junior-21- Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13, 2009 Καλημέρες στο φορουμ. Χθες κατάλαβα πλέον ότι από το συγκεκριμένο μαγαζάκι δεν αξίζει κανεις να παίρνει κάτι ούτε από αγγελία. Είχα πάρει μέσα στον Αύγουστο από συμφορουμίτη έναν PhenomII 940 X4. O επεξεργαστής είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα και συνοδεύονταν από απόδειξη-εγγυηση του e-shop. Πριν 10 μερες συγκέντρωσα τα υπόλοιπα κομμάτια του puzzle που λέγεται HTPC και ανακάλυψα ότι το μηχάνημα δεν πόσταρε. Δοκιμάζω άλλον CPU, όλα οκ. Δοκιμάζω τον 940 σε άλλες 2 board και επίσης δεν πόσταρε. Αποφασίζω ότι πρέπει να πάω τον cpu για RMA στο eshop. Tον πήγα την Τετάρτη που μας πέρασε, 7/10, στο κατάστημα Στουρνάρη. Σάββατο μου έρχεται sms ότι το προϊόν μου έχει αντικατασταθει και να περάσω να παραλάβω αλλά επειδή ήμουν εκτός Αθηνών, πήγα την Δευτέρα, 12/10, χθες δλδ. Πάω, δίνω τα χαρτιά, περνάω από ταμείο και παραλαμβάνω. Τι να δω? αυτό που βλέπετε παρακάτω στις φωτογραφίες (οι οποίες τραβήχτηκαν αργότερα στο σπίτι μου και είναι ψιλοάθλιες αλλά ήμουν σε συγχιση εκείνη την ώρα). Ρωτάω τον υπάλληλο τι είναι αυτο και αν είναι καινούργιο. Μου ζητάει ένα λεπτό και παει στα ενδότερα. Εγώ είχα χάσει την ηρεμία μου και μιλαγα στο κινητο με συμφορουμίτη που εργάζεται στο eshop, απλά για να χαλαρώσω, και για να έχω κάποιον να τα χώνω (που δουλεύεις και έτσι) Γυρνάει ο υπάλληλος μετά από 2-3 λεπτά και τι μου λέει ? "το προϊόν είναι καινούργιο, απλά κατά ΛΑΘΟΣ!!! σχίστηκε λίγο η συσκευασία του". Προσπαθώντας να μην ρίξω τον εξάψαλμο, του δείχνω απλά με τον δείκτη μου το σημείο όπου ξεκάθαρα φαίνεται η πάστα πάνω στον επεξεργαστή και συνεχίζει "έ, και έχει χρησιμοποιηθεί και μια φορά." Ε, ως εκεί ήταν. Αρχίζω να τα χώνω ("ψάχνετε για μ@λ@κες, γιαυτό δεν θα ξαναψωνίσω ποτέ από σας ούτε ανεμιστήρα) και όλα αυτά μπροστα σε κόσμο που έβλεπαν εμένα να βγαίνω από τα ρούχα μου και τον υπάλληλο να έχει καταλάβει ότι είπε μ@λ@κία. Όχι οτι φταίει αυτός. Ο προϊστάμενος του είπε να μου πει αυτό το παραμύθι. Μετά με έπιασε ένας παλιος υπάλληλος (τον θυμάμαι πάνω από 3 χρόνια) και προσπάθησε να μαζεψει τα αμάζευτα. Μου είπε ότι το προιόν έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα, λειτουργεί 1000% και έχει εκ νέου 3 χρονια εγγυηση. Του εξηγώ ότι αυτά ήθελα να ακούσω αλλά όχι να με φλομωνουνε με μπαρούφες και ψέματα. Τον ευχαρίστησα αλλά του είπα ότι δεν πρόκειται να ξαναψωνιζα. Ενημέρωσα τον "κίτρινο" συμφορουμίτη για τα ΄χαλια της επιχείρησης που δουλεύει. 20 λεπτά μετά με πήρε τηλ και μου είπε ότι είχε μιλήσει με έναν προϊστάμενο τεχνικό από Μενίδι και είχε κανονίσει αλλαγή με ολοκαίνουργιο 955. Τον ευχαρίστησα και αρνήθηκα. Δεν ήταν δικό του φταίξιμο, ούτε δικό του μαγαζί για να απολογηθεί. Σκοπός μου δεν ήταν να βγω κερδισμένος, ούτε να χρησιμοποιήσω κονε (έλεος?) για σωστό RMA. Σκοπός μου είναι να δίνω τα χρήματά μου κάπου που να μην υποτιμούν την νουμοσύνη μου και να με σέβονται. Αλλά όσο και να προσπαθησα, το eshop ποτέ δεν κατάφερε κάτι από τα 2. Τα συμπεράσματα δικά σας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 13, 2009 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Μπράβο ρε παίχτη ωραίος! Έτσι να τους κράζουμε εκεί που πονάνε όχι να μας χρυσώνουν το χάπι.Τα έχουμε πεί 1000άδες φορές. το κατάστημα έχει χάσει κάθε χιλιοστό της εκτίμησης του αγοραστικού κοινού. Δυστυχώς ακόμα μερικοί ψωνίζουν απιο εκεί... Τουλάχιστον ας μην γίνεται συνέχεια θέμα για τα χάλια του εν λόγω καταστήματος. Είναι πλέον γνωστό της πάσης.Ηθελέστα και παθέστα που λένε.ΥΓ. πάλι καλά που δεν σε χρέωσαν και με το "τεστάρισμα", αφού λειτουργεί 1000% ο "νέος" cpu λολ Link to comment Share on other sites More sharing options...
knight_77 Οκτώβριος 13, 2009 #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Εχει ξεφτιλιστει πλεον το θεμα....Tα ιδια και χειροτερα ειχα περασει και εγω...Ουτε βιδες απο εκει πλεον Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Οκτώβριος 13, 2009 Author #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Το ξέρω ότι μερικές φορές καταντάμε γραφικοί. Δεν είχα τέτοιο σκοπό δημιουργώντας αυτό το thread. Απλά ένας από τους μεγαλύτερους κάλλους μου είναι να υποτιμούν την νοημοσύνη μου. :sorry: Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 13, 2009 #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Βασικά προτείνω να κάνουμε ένα megathread των 2500 σελίδων που θα μπαίνουν όλα τα thread με τέτοια σκηνικά του καταστήματος να τα έχουμε και νοικοκυρεμένα.Δεν καταντάς γραφικός αγανακτησμένος είσαι. Γραφικοί είναι όσοι ακόμα προτείνουν αγορές απο το κατάστημα.Τέσπα αν δεν βαριέται κανας μοντ ας κάνει ένα καθάρισμα.:suicide2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Οκτώβριος 13, 2009 #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Άλλο ένα περιστατικό που επιβεβαιώνει τα γνωστά και ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ (για να προλάβω όποιον πάει να πει για το άλλο μαγαζί, διότι άλλο η εξαίρεση και άλλο ο κανόνας) του e-shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tassoss Οκτώβριος 13, 2009 #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 εμένα μου φαίνεται λίγο άτοπο το όλο θέμα.γιατί να περιμένεις διαφορετική αντιμετώπιση από το κατάστημα για το οποίο έχουν γραφτεί τόσα και τόσα;το ότι πήρες το προϊόν εσύ από αγγελία δεν αλλάζει τον αρχικό πωλητή και κατά συνέπεια εγγυητή του προϊόντος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Οκτώβριος 13, 2009 Author #8 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 εμένα μου φαίνεται λίγο άτοπο το όλο θέμα.γιατί να περιμένεις διαφορετική αντιμετώπιση από το κατάστημα για το οποίο έχουν γραφτεί τόσα και τόσα; το ότι πήρες το προϊόν εσύ από αγγελία δεν αλλάζει τον αρχικό πωλητή και κατά συνέπεια εγγυητή του προϊόντος. παράλογο είναι να ζητώ να μην με κοροϊδεύουνε? στα μούτρα μου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
onty1416003331 Οκτώβριος 13, 2009 #9 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Δηλαδη δινω τα λεφτα μου για να αγορασω κατι καινουριο και παιρνω κατι το οποιο εχει ξαναχρησημοποιηθει και ειναι απο πανω και ηλιθιοι και δεν το συσκευαζουν καλα. Εγω ρε παιδες πηρα ενα εληκοπτερακι τηλεκατευθυνομενο και οταν πηγα σοιτι να το ανοιξω ηταν ηδη ανοιγμενο ..μαλλον ειναι τοσο εξυπηρετικοι που το εκαναν αυτοι για μενα. Πηγα πισω και με ευγενικο τροπο παραπονεθηκα και αμεσως μου εδωσαν πιστοτικο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Οκτώβριος 13, 2009 #10 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 εμένα μου φαίνεται λίγο άτοπο το όλο θέμα.γιατί να περιμένεις διαφορετική αντιμετώπιση από το κατάστημα για το οποίο έχουν γραφτεί τόσα και τόσα;το ότι πήρες το προϊόν εσύ από αγγελία δεν αλλάζει τον αρχικό πωλητή και κατά συνέπεια εγγυητή του προϊόντος.Νομίζω ότι δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τον τίτλο από το περιεχόμενο.Για άλλη μια φορά αποδείχτηκε ΠΟΣΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΕΙΝΑΙ.Ανεστη επερεπε να το τραβιξεις κιαλο.Σιγα μην ιδρωσει το αυτι τους απο 1 Τhread. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crmaris Οκτώβριος 13, 2009 #11 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 δόξα το θεό που μέχρι στιγμής δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι RMA από αυτούς. Η βλακεία είναι ότι τελευταία και το plaisio έχει αρχίσει και κάνει ιστορίες (όχι σε RMA αλλά σε online παραγγελίες). Επίσης από εδώ που είμαι δυστυχώς το eshop βολεύει γιατί έχει eshop point και γλυτώνω μεταφορικά και έχω 13% φαπα οπότε αναγκαστικά αγοράζω από αυτούς. Πιστεύω ότι το eshop ζει πια από την επαρχία γιατί όσοι είστε Αθήνα το αποφεύγετε (και καλά κάνετε με την συμπεριφορά που δείχνει προς τους πελάτες του). Link to comment Share on other sites More sharing options...
tassoss Οκτώβριος 13, 2009 #12 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 παράλογο είναι να ζητώ να μην με κοροϊδεύουνε? στα μούτρα μου? ναι όταν πήρες το μεταχειρισμένο δεν είδες ότι η απόδειξη ήταν από το eshop? να σου θυμίσω δήλωση σου σε άλλο θέμα σε σχέση με αγορά απ το αν λόγω κατάστημα: εγω πάνυως θα έπαιρνα από αλλού το απλό και θα του προσθετα εγω ένα B.Ray πιο μετά παρόλα αυτά δάσκαλε που δίδασκες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Οκτώβριος 13, 2009 Author #13 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 επεξεργαστή πήρα! τόσα χρόνια δεν μου έχει χαλάσει ποτέ cpu που να το φανταστώ. από αυτούς και βίδες να πάρω, RMA μπορεί να χρειαστώ τελικά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Οκτώβριος 13, 2009 #14 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Τετοια περιστατικά μου υπενθυμίζουν που ζω:στη Μπανανία.Παντως μου κανει μεγάλη εντύπωση που δεν εχει γινει κατι ουσιαστικό απο νομικής πλευράς ,καλα δεν παρακολουθεί καποιος νομικός το forum? Δεν ειναι μεμονωμένα περιστατικά ,αλλα μάστιγα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 13, 2009 #15 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 δόξα το θεό που μέχρι στιγμής δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι RMA από αυτούς. Η βλακεία είναι ότι τελευταία και το plaisio έχει αρχίσει και κάνει ιστορίες (όχι σε RMA αλλά σε online παραγγελίες). Επίσης από εδώ που είμαι δυστυχώς το eshop βολεύει γιατί έχει eshop point και γλυτώνω μεταφορικά και έχω 13% φαπα οπότε αναγκαστικά αγοράζω από αυτούς. Πιστεύω ότι το eshop ζει πια από την επαρχία γιατί όσοι είστε Αθήνα το αποφεύγετε (και καλά κάνετε με την συμπεριφορά που δείχνει προς τους πελάτες του).13% φπα έχεις απο μαγαζί που έχει έδρα εκεί που μένεις ή επειδή μένεις εκεί που μένεις έχεις γενικά 13% φπα;Γιατί και το plaisio έχει δωρεάν μεταφορικά απο κάποια λεφτά και πάνω οπότε θα μπορείς να ψωνίσεις άφοβα.Πάντως θα μου φανεί περίεργο να κόβει αποδείξεις το κεντρικό κατάστημα e-chop με φπα 13%. Μιας και τα Points δεν είναι αυτόνομα καταστήματα ούτε μεταπωλητές. Είναι ουσιαστικά αποθήκες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Οκτώβριος 13, 2009 #16 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Αν η διεύθυνση αποστολής των προιόντων ειναι στις περιοχές που υπάγονται σε καθεστώς μειωμένου ΦΠα τότε από τα κεντρικά κόβουν το μειωμένο ΦΠΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Οκτώβριος 13, 2009 #17 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Τετοια περιστατικά μου υπενθυμίζουν που ζω:στη Μπανανία.Παντως μου κανει μεγάλη εντύπωση που δεν εχει γινει κατι ουσιαστικό απο νομικής πλευράς ,καλα δεν παρακολουθεί καποιος νομικός το forum? Δεν ειναι μεμονωμένα περιστατικά ,αλλα μάστιγα...Έπρεπε να τους το έχουν κλείσει από καιρό τώρα το μαγαζί. Απορώ όλες εκείνες οι καταγγελίες κατά καιρούς τι να απέγιναν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kbilly13 Οκτώβριος 13, 2009 #18 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Εγώ πάντως ένα stickάκι usb ocz, τους το "χάρισα", μετά "ψαλμών" βέβαιαΑνίκανοι και απρόθυμοι βέβαια να καταλάβουν και να εντοπίσουν το πρόβλημαΠοτέ μα ποτέ, για οτιδήποτε χρειάστηκε, ακόμα και για καμμένο dvd-rw, δεν έγινε σωστή εξυπηρέτηση σε πρόβλημα ή rmaΈχουν γίνει πολλά ευτράπελα, και δεν αξίζει να τα αναφέρω.. καταλαβαίνετεΟύτε τσίχλα ξανα απο κειΟύτε εγώ, ούτε οποιοσδήποτε γνωστός, φίλος, συγγενής, γυναίκα κτλ...Ένας φίλος που του χάλασε μητρική από eshop, την πήγε κατευθείαν για ανακύκλωσηΆσε ρε λέει, ούτε εγκεφαλικό θέλω να πάθω, ούτε φυλακή να πάω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Οκτώβριος 13, 2009 #19 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Ωραιος junior...ευτυχως οσα εχω παρει απο e-shop(εδω και πολυ καιρο σταματησα βεβαια να αγοραζω απο κει)δεν χρειαστηκε κανενα RMA.. Το σπασιμο ειναι οτι πανε να στην βγουν και απο πανω κιολας..εκει τρελαινεσαι.. Ουτε ανεμιστηρακι πλεον απο κει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Οκτώβριος 13, 2009 #20 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2009 Πάντως θα μου φανεί περίεργο να κόβει αποδείξεις το κεντρικό κατάστημα e-chop με φπα 13%. Μιας και τα Points δεν είναι αυτόνομα καταστήματα ούτε μεταπωλητές. Είναι ουσιαστικά αποθήκες.Στα νησια το ΦΠΑ ειναι 13%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.