ina Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25, 2009 Καλημερα!!!!Εχω ενα nb asus pro50 και πριν 10 λεπτα μου εμφανισε blue screen.Το εχω ξαναπαθει 2 φορες....την πρωτη φορα το εστειλα στο service της asus....στην Ιταλια....και μου ειπαν οτι μου εβαλαν καινουριο σκληρο....Μετα απο 2 μηνες το ξαναπαθε και μου ειπαν απο την asus,οταν τους πηρα τηλεφωνο,οτι εγω ευθυνομαι γι'αυτο κι οτι θα πρεπει να πληρωσω 75 ευρω για να το στειλω και να κανουν ελεγχο....συν το κοστος επισκευης...ετσι αποφασισα να το παω σε ενα τοπικο μαγαζι....οπου εκει μου ειπαν....οτι δεν ευθυνομαι για τιποτα εγω....αλλα το λαπτοπ...εχει κατασκευαστει λαθος κι οτι το ανεμιστηρακι επρεπε να ειναι σε αλλη θεση....τελοσπαντων...εκανε εναν καθαρισμο και μετα ηταν οκ.....ωσπου το ξαναπαθα τωρα....μπορειτε να μου πειτε τι να κανω?Εχω 9 μηνες το pc και δεν το εχω ευχαριστηθει....φανταστειτε οτι την πρωτη μερα που το πηρα μου εμφανισε blue screen.Δεν ξερω και πολλα απο pc...αλλα σας παρακαλω πειτε μου 2-3 πραγματακια που μπορω να κανω....αλλιως να το βαψω μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα...Το μηνυμα που μου εμφανιζει ειναι αυτο:Problem signatureProblem Event Name: BlueScreenOS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3Locale ID: 1032Files that help describe the problem (some files may no longer be available)Mini092509-01.dmpsysdata.xmlVersion.txtView a temporary copy of these filesWarning: If a virus or other security threat caused the problem, opening a copy of the files could harm your computer.Extra information about the problemBCCode: 50BCP1: A990D495BCP2: 00000000BCP3: 86C4A5EABCP4: 00000002OS Version: 6_0_6001Service Pack: 1_0Product: 768_1Server information: 98202b8c-803f-4f32-a87a-055af72e7e99Ευχαριστω......
Fireman1234 Σεπτέμβριος 25, 2009 #2 Σεπτέμβριος 25, 2009 Αυτό είναι κάτι που έχω βρει στο ίντερνετ.Για δοκίμασε να δούμε μήπως γίνει κάτι.Problem signature:Problem Event Name: BlueScreenOS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3Locale ID: 1033Here are links to read up on how to perform a Clean boot:http://support.microsoft.com/kb/331796How to use Safe mode:http://windowshelp.microsoft.com/Win...904a11033.mspxIf you cannot boot up using safe mode, choose safe mode with command prompt.Typed msconfig into the command prompt and a window will pop up. From therefollow the instruction on performing a clean boot. To what you discribesounds like a third party program is causing your problem and is why thetech. support told you to do so! Hope this helps you. Let us know either way.Make it a great day!Και ένα λίνκ ακόμη:http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?admit=109447626+1253870021075+28353475&threadId=1231655
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.