dpolal Οκτώβριος 13, 2009 #21 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Tον πήγα την Τετάρτη που μας πέρασε, 7/10, στο κατάστημα Στουρνάρη. Σάββατο μου έρχεται sms ότι το προϊόν μου έχει αντικατασταθει και να περάσω να παραλάβω... Σιγά σιγά ρε παιδιά, μην φωνάζετε... Τα πράματα φαίνεται ότι μπαίνουν σε έναν σωστό δρόμο και εσείς αμέσως φέρνετε την καταστροφή... Δεν είναι πρόοδος για το εν λόγο κατάστημα το γεγονώς ότι τους τον πήγε Τετάρτη και μέχρι το Σάββατο το ήδη είχαν αντικαταστήσει ;;; :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 13, 2009 #22 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Αμα ξυλώσω και εγώ το πισί του γραφείου κάνω και εγώ αντικατάσταση αυθημερόν.Ρε μπάς και πωλείται όπως είναι επιπλωμένο σιγά σιγά και δεν μας το λένε αμέσως;;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofos1990 Οκτώβριος 13, 2009 #23 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 ^^Αυτό είναι το μόνο θετικό στην υπόθεση Aπλά απορώ αφού έχουμε συνηθίσει να περιμένουμε στα RMA από εβδομάδα και πάνω, πως έγινε αυτό Μάλλον από την βιασύνη τους έκαναν "στιγμιαίο λάθος"(αλα Πασχάλης) Aπό την άλλη έπρεπε να σκεφτούν ότι ΟΚ θα περιμένει που θα περιμένει, γιατί να μην του φέρουμε έναν καινούργιο; Ανέστη ΝΤΡΟΠΗ.....αφού τον δοκίμασαν κιόλας, δεν σου είπαν πως πάει για κάθε μέρα; Πάντως όχι μόνο από το after sales service δεν προτιμώ το eshop, αλλά κάπως την έχουν δει.... Πήγα την προηγούμενη εβδομάδα σε κάποιο κατάστημά τους και ρώτησα αν έχουν 3 πραγματάκια....ο υπάλληλος είχε αράξει στην καρέκλα και έπιανε το ποντίκι για να μου τα βρει λες και έκανε αγγαρεία.....μου μιλούσε λες και βαριόταν Τι να πω;:suicide2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Οκτώβριος 13, 2009 #24 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Πλεον δεν αξιζει να γλιτωνεις 5-10-50 Ευρω κ μετα να σε μαμανε στο καθε rma/service/whatenah... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Οκτώβριος 13, 2009 #25 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Εγω δεν καταλαβα ποιο ειναι το προβλημα.Το αντί να πουν ''αντικατασταθηκε με μεταχειρισμένο'' είπαν αυτη την βλακειούλα (χωρίς λόγο αλλά και χωρίς να έχουν να κερδίσουν κάτι) ;Η ουσία δεν είναι ότι κάλυψαν την εγγύηση ως όφειλαν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Οκτώβριος 13, 2009 #26 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Nα ρωτήσω κάτι; Η πιθανότητα να το άνοιξαν για δοκιμή πριν το παραδώσουν δεν παίζει;Βεβαίως και το να παραδίδουν το προϊόν σε τέτοια κατάσταση είναι απαράδεκτο, αλλά μήπως δεν ήταν επί της ουσίας μεταχειρισμένο; Είναι 100% σίγουρο πως δεν υπάρχει αυτή η πιθανότητα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 13, 2009 #27 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Παιδιά οι φωτογραφίες είναι αναρτημένες... να ξεσκίσανε το κουτί για να δοκιμάσουν το cpu το οποίο ήταν τόσο βρόμικο από πάνω που αν αφόδευες θα καθάριζε, και να του λένε «είναι καινούργιο» ΔΕΝ είναι φυσιολογική συμπεριφορά. Και προσέξτε, αυτό που ενόχλησε και τον Ανέστη, και θα ενοχλούσε και εμένα, είναι πως ρώτησε 9 φορές, και του λέγανε στην μούρη του ψέματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Οκτώβριος 13, 2009 #28 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Και προσέξτε, αυτό που ενόχλησε και τον Ανέστη, και θα ενοχλούσε και εμένα, είναι πως ρώτησε 9 φορές, και του λέγανε στην μούρη του ψέματα.Δεν διαφωνώ καθόλου. Άλλωστε η απάντηση του υπαλλήλου στην ερώτηση του junior-21- θα την χαρακτήριζα -επιεικώς- επιπέδου υποβάθμισης της νοημοσύνης. Αλλά από την άλλη πλευρά μου φαντάζει "πολύ χοντρό" το σκηνικό χωρίς να υποννοώ απολύτως κάτι προς το παιδί. Απλά σκέπτομαι μήπως τυχόν είχε συμβεί αυτό που αναφέρω γιατί μου φαίνεται πολύ ακραία σαν συμπεριφορά, ακόμα και για το e-shop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChSin7 Οκτώβριος 13, 2009 #29 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Nα ρωτήσω κάτι; Η πιθανότητα να το άνοιξαν για δοκιμή πριν το παραδώσουν δεν παίζει;Βεβαίως και το να παραδίδουν το προϊόν σε τέτοια κατάσταση είναι απαράδεκτο, αλλά μήπως δεν ήταν επί της ουσίας μεταχειρισμένο; Είναι 100% σίγουρο πως δεν υπάρχει αυτή η πιθανότητα; Ειναι δοκιμασμένοι ήδη οι CPU και από Intel και απο AMD πριν μπουν στο κουτάκι και σφραγιστούν. Λες να ήθελαν να δοκιμάσουν καμια μητρική με την cpu του Ανέστη ? Ήμαρτον τι άλλη δικαιολογία θα ακουσουμε για το παλιο-εcΗορ.Τον εβγαλαν δηλαδή να τον δοκιμάσουν αν δουλεύει μην τον δώσουν έτσι σφραγισμένο και δεν δουλέψει** και τους βγάλει ο Ανέστης στα φόρα και τους κράξει. :suicide2: ** μην είναι DOA και κάνει και τσάμπα δρόμους το παλικάρι πέρα δώθε :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Οκτώβριος 13, 2009 #30 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Ειναι δοκιμασμένοι ήδη οι CPU και από Intel και απο AMD πριν μπουν στο κουτάκι και σφραγιστούν. Λες να ήθελαν να δοκιμάσουν καμια μητρική με την cpu του Ανέστη ? Ήμαρτον τι άλλη δικαιολογία θα ακουσουμε για το παλιο-εcΗορ.Τον εβγαλαν δηλαδή να τον δοκιμάσουν αν δουλεύει μην τον δώσουν έτσι σφραγισμένο και δεν δουλέψει** και τους βγάλει ο Ανέστης στα φόρα και τους κράξει. :suicide2: ** μην είναι DOA και κάνει και τσάμπα δρόμους το παλικάρι πέρα δώθε :hehe: Βιάζεσαι πολύ. Καταρχήν θα έπρεπε να σκέφτεσαι ότι θα μπορούσε να είχε καταστραφεί στην μεταφορά από το εργοστάσιο μέχρι την Ελλάδα (π.χ. σπασμένο pin). Και ΠΡΙΝ βιαστείς να μας πεις ότι αυτά δεν γίνονται λόγω συσκευασίας να σε πληροφορήσω πως μου έχει έρθει επεξεργαστής σφραγισμένος με σπασμένο pin. Επίσης θα έπρεπε να υπολογίσεις πως σκέφτονται οι υπάλληλοι του eshop. Κι αυτό γιατί πάρα πολύ απλά δεν θα έβαζα και στοίχημα ότι το γνωρίζουν πως η cpu δύσκολα να είναι DOA, στο εν λόγω κατάστημα. Και κατά τρίτον το "τεστάρονται πριν φύγουν από το εργοστάσιο" είναι λίγο αφελές. Και οι μητρικές τεστάρονται αλλά έχουν DOA. Επειδή μια cpu δεν έχει εκτεθειμένα μέρη όπως ένα board σημαίνει ότι δεν περνάνε το testing κομμάτια που δεν λειτουργούν σωστά; Εσύ δηλαδή δεν έχεις δει περιπτώσεις ΠΟΤΕ με CPU Dead On Arrival? Γιατί εγώ έχω δει... Την επόμενη φορά λοιπόν κράτα την εριστικότητα και τον ξερολλισμό για αλλού. #edited# Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Οκτώβριος 13, 2009 #31 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Ας μου απαντήσει κι εμενα κάποιος (γιατι πχ ηταν υποχρεωμενοι να του δωσουν σφραγισμενο και εάν δεν ισχύει αυτό αν αξίζει όλη αυτή η φασαρία για μια ανούσια ατάκα χωρίς καμία σημασία / συνεπεια ενός υπαλλήλου). Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Οκτώβριος 13, 2009 #32 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 με το e-shop φυλάς τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά.σαφώς και βάση νόμου δεν είναι υποχρεωμένοι να του δώσουν σφραγισμένο προιόν.....αλλά ήμαρτον....από το ένα άκρο πάμε στο άλλο.......τόσο δύσκολο ήταν να κάτσουν 30δευτερόλεπτα να καθαρίσουν προσεκτικά το καπάκι του επεξεργαστή και την ψύκτρα και να το παραδώσουν σε μια σωστή οπτικά κατάσταση?και για να το πάω και λίγο παρακάτω.......αποδεικτικό χαρτί φουλ νέας εγγύησης του έδωσαν? (η λεκτική παραδοχή του πωλητή δε μετράει) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman Οκτώβριος 13, 2009 #33 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 και για να το πάω και λίγο παρακάτω.......αποδεικτικό χαρτί φουλ νέας εγγύησης του έδωσαν? (η λεκτική παραδοχή του πωλητή δε μετράει)Λογικά, το παραστατικό που εκδόθηκε κατά την παραλαβή του.. "νέου" επεξεργαστή είναι και η εγγύηση η οποία αυτομάτως έχει ανανεωθεί. Right? Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Οκτώβριος 13, 2009 #34 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 ας απαντήσει ο Ανέστης αν έγινε έτσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Οκτώβριος 13, 2009 #35 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 προφανώς το ότι ήταν εντολή προϊσταμένου το ψέμα aka eshop policy και όχι στιγμιαία αρλούμπα ενός πιτσιρικά, έχει άλλη βαρύτητα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChSin7 Οκτώβριος 13, 2009 #36 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 προφανώς το ότι ήταν εντολή προϊσταμένου το ψέμα aka eshop policy και όχι στιγμιαία αρλούμπα ενός πιτσιρικά, έχει άλλη βαρύτητα...Αυτός (ο προιστάμενος) μπορεί και να τσέκαρε το CPU με τα χεράκια του πριν δωθεί για να αντικαταστήσει το "πεθαμένο". Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Οκτώβριος 13, 2009 #37 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Δεν υπερασπίζομαι το eshop (δεν τα εχω χασει ακόμη) αλλά την κοινη λογικη. Προφανως επρεπε να εχουν παραδώσει την CPU σε normal κατασταση (αλλα δεν νομίζω ότι αυτο ειναι θεμα - όπως εξελίχθηκε τουλαχιστον). Τελος αυτο το θεμα με την ανανεωση εγγυησης σε καθε αντικατασταση ειναι εντελως παραλογο (αλλα μην τα ξαναλεμε). προφανώς το ότι ήταν εντολή προϊσταμένου το ψέμα aka eshop policy και όχι στιγμιαία αρλούμπα ενός πιτσιρικά, έχει άλλη βαρύτητα... Μα για βαρύτητα σε ποιο πραγμα μιλαμε βρε Κώστα. Για μία βλακεία; Αν δλδ του έλεγε ''Ορίστε κύριε, σας αντιακταστησαμε την CPU σας με ενα διαστημόπλοιο και ένα κρουαζεριόπλοιο'' θα κανατε φασαρία τώρα ότι είμαι ''ψέματα'' και εδωσε μόνο μία CPU; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Οκτώβριος 13, 2009 #38 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Και μένα θα με ενοχλούσε αν προσπαθούσε κάποιος να με ξεφορτωθεί, λες και είμαι αδαής... και ειδικά όταν έχει χρήματα μου στα χέρια του και έχει βγάλει κέρδος...Η κατάντια είναι, το ότι πήρε στα χέρια του κάτι που δουλεύει, έστω και σε αυτή στην κατάσταση και οι περισσότεροι αναφωνίζουν "και πάλι καλά"... δηλαδή το προφανές... είναι αλυσίδα, δηλαδή τουλάχιστον ας το καθάριζαν λίγο και ας το σουλούπωναν, αλλά ποιος όμως, αφού ένας κακοπληρωμένος υπάλληλος, μόνο αυτό δεν έχει όρεξη να κάνει... τέσπα, το ψάρι βρομάει από το κεφάλι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Οκτώβριος 13, 2009 Author #39 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Ας μου απαντήσει κι εμενα κάποιος (γιατι πχ ηταν υποχρεωμενοι να του δωσουν σφραγισμενο και εάν δεν ισχύει αυτό αν αξίζει όλη αυτή η φασαρία για μια ανούσια ατάκα χωρίς καμία σημασία / συνεπεια ενός υπαλλήλου).spc, νομίζεις ότι έχω κάποιο συμφέρον? το ξέρω ότι δεν είναι απαραίτητο να πάρω ολοκαίνουργιο προϊόν σαν αντικατάσταση (παρόλο που το Πλαίσο μας έχει καλομαθημένους). Μου την έδωσε η συμπεριφορά του καταστήματος ξαναλέω (δεν είναι και η πρώτη προσωπική εμπειρία).με το e-shop φυλάς τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά.σαφώς και βάση νόμου δεν είναι υποχρεωμένοι να του δώσουν σφραγισμένο προιόν.....αλλά ήμαρτον....από το ένα άκρο πάμε στο άλλο.......τόσο δύσκολο ήταν να κάτσουν 30δευτερόλεπτα να καθαρίσουν προσεκτικά το καπάκι του επεξεργαστή και την ψύκτρα και να το παραδώσουν σε μια σωστή οπτικά κατάσταση?και για να το πάω και λίγο παρακάτω.......αποδεικτικό χαρτί φουλ νέας εγγύησης του έδωσαν? (η λεκτική παραδοχή του πωλητή δε μετράει)πιο πολύ spc με πείραξε ότι η συσκευασία ήταν μπουρδ3LO και δεν κάναν καν αυτό που λέει ο Φράγμας: έναν καθαρισμό του μισου λεπτού. Και εγώ όταν το παρέδωσα, ήταν συσκευασία στην πένα, cpu σαν να είχε βγει από το εργοστάσιο και cooler αχρησιμοποίητο.Και αυτό το μπουρδ3LO, μου το παρουσιάσανε ως καινούργιο.Φράγμα, 3 χρόνια εγγύηση απτην αρχή όπως είπε και ο Candyman Τελος αυτο το θεμα με την ανανεωση εγγυησης σε καθε αντικατασταση ειναι εντελως παραλογο (αλλα μην τα ξαναλεμε).κι εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό Μα για βαρύτητα σε ποιο πραγμα μιλαμε βρε Κώστα. Για μία βλακεία;εμένα με πληρώνουν για να κάνω καλά και σωστά την δουλειά μου. Δεν θα έπρεπε το ίδιο και ο υπάλληλος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Οκτώβριος 13, 2009 #40 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 εμένα με πληρώνουν για να κάνω καλά και σωστά την δουλειά μου. Δεν θα έπρεπε το ίδιο και ο υπάλληλος? Μάλλον εννοείς για τον προϊστάμενο, γιατί ο υπάλληλος την έκανε καλά την δουλειά του, καθώς ρώτησε τον προϊστάμενο... ο ίδιος μάλλον σε κατανόησε, αλλά δεν ήταν στο χέρι του να κάνει κάτι... ίσως... Αν όμως ο υπάλληλος το έκανε με δόλο ή σκόπιμα, χωρίς να είναι στην πολιτική της εταιρίας, τότε φταίει ο ίδιος, αλλά δε νομίζω ότι στην περίπτωση αυτή συνέβη κάτι τέτοιο... Για να ευθυμήσουμε, ήσουν και τυχερός, θα έλεγα... Καθώς γενικότερα, στην πλειοψηφία των εταιριών, αυτός που θα έρθει σε επαφή με έναν δυσαρεστημένο πελάτη, δεν είναι τυχαίο το ότι αυτή είναι η δουλειά του... σε κανονικές συνθήκες δωματίου με 25 βαθμούς Κελσίου και 45% υγρασία, μπορείς να του βρίσεις την μάνα και την αδερφή, να ωρύεσαι και να πετάγονται τα μάτια σου έξω καθώς σε πνίγει το δίκιο σου και ο άλλος να μην κουνήσει φρύδι... αυτοί είναι για μπουνιές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.