Jump to content



Ιστορία με Toshiba Laptop.


Romantic

Recommended Posts

Γειά σας.

Πήρα ένα λάπτοπ πριν μερικούς μήνες από το πλαίσιο - ένα Toshiba X300-130. Μόλις μου το φέρανε σπίτι (από το site το αγόρασα) και το έβαλα μπρος κατάλαβα ότι θα χαμε κακά ξεμπερδέματα. Το έβαλα να φορτίζει, έφτανε στο 40% η φόρτιση και μετά ΞΕΦΟΡΤΙΖΕ σιγά σιγά ΕΝΩ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΠΡΙΖΑ. Έπρεπε να το κλείσω και να το ξανανοίξω ώστε να αρχίσει πάλι να φορτίζει και μόλις όμως έφτανε στο 40% πάλι ξεφόρτιζε και γινόταν τώρα αυτό το πράγμα συνέχεια... Πήρα την αντιπροσωπία ΑΜΕΣΩΣ και μου λένε στείλτε το μας στην Αθήνα (είμαι από Κρήτη) να δούμε τι έχει. Εντάξει λέω και το έστειλα (μέγα λάθος το ξέρω). Μετά από 5 μέρες μου το έστειλαν πίσω και έλεγε το χαρτί ότι σου αλλάξαμε τον μετασχηματιστή και είναι οκ. Το βάζω να φορτίζει και αυτή την φορά πήγε στο 80% και μετά ξεφόρτιζε και έκανε τα ιδια ουσιαστικά... Τους παίρνω τηλέφωνο και τους κατεβάζω παναγίες και μου λένε οκ θα σου στείλω και μια μπαταρία και θα σαι εντάξει. Μου την στέλει μετά από 2 μέρες και τελικά δούλεψε!!! για 15-20 μέρες τουλάχιστον... και μετά πάλι τα ίδια. Οπότε τους πήρα και τους είπα θέλω αντικατάσταση και μου είπανε ότι η εγγύηση αντικατάστασης ήταν για τον πρώτο μήνα και τώρα πέρασε!!!! Έκανα να τις πω ότι μου τα χατε πρήξει μισό μήνα και τον άλλο μισό δούλευε αλλά λέω άστο...

Έχω μείνει τώρα με ένα λάπτοπ 1400 ευρώ, που φορτίζει μέχρι το 60% και μετά ξεφορτίζει μόνο του και αρχίζει η ηλίθια σειρήνα της μπαταρίας!!! Δεν μπορώ πλέον... μπορώ να κάνω κάτι;

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις κρατήσει όλα τα χαρτίά αποδεικτικά της αντιπροσωπείας θα τα ξαναστείλεις με μια επιστολή που να γράφει οτι το laptop ουδέποτε δούλεψε ως όφειλε και οτι άσχετα αν πέρασε 1 μήνας για πλήρη αντικατάσταση πρέπει να στο καλύψουν.

Πίστεψέ με η Toshiba φημίζεται για το καλό της after sales. Αν μιλήσεις όμορφα και ευγενικά συγκεντρώνοντας όλα τα απαραίτητα χαρτιά δε θα σου αρνηθούν.

Αν παρόλαυτά βρεις δυσκολία στείλε email και στο international support της toshiba.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις κρατήσει όλα τα χαρτίά αποδεικτικά της αντιπροσωπείας θα τα ξαναστείλεις με μια επιστολή που να γράφει οτι το laptop ουδέποτε δούλεψε ως όφειλε και οτι άσχετα αν πέρασε 1 μήνας για πλήρη αντικατάσταση πρέπει να στο καλύψουν.

Πίστεψέ με η Toshiba φημίζεται για το καλό της after sales. Αν μιλήσεις όμορφα και ευγενικά συγκεντρώνοντας όλα τα απαραίτητα χαρτιά δε θα σου αρνηθούν.

Αν παρόλαυτά βρεις δυσκολία στείλε email και στο international support της toshiba.

Τι εννοείς τα χαρτιά; έχω τις αποδείξεις από την αγορά δεν χρειάζεται κάτι άλλο νομίζω;

Επίσης δούλεψε επί κάμποσο καιρό αλλά δεν ξέρεις πότε θα τα παίξει και θα κάνει αυτό που γράφω... μια φτιάχνει, μια χαλάει... έχουν περάσει τώρα πολλοί μήνες από τότε που το αγόρασα... (Μάιο θαρρώ το πήρα).

Μίλησα με μια τύπισσα και μου είπε κατηγορηματικά δεν μπορούμε να το αλλάξουμε και μπλα μπλα μπλα. Να το ξαναεπιχειρήσω;

Link to comment
Share on other sites

όλα τα χαρτιά εννοώ εκτός από την απόδειξη αγοράς και τα χαρτιά με τα οποία έκανες όλες τις διαδικασίες με την αντιπροσωπεία....παραστατικά παραλαβής με περιγραφή βλάβης και το τι αλλάχθηκε με σειριακά κλπ κλπ.

μου κάνει εντύπωση πάντως που έδωσες 1400ευρώ και δεν έδωσες την απαραίτητη προσοχή όταν σου βγαλε το πρόβλημα να απαιτήσεις αυτό που δικαιούσαι άμεσα......

4 μήνες μετά όντως δε μπορεί να γίνει κάτι......

Link to comment
Share on other sites

όλα τα χαρτιά εννοώ εκτός από την απόδειξη αγοράς και τα χαρτιά με τα οποία έκανες όλες τις διαδικασίες με την αντιπροσωπεία....παραστατικά παραλαβής με περιγραφή βλάβης και το τι αλλάχθηκε με σειριακά κλπ κλπ.

μου κάνει εντύπωση πάντως που έδωσες 1400ευρώ και δεν έδωσες την απαραίτητη προσοχή όταν σου βγαλε το πρόβλημα να απαιτήσεις αυτό που δικαιούσαι άμεσα......

4 μήνες μετά όντως δε μπορεί να γίνει κάτι......

Αυτό έκανα ρε φίλε!!! τους έστειλα το λάπτοπ μου το στείλανε πίσω και μου είπανε ότι έφτιαξε. Δεν το χαν φτιάξει τους ξαναπήρα τηλέφωνο και μου είπανε θα σου στείλω μπαταρία και θα σαι οκ. Και όντως για 20 μέρες ήταν οκ. Και μετά τα ξαναέφτυσε. Τους ξαναπήρα λοιπόν τηλέφωνο και τους είπα θέλω να μου το αλλάξετε και μου είπανε ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ - στείλτο εδώ να το δούμε. Και τελικά μου το έστειλαν πίσω γιατί λέει δεν είχε πρόβλημα (από τότε ξανάρχισε να δουλεύει πάλι και μετά από 5-6 μέρες τα ξανάεφτυσε).

Τι να έκανα δηλαδή;!;!

Link to comment
Share on other sites

δεν μου απάντησες αν κράτησες όλα τα χαρτιά βλαβών από την αντιπροσωπεία που περιλαμβάνουν και τη φόρμα αναφοράς βλάβης και τις ενέργειες που έγιναν.

αν τα κράτησες μπορείς να μιλήσεις με ΙΝΚΑ και να ρωτήσεις τι μπορείς να κάνεις.γνώμη μου είναι να ξαναπάρεις τηλέφωνο και να τους πεις οτι δεν είσαι καθόλου ευχαριστημένος πελάτης και οτι θα συμπληρώσεις 2 email .....1 που θα σταλεί στα κεντρικά της toshiba και 1 που θα σταλεί στο ΙΝΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

δεν μου απάντησες αν κράτησες όλα τα χαρτιά βλαβών από την αντιπροσωπεία που περιλαμβάνουν και τη φόρμα αναφοράς βλάβης και τις ενέργειες που έγιναν.

αν τα κράτησες μπορείς να μιλήσεις με ΙΝΚΑ και να ρωτήσεις τι μπορείς να κάνεις.γνώμη μου είναι να ξαναπάρεις τηλέφωνο και να τους πεις οτι δεν είσαι καθόλου ευχαριστημένος πελάτης και οτι θα συμπληρώσεις 2 email .....1 που θα σταλεί στα κεντρικά της toshiba και 1 που θα σταλεί στο ΙΝΚΑ.

Όχι δεν νομίζω ότι τα κράτησα όλα (δεν έγραφαν τίποτα ούτως ή άλλως)... είμαι σίγουρος ότι τα έχουν αυτοί στο αρχείο τους όμως.

Link to comment
Share on other sites

χωρίς τα χαρτιά που περιγράφουν αναλυτικά τα πάρε δώσε με την αντιπροσωπεία και 4μήνες μετά δε μπορείς να κάνεις και πολλά.

λυπάμαι.

Συγγνώμη με τον σειριακό αριθμό του λάπτοπ μου βλέπουν αναλυτικά τα πάρε δώσε... αυτά που μου τύπωσαν και μου έστειλαν τα έχουν στο αρχείο τους...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.