Jump to content



PC1.gr και eshop.gr


aristos87

Recommended Posts

Για να μην φάω και ban ανοίγω νέο θέμα. :p

Ρε παιδιά τι παιζει με το pc1.gr και το e-shop? 2 παραγγελίες είχα 1 στο 1 μια στο άλλο και ταυτόχρονα σχεδόν ήρθαν τα sms. Επίσης ότι πουλάει το 1 πουλάει και το άλλο αλλα 5-10 ευρώ φθηνότερα αλλά έχουν την ίδια περιγραφή για τα προιόντα και η απόδειξη αγοράς που πέρνεις απο το Pc1 είναι ολοιδια με του e-shop το μόνο που αλλάζει το Logo. :p

Επίσης ψάχνοντας στο νετ βρήκα και αυτό.

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=320745

Παράδειγμα...

http://skroutz.gr/s/65182/Gigabyte-GK-KM7500.html?keyphrase=gigabyte+2.4

Και πολλά πράματα που πουλάει το e-shop το pc1 τα έχει φθηνότερα αισθητά.

Πάντως είναι άμεσοι σε εξυπηρέτηση τώρα απο εγγύηση και after sales δεν ξέρω τι ρόλο βαράνε...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Το ερώτημα είναι πως μπορεί σαν pc1 να πουλάει το e-shop με 30% έκπτωση (το παραπάνω παράδειγμα από το skroutz).

Ένα άλλο ερώτημα είναι αν το e-shop θα συνεχίσει να υφίσταται σε περίπτωση που το pc1 αποκτήσει σημαντική πελατεία, διότι ποιος ο λόγος να ανοίξει και παράρτημα; Βέβαια εδώ που τα λέμε αν χάνεις πελάτες η μεγάλη μαγκιά είναι να τους ξαναπάρεις πίσω χωρίς όμως οι πελάτες να το πάρουν χαμπάρι!!!!

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο γίνεται αυτή η συζήτηση (αν και ήμουν αυτός που είπε να γίνει νέο θέμα).

Νομίζω καλό είναι να μην ψάχνουμε παντού για φαντάσματα...Από την στιγμή που όπως φαίνεται (μέχρι τώρα) δεν ειναι απατεώνες ας τοπυς αφήσουμε να κάνουν τη δουλειά τους να κάνουμε και εμείς τη δική μας.

Ετσι κι αλλιώς αν συνεχίσουν έτσι, θα μαζεψουν πελατεία και οι καταναλωτές μόνο κερδισμένοι μπορούν να βγουν ;)

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι άσχετα μεταξύ τους τα 2 μαγαζιά...:to_pick_ones_nose3:
Ναι, ΟΚ, φαίνεται και στο κουτί της παραπάνω παραγγελίας, αλλά εσύ που το στηρίζεις αυτό που λές ? Τι ξερεις και δεν μας λες ?
Link to comment
Share on other sites

αντιγραφω αυτο που εγραψα στο adslgr με αφορμη την εικονα στο αρχικο ποστ

αν καποιος googlarei το vfs logistics support που γραφει το χαρτι αποστολη παιρνει στο πρωτο αποτελεσμα...

http://www.vfs.gr/index.php?ScrW=1024&ScrH=768

που ειναι το plus4u.gr....

δηλαδη ποια η σχεση eshop.gr - pc1.gr - plus4u.gr ;;;

Link to comment
Share on other sites

αντιγραφω αυτο που εγραψα στο adslgr με αφορμη την εικονα στο αρχικο ποστ

αν καποιος googlarei το vfs logistics support που γραφει το χαρτι αποστολη παιρνει στο πρωτο αποτελεσμα...

http://www.vfs.gr/index.php?ScrW=1024&ScrH=768

που ειναι το plus4u.gr....

δηλαδη ποια η σχεση eshop.gr - pc1.gr - plus4u.gr ;;;

Αφού και στο λινκ που δίνεις το λέει πως η vfs είναι μεταφορική εταιρία που προφανώς συνεργάζεται με τα εν λόγω καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δείτε όμως

Απο το site της VFS

VFS LOGISTICS SUPPORT

Γαρδένιας 30, Αχαρναί Αττικής

Απο το site του plus4u.gr

Τέλος, εάν επιθυμείτε ελάτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας στην εξής διεύθυνση: Γαρδένιας 30, Αχαρναί Αττικής

Και μην ξεχνάτε: στο www.plus4u.gr θα βρείτε ότι πραγματικά ποθείτε!

Επίσης το κεντρικό e-shop στο μενίδι δεν απέχει πολύ απο την οδό γαρδένιας

http://www.e-shop.gr/images/map_menidi.jpg

Link to comment
Share on other sites

απλα κατα την γνωμη μου το ολο θεμα εχει ενδιαφερον στο σκελος που καποιος δεν θελει να αγορασει απο το eshop.gr, για να μην εχει προβληματα με το κακο after sale και τελικα καταληγει να αγορασει απο plus4u.gr ή απο το pc1.gr νομιζοντας οτι εχει αποφυγει το eshop.gr με την κακη εξυπηρετηση.

Link to comment
Share on other sites

και συνεχίζοντας αυτό που είπε πολύ σωστά ο xaniamike.

Η αλήθεια είναι ότι το eshop έχει χάσει πάρα πολύ από την αγοραστικη δυναμή του και όχι άδικα.

Και όπως λέει και ο σοφός λαός μας, "καλιο να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα".

Με λίγα λογια, η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει το eshop για να κερδίσει την χαμένη εμπιστοσύνη των πελατών του, είναι πολύ πιο χρονοβόρα και euro-βόρα, από το να δημιουργήσει (ΑΘΟΡΥΒΑ) μια θυγατρική που σιγά-σιγά θα την ενισχύει.

Μία νέα εταιρία, που να μην παραπέμπει σε eshop (και ότι συνεπάγεται αυτό), στην οποία θα επιδιώξουν να μην επάναλάβουν τα λάθη του παρελθόντος.

Αν πετύχει το εγχείρημα, μπορεί να δούμε στο μέλλον το pc1 να εξαγοράζει το eshop, και τα ίδια άτομα που πριν δεν σου αλλάζανε ούτε fanάκι, πλέον να σου δίνουν πιστοτικά σε χρόνο ντε τε. :flower:

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι το eshop έχει χάσει πάρα πολύ από την αγοραστικη δυναμή του και όχι άδικα.
Συγνώμη, αλλά αυτό με βάση ποια στοιχεία το λές ? Η αγορά της τεχνολογίας συνεχώς μεγαλώνει μπαίνοντας συνέχεια "καινούργιος" κόσμος ο οποίος και δεν ξέρει τι σημαίνει eshop after-sales.
Link to comment
Share on other sites

και συνεχίζοντας αυτό που είπε πολύ σωστά ο xaniamike.

Η αλήθεια είναι ότι το eshop έχει χάσει πάρα πολύ από την αγοραστικη δυναμή του και όχι άδικα.

Και όπως λέει και ο σοφός λαός μας, "καλιο να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα".

Με λίγα λογια, η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει το eshop για να κερδίσει την χαμένη εμπιστοσύνη των πελατών του, είναι πολύ πιο χρονοβόρα και euro-βόρα, από το να δημιουργήσει (ΑΘΟΡΥΒΑ) μια θυγατρική που σιγά-σιγά θα την ενισχύει.

Μία νέα εταιρία, που να μην παραπέμπει σε eshop (και ότι συνεπάγεται αυτό), στην οποία θα επιδιώξουν να μην επάναλάβουν τα λάθη του παρελθόντος.

Αν πετύχει το εγχείρημα, μπορεί να δούμε στο μέλλον το pc1 να εξαγοράζει το eshop, και τα ίδια άτομα που πριν δεν σου αλλάζανε ούτε fanάκι, πλέον να σου δίνουν πιστοτικά σε χρόνο ντε τε. :flower:

Διαφωνώ, αν το e-shop ήθελε πράγματι να αλλάξει το όνομα που μόνο του έφτιαξε στο After-sales, θα το έκανε με το ίδιο όνομα, καθώς με τον ίδιο τρόπο που δημιουργείται το αρνητικό όνομα, δημιουργείται και το θετικό. Δεν χρειάζεται να κάνει τέτοιες "καγκουριές".

Προφανώς άλλο προσπαθεί να κάνει το shop, ίσως έχει σχέση με εφορία, ίσως με ανταγωνιστηκότητα...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή ChSin7 και αγαπητέ eloydark, μην βαράτε :happy2:

Προσωπική εκτίμηση είναι αυτό που είπα πριν και μάλιστα ακραία. :rubik:

Θεωρώ ότι έπρεπε να την ανέφερω γιατί πιστεύω ότι στο λάμπι οι περισσότεροι είναι άτομα ψαγμένα, με κριτική σκέψη, και δεκτικά να ακούσουν μια τέτοια αποψη για να την απορρίψουν ή να την βάλουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους. Γιατί παιδιά τέτοια "τεχνάσματα" γίνοταν, γίνονται και θα γίνοται στην ελεύθερη αγορά.

Απλά ο συλλογισμός μου ξεκίνησε από το γεγονός ότι:

Οι πελάτες που στο παρελθόν έπεσαν ας το πούμε "θύματα ενός κακού σερβις" από το eshop, θα είναι πολύ πιο επιφυλακτικοί ως προς το eshop , σε σχέση με ένα νέο κατάστημα που έχει να παρουσιάσει μόνο θετικές κριτικές. (Ακόμη και να αποκτήσει το καλύτερο service, πάντα θα υπάρχει η καχυποψία)

Γιατί κακά τα ψέμματα, όσο εύκολα μπορεις να χαλάσεις το ονομά σου στην αγορά από μια λάθος κίνηση, τόσο δύσκολα είναι να το αποκαταστήσεις αργότερα κάνοντας δέκα καλές κινήσεις κι άμα...

Και σε μία αγορά όπως αυτή των ηλεκτρονικών υπολογιστών, το όνομα και η φήμη ενός κατασκευαστή ή προμυθευτή είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιλογή αποφάσεων.

Αυτά από εμένα, μακάρι αυτό το νέο μαγαζί, να σεβεται τον πελάτη και να βοηθήσει στον ανταγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.