Jump to content



Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.


Nephiλiμ

Recommended Posts

Το gl είναι πολύ light και το έχουν πετσοκόψει, θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο spread και να κάνει μεγαλύτερο damage, κοινώς θα έπρεπε να είναι one off και σε μεγάλη περίμετρο... στην τελική χειροβομβίδα μπροστά σου τρως, δεν νοείται να συνεχίζεις τον περίπατο...

Τέσπα, είναι αρκετά balanced το παιχνίδι, γιατί είναι όλοι τουμπανιασμένοι και ο καθένας έχει τα δικά του υπέρ και κατά και δεν υπερέχει πραγματικά κάποιος σε σχέση με τον άλλο... το νόημα είναι να μάθεις να παίζεις με τέτοιο τρόπο που να μην σε χτυπάει ο sniper, το 40mm, το Μ60 κτλ κτλ... τώρα αν καταλήγουν όλοι να γυρνάνε σε πίστα snipers είναι κακό παιχνίδι και όχι λάθος του παιχνιδιού...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εκεί ναι μεν γλιτώνεις από τους Snipers αλλά προκύπτει άλλο θέμα. Οι medic με το m60 (ναι για σένα λέω Nephilim :sarcastic:)

Τι σας φταίνε οι νοσοκομες και εχετε φαγωθει ολοι; Πονάνε τοσο οι "ενεσεις"; :sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

εκτος αν υπηρχε λιμιτ πανω στη σκουαντ/ομαδα. δλδ πανω απο χ αριθμο ρικον η αναλογα την ειδικοτητα να μην επιτρεπεται..ετσι ωστε αυτοματως να γινεται και σωστο μπαλανς ειδικοτητων..

οντως το προβλημα δεν ειναι οι ρικονς σαν ειδικοτητα..απλα ο αριθμος αυτων που ειναι μεγαλος ανα παιχνιδι

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

^κατσε ρει μας βγαζεις εξω ρικον..να βγουν και οι μεντικ..στο τελος θα μεινουμε με τα χαμβι να βολταρουμε μονο..λολ

Γιατί όχι ρε? Θα στήναμε και τα humvee σε κόντρες. Ειδικα στην Arica Harbor στην αρχή έχει να πέσει τρελό burnout!!! :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα μαθεις οτι ο recon δεν ειναι για κοντινες αποστασεις.

Τι λε ρε φίλος; Αλήθεια; Είναι recon, όχι sniper. Και στην μάχη θα πάω, να ρίξω motion detectors γύρω από τα Bomb sites, θα κάνω sneak πίσω από κανένα tank να το φάω με τα C4 μου, θα ρίξω τα C4 μου στο plant site για να το προστατέψω από disarms, θα έχω αγκαλιά το M1911 για κοντινά ή άμα λάχει, παίζω και με Type 88 Sniper + ACOG και είμαι μια χαρά.

Μάλλον πρέπει να μάθεις λίγο καλύτερα τα classes πριν να αρχίσεις να λες ότι δεν χρειάζονται ή είναι μόνο για την επιφανειακή τους δουλειά..

Όλοι έχουν ΠΟΛΛΑ να κάνουν. Αυτό που βλέπω πολύ συχνά είναι όμως MW2 tactics, δηλαδή παίρνουν το class για το όπλο και έτσι ο Assault δεν δίνει ammo boxes, ο Medic δεν πετάει kits ή δεν κάνει revives, και ο ρημάδης ο Engineer δεν κάνει repairs κλπ. Και ναι, πολλές φορές οι snipers καμπερώνονται, αλλά προσφέρουν πολύ λίγο έτσι.

Έγινε επεξεργασία από jpavly
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τι λε ρε φίλος; Αλήθεια; Είναι recon, όχι sniper. Και στην μάχη θα πάω, να ρίξω motion detectors γύρω από τα Bomb sites, θα κάνω sneak πίσω από κανένα tank να το φάω με τα C4 μου, θα ρίξω τα C4 μου στο plant site για να το προστατέψω από disarmμ, θα έχω αγκαλιά το M1911 για κοντινά ή άμα λάχει, παίζω και με Type 88 Sniper + ACOG και είμαι μια χαρά.

Μα στο αρχικο σου ποστ ειπες οτι βαρας απο κοντα και με αζουμωτες.Σε αυτα που ειπες τωρα συμφωνω,με το αρχικο σου ποστ οχι,γιαι ξερεις οτι χρειαζεσαι τυχη.

μάλλον πρέπει να μάθεις λίγο καλύτερα τα classes πριν να αρχίσεις να λες ότι δεν χρειάζονται ή είναι μόνο για την επιφανειακή τους δουλειά..

Εγω ειμαι αυτος που "υποστηριξα" τους recon αν θυμαμαι καλα. :D

Δεν αμφισβητησα καποια class ακομη και τους recon που χρειαζεται καμπερια πολλες φορες.

Link to comment
Share on other sites

@jpavly Συμφωνω μαζι σου

Πρεπει να δουλεψεις και τις αλλες class για να δεις τα +/-

@Hydra, δεν χρειαζεσαι και τοσο τυχη για να κανεις αζουμοτες πολλες φορες το εχω κανει με την θεληση μου

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα στο αρχικο σου ποστ ειπες οτι βαρας απο κοντα και με αζουμωτες.Σε αυτα που ειπες τωρα συμφωνω,με το αρχικο σου ποστ οχι,γιαι ξερεις οτι χρειαζεσαι τυχη.

Μα αν είμαι κάπου και μου έρθει ο άλλος για μαχαιριά τι θα κάνω; Θα παίξω με την τύχη μου μήπως τον μαχαιρώσω πρώτα ή θα πατήσω όπως είμαι ένα left click για να του ρίξω; Λογικό μου φαίνεται σαν τακτική, είσαι 50ms πριν το θάνατο, να μη ρίξεις μία κι άμα πιάσει; :p

Link to comment
Share on other sites

Τι θα πει προσφέρουν πολύ λίγο δλδ!?!?!? Έχει αρχίσει να με εκνευρίζει το όλο QQ θέμα με τους recon παντού! Φυσικά και υπάρχουν τα ζώα, αλλά ότι class και να πάρουν πάλι ζώα θα ναι! Το 'την πέφτω στο βουνό΄είναι πολύ παρεξηγημένο! Ακούω διαρκώς το κλασσικό: σαν attackers δεν προσφέρουν γιατί δεν μπαίνουν στη μάχη!' :wall:

Την αθόρυβη δουλειά την υπολογίζει όμως κανένας?! ΤΑ σποτ? τα μινες γύρω από το mini-camp των επιτιθέμενων για κοντινότερο spawn προς τους εχθρούς ή σε καίριο πέρασμα? το ό,τι χαλαρά mortariζουν/c4ιάζουν τον στόχο και τον καταστρέφουν κιόλας?!Ή αντίστοιχα τα 'κακά τανκ που θερίζουν και δεν πλησιάζουμε'? Τα άπειρα 'πουλάκια' που καθαρίζουν όταν πάνε για disarm όταν όλοι οι 'μαχητές του arm' είναι το ανάσκελο και μέχρι να κάνουν spawn and defend....καλά κρασιά? Στην τελική πιο εκνευριστικό είναι να ζητάω medpack ή ammo επί 2-3 λεπτά και ο άλλος να πετά αετό και να θεωρεί τη φωνή μου 'ambient noise' που έλεγε και στο βίντεο! Αυτός πρέπει να φάει το kick και όχι ο recon που παριστάνει τον κάκτο στην πλαγιά! Κοινός παρονομαστής για μένα είναι πως αν οι συμπαίχτες νιώθουν και 'βρίσκονται', ό,τι class και να πάρουν θα αποδώσουν, ενώ ο #@$ θα ναι (μαλλον) για πάντα #@%$%

Έγινε επεξεργασία από Stolis
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Τι θα πει προσφέρουν πολύ λίγο δλδ!?!?!? Έχει αρχίσει να με εκνευρίζει το όλο QQ θέμα με τους recon παντού! Φυσικά και υπάρχουν τα ζώα, αλλά ότι class και να πάρουν πάλι ζώα θα ναι! Το 'την πέφτω στο βουνό΄είναι πολύ παρεξηγημένο! Ακούω διαρκώς το κλασσικό: σαν attackers δεν προσφέρουν γιατί δεν μπαίνουν στη μάχη!' :wall:

Την αθόρυβη δουλειά την υπολογίζει όμως κανένας?! ΤΑ σποτ? τα μινες γύρω από το mini-camp των επιτιθέμενων για κοντινότερο spawn προς τους εχθρούς ή σε καίριο πέρασμα? το ό,τι χαλαρά mortariζουν/c4ιάζουν τον στόχο και τον καταστρέφουν κιόλας?!Ή αντίστοιχα τα 'κακά τανκ που θερίζουν και δεν πλησιάζουμε'? Τα άπειρα 'πουλάκια' που καθαρίζουν όταν πάνε για disarm όταν όλοι οι 'μαχητές του arm' είναι το ανάσκελο και μέχρι να κάνουν spawn and defend....καλά κρασιά? Στην τελική πιο εκνευριστικό είναι να ζητάω medpack ή ammo επί 2-3 λεπτά και ο άλλος να πετά αετό και να θεωρεί τη φωνή μου 'ambient noise' που έλεγε και στο βίντεο! Αυτός πρέπει να φάει το kick και όχι ο recon που παριστάνει τον κάκτο στην πλαγιά! Κοινός παρονομαστής για μένα είναι πως αν οι συμπαίχτες νιώθουν και 'βρίσκονται', ό,τι class και να πάρουν θα αποδώσουν, ενώ ο #@$ θα ναι (μαλλον) για πάντα #@%$%

Θα συμφωνήσω θεωρώ τον ρικον σαν ένα πολύ δυνατό κλας. Αλλά για να παιχτεί έτσι πρέπει να κάνεις όλη την δουλεία του, να κάνεις τα σποτ σου πρώτα απ'όλα. Και ΝΑΙ πρέπει να καμπερώνει το καμουφλάζ δεν το φοράνε λόγο μόδας, απλά είναι μερικοί που σε όλο το γύρο μένουν σε μια ταράτσα και μένουν εκεί ή κάπου αντίστοιχα. Εμένα πάντως όλο μεντικ και ρικον με τρώνε.

Link to comment
Share on other sites

και γώ από τότε που το πήρα παίζω μόνο HC και όλο απο τέτοιους πέφτω. Είναι και χαρά μου όμως ακριβώς επειδή ξέρω πως σε 1-2 λεπτά θα ναι πάλι εκεί και θα τον περιμένει HS η θα μπουν τα tags του στον τοίχο με τα τρόπαια! Μόνο ένα 20% όσων καβατζώνονται σε μια ταράτσα έχουν το στοιχειώδες μυαλό να κάνουν relocate όταν έχουν καρφωθεί, οπότα και πάλι υπέρ του νεκρού είναι τα πράματα! Και kill-cam off να είναι τα 7-8 sec που είσαι τέζα σε συνδυασμό με το orientation του hit mark αρκούν για να δεις περίπου απο πού σε καθάρισαν. Αν όχι ξοδεύουμε και 2-3 sec ακόμα χωρίς να πατήσουμε με τη μία spawn! Ε, αν δεν έχει ξαναβγάλει κεφάλι σε χρόνο 10'' μάλλον τον έφαγαν ή δεν είναι πια εκεί ! Τότε θα του πω και μπράβο, γιατί έχασα από αξιο παίχτη που κατέχει το 'the art of θάμνing' !

Έγινε επεξεργασία από Stolis
Link to comment
Share on other sites

I here by present the : APELPISMENOS.cfg version 0.9

[WindowSettings]

Width=1680

Height=1050

Fullscreen=true

RefreshRate=120

VSync=false

[sound]

Quality=high

VoipEnable=true

SpeakerCount=6

[Graphics]

Effects=low

Soldiers=medium

Vehicles=medium

Overgrowth=medium

Undergrowth=medium

StaticObjects=low

Terrain=medium

Shadows=medium

Bloom=false

HSAO=false

MSAA=0

Water=medium

MainQuality=custom

Texture=medium

DxVersion=9

Aniso=3

Detail=medium

RenderAheadLimit=0

Fov=55

Παρολες τις περικοπες στους δρομους της africa harbor ενα minimum 50fps δυσκολα το κραταει, πολυ θα ηθελα dx10 και 2x AA αλλα στοιχιζει ρε γμτ ...... :TD:

Link to comment
Share on other sites

bfbc2logo685x230.png

Tip απο Stolis

Neph στο Air.dbx Στο ConceptYaw ποια μεταβλητή αλλάζουμε? Sry αλλα δεν το βρίσκω.... Παραθέτω κάτω αυτό που βλέπω στο αρχείο!!

type="GameSharedResources.PadInputActionData">

<field name="IsAnalog">true</field>

<field name="NegateValue">false</field>

<field name="Axis">IDA_Undefined</field>

<field name="NormalizeInput">false</field>

<field name="ScaleValue">1</field>

<field name="UseSquareInput">false</field>

<field name="Button">IDB_Rtrigger</field>

<field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field>

</instance>

Link to comment
Share on other sites

Neph στο Air.dbx Στο ConceptYaw ποια μεταβλητή αλλάζουμε? Sry αλλα δεν το βρίσκω.... Παραθέτω κάτω αυτό που βλέπω στο αρχείο!!

type="GameSharedResources.PadInputActionData">

<field name="IsAnalog">true</field>

<field name="NegateValue">false</field>

<field name="Axis">IDA_Undefined</field>

<field name="NormalizeInput">false</field>

<field name="ScaleValue">1</field>

<field name="UseSquareInput">false</field>

<field name="Button">IDB_Rtrigger</field>

<field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field>

</instance>

την κάνεις -1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.