Jump to content



Unistore


Noobster

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ενδιαφερομαι για την αγορα ενος PS3 Fat 80 gb και το εν λογω καταστημα το πουλαει στα 250 ευρώ .

Εχετε ξαναψωνισει απο εκει ? ειναι αξιπιστο ?

Πολυ φθηνο μου φαινεται μηπως εχει καποιο λακκο η φαβα ??

Κοίταξε εγγύηση έτσι κι αλλιώς από τη Sony έχεις..

Οπότε και δεδομένο του ότι θέλουν να ξεστοκάρουν τα παλιά λόγω του slim δε θα έλεγα πως έχει κάποιο λάκο η φάβα..:p

Κοίταξε εγγύηση έτσι κι αλλιώς από τη Sony έχεις..

Ό,τι και να σου λέει το μαγαζί, εγγύηση μπορείς και δικαιούσαι να έχεις από το μαγαζί που αγόρασες το προϊόν. Η αγοραπωλησία θεωρείται συμβόλαιο και η απόδειξη ή το τιμολόγιό σου το αποδεικνύει.

Αν μπεις μέσα σε ένα μαγαζί και αγοράσεις κάτι και χαλάσει, είσαι υποχρεωμένος και έχεις το δικαίωμα να ξαναμπείς στο μαγαζί και να τους το δώσεις για επισκευή/αλλαγή. Αν θέλουν να το στείλουν ακόμα και στο φεγγάρι για επισκευή, είναι δική τους και η ευθύνη και τα μεταφορικά έξοδα.

Αν το αγοράσεις από το internet, είναι υποχρεωμένοι να το μαζέψουν από την διεύθυνση που αρχικά ορίστηκε για την αποστολή. Το κατάστημα μπορεί να σου ζητήσει ευγενικά να το στείλεις εσύ με courier/ταχυδρομείο, κάτι που μπορείς να το δεχτείς ή να το αρνηθείς, αλλά όπως και να'χει τα μεταφορικά είναι υποχρεωμένοι να τα χρεωθούν αυτοί.

Πήρα ένα τροφοδοτικό Corsair HX620 από ένα μαγαζί .co.uk και μου χάλασε μετά από 15 μήνες που το είχα. Συμπλήρωσα μια φόρμα που είχανε για RMA, και μου έρχεται email που μου λέει ότι επειδή πέρασαν οι πρώτοι 12 μήνες (όπως ορίζουν στα Terms & Conditions του μαγαζιού τους) πρέπει να το στείλω στην Corsair στην Ολλανδία.

Έστειλα μετά στο μαγαζί μια φωτοτυπία της απόδειξης από τον courier με τα €49 που κόστισε το δέμα για την Ολλανδία, και ενώ στην αρχή μου γκρινιάξανε, μετά που τους κόλλησα στα μούτρα τον ευρωπαϊκό νόμο, μου ζητήσανε συγνώμη και μου βάλανε στον λογαριασμό €49, ούτε cent παρακάτω.

Συγνώμη για το off topic, επιστροφή στο θέμα μας :D

Ενδιαφέρομαι και εγώ για την ίδια αγορά απ'το ίδιο κατάστημα,και σκόπευα να το άνοιγα εγώ το topic αν δεν το άνοιγε ο νίκος.

Προσωπικά λέω να το εμπιστεύθω,όχι για 10 και 20ε ακριβότερα που κάνει σε άλλα καταστήματα στο skroutz,αλλά γιατί και έχει στρογγυλό ποσό (250ε + με 3ε σπίτι σου) και γιατί δίνουν μαζί και ένα παιχνίδι που μπορώ μάλιστα να το ανταλλάξω με κάποιον και να πάρω κάτι άλλο.

Το κατάστημα έχει μια αξιολόγηση στο skroutz,και δεν λέει και κάτι κακό.

http://www.skroutz.gr/m/567/Unistore

Πάντως αυτό λέω και εγώ,το ps3 θα έχει και εγγύηση και απ'την sony,και να μου κάνουν στραβή πάνω στην παραλλαβη δεν λέει,μπροστά στον courier θα το ανοίξω,αν είναι σπασμένο τα λεφτά και φύγε,αν είναι χαλασμένο η sony την τρώει,βρομιά δεν μπορεί να γίνει.

μπορείς να linkάρεις plz?:offtopic2:

Ο νόμος πώλησης εξ αποστάσεως (δεν ξέρω πως λέγεται επίσημα στα ελληνικά, στα αγγλικά λέγεται “Distance Selling Act” ή “Distance Selling Regulations”- DSR)

Μερικές αναζητήσεις στο internet θα σας δώσουν πολλά αποτελέσματα, αλλά επειδή ο νόμος είναι μεγάλος και αφότου ψηφίστηκε το 2000, έγιναν προσθήκες το 2005, είναι λίγο χάσιμο να το διαβάσεις όλο (άσε που πρέπει να πληρώσεις για τυπωμένη έκδοση). Η καλύτερη λύση είναι να βρεις αποσπάσματα από κυβερνητικές σελίδες που τα έχουνε κάνει πιο «λιανά» για τους πωλητές αλλά και για τους αγοραστές.

Για παράδειγμα: http://www.opsi.gov.uk/si/si2000/20002334.htm

(http://www.oft.gov.uk/shared_oft/business_leaflets/general/oft698.pdf)

Μερικά ενδιαφέροντα σημεία από αυτά που βλέπω συχνά πυκνά στο TheLab:

Auctions and the DSRs

2.18 Sales by private individuals not acting for business purposes are notcovered by the DSRs.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: Οι κανονισμοί ΔΕΝ ισχύουν όταν αγοράζετε από ιδιώτες στο ebay και άλλα ebay-οειδή sites σημοπρασιών, εκτός κι αν ο πωλητής είναι καταχωρημένος ως μαγαζί.

What if I want to supply substitute goods if the ones I agreed to supply are not available?

3.8 You must:

* explain in the pre-contractual information you provide that this could happen, and

* make it clear that you will meet the cost of returning any substitute goods if the consumer does not want them.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: Δεν είχαμε την EVGA και σου στείλαμε μια Asrock. Αν δε σου αρέσει την επιστρέφεις και πληρώνει τα μεταφορικά το μαγαζί.

Can I charge the consumer the cost of insuring items that I send out?

3.20 No. These items belong to you until they have been accepted by your consumer. So you cannot charge your consumers for carrying risks that you should bear. See paragraph 3.36 for more information.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: Απλά μεταφορικά €10, μεταφορικά με ασφάλιση €15 = πίτσες. Ό,τι και να λέει το μαγαζί, το προϊόν του ανήκει μέχρι να στο φέρει ο courier, να ανοίξεις το κουτί και να αποδεχθείς την παραλαβή. Μέχρι τότε σεισμοί και καταποντισμοί είναι έγνοια του καταστήματος. Δες και το παρακάτω.

Can a consumer cancel an order before they receive the goods or where goods are lost in transit?

3.35 Yes. Where the DSRs give consumers rights to cancel, this right is unconditional. If consumers cancel before they have received the goods you must refund the total price of the goods, including any delivery charges. Consumers who have cancelled under the DSRs may refuse to accept delivery of the goods. Refusal in such a situation cannot be treated as a breach of contract.

3.36 Where goods are lost in transit from you to the consumer you will need to either send new goods or offer the consumer a full refund, including delivery charges. See paragraph 3.20 for more information.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: Παρήγγειλα την κάρτα, περίμενα 5 μέρες να ρθει σε στοκ, τελικά πήρα άλλη από το ΦΧΨ μαγαζί και τότε μου λέει ο άλλος ότι η κάρτα έφτασε και σου την στείλαμε. Μπορείς να την ακυρώσεις και να μην πληρώσεις τίποτα. Ακόμα κι όταν σου χτυπήσει την πόρτα ο ταχυδρόμος, μπορείς να ακυρώσεις την παράδοση, αφού προηγουμένως έχεις ενημερώσει γραπτώς το μαγαζί. Δε μπορούν να σου κρατήσουν ούτε €0.01

Refunds (Regulation 14)

When do I have to refund a consumer’s money if they cancel an order?

3.46 As soon as possible after the consumer cancels, and in any case within 30 days at the latest. You must refund the consumer’s money even if you have not yet collected the goods or had them returned to you by the consumer. You cannot insist on the goods being received by you before you make a refund. See also paragraph 3.64.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: μπορείς να απαιτήσεις τα λεφτά σου πίσω πριν επιστρέψεις ό,τι είναι να επιστρέψεις. Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να το κάνει αυτό και μόνο αν δεν επιστρέψεις τα αγαθά να σου κάνει μήνυση.

Can I withhold a refund if a consumer fails to take reasonable care of the goods?

3.47 No. Other than for the exceptions at paragraph 3.38 the DSRs give consumers an unconditional right to cancel a contract and legally oblige you to refund all sums due in relation to the contract as soon as possible after the consumer cancels, and within a maximum of 30 days. The DSRs do, however, give suppliers a right of action against consumers for breach of the statutory duty to take reasonable care.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: restocking fee = BS. Όταν ακυρώνεις και επιστρέφεις το προϊόν εντός 7 εργάσιμων ημερών, το μαγαζί πρέπει να σου επιστρέψει ολόκληρο το ποσό και δεν δικαιούται να κατακρατήσει μέρος του ποσού επειδή άνοιξες την συσκευασία. Αν την κατέστρεψες, μπορεί να σου κάνει μήνυση για το ότι δεν έλαβες τα απαραίτητα μέτρα για να προστατέψεις το επιστρεφώμενο προϊόν, αλλά δε μπορεί να σε προ-χρεώσει. Δες παρακάτω και το 3.58

What specifically do I have to refund to the consumer if they cancel?

3.48 The DSRs require you to refund any money paid by or on behalf of the consumer in relation to the contract to the person who made the payment. This means the full price of the goods, or deposit or prepayment made, including the cost of delivery. The essence of distance selling is that consumers buy from home and receive goods at home. In these circumstances, almost every case of home shopping will involve delivery of the goods ordered and so delivery forms an essential part of the contract.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: Ό,τι ακριβώς λέει, επιστροφή ολόκληρου του ποσού συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών.

Who pays for returning the goods if the consumer cancels an order?

3.57 If the goods are faulty or do not comply with the contract, you will

have to pay for their return whatever the circumstances.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: RMA -> μεταφορικά έξοδα ΠΑΝΤΑ στο κατάστημα, ποτέ από την τσέπη σου.

Can I insist that consumers who cancel an order within the cancellation period return the goods as new or in their original packaging?

3.58 No. Consumers are under a duty to take reasonable care of the goods while in their possession as discussed in paragraph 3.44. The DSRs allow consumers to examine goods they have ordered as they would in a shop. If that requires opening the packaging and trying out the goods then they have not breached their duty to take reasonable care of the goods. In these circumstances you cannot insist that consumers return the goods as new or in their original packaging.

You may ask consumers to return goods with the original packaging, but you cannot insist on this.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: Όπως είπα και παραπάνω, περί restocking fees.

Can I include a term in the contract that states that the consumer must return goods within a certain number of days in order to obtain a refund?

3.64 No. Under the DSRs such terms have no legal effect.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: οι κανόνες ενός μαγαζιού δεν αλλάζουν τους ευρωπαϊκούς κανόνες περί πωλήσεων εξ αποστάσεως, π.χ. το E-shop 7-day DOA δεν είναι προσφορά του E-shop αλλά κατοχυρωμένο δικαίωμα του αγοραστή, ανεξαρτήτως μαγαζιού. Και μια και λέμε για DOA, δες και το από κάτω

After the deadline for cancellation has passed, a consumer claims that goods are faulty or services do not conform to the contract. Do I have to refund the consumer’s money?

3.68 If goods develop a fault within the first six months of being sold, the law presumes that the fault was there when you sold the goods – unless you can show otherwise. You should not charge return costs for goods that have been rejected because they are faulty.

Τι σημαίνει αυτό για μένα: βλάβη εντός των πρώτων 6 μηνών θεωρείται DOA, εκτός κι αν είναι προφανής η παρέμβαση του χρήστη. Αν δηλαδή πεις π.χ. στο Πλαίσιο ότι η 4 μηνών κάρτα σου βγάζει artifacts από την πρώτη μέρα, είναι DOA, εκτός κι αν πάρει την κάρτα το Πλαίσιο και δει πάνω 18 volt mods :D

Επίσης, πέραν του ότι το κατάστημα χρεώνεται τα μεταφορικά για service, τα χρεώνεται ακόμα και όταν ακυρώνεις αγορά μέσα στους πρώτους 6 μήνες λόγω βλάβης.

Δηλαδή, όταν χαλάσει εντός εγγύησης και μετά από 6 μήνες, έχω δικαίωμα για επισκευή ή ισάξια αντικατάσταση και αν δεν είναι τίποτα από τα 2 δυνατό, για επιστροφή των χρημάτων μου.

Αν χαλάσει εντός των πρώτων 6 μηνών, έχω δικαίωμα και να ακυρώσω την παραγγελία :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.