμονα τι σχέση έχω εγώ με την εταιρία που δουλεύει και με ποιο δικαίωμα χρησιμοποίησα τα στοιχειά τους.

Μετά από αυτό θα πρέπει να ελέγχω τα στοιχειά που είναι γραμμένα στην απόδειξη που μπορεί να συνοδεύει μεταχειρισμένα προϊόντα από αγγελίες…

Στη τελική όμως εγώ ένα προϊόν ήθελα να κάνω RMA, γιατί θα έπρεπε να μπω σε όλη αυτή την ιστορία επειδή ο μόνος τρόπος για να γίνει επιστροφή προϊόντος στο πλαίσιο είναι μέσω πιστωτικού?

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που διαπίστωσα πριν λίγες μέρες είναι ότι καταστήματα που έχουν άριστη βαθμολογία στο Skroutz, φοβούνται την αρνητική αξιολόγηση. Φίλος μου που πήρε προϊόν που δεν δούλευε καλά και που γενικά τον παραμυθιάζανε, μόλις είδαν να τους έρχεται η πρώτη αρνητική αξιολόγηση αρχίσανε τις κωλοτούμπες.

Link to comment
Share on other sites

άλλη μια επιβεβαίωση και απο μενα για το πόσο χάλια είναι αυτό το μαγαζάκι,είμαι πελάτης τους εδώ και 5 χρόνια μέχρι τώρα 4 φορές έχω κάνει rma αλλά με πολύ υπομονή κάθε φορα περιμένω καμιά 15~20 μέρες η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν πριν απο 8 μήνες πήρα ενα mobo ASUS P5KR για ένα φίλο όταν πριν από ένα μηνα περίπου του κάηκε την εστηλα για αντικατάσταση και αφου το προιον δεν υπάρχει καινούριο πρεπει να γινει πίστωση και να αγοράσει ο πελάτης κατι αλλο ετσι ξερω εγω! αντι αυτο μου στείλανε ενα αλλο mobo το ιδιο αλλα μεταχειρισμένο με ενα κιλο σκόνη απάνω και οι θέσεις που μπαίνουν οι βιδες ηταν πατιμενες απο μακριά μαρτυρούσε το πόσο μεταχειρισμένο ήταν και ο εν λογο υπαλληλάκος να επιμένει οτι το mobo ειναι καινούριο, δεν ειπα τίποτα γιατι υπάρχει κι αλλος τρόπος να κάνω τη δουλειά μου, δεν αξίζει να μιλάς καν με άτομα ανίδεα και βλακώδης,ο καημένος νομίζει οτι με ξεγέλασε! αυτή είναι και η τελευταία φορα που που το κιτρινιαρικο μαγαζάκι θα με δει!λετε να εχει ικτερο?:no:

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αυτό θα πρέπει να ελέγχω τα στοιχειά που είναι γραμμένα στην απόδειξη που μπορεί να συνοδεύει μεταχειρισμένα προϊόντα από αγγελίες…

Στη τελική όμως εγώ ένα προϊόν ήθελα να κάνω RMA, γιατί θα έπρεπε να μπω σε όλη αυτή την ιστορία επειδή ο μόνος τρόπος για να γίνει επιστροφή προϊόντος στο πλαίσιο είναι μέσω πιστωτικού?

Ο μόνος τρόπος για να επιστραφεί κάτι οπουδήποτε και όχι μόνο στο πλαίσιο είναι με έκδοση πιστωτικού, αυτό ορίζει ο νόμος. (ακόμα και στο σούπερ μάρκετ το ίδιο ισχύει)

Πολύ σωστά έκανε η ταμίας και το πιστωτικό κόπηκε στην επωνυμία της εταιρείας αφού πρέπει να έχει τα ίδια στοιχεία με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.

Πολύ σωστά σου την είπε και ο λογιστής αφού τέτοιου είδους «αγοραπωλησίες» είναι παράνομες και θα μπορούσε να φάει πολύ χοντρό πρόστιμο η εταιρεία χωρίς να φταίει σε τίποτα.

Εσύ δεν φταίς, μέχρι έναν βαθμό βέβαια αφού δέκτηκες να αγοράσεις το προϊόν, αλλά περισσότερο αυτός που σου πούλησε το προϊόν και σου έδωσε κ το ξένο τιμολόγιο.

Καλύτερα όμως να γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας πριν κάνουμε κινήσεις που μπορεί να μας εκθέσουν....

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και όταν πήρα το προϊόν από την αγγελία δεν ήξερα τι παίζει με τις συγκεκριμένες αποδείξεις, από εδώ και πέρα θα είμαι πολύ πιο προσεκτικός σε αυτό το τομέα. Αλλά ακόμα και στο όνομα μου να ήταν η απόδειξη το αρχικό ερώτημα παραμένει.

Τι γίνεται στη περίπτωση που για κάποιο λόγο όταν το προϊόν επανέλθει στο κατάστημα με ανώτερη τιμή από αυτή του πιστωτικού?

Τι σοι RMA είναι αυτό όταν εγώ υποχρεώνομαι να πληρώσω διάφορα για να πάρω το προϊόν που επέστρεψα για λόγους σφάλματος μέσα στα πλαίσια της εγγύησης?

Link to comment
Share on other sites

τι λετε βρε παιδια? ποιο παραμυθι? ωραια τα λετε απ'εξω απ'το χορο!

δεν τα λεμε εξω απο τον χορο, μιλαω εκ πειρας..η επιχειρηση που σου επεστρεψε λεφτα ποια ειναι?γιατι αν τα παρεις απο ελληνικη ακομη και απο την επομενη μερα γραψε μας...

πς by the way αν σου επεστρεψαν λεφτα μετα απο 3 μηνες(επειδη λειπανε βιδες ??)αχαχα ειναι πολυ λακαμαδες, αν και εγω προσωπικα δεν σε πιστευω. δηλαδη κοβουνε οι αλλοι αποδειξη πληρωνουνε φπα και ερχεσαι εσυ ο εξυπνος μετα απο 3 μηνες και σου δινουνε τα λεφτα πισω??πες μου ποια ειναι τα θυματα να παω να παρω κι εγω,αν δεν εχουνε κλεισει ακομη με τις λακαμιες που κανουνε,θα κανω την φυγουρα μου 3 μηνες θα αφαιρεσω 3-4 βιδες και μετα θα παω στο ινκα και θα τους πω να πιεσει να δωσουνε τα λεφτα πισω..ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Link to comment
Share on other sites

μιλαω για το ΕΝΤΟΣ, οχι κανενα συνοικιακο. Αυτοι μου προτειναν να γινει αμεση αλλαγη, αλλα δεν το δεχομουν και τα εμπηξα για επιστροφη χρηματων. Οχι οτι με χαλουσε η αντκατασταση, αλλα τοσο πολυ με ειχε ενοχλησει η σταση τους. Μετα απο καμποσα τηλεφωνα που μου εκαναν και τους διαβεβαιωνα οτι θα τα ξαναπουμε μονο δικαστικως πηραν τον καναπε και μου εδωσαν χρηματα. Επισης οταν ηρθε μετα απο 2 μηνες μια επιβεβαιωτικη επιστολη απο το υπουργειο εμποριου (τοσο πηρε μαλλον μεχρι να ξυπνησουν εκει) με ξαναπηραν αλαφιασμενοι (ενω το θεμα ειχε κλεισει εδω και μηνες) και με ρωτουσαν "μα τι εγινε παλι?? γιατι ηρθε επιστολη απο το υπουργειο εμποριου?"

και απλα τους καθυσηχασα οτι δεν εγινε κατι, απλα μαλλον τωρα προχωρησε η διαδικασια.

Ισως τωρα που το εμαθαν την επομενη φορα να μη δωσουν καν σημασια σε καταγγελιες! χαχααχ

Link to comment
Share on other sites

αν και εκτος θεματος, επιστροφη χρηματων( προκαταβολης) γινεται μονο οταν ο πωλητης αδυνατει να δωσει αυτο που ζητησε ο αγοραστης, πχ ζητας 3θεσιο καναπε ασπρο και αυτοι επειδη δεν εχουνε σου φερνουνε σπιτι 2θεσιο ασπρο η 3θεσιο κοκκινο..σε αλλες περιπτωσεις αν λειπουνε βιδες γινεται επισκευη, αν σπασει το ποδι τον 1ο μηνα σου το φτιαχνουνε κτλ λεφτα σε καμια περιπτωση δεν εχεις δικαιωμα να παρεις, και αυτοι υποχρεωση να δωσουνε ..τωρα πως εσυ τα πηρες μετα απο 3 μηνες??αποριας αξιο

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως απο το ΕΝΤΟΣ εμεινα παραπανω απο ικανοποιημενος

11 μηνες μετα την αγορα το στρωμα απλα εκατσε και "διαβαζα" τα σιδερα απο κατω

τους ενημερωσα

πιστωθηκε αμεσα χωρις καν να το δουν

διαλεξα αλλο

μου το εφεραν και ολα καλα

κανενα παραπονο.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, έχουμε παρεκτραπεί αισθητός…

Υπάρχουν άλλα τοπικ για τέτοιες κουβέντες, και αν δεν σας καλύπτουν είστε όλοι ελεύθεροι να φτιάξετε ένα, please ας μείνουμε λίγο εντός.

:hug:

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχουν οι τυποι!!

Παρα το γεγονος οτι ποτε δεν ειχα προβλημα με το συγκεκριμενο μαγαζι,με αυτα που βλεπω μερα με τη μερα εδω περα ,θα το σκευτω παρα πολυ πριν ξαναγορασω απο κει.

Καλα εκανες και τους τα χωσες!!!

Έπρεπε να τους το έχουν κλείσει από καιρό τώρα το μαγαζί. Απορώ όλες εκείνες οι καταγγελίες κατά καιρούς τι να απέγιναν.

Ισως δε προκειται να κλεισει ,γιατι σε αυτο ανηκουν(δε ξερουμε σιγουρα βεβαια) και αλλα παραμαγαζα? :hm:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.