cna Ιούλιος 17, 2012 #21 Ιούλιος 17, 2012 Σιγά μην της βγάλουν σε ευρεία κατανάλωση. Το κέρδος προέρχεται από την κατανάλωση. Τί κέρδος να βγάλουν οι εταιρίες από ένα υλικό που υπόσχεται διάρκεια δεκαετιών; Αντίθετα το κέρδος βρίσκεται στην πώληση των τυπικών μπαταριών που χρησιμοποιούμε λόγω του κύκλου: πώληση -> χρήση -> ανακύκλωση (καλά όχι τόσο πολύ στην Ελλάδα) -> πώληση . Οι συγκεκριμένες μπαταρίες προσφέρουν μόνο: πώληση -> χρήση -> χρήση .
cosmic Ιούλιος 17, 2012 #22 Ιούλιος 17, 2012 Η πλοιονοτητα των πυρηνικών μπαταριων παραγουν ενεργεια μεσω του θερμοηλεκτρικου φαινομενου.Οι συγκεκριμενες παραγουν μεγαλες ποσοτητες ραδιενεργειας .
Jargon Ιούλιος 18, 2012 #23 Ιούλιος 18, 2012 και αμα γινει κανα μπουμ του φακου πχ που θα ειναι μεσα στην τσεπη μας??Μπουμ σε φακούς μπορούν θεωρητικά να κάνουν και οι τωρινές μπαταρίες λόγω βλάβης κυκλώματος προστασίας ή ελεϊνής κινεζιάς αν ξεφορτιστούν κάτω από ένα όριο, αν η διατάξη τους είναι δυο εν σειρά χωρίς την απαραίτητη προστασία κτλ κτλ
Γεώργιος Αύγουστος 10, 2012 #24 Αύγουστος 10, 2012 να προσθέσω ότι η λεγόμενη πυρηνική τεχνολογία είναι κακή εξαιτίας κάποιων αποβλήτων που είναι ιδιαίτερα τοχικά. έχω την εντύπωση ότι σύγχρονοι ερευνητές έχουν καταφέρει να κάνουν πυρηνικές αντιδράσεις απαλλαγμένες από τα τοχικά τους απόβλητα που προκαλούν καρκίνους κτλ. . οι πρώτες πυρηνικές τεχνολογίες ήταν πολυ επίκινδυνες εξαιτίας της τοχικότητας των αποβλήτων , των προιοντων , των παραπροιοντων που πηγαζαν από τις πυρηνικές αντιδράσεις . σήμερα έχουν μειώσει το ποσοστό κατα πολύ. μου είχε κάνει εντύπωση και για αυτό το θυμάμαι. γιατί είχα συνδυάσει τις πυρηνικές αντιδράσεις με υπερβολική τοξικότητα . με τον όρο πυρηνική αντίδραση εννοουμε μια αντίδραση μεταξυ κάποιων στοιχείων τα οποία μετουσιώνονται σε άλλα υπό ορισμένες συνθήκες ή μεταμορφώνονται από ύλη σε ενέργεια γιααυτό και υπάρχει τόσο μεγάλη ενέργεια προς εκμετάλευση . ο λόγος προς τις φυσικές χημικές ή ηλεκτρικές αντιδράσεις με τις πυρηνικές παίζει να είναι 1000.000. προς 1 στην παρεχόμενη ενέργεια.
neuromancer Αύγουστος 10, 2012 Author #25 Αύγουστος 10, 2012 Ραδιενεργό είναι κύρια το πρόβλημα Γεώργιε, και λιγότερο (εως καθόλου?) τοξικό. Στη σχάση, κάποιο βαρύ στοιχείο σπάει σε ελαφρύτερα και επιπλέον ελευθερώνει μεγάλα ποσά ενέργειας σε μορφή ακτινοβολίας (α, β, γ). Η γ είναι αυτή που τα ρημάζει όλα γιατί δεν σταματάει εύκολα (εκτός αν κρυφτείς πίσω από κανένα μέτρο/πάχος μόλυβδο).
Γεώργιος Αύγουστος 10, 2012 #26 Αύγουστος 10, 2012 δεν χρησιμοποίησα τον ακριβή επιστημονικό ορισμό ο οποίος να περιγραφει την επικινδυνότητα της πυρηνικής ενέργειας . διάβασα ότι κάποια από τα παραπροιόντα έχουν μειωθεί . δεν γνωρίζω εαν είναι τα σωμάτια α ή γ .αλήθεια έχουν κάνει μειώσεις στα ποσοστα της ραδιενέργειας. μπορεί να χρησιμποιούν άλλα στοιχεία του περιοδικού πίνακα τα οποία στη σχάση ή στην σύντηξη δεν εκμπέμουν σωμάτια γ.
neuromancer Αύγουστος 10, 2012 Author #27 Αύγουστος 10, 2012 Ισότοπα από ουράνιο και πλουτώνιο ειναι τα βασικά ραδιενεργά καύσιμα - το τι εκπέμπεται το προβλέπουν οι νόμοι της Φυσικής, δεν έχει σκόντο! Το θέμα της θωράκισης σηκώνει κουβέντα και του μηχανισμού μετατροπής της θερμικής κατά βάση ενέργειας σε άλλη χρήσιμη μορφή (μηχανική/ηλεκτρική)
Γεώργιος Αύγουστος 10, 2012 #28 Αύγουστος 10, 2012 έχουν βρει πυρηνικές αντιδράσεις με διαφορετικούς μηχανισμούς οι οποίοι εκπέμπουν διαφορετικά σωματίδια. και όχι αυτά τα οποία υπάρχουν στις αρχές.
spyropap Αύγουστος 12, 2012 #29 Αύγουστος 12, 2012 Μην τις περιμένετε, πυρηνικές μπαταρίες μάλλον θα δείτε μόνο σε ταινίες.Αυτό που πρέπει να περιμένετε και να θέλετε αμέσως μόλις αρχίσει η πώληση τους είναι μπαταρίες Ψευδάργυρου-Αέρα. Αυτού του τύπου οι μπαταρίες είναι αντικείμενο έρευνας μου καθώς ενδιαφέρομαι για συσσωρευτές κατάλληλους για Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.Θα τις δούμε σύντομα σε ηλεκτρικά-υβριδικά αμάξια.Nέες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ψευδαργύρου-αέρος | Άρθρα | Ελευθεροτυπία
E.F. Αύγουστος 12, 2012 #30 Αύγουστος 12, 2012 Μην τις περιμένετε, πυρηνικές μπαταρίες μάλλον θα δείτε μόνο σε ταινίες.Αυτό που πρέπει να περιμένετε και να θέλετε αμέσως μόλις αρχίσει η πώληση τους είναι μπαταρίες Ψευδάργυρου-Αέρα. Αυτού του τύπου οι μπαταρίες είναι αντικείμενο έρευνας μου καθώς ενδιαφέρομαι για συσσωρευτές κατάλληλους για Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.Θα τις δούμε σύντομα σε ηλεκτρικά-υβριδικά αμάξια.Nέες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ψευδαργύρου-αέρος | Άρθρα | ΕλευθεροτυπίαΓιατί ψευδαργύρου αέρος και όχι λιθίου αέρος, που είναι 65% ελαφρύτερες, κοστίζουν το ίδιο και έχουν 120% περισσότερη ενεργειακή χωρητικότητα;
neuromancer Αύγουστος 12, 2012 Author #31 Αύγουστος 12, 2012 Με 200 μόνο κύκλους φόρτισης, στο χρόνο θα αλλάζεις μπαταρία στο laptop? Έχουν δρόμο ακόμη....
spyropap Αύγουστος 13, 2012 #32 Αύγουστος 13, 2012 Με 200 μόνο κύκλους φόρτισης, στο χρόνο θα αλλάζεις μπαταρία στο laptop? Έχουν δρόμο ακόμη....Δεν έχεις δοκιμάσει τέτοιες μπαταρίες έτσι;NewsIt.gr: Νέες μπαταρίες λιθίου θα "απογειώσουν" τα ηλεκτρικά
neuromancer Αύγουστος 13, 2012 Author #33 Αύγουστος 13, 2012 Τι να δοκιμάσω.... το άρθρο το λέει: "για την ώρα 200 κύκλους φόρτισης". Δεν αμφισβητώ την προοπτική τους αλλά στην παρούσα φάση απλά είναι ανεπαρκείς για ένα laptop πχ. Εκτός αν μια φόρτιση βγάζει όχι 2 ώρες αλλά πχ. 10, οπότε μιλάμε για 1000 ισοδύναμους κύκλους φόρτισης σε μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η ίδια η εταιρία το λέει ότι πρέπει να παέι στις 300 με 500 για να έχει μεγάλη πρακτική χρησιμότητα.Η νέα μπαταρία, αντίθετα, σύμφωνα με τα τεστ, αντέχει σε τουλάχιστον 200 κύκλους επαναφόρτισης, ενώ η ReVolt στοχεύει στην αύξηση του κύκλου ζωής τους στις 300-500 επαναφορτίσεις, ώστε να έχουν μεγάλη πρακτική χρησιμότητα.
E.F. Αύγουστος 13, 2012 #34 Αύγουστος 13, 2012 Εκτός αν μια φόρτιση βγάζει όχι 2 ώρες αλλά πχ. 10, οπότε μιλάμε για 1000 ισοδύναμους κύκλους φόρτισης σε μπαταρίες ιόντων λιθίου.Αντιθέτως, έχουν μικρότερη ενεργειακή πυκνότητα, οπότε περισσότερους κύκλους θα κάνουν.Γι'αυτό και είναι ακόμη σε ερευνητικό στάδιο και όχι πρακτικό. Η ενεργειακή τους πυκνότητα είναι μικρή και θέλουν δουλειά ακόμη στο θέμα της μακροχρόνιας χρήσης.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.