Jump to content



BlueScreen 6.0.6001.2.1.0.768.3 (vista)


ina

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα!!!!Εχω ενα nb asus pro50 και πριν 10 λεπτα μου εμφανισε blue screen.Το εχω ξαναπαθει 2 φορες....την πρωτη φορα το εστειλα στο service της asus....στην Ιταλια....και μου ειπαν οτι μου εβαλαν καινουριο σκληρο....Μετα απο 2 μηνες το ξαναπαθε και μου ειπαν απο την asus,οταν τους πηρα τηλεφωνο,οτι εγω ευθυνομαι γι'αυτο κι οτι θα πρεπει να πληρωσω 75 ευρω για να το στειλω και να κανουν ελεγχο....συν το κοστος επισκευης...ετσι αποφασισα να το παω σε ενα τοπικο μαγαζι....οπου εκει μου ειπαν....οτι δεν ευθυνομαι για τιποτα εγω....αλλα το λαπτοπ...εχει κατασκευαστει λαθος κι οτι το ανεμιστηρακι επρεπε να ειναι σε αλλη θεση....τελοσπαντων...εκανε εναν καθαρισμο και μετα ηταν οκ.....ωσπου το ξαναπαθα τωρα....μπορειτε να μου πειτε τι να κανω?Εχω 9 μηνες το pc και δεν το εχω ευχαριστηθει....φανταστειτε οτι την πρωτη μερα που το πηρα μου εμφανισε blue screen.Δεν ξερω και πολλα απο pc...αλλα σας παρακαλω πειτε μου 2-3 πραγματακια που μπορω να κανω....αλλιως να το βαψω μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα...

Το μηνυμα που μου εμφανιζει ειναι αυτο:

Problem signature

Problem Event Name: BlueScreen

OS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Locale ID: 1032

Files that help describe the problem (some files may no longer be available)

Mini092509-01.dmp

sysdata.xml

Version.txt

View a temporary copy of these files

Warning: If a virus or other security threat caused the problem, opening a copy of the files could harm your computer.

Extra information about the problem

BCCode: 50

BCP1: A990D495

BCP2: 00000000

BCP3: 86C4A5EA

BCP4: 00000002

OS Version: 6_0_6001

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

Server information: 98202b8c-803f-4f32-a87a-055af72e7e99

Ευχαριστω......

Αυτό είναι κάτι που έχω βρει στο ίντερνετ.

Για δοκίμασε να δούμε μήπως γίνει κάτι.

Problem signature:

Problem Event Name: BlueScreen

OS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Locale ID: 1033

Here are links to read up on how to perform a Clean boot:

http://support.microsoft.com/kb/331796

How to use Safe mode:

http://windowshelp.microsoft.com/Win...904a11033.mspx

If you cannot boot up using safe mode, choose safe mode with command prompt.

Typed msconfig into the command prompt and a window will pop up. From there

follow the instruction on performing a clean boot. To what you discribe

sounds like a third party program is causing your problem and is why the

tech. support told you to do so! Hope this helps you. Let us know either way.

Make it a great day!

Και ένα λίνκ ακόμη:

http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?admit=109447626+1253870021075+28353475&threadId=1231655

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.