Jump to content



Πρόβλημα με σύνθεση Η/Υ από το Πλαίσιο.


shine

Recommended Posts

Εχω παραγγειλη πριν 20 ημερες εναν υπολογιστη για το ξενοδοχειο μου αξιας 2,500 ευρω περιπου χωρις την οθονη που την πηρα αρχες του μηνος αξιας 700 ευρω περιπου. Συνολο 3200 ευρω μονο για τον υπολογιστη.

Τα εξαρτηματα δεν ηταν ετοιμοπαραδοτα και επρεπε να περιμενω. Πριν 3 μερες κατοπιν συνεχων ενοχλησεων μου μου ειπανε οτι ειναι ετοιμος. Σημερα μου στελνουν εναν υπολογιστη με αλλαγμενη την ψυκτρα για την μητρικη, (χωρις να με ενημερωσουν?!!!) και λειπουνε και 6 κομματια απο την αρχικη παραγελια.. (Πληκτρολογιο, ποντικι,vga cooler, κτλ.)

Σε ερωτηση μου ποιος εδωσε την εγκριση να φυγει ο υπολογιστης η απαντηση τους ειναι οτι δεν υπαρχει υπευθυνος για να μιλησω. Και μιλαμε για μια απλη συναρμολογιση υπολογιστη απο μια επιχειρηση εισηγμενη στο Χ.Α.Α με τζιρους εκατομμυριων ευρω και υποτιθετε <επαγγελματιες>!!!!

Τα στοιχεια μου ειναι στη διαθεση του <υπευθυνου? υπαρχει αραγε?>

Οτι χρειαστειτε ειμαι στην διαθεση σας.

Κωδικός παραγγελίας: 385640-003020XXXX

Παραστατικό: Τιμολόγιο

Μέθοδος αποστολής: Αποστολή στο χώρο σας (Πανελλαδικά)

Μέθοδος πληρωμής: Πιστωτική κάρτα

Όνομα κατόχου: ANARGIROS A.

Αρ. κάρτας: ####-####-####-60XX

Δόσεις: 12 δόσεις

Ημ/νια λήξης κάρτας: Ιανουάριος 09

Κωδικός πελάτη: 000119XXXX

Κατάσταση Παραγγελίας: Τιμολογημένη

Η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί

Link to comment
Share on other sites

Αρ. κάρτας: ####-####-####-60XX

Δόσεις: 12 δόσεις

Ημ/νια λήξης κάρτας: Ιανουάριος 09

Φαντάζομε δεν έδωσες κάτι τέτοιο και στο τιμολογήσανε?

Πέραν αυτού, και χωρίς να πάω να δικαιολογήσω την επιχείρηση, όταν παραγγέλνεις κάτι που είναι out of stock και ισχύει παντού αυτό, μπορεί να κάνει και 10 μέρες να έρθει.

Επίσης πολλά μαγαζιά, έχουν επιλογή να σου στείλουν «τώρα» ότι έχουν σε στοκ, και μετά μόλις έρθουν τα άλλα κομμάτια να στα στείλουν σε ξεχωριστή αποστολή. (πχ το play.com και το overclockers.co.uk το κάνει).

Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι πως δεν βρήκες υπεύθυνο... από πιο Πλαίσιο το παρήγγειλες?

Δεν υπάρχει η απάντηση «δεν υπάρχει υπεύθυνος», υπάρχουν οι «διακριτικές απειλές» μέχρι να τον βρουν.

Κυνήγησε το.

Και έλεος παντού με τα σχόλια «τι σε περιμένει», «βάφτο μπλε και πέτα το στην θάλασσα», και άλλα άχτια με το εκάστοτε μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

αληθεια γιατι 3200 τι ειδους χρηση κανεις?:yes2:

μας δειχνεις λιγο τη συνθεση μπας και εχεις κανει εσυ κανα λαθος?

Τι σχέση έχει η χρήση που θα κάνει και τα πράγματα που ζήτησε στη σύνθεση με την εξυπηρέτηση που δέχεται?

Link to comment
Share on other sites

αληθεια γιατι 3200 τι ειδους χρηση κανεις?:yes2:

μας δειχνεις λιγο τη συνθεση μπας και εχεις κανει εσυ κανα λαθος?

Δεν υπαρχει λογος..ουτε να ρωτας αλλα ουτε και να απαντησει.

Και λαθος* να ειναι δεν μας πεφτει λογος στο ελαχιστο , και δεν ειναι του παροντος.

*Με οποια λογικη μπορει να ειναι λαθος ενα μηχανημα...

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει καμμια σημασια τι παραγγειλε. ο,τι κι αν ηταν αυτο, ακομα και ασχετα πραγματα μεταξυ τους, επρεπε να τον ειδοποιησουν τον ανθρωπο, οτι υπαρχει προβλημα και να προσπαθησουν να το επιλυσουν. κι αν δεν υπηρχε κατι ετοιμοπαραδοτο και θα αργουσαν να το φερουν, παλι επρεπε να ειδοποιηθει!! τι σοι εταιρεια ειναι? λυπουνται να κανουν 2 τηλεφωνα στον πελατη τους και να συννενοηθουν?

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τέτοιο να έγινε, το κατάστημα δεν μπορεί να έχει ιδέα γιατί το θέλει και συνεπώς και πάλι δεν έχει σημασία όπως ακριβώς λεει και ο NTG.

Δεν παίρνουμε κομμάτια για ΕΝΑ πι-σι μόνο.

Ας δούμε τι θα πει ο φίλος.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε shine μια χάρη αν μπορείς να μου κάνεις. Αλλάζεις το τίτλο σε κάτι σαν "Πρόβλημα με σύνθεση Η/Υ από το Πλαίσιο", μιας και ο τίτλος είναι ειρωνικός; Κατανοώ το πρόβλημά σου, σίγουρα έχεις δίκιο αλλά καλό είναι - κατά τη γνώμη μου να μην ειρωνεύεσαι. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτες οι αλλαγές που κάνει το πλαίσιο ειναι απίστευτα ενοχλητικές.. ευτυχως εμένα φιλοτιμήθηκε καποιος και με πηρε τηλέφωνο να με ρωτήσει...πήγα σε πιο καλά εξαρτήματα αλλα ξενέρωσα που διαφημίζουν προιόντα τα οποία δεν ειναι διαθέσιμα

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει η χρήση που θα κάνει και τα πράγματα που ζήτησε στη σύνθεση με την εξυπηρέτηση που δέχεται?

συμφωνώ και γω παιδιά καλύτερα να μας γράψει την σύνθεση μιας και έκανε εγράφη το παιδί

παρεμπiπτών ξεχάσαμε να του πούμε καλωσόρισες στο forum

κανε καλητερα μια περιγραφη για το συστημα ισως κατι δεν ταιριαζει και μενα παραλογα μου φαινονται ολα αυτα

και τα ποσα και ολα

Link to comment
Share on other sites

Σε εταιρικό πελάτη να λες ότι δεν υπάρχει υπεύθυνος είναι τρελό φάουλ. Δηλαδή ακόμα και αν θέλεις να του κάνεις λαδιά για τον Χ λόγο, αυτή τη φράση δεν την λες. Απαγορεύεται!

Link to comment
Share on other sites

Σε εταιρικό πελάτη να λες ότι δεν υπάρχει υπεύθυνος είναι τρελό φάουλ. Δηλαδή ακόμα και αν θέλεις να του κάνεις λαδιά για τον Χ λόγο, αυτή τη φράση δεν την λες. Απαγορεύεται!

Εγω σαν πελατης πρωτιμω την αληθεια παρα να καθομαι και να μου λενε ιστοριες για αγριους.

Οταν εκανες την παραγγελια επρεπε να τους ειχες παρει ενα τηλεφωνο και να τους θελω αυτο και αυτο ποτε θα

ειναι διαθεσιμα?

Εγω την πατησα μια φορα και εμαθα περιμενα 28 μερες σε παραγγελια με προιον που δεν ηταν διαθεσιμο.

Link to comment
Share on other sites

το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μιλήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και όχι με κάποιο πωλητή. Συνήθως όταν γίνεται μια στραβή που πραγματικά είσουν άτυχος με αυτό που συνέβη σε σένα, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα αναλάβει για σένα να κάνει την οποιαδήποτε ενέργεια για να διορθωθεί η κατάσταση.

Παράλληλα θα ήθελα να πώ και το εξής και αυτό είναι προσωπική άποψη. Το Πλαίσιο προσπαθεί πάρα πολύ να είναι ενεργή εταιρεία στο εταιρικό επίπεδο αλλά θεωρώ οτι σε αυτό το τομέα δεν είναι ακόμα στο επίπεδο που είναι Dell και HP. Το ξέρω οτι είναι συζητηση που μπορείς να πάρει διαστάσεις για αυτό και επαλαμβάνω ότι αυτό που εκφράζω είναι προσωπική άποψη. Υπάρχουν πάρα πολλές εταιρείες που δουλεύουν καθαρά με το Πλαίσιο αλλά υστερούν σε κάποιους τομείς. Είναι μέρος του παράγοντα ασταθής μετάλλαξης. Όταν μεγαλώνει μια εταιρεία και ο όγκος της είναι ανομοιογενής ανεβαίνουν και οι πιθανότητες που μπορούν να συμβούν προβλήματα όπως συνέβη και σε σένα που κανονικά δεν θα έπρεπε να γίνονται και όμως γίνονται. Αυτο σημαίνει οτι δεν είσαι σημαντικός απέναντι στον όγκο του πελατολογιου του Πλαισίου? Κάθε άλλο, αυτό σημαίνει οτι επειδή μεγαλώνει ο όγκος των πελατών γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αποκλείσεις την πιθανότητα να συμβαίνουν στραβες.

Σε γενικές γραμμές πάντως για να μην φιλοσοφώ, οι ανθρωποι στο Πλαίσιο είναι λογικοί άνθρωποι και είμαι σίγουρος οτι με λίγη κουβέντα θα βρείς το δίκιο σου. Και παίρνουν πάρα πολυ σοβαρά περιπτώσεις σαν την δική σου που το σύστημα τους έκανε πατάτα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω κάνει παραγγελίες όπου κάτι δεν ήταν διαθέσιμο, αλλά πάντοτε με ενημέρωναν. Είτε συζητάγαμε για το πότε και αν θα έρθει το προϊόν που δεν ήταν διαθέσιμο, είτε για εναλλακτικές λύσεις. Μία φορά είχα παράπονο, όχι γιατί δεν είχε έρθει στην ώρα του αυτό που είχα παραγγείλει αλλά διότι δεν με ενημέρωσαν για την ώρα άφιξης που μεταφορέα. Εκεί που αναρωτιόμουν αν είχαν πάρει χαμπάρι την παραγγελία μου, μου χτυπάγανε το κουδούνι για να μου την παραδώσουν.

Τώρα πως τα κατάφεραν εδώ.... μένει να δούμε τι εξέλιξη θα έχει η όλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά εγω πιστεύω οτι εχει μεγάλη σημασία τι pc παράγγειλε απο το κατάστημα που κοστίζει 3200 εύρώ!Και μιλάμε για έναν υπολογιστή!

Οσο για το κατάστημα πλαίσιο έχω να πώ μόνο τα χειρότερα!

Απο καμένες μητρικές,κάρτες γρα;φικών κτλ εως και 3 κινητά τηλέφωνα που υποτίθετε οτι ήταν καινούργια αλλά ειχαν σταλεί sms ,είχαν αποθηκεθμένες επαφές κτλ.

Θα ήθελα πάρα πολύ να βγεί ενας υπευθυνος απο το πλαίσιο να μας εξηγήση πως εχουν τα πράγματα!

Link to comment
Share on other sites

Αν πάρεις στα κεντρικά και ζητήσεις το τμήμα b2b και τους πεις το πρόβλημα δεν νομιζω να μην βρεις κάποιον ρωτήσεις....

Πολλες φορές σε παραγγελίες γίνεται αυτό,όπως και σε άλλες εταιρίες,από την προσωπική μου εμπειρία,έχουν αλλάξει ότι έιναι λάθος στην παραγγελια.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.