Jump to content



Η nVIDIA απενεργοποιεί το PhysX εάν εντοπιστεί κάρτα γραφικών της ATi στο PC μας


dunkel_Stern

Recommended Posts

Well yes, μάλιστα είχαμε και παρουσίαση στην IDF του συστήματος τις προάλλες. Προσωπικά θα περιμένω να δω hard benchmarks, η όλη φάση μου φαίνεται 2g2bt. Σε περίπτωση που δουλεύει σωστά πάντως, αυτό θα μπορούσε να δικαιολογήσει σε ένα βαθμό τον λόγο για τον οποίο η nvidia (χεσμένη) πέρασε μια τέτοια ανακοίνωση.

Μην ξεχνάμε πως εκτός από το PhysX, το Hydra αν δουλεύει θα δώσει την δυνατότητα σε χρήστες να γράψουν την nvidia όπου δει σε μητρικές που δεν έχουν nvidia chipsets ή SLI certification. Αυτό είναι επίσης πολύ σημαντικό, ειδικά αν σκεφτούμε πως τελευταία ο Huang έχει έρθει στα μαχαίρια με τους πάντες (intel και AMD συμπεριλαμβανομένων)...:smoke:

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Μην μιξοκλαίγεστε fanboys της Ati, Όταν τα physX ήταν μονοπώλιο της Ageia και σε ανάγκαζε να έχεις 2η κάρτα στο pc δεν σας πείραζε, (φυσικά τότε τα games ήταν μετρημένα στα δάχτυλα), τώρα που πήρε την τεχνολογία η nvidia και την αναπτύσσει σας χαλάει.

Τα physX πλέον θα είναι το κερασάκι στην τούρτα σε κάθε τίτλο, όποιος τα γουστάρει θα πάει σε πράσινη όποιος μπορεί να ζήσει και χωρίς αυτά τα γράφει εκεί που ξέρει.

Τα περί μονοπωλιακών τακτικών και ηθικών ζητημάτων ακούγονται λίγο γελοία όταν μια εταιρεία έχει αγοράσει και κατέχει νομικά τις πατέντες μιας τεχνολογίας.

Η Havoc εκτός του ότι ΔΕΝ είναι hardware accelerated, δεν είναι καταρχήν πατέντα της ATi, ούτε ανήκει στην ΑΤi (δες την επισυναπτόμενη photo), και επίσης τρέχει σε όλα τα setups.
SAN FRANCISCO, Calif.— March 26, 2009— Advanced Micro Devices, Inc.(NYSE: AMD) and Havok, the premier provider of interactive software for physics simulation and content development, are presenting new,optimized executions of Havok’s physics middleware on AMD platforms at the 2009 Game Developers Conference. The demonstrations include the first OpenCL supported execution of Havok Cloth™.

Havok offers a complete modular suite of products that help visual and interactive content developers create more realistic games and cinematic special effects. As the latest software developer to take advantage of ATI Stream technology to leverage multi-core architectures and accelerate execution of highly parallel functions, like real-time cloth simulation, Havok will enable game developers to offer improved performance and interactivity across a broad range of OpenCL capable PCs. AMD has recently introduced optimized platform technologies, such as “Dragon� desktop platform technology, which balance performance between the CPU and GPU with ATI Stream technology to deliver outstanding value.

“Havok is committed to delivering highly optimized cross-platform solutions to our game customers and we are pleased to be working with AMD to ensure that gamers enjoy a great user experience when running Havok-powered games on AMD platforms.,� said David Coghlan, vice president of development for Havok. “Unlocking the parallel processing capability of AMD’s hardware provides real advantages to our customers, and the greater the total computing resources available, the better the gaming experience developers can deliver.�

"Havok’s awesome toolset has allowed us to deliver astonishing physics interactions in our games, including detailed real-time destruction and complex ragdoll models, and we are excited about using ATI Stream technology to pursue more astounding in-game accomplishments,� said Andrey Iones, chief operating officer of Saber Interactive. “We are excited that AMD and Havok are working together and leveraging an open standard like OpenCL.�

Additional detail on ATI Stream technology can be found at www.amd.com/ati.stream

Δεν είπα ποτέ ότι είναι πατέντα της ATI ή ότι της ανήκει. Υπάρχει συνεργασία ATI + HAVOC και οι τίτλοι που υποστηρίζουν havoc παίζουν καλύτερα σε ATI. Εξάλλου ούτε και το physX είναι δημιουργία της nvidia. Εξαγόρασε η nvidia την αντίστοιχη εταιρεία.

Μην μιξοκλαίγεστε fanboys της Ati, Όταν τα physX ήταν μονοπώλιο της Ageia και σε ανάγκαζε να έχεις 2η κάρτα στο pc δεν σας πείραζε, (φυσικά τότε τα games ήταν μετρημένα στα δάχτυλα), τώρα που πήρε την τεχνολογία η nvidia και την αναπτύσσει σας χαλάει.

Τα physX πλέον θα είναι το κερασάκι στην τούρτα σε κάθε τίτλο, όποιος τα γουστάρει θα πάει σε πράσινη όποιος μπορεί να ζήσει και χωρίς αυτά τα γράφει εκεί που ξέρει.

Δεν είμαι fanboy, (εξάλλου δεν αγοράζω ATI λόγω άθλιου linux support ) , αλλά είσαι υπερβολικός. Οι ενημερωμένοι καταναλωτές θα αγοράζουν με βάση τα benchmarks και τα reviews και όχι τα "στημένα" εφέ των πληρωμένων εταιρειών. Σιγά μην πάει ενημερωμένος gamer να αγοράσει GTX285 αντί της κατά πολύ καλύτερης 5870 (και φθηνότερης) επειδή εμφανίζεται σε κάποιο game ένα σκισμένο βρακάκι. Απλά δεν το δέχομαι. Απλά θα τσιμπήσουν τα κορόιδα και τους μη ενημερωμένους. Διαφωνώ ότι το physx θα είναι το κερασάκι στην τουρτα? Γιατί να μην είναι το DX11 ή το tessalation ή η κάθε μαρκετίστικη παπαριά που μας πουλάνε σε κάθε νέα γενιά gpu ?

Η ουσία είναι μία : πόσα fps και σε ποιο κόστος. Όλα τα άλλα είναι irrelevant imo ..

Ναι ρε συ αρχάγγελε, δε λεω να έχεις κάρτα ΑΤΙ και η Νvidia να σου δίνει απλόχερα το physx. Αυτοί που έχουν αγοράσει κάρτα Nvidia μόνο για Physx είναι πελάτες της όμως.

Ασε που την κάρτα την αγόρασαν αποκλειστικά και μόνο για να κάνουν χρήση της εν λόγω τεχνολογίας. Δε σου φαίνεται ότι στρέφεται κατά των πελατών της κατ' αυτόν τον τρόπο ;

Ας έβαζε κάπου στα ψιλά γράμματα των όρων χρήσης ότι δεν εγγυάται τη σταθερότητα και την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σε τέτοια setups. Αυτό μου ακούγεται λογικό. Το να τους στερεί όμως τη δυνατότητα να κάνουν χρήση της τεχνολογίας για την οποία αγόρασαν ενα προϊόν της είναι τουλάχιστον unfair.

Δεν είπα ποτέ ότι είναι πατέντα της ATI ή ότι της ανήκει. Υπάρχει συνεργασία ATI + HAVOC και οι τίτλοι που υποστηρίζουν havoc παίζουν καλύτερα σε ATI. Εξάλλου ούτε και το physX είναι δημιουργία της nvidia. Εξαγόρασε η nvidia την αντίστοιχη εταιρεία.

Ούτε αυτό ισχύει καθώς η havok ΔΕΝ συνεργάζεται με την Ati από την εποχή που την εξαγόρασε η intel. Kαι επειδή το ATi steam δεν εξελίσεται πια, γι'αυτό και το Link που αναφέρεται η παράθεσή σου βγάζει 404 error. Ακόμα και στο Physics white paper της αναφέρει γενικότητες και πουθενά την Havok (ενώ στο site την αναφέρει, απλά και μόνο για τις εντυπώσεις καθώς η Havok ακόμα δεν υπάρχει με gpu acccelerated. Yποτίθεται ότι θα έβγαινε η Havok FX που θα έτρεχε σε όλα τα gpu's). H πραγματικοτητα είναι ότι η ATi δεν είχε δικές της λύσεις στον τομέα physics μέχρι πολύ πρόσφατα και γι' αυτό έλεγε διάφορες υπεκφυγές για το θέμα. Επίσης τα παιχνίδια με havok τρέχουν το ίδιο καλά είτε έχεις nvidia είτε ati μια και είναι cpu accelerated!

Απο κει και πέρα κάθε εταιρία (nvidia & ati εννοώ) έχει παρουσιάσει το 2009 λύσεις βασισμένες στο OpenCL (που μέσω αυτού δουλεύει και η Havok), κυρίως κάποια demos. Τίποτα ακόμα στην παραγωγή όμως.

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=116110

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8372&Itemid=34

When it makes games run faster

We have a strong believe that physics support will play a very important role in the next generation battle and that the GPU who manages to does better with physics will actually make a performance point.

With this in mind we know that Nvidia is about to unveil WHQL driver that supports Nvidia’s PhysX while ATI plans to support Intel’s Havok engine but as a CPU only acceleration.

Sources close to ATI have told Fudzilla that AMD plans to support Havok in ATI hardware whenever it makes performance sense. Moreover they told us that they want to do physics on a GPU only if this will add to an overall performance of the game.

You can remember GRAW and first Ageia benchmarks when you would get better PhysX but lower FPS if you would use Ageia PhysX card. This might easily happen with Nvidia’s GPU implementation and ATI simply wants to avoid this.

It looks that ATi will bring Havok support on GPU when the overall gaming experience gets better by doing that but still some voices closer to Nvidia are keep repeating the rumour that Intel is keeping a Havok GPU acceleration for its Larrabee. We still don’t know if this is true or not.

Αυτά τα λέγανε το .. 2008! Απο κει και πέρα το θέμα physics δεν είναι για να .. 'run the game faster' όπως λένε, αλλά για να κάνει την εμπειρία του gaming καλύτερη. To 2009 παρουσιάσανε Havoc να τρέχει on hardware..

Και τελικά ακόμα το havoc είναι cpu accelerated. Πότε θα παρουσιάσουν κάτι χειροπιαστό στην αγορά; Να σου πω τι πιστεύω εγώ; ΠΟΤΕ. Αφενός γιατί το Havok θα το "κρατήσει" η intel για το Larabee και αφετέρου λόγω DirectX11 compute που τους ήρθε κουτί! Έχουν και το OpenCL στην καβάντζα και το 'σώσανε' το θέμα.

Τα υπόλοιπα είναι... "ιστορία μου αμαρτία μου".

To PhysX μπορεί να μην είναι τεχνολογία της nvidia, αλλά το implementation μέσω CUDA είναι τεχνολογία της nvidia.

H ουσία είναι μία : πόσα fps και σε ποιο κόστος. Όλα τα άλλα είναι irrelevant imo ..

Διαφωνώ. Το να έχεις 120 αντί για 140 frames δεν έχει σημασία (αφού ξέρουμε ότι 60fps είναι υπεραρκετα για να είναι 100% playable οποιοδήποτε παιχνίδι), όσο έχουν τα επιμέρους features. Και το PhysX είναι feature. Δεν είναι τα fps το παν!

και ετσι εγινε αλλο ενα θεμα που ο Σεμπαστιαν μας λεει για την καρτα του.

:hehe: απο εκει το παω απο εκει το φερνω και τελικα στην 295 καταλυγω!

Ολα οδηγουν σε σενα αγαπημενη μου 295 gtx :hehe:

Δεν ξερω τι θα κανω στη νεα γενια, ισως εαν δω 5870 στο ραφι στο πλαισιο να μην αντεξω και να παρω 2 καρτουλες για να παιξω. Ειμαι μπερδεμενος ...

η nvidia τα βάζει με την intel , μετά ανακοινώνει ένα σορό μπαρούφες για να μπαλώσει το ότι δεν έχει έτοιμο project την gtx300 και τώρα , μόλις βγήκε η 5870 , κάνει αυτό! μου φαίνεται ή άρχισε να φοβάται την ati ?

Δεν είναι θέμα φόβου man (οι εταιρίες δεν φοβούνται, απλά προσαρμόζονται), αλλά σκοπιμότητας.

Το θέμα είναι πως την πατάμε πάλι εμείς οι καταναλωτές...

Αυτά είναι καραγκιζιλίκια της NVIDIA!!!! H χειρότερη εταιρία εδώ και χρόνια στο χόρο του hardware........

-Κανείς δεν της ζήτησε να δώσει physX σε κάρτες της ΑΤΙ !

-ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΤΗΣ για να το έχουμε!!!!!!!!!! Οταν πουλά μια κάρτα της, όποια είναι αυτή, διαφημίζει πως πουλά και physX οπότε από την στιγμή που πληρώνω όπως ο οποιοσδήποτε άλλος απαιτώ PhysX από την κάρτα της πάνω στο σύστημά μου όποιο και αν είναι αυτό και με οποιοδήποτε συνδιασμό!!!!

-Από την στιγμή που η Nvidia θέλει να το παίξει έτσι, θα πρέπει να περιμένει αντίστοιχη απάντηση από την AMD-ATI και αυτή μπορεί να είναι πολύ άσχημη για την Nvidia!!! Για φαντάσου η AMD να κόψει την παραγωγή CHIPSET μητρικών από την NVIDΙΑ και ταυτόχρονα να καταστήσει ασύμβατη την χρήση AM3 πλατφόρμας με NVIDIA gpu ........ Εχει που έχει η Nvidia πρόβλημα με το G300 ενώ οι ATI 5000 προελάνουν αυτό θα την τελείωνε......! Και δεν νομίζω να άρεσε σε κανέναν μας!!!!!

-Αυτό είναι αθεμητος ανταγωνισμός!!! Θέλω να δω ένα πρόστημο στην NVIDIA από την E.E. για να μπουν τα πράγματα στο σωστό δρόμο!!!

Τουλάχιστον για εμένα η NVIDIA έχει τελειώσει!!! Δεν θα ξαναδεί €€€€ να βγαίνει από την τσέπη μου!! Αμάν πια!! Βαρέθηκα με τα μονοπώλεια και τις εταιρίες που δεν αφήνουν ελεύθερη την αγορά να λειτουρτήσει!!!!

Ναι ρε συ αρχάγγελε, δε λεω να έχεις κάρτα ΑΤΙ και η Νvidia να σου δίνει απλόχερα το physx. Αυτοί που έχουν αγοράσει κάρτα Nvidia μόνο για Physx είναι πελάτες της όμως.

Ασε που την κάρτα την αγόρασαν αποκλειστικά και μόνο για να κάνουν χρήση της εν λόγω τεχνολογίας. Δε σου φαίνεται ότι στρέφεται κατά των πελατών της κατ' αυτόν τον τρόπο ;

Ας έβαζε κάπου στα ψιλά γράμματα των όρων χρήσης ότι δεν εγγυάται τη σταθερότητα και την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σε τέτοια setups. Αυτό μου ακούγεται λογικό. Το να τους στερεί όμως τη δυνατότητα να κάνουν χρήση της τεχνολογίας για την οποία αγόρασαν ενα προϊόν της είναι τουλάχιστον unfair.

Η nvidia εκτός οτι έκανε την τεχνολογία μέσω drivers να μην χρειάζεται 2η κάρτα, νομίζω οτι το λέει ξεκάθαρα οτι σου δίνει την δυνατότητα με "SLI", πρόσεχε με SLI και όχι με πατέντες που κάνανε μερικοί να έχεις καλύτερα αποτελέσματα. Εφόσον η τεχνολογία είναι certified για nvidia κάρτες και μερικοί κάνανε πατέντες καλά έκανε και το κλείδωσε για να διασφαλίσει τα συμφέροντα της.

candyman δε γνώριζα ότι η συνεργασία σταμάτησε.

Διαφωνώ. Το να έχεις 120 αντί για 140 frames δεν έχει σημασία (αφού ξέρουμε ότι 60fps είναι υπεραρκετα για να είναι 100% playable οποιοδήποτε παιχνίδι), όσο έχουν τα επιμέρους features. Και το PhysX είναι feature. Δεν είναι τα fps το παν!

Ναι δεν έχει διαφορά 120 vs 140 (Αν και στα 1920x1200 που παίζω εγώ δεν υπάρχουν τέτοια fps) . Οι ίδιες κάρτες όμως σε 6 μήνες όταν ζοριστούν από ένα high-end game θα έχουν διαφορά 55 vs 65. Σε αυτή την περίπτωση η μία κάρτα θα βρίσκεται κάτω από τη νοητή γραμμή του "100% playable" , ενώ η άλλη θα βρίσκεται πάνω... Αναρωτιέμαι αν δεν είναι τα fps το παν, γιατί όλα τα reviews ασχολούνται κατά 90% με αυτά...

Αναρωτιέμαι αν δεν είναι τα fps το παν, γιατί όλα τα reviews ασχολούνται κατά 90% με αυτά...

Κατά την γνώμη μου; Για τους ίδιους λόγους που οι reviewers ποτέ δεν σου λένε πόσο stable είναι ένα προϊόν, παρά μόνο τις επιδόσεις του.

Γιατί η πλειοψηφία των αγοραστών έχουν αριθμολαγνεία και θέλουν να βλέπουν ξερά "νούμερα". Βλέπεις τα νούμερα "πουλάνε" περισσότερο από τα features.

Μερικές φορές βλέπω συγκριτικά σε κάρτες γραφικών και απορώ γιατί τόση μανία. Έχει π.χ. η μία 70 frames και η αλλη 74 και μας λένε ότι είναι ταχύτερη, Αυτές οι διαφορές για εμένα δεν θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη σαν σημαντικές. Για εμένα σημαντικές διαφορές επιδόσεων άξιες λόγου σε gpu είναι τουλάχιστον 15%.

Τι να σου πω, εγώ πιστεύω ότι για δεδομένες αναλύσεις και AA settings, τα νούμερα είναι αυτά που θα με βοηθήσουν να κρίνω την κάρτα που θέλω να αγοράσω σε σχέση με την τιμή της.

Δεν είμαι fanboy, (εξάλλου δεν αγοράζω ATI λόγω άθλιου linux support ) , αλλά είσαι υπερβολικός. Οι ενημερωμένοι καταναλωτές θα αγοράζουν με βάση τα benchmarks και τα reviews και όχι τα "στημένα" εφέ των πληρωμένων εταιρειών. Σιγά μην πάει ενημερωμένος gamer να αγοράσει GTX285 αντί της κατά πολύ καλύτερης 5870 (και φθηνότερης) επειδή εμφανίζεται σε κάποιο game ένα σκισμένο βρακάκι. Απλά δεν το δέχομαι. Απλά θα τσιμπήσουν τα κορόιδα και τους μη ενημερωμένους. Διαφωνώ ότι το physx θα είναι το κερασάκι στην τουρτα? Γιατί να μην είναι το DX11 ή το tessalation ή η κάθε μαρκετίστικη παπαριά που μας πουλάνε σε κάθε νέα γενιά gpu ?

Η ουσία είναι μία : πόσα fps και σε ποιο κόστος. Όλα τα άλλα είναι irrelevant imo ..

Αυτό ακριβώς ο ενημερωμένος καταναλωτής θα δει και θα κρίνει αν του κάνουν ή όχι τα "σκισμένα βρακάκια" των physX, αυτό είπα και γώ τι εξάπτεσαι?

Όσο η Nvidia κλείνει συμφωνίες με κατασκευαστές για μελλοντικά παιχνίδια με physX και σκάει χοντρά λεφτά μάλλον αυτά θα είναι το κερασάκι και όχι το tessalation και το DX11.

Δειτε ολο το videaki

PHYSX NVIDIA, δεν ειναι μονο 2 βρακια να κουνιουνται! Αναλογα τον developer και πως θα τα χρησιμοποιησει!

Εμενα προσωπικα μου αρεσουν γιατι ειναι το κατι παραπανω, και καλυτερο απο το dx11 που θα ψαχνουμε την διαφορα με το μεγενθυντικο φακο!

PHYSX NVIDIA, δεν ειναι μονο 2 βρακια να κουνιουνται! Αναλογα τον developer και πως θα τα χρησιμοποιησει!

Εμενα προσωπικα μου αρεσουν γιατι ειναι το κατι παραπανω, και καλυτερο απο το dx11 που θα ψαχνουμε την διαφορα με το μεγενθυντικο φακο!

Seb ,τα ειπαμε αυτα.

Το παιχνιδι ειναι επιτηδες κουτσουρεμενο.Τα ιδια εφε παρειχε και η Unreal Engine (βλεπε Gears Of War) .

Can I use an NVIDIA GPU as a PhysX processor and a non-NVIDIA GPU for regular display graphics?

No. There are multiple technical connections between PhysX processing and graphics that require tight collaboration between the two technologies. To deliver a good experience for users, NVIDIA PhysX technology has been fully verified and enabled using only NVIDIA GPUs for graphics.

How does PhysX work with SLI and multi-GPU configurations?

When two, three, or four matched GPUs are working in SLI, PhysX runs on one GPU, while graphics rendering runs on all GPUs. The NVIDIA drivers optimize the available resources across all GPUs to balance PhysX computation and graphics rendering. Therefore users can expect much higher frame rates and a better overall experience with SLI.

A new configuration that’s now possible with PhysX is 2 non-matched (heterogeneous) GPUs. In this configuration, one GPU renders graphics (typically the more powerful GPU) while the second GPU is completely dedicated to PhysX. By offloading PhysX to a dedicated GPU, users will experience smoother gaming.

Finally we can put the above two configurations all into 1 PC! This would be SLI plus a dedicated PhysX GPU. Similarly to the 2 heterogeneous GPU case, graphics rendering takes place in the GPUs now connected in SLI while the non-matched GPU is dedicated to PhysX computation.

Νομίζω οτι τα πράγματα είναι και ήταν ξεκάθαρα απο την αρχή σε σχέση με τα physX απο την Nvidia και δεν έκανε κάτι το μεμπτό. Για πάνω απο 1 κάρτα μιλάει για SLI και μόνο και όχι υβριδικές συνθέσεις άρα όσοι κάνανε πατέντες ήταν παράνομοι. Άρα σταματήστε να κλαίγεστε.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.