Jump to content



Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.


Nephiλiμ

Recommended Posts

Ξέχασα να σας πω ότι την ώρα που μπήκα, εκείνοι οι δυο είχαν εκείνη την στιγμή 12500 πόντους, άρα θα έκαναν την "δουλειά" για ώρας (30 πόντους δεν δίνει η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση?)

Δυστυχώς δεν νομίζω να γίνεται να "απενεργοποιήσεις" το stat padding σε κανένα mode ειδικά όταν υπάρχουν 2 μέσα, είτε αντίπαλοι είτε σύμμαχοι.

Edit: Υπάρχει κανένα script που να κάνει τον ranked server, unranked αν οι παίχτες on-line είναι <4 για παράδειγμα ?

Έγινε επεξεργασία από TifoziF1
Link to comment
Share on other sites

Λόγο διακοπών, δεν υπάρχει κάποιος να παρακολουθεί... από Δευτέρα που έρχεται ο phydel θα βάλει τάξη... :p

Μέχρι να βάλω τηλέφωνο-internet στο σπίτι και να τελειώσω γενικά με την οικοδομή, δεν θα μπορώ να μπαίνω...

οικοδομή; Δημήτρης Παπαμιχαήλ και έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Περιμένουμε κάτι videάκια όμως ;)

Γιατί δεν σου έφτασε αυτό...? Δηλαδή τα 2 θα σε πείσουν περισσότερο από το ένα, που έχει 2 συνεχόμενα locks του aimbot...?

Όταν τα έχω και τα άλλα στα χέρια μου, θα τα ποστάρω πάντως...

ΥΓ. ο Παπαμιχαήλ είναι φλώρος... :p εγώ δεν τραγουδάω μπουζουκλερί στα τσιμέντα...

Link to comment
Share on other sites

Στο bf2 και 2142 αμα ο ranked server δεν ειχε Χ αριθμο ατομων τοτε δεν μετραγε τπτ αποτι εκανες, με το που μαζευοντουσαν αρκετοι το round γινοτανε restart αυτοματα και παιζατε κανονικα Τραγικη ελλειψη imo, εδω περα δεν εχουνε βαλει ακομα ξεχωριστο sensitivity slider για τα οχηματα ............

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17, εμένα με έχω σβήσει από την λίστα... :p

Καλά, ακόμα έχουν πολλά και απαράδεκτα bugs, αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι αν θα τα λύσουν στο τέλος ή θα μείνουν έτσι... κάποια πάντως, σίγουρα δεν θα τα λύσουν, γιατί είναι μάλλον περιορισμός της πλατφόρμας τους...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν σου έφτασε αυτό...? Δηλαδή τα 2 θα σε πείσουν περισσότερο από το ένα, που έχει 2 συνεχόμενα locks του aimbot...?

Όταν τα έχω και τα άλλα στα χέρια μου, θα τα ποστάρω πάντως...

Μου έφτασε μια χαρά και ακόμα περισσότερο μου φτάνει που το λες εσύ. Απλά είχες πει αυτό:

Θα ακολουθήσουν και άλλα βίντεο, μόλις επιστρέψω από την άδειά μου...

και ψήθηκα :baby:

Μάλιστα, μου φτάνει να δω ακόμα και K/D πάνω από 3, είναι κάπως "μη ανθρώπινο" :)

Link to comment
Share on other sites

Μόλις βγήκε η R9! Οπότε μόλις την περάσουνε, οι χάρτες θα παίζουν κανονικά (both sides) και το autobalance θα γίνεται στη διάρκεια του γύρου!! :happy2:

Μάλλον θα έμαθε ο Peter ότι σηκώσαμε servers και σπαστήκαμε με τη μπαγκιά του mixed και το autobalance και τους είπε να την τελειώσουν αυθημερόν και τα υπόλοιπα στην R10... και για του λόγου το αληθές, το παραδέχεται και ο ίδιος ο bazatee "Our initial plan of forcing PB to be ON when ranked mode is enabled has been delayed until R10", τα υπόλοιπα είναι καθαρά θέμα marketting :hehe:

-------------------------------

We have just sent out servers labelled R9 to the server providers.

Our initial plan of forcing PB to be ON when ranked mode is enabled has been delayed until R10. This is to allow us to gather some extra information from Punkbuster enabled servers to ensure all PB related issues are gone before we switch to PB ON = Ranked.

The other changes are as follows:

admin.say command implemented

- the output currently looks a bit funky on the game client, like so: Player: [server]: <text>

but with the next game client it will look like: Server: <text>

admin.yell to squad has changed (you need to specify both team and squad)

squad numbering has changed – the “no squad” squad has ID 0, and real squads are 1 and up.

Autobalance improved, it shuffles people both during and between rounds now, and does a better job.

mapList* commands reworked

banList* commands reworked

listPlayers command added

admin.listPlayers command reworked (GUID, kills, deaths, ping and score added)

Players have non-PB GUIDs now (these are distinct from PB GUIDs)

onChat event reworked

- now it specifies target player subset as well

- shows text before profanity filtering

- client-originated chat messages starting with “/” make it to the server, and broadcast via onChat, but are not broadcast to other game clients

- use “/!<command>” if you want to be able to send commands to your homemade rcon tools without showing the commands to other players

player.onAuthenticated added

player.onSquadChange, player.onTeamChange implemented

Couple of crash fixes

Support for “region” setting

banList.save bugfixed

mapList.nextLevelIndex is always pointing out which map will be run during the next round (so during round 1 on a 2-round map, the nextLevelIndex will point to the map currently being played)

exposed number of rounds per maps in maplist.txt, and via the remote admin commands

Example maplist:

RUSH

levels/mp_012gr # runs with default number of rounds for the map

levels/mp_012gr 0 # runs with default number of rounds for the map

levels/mp_012gr 1 # run 1 round

levels/mp_012gr 2 # run 2 rounds

levels/mp_012gr 3 # run 3 rounds

Example console commands:

mapList.append levels/mp_012gr # add map with default number of rounds

mapList.append levels/mp_012gr 0 # add map with default number of rounds

mapList.append levels/mp_012gr 1 # add map with 3 rounds

mapList.append levels/mp_012gr 2 # add map with 3 rounds

mapList.append levels/mp_012gr 3 # add map with 3 rounds

mapList.list # get maplist

-> OK “levels/mp_012gr” “levels/mp_012gr” “levels/mp_012gr”

mapList.list magic_extra_argument_which_will_be_named_in_an_hou r_or_so # get maplist, including number of rounds

-> OK “levels/mp_012gr” “0” “levels/mp_012gr” “3” “levels/mp_012gr” “0” # get pairs of <mapname, number of rounds> where 0 = default for that gamemode

serverInfo

-> OK <stuff that is shown already today> “2” # After the current round finishes, there are 2 rounds left to play on the current map

------------

@ Αθανασιος : Καλη επιτυχια με τους servers bro.Τα Friday Nights απο ESL ετσι??

Και 'λεγα δε θα το γλιτωσω το ατιμο...

τι είναι τα friday nights στο esl;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.