Candyman Σεπτέμβριος 27, 2009 #121 Σεπτέμβριος 27, 2009 Είναι να γελά κανείς με αυτό το αισχρό promotion video με το batman και physX on / physX off... Γιατί φωτορεαλιστικούς καπνούς και ομίχλη θυμάμαι από τότε που έπαιζα το πρώτο unreal σε μια geforce 256 αν δεν κάνω λάθος. Βέβαια τώρα χρειαζόμαστε physX για να τους δούμε στο περιβόητο batman και αυτή είναι η τρομερή τεχνολογία της nvidia που οι κάτοχοι ATI δεν μπορούν να έχουν. Μιλάμε για το απίστευτο καραγκιοζιλίκι. Μόνο 14 χρονα και fanboys πείθουν με την καφρίλα τους.Νομίζω ότι μόλις την τεκμηρίωσα Για να τεκμηριώσει κάνεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να ξέρει από προγραμματισμό & 3D software. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό πράγμα η ομίχλη (μια και έφερες το παράδειγμα αυτό) μιας μηχανής που το κάνει με alpha blending και εντελώς διαφορετικό πράγμα μια ομίχλη με particle system. Στην 2η περίπτωση οι υπολογισμοί είναι περίπου κανά... δισεκατομύριο περισσότεροι από την 1η. Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα! Εγώ θα πω κάτι τελευταίο και κλείνω. Η υποβάθμιση και το κράξιμο στο PhysX δείχνει μόνο ένα πράγμα (και πιστέψτε με, δεν ονομάζεται 'αντικειμενική άποψη').
Tsakonas Σεπτέμβριος 27, 2009 #122 Σεπτέμβριος 27, 2009 Εβριμποντι,εκφραστειτε πιο ηρεμα.Οι περισσοτερες αποψεις που ακουγονται ειναι αρκετα ενδιαφερουσες,και ειναι ΚΡΙΜΑ να χρειαστει να κανω τον V-GEKA.και τα 2 cents μουΑρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.ελλειψη συμφωνημενης ιδιοτητας=ελλειψη PhysXπωλητης=NV(για τον νομο,χονδρικα nv=plaisio/eshop κλπ)
theo_mich Σεπτέμβριος 27, 2009 #123 Σεπτέμβριος 27, 2009 μιλωντας για fanboyσμο, αυτο το τοπικ αποδεικνυει για αλλη μια φορα οτι αυτοι που "κραζουν" τους δηθεν fanboyδες ειναι και οι μεγαλυτεροι του ειδους. Υποκρισια σε ολο της το μεγαλειο.on topic: αποψη μου οτι η πρασινη σαν σωστη εταιρια που δουλευει για το μελλον της, αυτο που αγορασε(και το πληρωσε με το παραπανω) το πουλαει(με το παραπανω και παλι) και δεν το χαριζει...την ηθικη του fanboyσμου την αφηνω να την αναλυσουν οι γνωστες:...:
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 27, 2009 Author #124 Σεπτέμβριος 27, 2009 Εβριμποντι,εκφραστειτε πιο ηρεμα.Οι περισσοτερες αποψεις που ακουγονται ειναι αρκετα ενδιαφερουσες,και ειναι ΚΡΙΜΑ να χρειαστει να κανω τον V-GEKA.και τα 2 cents μουελλειψη συμφωνημενης ιδιοτητας=ελλειψη PhysXπωλητης=NV(για τον νομο,χονδρικα nv=plaisio/eshop κλπ)είσαι λάθος εδώ...οι κάρτες δεν είναι physX κάρτες αλλα κάτρες γραφικών. τα physX υποστηρίζονται από της nVidia κάρτες. από την στιγμή όμως που δεν τις τρέχεις ως main κάρτες δεν υποστηρίζουν τα physx όπως και το sli κ.τ.λ.με λίγα λόγια άμα έσκασες 100E για κάρτα nVidia βαλτήν να παίξει main και θα έχεις και physX και τα πάντα.δεν θα σου κρατήσει μούτρα επειδή στην συγκεκριμένη PCI είχες πριν μια ATI
snooze Σεπτέμβριος 27, 2009 #125 Σεπτέμβριος 27, 2009 Για να τεκμηριώσει κάνεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να ξέρει από προγραμματισμό & 3D software. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό πράγμα η ομίχλη (μια και έφερες το παράδειγμα αυτό) μιας μηχανής που το κάνει με alpha blending και εντελώς διαφορετικό πράγμα μια ομίχλη με particle system. Στην 2η περίπτωση οι υπολογισμοί είναι περίπου κανά... δισεκατομύριο περισσότεροι από την 1η. Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα!Εγώ θα πω κάτι τελευταίο και κλείνω. Η υποβάθμιση και το κράξιμο στο PhysX δείχνει μόνο ένα πράγμα (και πιστέψτε με, δεν ονομάζεται 'αντικειμενική άποψη').Ρε man αλήθεια, αυτά που γράφεις τα πιστεύεις ; fog με particle system έχει και το cod4 (προφανώς και πολλά άλλα games εδώ και καιρό - απλά αναφέρω το cod που το παίζω), όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με ATI και το εφέ δεν είναι nvidia only. Πραγματικά πιστεύεις ότι οι "physx enabled" nvidia κάρτες μόνο έχουν την ισχύ να αποδώσουν τέτοια εφέ? Πραγματικά πιστεύεις ότι δεν είναι επίτηδες κουτσουρεμένο το παιχνίδι (batman) ? Ξαναρωτάω : Αν είναι έτσι, γιατί δεν αφήνουν τα εφέ να παίξουν και στις ανίσχυρες ATI με μισό καρέ / sec για να φανεί η ανωτερότητα της nvidia και του physX ?
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 27, 2009 Author #126 Σεπτέμβριος 27, 2009 Ρε man αλήθεια, αυτά που γράφεις τα πιστεύεις ; fog με particle system έχει και το cod4 (προφανώς και πολλά άλλα games εδώ και καιρό - απλά αναφέρω το cod που το παίζω), όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με ATI και το εφέ δεν είναι nvidia only. Πραγματικά πιστεύεις ότι οι "physx enabled" nvidia κάρτες μόνο έχουν την ισχύ να αποδώσουν τέτοια εφέ? Πραγματικά πιστεύεις ότι δεν είναι επίτηδες κουτσουρεμένο το παιχνίδι (batman) ? Ξαναρωτάω : Αν είναι έτσι, γιατί δεν αφήνουν τα εφέ να παίξουν και στις ανίσχυρες ATI με μισό καρέ / sec για να φανεί η ανωτερότητα της nvidia και του physX ?γιατί τα physX είναι την nVidia.Ali ερώτηση γιατί η ATI δεν αγόρασε τα physX? η γιατί δεν έγραψε κάτι αντίστοιχο η καλύτερο?γιατί δεν έφτιαξε κάτι σαν το CUDA?
Tsakonas Σεπτέμβριος 27, 2009 #127 Σεπτέμβριος 27, 2009 είσαι λάθος εδώ...οι κάρτες δεν είναι physX κάρτες αλλα κάτρες γραφικών. τα physX υποστηρίζονται από της nVidia κάρτες. από την στιγμή όμως που δεν τις τρέχεις ως main κάρτες δεν υποστηρίζουν τα physx όπως και το sli κ.τ.λ.απλα ηθελα να σου υπενθυμισω οτι γενικα σε τετοιου ειδους πρακτικες πλαγιας επεμβασης στον ανταγωνισμο,η ΕΕ χτυπαει αλυπητα...Microsoft:3ψηφιο σε μιλλιονια ευρω(875 νομιζω) προστιμο,επειδη δεν εδινε μερος του source code των windows server σε εταιρια που ηθελε να αναπτυξει εφαρμογες για παραθυρα... ...και η Ευρωπαικη Επιτροπη-το Πρωτοδικειο Ευρωπαικων Κοινοτητων εχουν εντελως διαφορετικη νομικη κουλτουρα απο την δικη μας...(κλινουν στο αγγλοαμερικανικο προτυπο-aka common law)..Δηλαδη ειναι πιο πρακτικοι και κολλανε πολυ λιγοτερο απο εμας στην ερμηνεια του νομου και στις λεξεις που χρησιμοποιει ο νομοθετης.Οταν παρουν χαμπαρι αυτο που κανει η πρασινη,νομιζω δεν θα το αφησουν να περασει ετσι...
snooze Σεπτέμβριος 27, 2009 #128 Σεπτέμβριος 27, 2009 Ali ερώτηση γιατί η ATI δεν αγόρασε τα physX? η γιατί δεν έγραψε κάτι αντίστοιχο η καλύτερο?Συμμετέχει στην ανάπτυξη του openCL το οποίο είναι και ανοικτό πρότυπο και θα βοηθήσει τους ΠΑΝΤΕΣ και απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ.Για τα υπόλοιπα, πάω να φάω και επανέρχομαι.
Candyman Σεπτέμβριος 27, 2009 #129 Σεπτέμβριος 27, 2009 Ρε man αλήθεια, αυτά που γράφεις τα πιστεύεις ; fog με particle system έχει και το cod4 (προφανώς και πολλά άλλα games εδώ και καιρό - απλά αναφέρω το cod που το παίζω), όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με ATI και το εφέ δεν είναι nvidia only. Πραγματικά πιστεύεις ότι οι "physx enabled" nvidia κάρτες μόνο έχουν την ισχύ να αποδώσουν τέτοια εφέ? Πραγματικά πιστεύεις ότι δεν είναι επίτηδες κουτσουρεμένο το παιχνίδι (batman) ?Δεν είναι μόνο το rendering, είναι και το collision detection και χίλια δυό. Δεν σημαίνει επειδή π.χ. το CoD 4 είχε ομίχλη με particles και έπαιζε με cpu render, ότι ΌΛΕΣ οι μηχανές με particle system θα παίζουν το ίδιο καλά με cpu render. Ήμαρτον. Να λέμε και τα αυτονόητα πια;Ναι φυσικά και πιστεύω πως η nvidia είναι δυνατόν να κάνουν rendering των PhysX καλύτερα, αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός πως οι nvidia χρειάζονται πολύ λιγότερους shader processors σε σχέση με μια ATi για να βγάλουν παρόμοιες επιδόσεις γενικότερα. Δεν έχουν ίδια αρχιτεκτονική οι κάρτες. Το PhysX είναι CUDA application και σαφέστατα είναι ταχύτερο στις Nvidia. Επειδή μια ati βγάζει παρόμοιες επιδόσεις σε 3d api's (DirectX, OpenGL) με μια nvidia, δεν είναι αυτονόητο πως οι επιδόσεις και σε CUDA/PhysX θα είναι επίσης όμοιες (αν είχε PhysX η Ati).Ξαναρωτάω : Αν είναι έτσι, γιατί δεν αφήνουν τα εφέ να παίξουν και στις ανίσχυρες ATI με μισό καρέ / sec για να φανεί η ανωτερότητα της nvidia και του physX ?Αν πληρώσει η ATi για PhysX θα την "αφήσει" η.. κακιά nvidia. Το τζάμπα πέθανε!Συμμετέχει στην ανάπτυξη του openCL το οποίο είναι και ανοικτό πρότυπο και θα βοηθήσει τους ΠΑΝΤΕΣ και απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ.Για τα υπόλοιπα, πάω να φάω και επανέρχομαι.Μόνο που το OpenCL είναι κάτι μίλια πίσω σε σχέση με το CUDA (μιλάω για όλο το framework καθώς το PhysX είναι extension του).CUDA has several advantages over traditional general purpose computation on GPUs (GPGPU) using graphics APIs.* Scattered reads – code can read from arbitrary addresses in memory.* Shared memory – CUDA exposes a fast shared memory region (16KB in size) that can be shared amongst threads. This can be used as a user-managed cache, enabling higher bandwidth than is possible using texture lookups.* Faster downloads and readbacks to and from the GPU* Full support for integer and bitwise operations, including integer texture lookups.
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 27, 2009 Author #130 Σεπτέμβριος 27, 2009 Συμμετέχει στην ανάπτυξη του openCL το οποίο είναι και ανοικτό πρότυπο και θα βοηθήσει τους ΠΑΝΤΕΣ και απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ.Για τα υπόλοιπα, πάω να φάω και επανέρχομαι.ωραία και που είναι αυτή?εγώ πάντως είμαι πεπεισμένος πως μονο καλο θα κάνει αυτή η πολιτική της nVidia στην αγορά. γιατί πολύ απλά η ATI θα το ξανασκεφτεί να πάρει κανέναν προγραμματιστή να κάνει και αυτή κανένα inovation. και στην ελεύθερη τους ώρα να γράψουν και κανένα driver που να δουλεύει
Dante80 Σεπτέμβριος 27, 2009 #131 Σεπτέμβριος 27, 2009 Πράγματι, γαμώ τις κινήσεις ήταν. Η επόμενη λογικά θα είναι να κλειδώσουν και τα twim2bp παιχνίδια ώστε να παίζουν μόνο στις κάρτες τους. Τι *****, πληρώνουν που πληρώνουν για να μην τρέχουν στις κάρτες των άλλων το ίδιο καλά. ακόμα δεν έχουν σκεφτεί πως θα ήταν καλύτερα να μην τρέχουν καθόλου? Τι δλδ, μόνο στο κλείδωμα του SLI για τα chipsets τους θα μείνουν τα παιδιά;Α ρε, καλά μας κάνουν οι εταιρίες με το μυαλό που έχουμε...
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 27, 2009 Author #132 Σεπτέμβριος 27, 2009 Πράγματι, γαμώ τις κινήσεις ήταν. Η επόμενη λογικά θα είναι να κλειδώσουν και τα twim2bp παιχνίδια ώστε να παίζουν μόνο στις κάρτες τους. Τι *****, πληρώνουν που πληρώνουν για να μην τρέχουν στις κάρτες των άλλων το ίδιο καλά. ακόμα δεν έχουν σκεφτεί πως θα ήταν καλύτερα να μην τρέχουν καθόλου? Τι δλδ, μόνο στο κλείδωμα του SLI για τα chipsets τους θα μείνουν τα παιδιά;Α ρε, καλά μας κάνουν οι εταιρίες με το μυαλό που έχουμε... άμα είχες nVidia τα ίδια θα έλεγες? αλλα ξέρω ξέρω κάποτε στην εποχή VOODOO είχες nVidia και μετά από τύχη έβαλες και εσύ ati γιατί συνειδητοποίησες την υπερλαμογια και κακια του πλανήτη γη (χωρίς παρεξήγηση)
Candyman Σεπτέμβριος 27, 2009 #133 Σεπτέμβριος 27, 2009 Να πω κι εγώ ένα offtopic: Η πλάκα είναι ότι την Apple δεν την κράζει κανείς τόσο πολύ παρόλο που έχει σαφώς χειρότερη πολιτική από την nvidia. Αυτό θα πει biased !!!!!!!!
Dante80 Σεπτέμβριος 27, 2009 #134 Σεπτέμβριος 27, 2009 άμα είχες nVidia τα ίδια θα έλεγες?αλλα ξέρω ξέρω κάποτε στην εποχή VOODOO είχες nVidia και μετά από τύχη έβαλες και εσύ ati γιατί συνειδητοποίησες την υπερλαμογια και κακια του πλανήτη γη (χωρίς παρεξήγηση) Βασικά, όχι. Έχω 2 nvidia τώρα που μιλάμε. Τι σχέση έχει αυτό με το ποστ μου παραπάνω? Μήπως δεν είναι αντικειμενικό δλδ? Μήπως λέω κάτι λάθος?
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 27, 2009 Author #135 Σεπτέμβριος 27, 2009 Βασικά, όχι. Έχω 2 nvidia τώρα που μιλάμε. Τι σχέση έχει αυτό με το ποστ μου παραπάνω? Μήπως δεν είναι αντικειμενικό δλδ? Μήπως λέω κάτι λάθος?link
CmoS Σεπτέμβριος 27, 2009 #137 Σεπτέμβριος 27, 2009 ρελαξ , αν κλειδωσει μεσω driver τοτε ειναι το μονο ευκολο να ξεκλειδωσει...
yanni Σεπτέμβριος 27, 2009 #138 Σεπτέμβριος 27, 2009 Να με συγχωρείτε αλλά η άποψη ότι τα παιχνίδια κουτσουρεύονται στο υπόλοιπο hardware είναι μια άποψη μάλλον κατασκευασμένη και ΟΧΙ τεκμηριωμένη.Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο παρακάτω threadhttp://forums.anandtech.com/messageview.aspx?catid=31&threadid=2337638Μετά πες μου αν διαβάζοντας τέτοια είμαι fanboy όταν διαμαρτύρομαι.
Candyman Σεπτέμβριος 27, 2009 #140 Σεπτέμβριος 27, 2009 Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο παρακάτω threadhttp://forums.anandtech.com/messageview.aspx?catid=31&threadid=2337638 Μετά πες μου αν διαβάζοντας τέτοια είμαι fanboy όταν διαμαρτύρομαι. Κι όμως... Με ενεργοποιημένο το PhysX με το trick το Batman ΔΕΝ δείχνει ίδιο όπως σε nvidia. Δες το link Π.χ. αν δεις τα χαρτιά αντί να στροβιλίζονται στον πάτωμα, σέρνονται σαν.. σακιά με πατάτες (περίπου στο 1:00). Σε nvidia η κίνηση είναι διαφορετική και σαφέστατα πιο ρεαλιστική. Η physx engine γενικά υπολογίζει όσους υπολογισμούς επιτρέπει το hardware. Αν δεν υπάρχει επεξεργαστική ισχύ απλοποιεί/ελαχιστοποιεί τους υπολογισμούς με τις ανάλογες επιπτώσεις και οπτικά. Εδώ αναφέρεται εκτενώς αυτό (συμβαίνει και στο Vantage που το cpu test με hardware PhysX βγάζει περισσότερα αντικείμενα επί της οθόνης από ότι με software physx). Eπίσης από το thread του anandtech παραθέτω τα λόγια του thread starter: 1/right now,this method needs further improvement, it can't work 100% perfect in the D2D version, but I can say ATi graphics cards will get fps more than 30fps in 75% area with PhysX on, compared with only 5-20fps before with PhysX on. μην τσακωνεστε λεμε..οριστε τα αποτελεσματα Lol. Εδώ που τρέχει το PhysX μια χαρά. Στο vantage όμως πρέπει να είναι off γιατί "κλέβει" η nvidia έτσι; Μόνο που με το physx off στο vantage πέφτει και το fps average! Ήθελα να ήξερα ποιός κλέβει ποιόν... Y.Γ. Minimum fps: 2; Γιατί;;;;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.