Jump to content



Η nVIDIA απενεργοποιεί το PhysX εάν εντοπιστεί κάρτα γραφικών της ATi στο PC μας


dunkel_Stern

Recommended Posts

Είναι να γελά κανείς με αυτό το αισχρό promotion video με το batman και physX on / physX off... Γιατί φωτορεαλιστικούς καπνούς και ομίχλη θυμάμαι από τότε που έπαιζα το πρώτο unreal σε μια geforce 256 αν δεν κάνω λάθος. Βέβαια τώρα χρειαζόμαστε physX για να τους δούμε στο περιβόητο batman και αυτή είναι η τρομερή τεχνολογία της nvidia που οι κάτοχοι ATI δεν μπορούν να έχουν. :wall: Μιλάμε για το απίστευτο καραγκιοζιλίκι. Μόνο 14 χρονα και fanboys πείθουν με την καφρίλα τους.

Νομίζω ότι μόλις την τεκμηρίωσα

Για να τεκμηριώσει κάνεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να ξέρει από προγραμματισμό & 3D software. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό πράγμα η ομίχλη (μια και έφερες το παράδειγμα αυτό) μιας μηχανής που το κάνει με alpha blending και εντελώς διαφορετικό πράγμα μια ομίχλη με particle system. Στην 2η περίπτωση οι υπολογισμοί είναι περίπου κανά... δισεκατομύριο περισσότεροι από την 1η. Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα!

Εγώ θα πω κάτι τελευταίο και κλείνω. Η υποβάθμιση και το κράξιμο στο PhysX δείχνει μόνο ένα πράγμα (και πιστέψτε με, δεν ονομάζεται 'αντικειμενική άποψη').

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Εβριμποντι,εκφραστειτε πιο ηρεμα.Οι περισσοτερες αποψεις που ακουγονται ειναι αρκετα ενδιαφερουσες,και ειναι ΚΡΙΜΑ να χρειαστει να κανω τον V-GEKA.

και τα 2 cents μου

Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

ελλειψη συμφωνημενης ιδιοτητας=ελλειψη PhysX

πωλητης=NV(για τον νομο,χονδρικα nv=plaisio/eshop κλπ)

μιλωντας για fanboyσμο, αυτο το τοπικ αποδεικνυει για αλλη μια φορα οτι αυτοι που "κραζουν" τους δηθεν fanboyδες ειναι και οι μεγαλυτεροι του ειδους. Υποκρισια σε ολο της το μεγαλειο.

on topic: αποψη μου οτι η πρασινη σαν σωστη εταιρια που δουλευει για το μελλον της, αυτο που αγορασε(και το πληρωσε με το παραπανω) το πουλαει(με το παραπανω και παλι) και δεν το χαριζει...

την ηθικη του fanboyσμου την αφηνω να την αναλυσουν οι γνωστες:...:

Εβριμποντι,εκφραστειτε πιο ηρεμα.Οι περισσοτερες αποψεις που ακουγονται ειναι αρκετα ενδιαφερουσες,και ειναι ΚΡΙΜΑ να χρειαστει να κανω τον V-GEKA.

και τα 2 cents μου

ελλειψη συμφωνημενης ιδιοτητας=ελλειψη PhysX

πωλητης=NV(για τον νομο,χονδρικα nv=plaisio/eshop κλπ)

είσαι λάθος εδώ...οι κάρτες δεν είναι physX κάρτες αλλα κάτρες γραφικών. τα physX υποστηρίζονται από της nVidia κάρτες. από την στιγμή όμως που δεν τις τρέχεις ως main κάρτες δεν υποστηρίζουν τα physx όπως και το sli κ.τ.λ.

με λίγα λόγια άμα έσκασες 100E για κάρτα nVidia βαλτήν να παίξει main και θα έχεις και physX και τα πάντα.

δεν θα σου κρατήσει μούτρα επειδή στην συγκεκριμένη PCI είχες πριν μια ATI

Για να τεκμηριώσει κάνεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να ξέρει από προγραμματισμό & 3D software. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό πράγμα η ομίχλη (μια και έφερες το παράδειγμα αυτό) μιας μηχανής που το κάνει με alpha blending και εντελώς διαφορετικό πράγμα μια ομίχλη με particle system. Στην 2η περίπτωση οι υπολογισμοί είναι περίπου κανά... δισεκατομύριο περισσότεροι από την 1η. Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα!

Εγώ θα πω κάτι τελευταίο και κλείνω. Η υποβάθμιση και το κράξιμο στο PhysX δείχνει μόνο ένα πράγμα (και πιστέψτε με, δεν ονομάζεται 'αντικειμενική άποψη').

Ρε man αλήθεια, αυτά που γράφεις τα πιστεύεις ; fog με particle system έχει και το cod4 (προφανώς και πολλά άλλα games εδώ και καιρό - απλά αναφέρω το cod που το παίζω), όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με ATI και το εφέ δεν είναι nvidia only. Πραγματικά πιστεύεις ότι οι "physx enabled" nvidia κάρτες μόνο έχουν την ισχύ να αποδώσουν τέτοια εφέ? Πραγματικά πιστεύεις ότι δεν είναι επίτηδες κουτσουρεμένο το παιχνίδι (batman) ?

Ξαναρωτάω : Αν είναι έτσι, γιατί δεν αφήνουν τα εφέ να παίξουν και στις ανίσχυρες ATI με μισό καρέ / sec για να φανεί η ανωτερότητα της nvidia και του physX ?

Ρε man αλήθεια, αυτά που γράφεις τα πιστεύεις ; fog με particle system έχει και το cod4 (προφανώς και πολλά άλλα games εδώ και καιρό - απλά αναφέρω το cod που το παίζω), όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με ATI και το εφέ δεν είναι nvidia only. Πραγματικά πιστεύεις ότι οι "physx enabled" nvidia κάρτες μόνο έχουν την ισχύ να αποδώσουν τέτοια εφέ? Πραγματικά πιστεύεις ότι δεν είναι επίτηδες κουτσουρεμένο το παιχνίδι (batman) ?

Ξαναρωτάω : Αν είναι έτσι, γιατί δεν αφήνουν τα εφέ να παίξουν και στις ανίσχυρες ATI με μισό καρέ / sec για να φανεί η ανωτερότητα της nvidia και του physX ?

γιατί τα physX είναι την nVidia.

Ali ερώτηση γιατί η ATI δεν αγόρασε τα physX? η γιατί δεν έγραψε κάτι αντίστοιχο η καλύτερο?

γιατί δεν έφτιαξε κάτι σαν το CUDA?

είσαι λάθος εδώ...οι κάρτες δεν είναι physX κάρτες αλλα κάτρες γραφικών. τα physX υποστηρίζονται από της nVidia κάρτες. από την στιγμή όμως που δεν τις τρέχεις ως main κάρτες δεν υποστηρίζουν τα physx όπως και το sli κ.τ.λ.

απλα ηθελα να σου υπενθυμισω οτι γενικα σε τετοιου ειδους πρακτικες πλαγιας επεμβασης στον ανταγωνισμο,η ΕΕ χτυπαει αλυπητα...

Microsoft:3ψηφιο σε μιλλιονια ευρω(875 νομιζω) προστιμο,επειδη δεν εδινε μερος του source code των windows server σε εταιρια που ηθελε να αναπτυξει εφαρμογες για παραθυρα... ...

και η Ευρωπαικη Επιτροπη-το Πρωτοδικειο Ευρωπαικων Κοινοτητων εχουν εντελως διαφορετικη νομικη κουλτουρα απο την δικη μας...(κλινουν στο αγγλοαμερικανικο προτυπο-aka common law)..Δηλαδη ειναι πιο πρακτικοι και κολλανε πολυ λιγοτερο απο εμας στην ερμηνεια του νομου και στις λεξεις που χρησιμοποιει ο νομοθετης.

Οταν παρουν χαμπαρι αυτο που κανει η πρασινη,νομιζω δεν θα το αφησουν να περασει ετσι...

Ali ερώτηση γιατί η ATI δεν αγόρασε τα physX? η γιατί δεν έγραψε κάτι αντίστοιχο η καλύτερο?

Συμμετέχει στην ανάπτυξη του openCL το οποίο είναι και ανοικτό πρότυπο και θα βοηθήσει τους ΠΑΝΤΕΣ και απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ.

Για τα υπόλοιπα, πάω να φάω και επανέρχομαι.

Ρε man αλήθεια, αυτά που γράφεις τα πιστεύεις ; fog με particle system έχει και το cod4 (προφανώς και πολλά άλλα games εδώ και καιρό - απλά αναφέρω το cod που το παίζω), όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με ATI και το εφέ δεν είναι nvidia only. Πραγματικά πιστεύεις ότι οι "physx enabled" nvidia κάρτες μόνο έχουν την ισχύ να αποδώσουν τέτοια εφέ? Πραγματικά πιστεύεις ότι δεν είναι επίτηδες κουτσουρεμένο το παιχνίδι (batman) ?

Δεν είναι μόνο το rendering, είναι και το collision detection και χίλια δυό. Δεν σημαίνει επειδή π.χ. το CoD 4 είχε ομίχλη με particles και έπαιζε με cpu render, ότι ΌΛΕΣ οι μηχανές με particle system θα παίζουν το ίδιο καλά με cpu render. Ήμαρτον. Να λέμε και τα αυτονόητα πια;

Ναι φυσικά και πιστεύω πως η nvidia είναι δυνατόν να κάνουν rendering των PhysX καλύτερα, αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός πως οι nvidia χρειάζονται πολύ λιγότερους shader processors σε σχέση με μια ATi για να βγάλουν παρόμοιες επιδόσεις γενικότερα. Δεν έχουν ίδια αρχιτεκτονική οι κάρτες. Το PhysX είναι CUDA application και σαφέστατα είναι ταχύτερο στις Nvidia. Επειδή μια ati βγάζει παρόμοιες επιδόσεις σε 3d api's (DirectX, OpenGL) με μια nvidia, δεν είναι αυτονόητο πως οι επιδόσεις και σε CUDA/PhysX θα είναι επίσης όμοιες (αν είχε PhysX η Ati).

Ξαναρωτάω : Αν είναι έτσι, γιατί δεν αφήνουν τα εφέ να παίξουν και στις ανίσχυρες ATI με μισό καρέ / sec για να φανεί η ανωτερότητα της nvidia και του physX ?

Αν πληρώσει η ATi για PhysX θα την "αφήσει" η.. κακιά nvidia. Το τζάμπα πέθανε!

Συμμετέχει στην ανάπτυξη του openCL το οποίο είναι και ανοικτό πρότυπο και θα βοηθήσει τους ΠΑΝΤΕΣ και απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ.

Για τα υπόλοιπα, πάω να φάω και επανέρχομαι.

Μόνο που το OpenCL είναι κάτι μίλια πίσω σε σχέση με το CUDA (μιλάω για όλο το framework καθώς το PhysX είναι extension του).

CUDA has several advantages over traditional general purpose computation on GPUs (GPGPU) using graphics APIs.

* Scattered reads – code can read from arbitrary addresses in memory.

* Shared memory – CUDA exposes a fast shared memory region (16KB in size) that can be shared amongst threads. This can be used as a user-managed cache, enabling higher bandwidth than is possible using texture lookups.

* Faster downloads and readbacks to and from the GPU

* Full support for integer and bitwise operations, including integer texture lookups.

Συμμετέχει στην ανάπτυξη του openCL το οποίο είναι και ανοικτό πρότυπο και θα βοηθήσει τους ΠΑΝΤΕΣ και απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ.

Για τα υπόλοιπα, πάω να φάω και επανέρχομαι.

ωραία και που είναι αυτή?

εγώ πάντως είμαι πεπεισμένος πως μονο καλο θα κάνει αυτή η πολιτική της nVidia στην αγορά. γιατί πολύ απλά η ATI θα το ξανασκεφτεί να πάρει κανέναν προγραμματιστή να κάνει και αυτή κανένα inovation. και στην ελεύθερη τους ώρα να γράψουν και κανένα driver που να δουλεύει

Πράγματι, γαμώ τις κινήσεις ήταν. Η επόμενη λογικά θα είναι να κλειδώσουν και τα twim2bp παιχνίδια ώστε να παίζουν μόνο στις κάρτες τους. Τι *****, πληρώνουν που πληρώνουν για να μην τρέχουν στις κάρτες των άλλων το ίδιο καλά. ακόμα δεν έχουν σκεφτεί πως θα ήταν καλύτερα να μην τρέχουν καθόλου? Τι δλδ, μόνο στο κλείδωμα του SLI για τα chipsets τους θα μείνουν τα παιδιά;

Α ρε, καλά μας κάνουν οι εταιρίες με το μυαλό που έχουμε...

Πράγματι, γαμώ τις κινήσεις ήταν. Η επόμενη λογικά θα είναι να κλειδώσουν και τα twim2bp παιχνίδια ώστε να παίζουν μόνο στις κάρτες τους. Τι *****, πληρώνουν που πληρώνουν για να μην τρέχουν στις κάρτες των άλλων το ίδιο καλά. ακόμα δεν έχουν σκεφτεί πως θα ήταν καλύτερα να μην τρέχουν καθόλου? Τι δλδ, μόνο στο κλείδωμα του SLI για τα chipsets τους θα μείνουν τα παιδιά;

Α ρε, καλά μας κάνουν οι εταιρίες με το μυαλό που έχουμε...

άμα είχες nVidia τα ίδια θα έλεγες?

αλλα ξέρω ξέρω κάποτε στην εποχή VOODOO είχες nVidia και μετά από τύχη έβαλες και εσύ ati γιατί συνειδητοποίησες την υπερλαμογια και κακια του πλανήτη γη

(χωρίς παρεξήγηση):offtopic2:

Να πω κι εγώ ένα offtopic: Η πλάκα είναι ότι την Apple δεν την κράζει κανείς τόσο πολύ παρόλο που έχει σαφώς χειρότερη πολιτική από την nvidia. Αυτό θα πει biased !!!!!!!!

άμα είχες nVidia τα ίδια θα έλεγες?

αλλα ξέρω ξέρω κάποτε στην εποχή VOODOO είχες nVidia και μετά από τύχη έβαλες και εσύ ati γιατί συνειδητοποίησες την υπερλαμογια και κακια του πλανήτη γη

(χωρίς παρεξήγηση):offtopic2:

Βασικά, όχι. Έχω 2 nvidia τώρα που μιλάμε. Τι σχέση έχει αυτό με το ποστ μου παραπάνω? Μήπως δεν είναι αντικειμενικό δλδ? Μήπως λέω κάτι λάθος?

Βασικά, όχι. Έχω 2 nvidia τώρα που μιλάμε. Τι σχέση έχει αυτό με το ποστ μου παραπάνω? Μήπως δεν είναι αντικειμενικό δλδ? Μήπως λέω κάτι λάθος?

link

ρελαξ , αν κλειδωσει μεσω driver τοτε ειναι το μονο ευκολο να ξεκλειδωσει...

Να με συγχωρείτε αλλά η άποψη ότι τα παιχνίδια κουτσουρεύονται στο υπόλοιπο hardware είναι μια άποψη μάλλον κατασκευασμένη και ΟΧΙ τεκμηριωμένη.

Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο παρακάτω thread

http://forums.anandtech.com/messageview.aspx?catid=31&threadid=2337638

Μετά πες μου αν διαβάζοντας τέτοια είμαι fanboy όταν διαμαρτύρομαι.

Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο παρακάτω thread

http://forums.anandtech.com/messageview.aspx?catid=31&threadid=2337638

Μετά πες μου αν διαβάζοντας τέτοια είμαι fanboy όταν διαμαρτύρομαι.

Κι όμως... Με ενεργοποιημένο το PhysX με το trick το Batman ΔΕΝ δείχνει ίδιο όπως σε nvidia.

Δες το link

Π.χ. αν δεις τα χαρτιά αντί να στροβιλίζονται στον πάτωμα, σέρνονται σαν.. σακιά με πατάτες (περίπου στο 1:00). Σε nvidia η κίνηση είναι διαφορετική και σαφέστατα πιο ρεαλιστική. Η physx engine γενικά υπολογίζει όσους υπολογισμούς επιτρέπει το hardware. Αν δεν υπάρχει επεξεργαστική ισχύ απλοποιεί/ελαχιστοποιεί τους υπολογισμούς με τις ανάλογες επιπτώσεις και οπτικά.

Εδώ αναφέρεται εκτενώς αυτό (συμβαίνει και στο Vantage που το cpu test με hardware PhysX βγάζει περισσότερα αντικείμενα επί της οθόνης από ότι με software physx).

attachment.php?attachmentid=36495&stc=1&d=1254085318

Eπίσης από το thread του anandtech παραθέτω τα λόγια του thread starter:

1/right now,this method needs further improvement, it can't work 100% perfect in the D2D version, but I can say ATi graphics cards will get fps more than 30fps in 75% area with PhysX on, compared with only 5-20fps before with PhysX on.
μην τσακωνεστε λεμε..

οριστε τα αποτελεσματα:T:

24304447.jpg

Lol. Εδώ που τρέχει το PhysX μια χαρά. Στο vantage όμως πρέπει να είναι off γιατί "κλέβει" η nvidia έτσι; Μόνο που με το physx off στο vantage πέφτει και το fps average! Ήθελα να ήξερα ποιός κλέβει ποιόν... :p

Y.Γ. Minimum fps: 2; Γιατί;;;;

post-9787-1416074121,4765_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.