aristos87 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21, 2009 Για να μην φάω και ban ανοίγω νέο θέμα. Ρε παιδιά τι παιζει με το pc1.gr και το e-shop? 2 παραγγελίες είχα 1 στο 1 μια στο άλλο και ταυτόχρονα σχεδόν ήρθαν τα sms. Επίσης ότι πουλάει το 1 πουλάει και το άλλο αλλα 5-10 ευρώ φθηνότερα αλλά έχουν την ίδια περιγραφή για τα προιόντα και η απόδειξη αγοράς που πέρνεις απο το Pc1 είναι ολοιδια με του e-shop το μόνο που αλλάζει το Logo. Επίσης ψάχνοντας στο νετ βρήκα και αυτό. http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=320745 Παράδειγμα... http://skroutz.gr/s/65182/Gigabyte-GK-KM7500.html?keyphrase=gigabyte+2.4 Και πολλά πράματα που πουλάει το e-shop το pc1 τα έχει φθηνότερα αισθητά. Πάντως είναι άμεσοι σε εξυπηρέτηση τώρα απο εγγύηση και after sales δεν ξέρω τι ρόλο βαράνε...
yanni Σεπτέμβριος 21, 2009 #3 Σεπτέμβριος 21, 2009 Το ερώτημα είναι πως μπορεί σαν pc1 να πουλάει το e-shop με 30% έκπτωση (το παραπάνω παράδειγμα από το skroutz).Ένα άλλο ερώτημα είναι αν το e-shop θα συνεχίσει να υφίσταται σε περίπτωση που το pc1 αποκτήσει σημαντική πελατεία, διότι ποιος ο λόγος να ανοίξει και παράρτημα; Βέβαια εδώ που τα λέμε αν χάνεις πελάτες η μεγάλη μαγκιά είναι να τους ξαναπάρεις πίσω χωρίς όμως οι πελάτες να το πάρουν χαμπάρι!!!!
hayabusa Σεπτέμβριος 22, 2009 #4 Σεπτέμβριος 22, 2009 εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο γίνεται αυτή η συζήτηση (αν και ήμουν αυτός που είπε να γίνει νέο θέμα). Νομίζω καλό είναι να μην ψάχνουμε παντού για φαντάσματα...Από την στιγμή που όπως φαίνεται (μέχρι τώρα) δεν ειναι απατεώνες ας τοπυς αφήσουμε να κάνουν τη δουλειά τους να κάνουμε και εμείς τη δική μας. Ετσι κι αλλιώς αν συνεχίσουν έτσι, θα μαζεψουν πελατεία και οι καταναλωτές μόνο κερδισμένοι μπορούν να βγουν
voudas Σεπτέμβριος 22, 2009 #5 Σεπτέμβριος 22, 2009 δεν είναι άσχετα μεταξύ τους τα 2 μαγαζιά...:to_pick_ones_nose3:
ChSin7 Σεπτέμβριος 22, 2009 #6 Σεπτέμβριος 22, 2009 δεν είναι άσχετα μεταξύ τους τα 2 μαγαζιά...:to_pick_ones_nose3:Ναι, ΟΚ, φαίνεται και στο κουτί της παραπάνω παραγγελίας, αλλά εσύ που το στηρίζεις αυτό που λές ? Τι ξερεις και δεν μας λες ?
xaniamike Σεπτέμβριος 22, 2009 #7 Σεπτέμβριος 22, 2009 αντιγραφω αυτο που εγραψα στο adslgr με αφορμη την εικονα στο αρχικο ποσταν καποιος googlarei το vfs logistics support που γραφει το χαρτι αποστολη παιρνει στο πρωτο αποτελεσμα...http://www.vfs.gr/index.php?ScrW=1024&ScrH=768που ειναι το plus4u.gr....δηλαδη ποια η σχεση eshop.gr - pc1.gr - plus4u.gr ;;;
greekfragma Σεπτέμβριος 22, 2009 #8 Σεπτέμβριος 22, 2009 γνωρίζετε σε ποιες περιπτώσεις και γιατί μια επιχείρηση σπάει σε περισσότερα κομμάτια? τροφή για σκέψη
ReaperX Σεπτέμβριος 22, 2009 #9 Σεπτέμβριος 22, 2009 αντιγραφω αυτο που εγραψα στο adslgr με αφορμη την εικονα στο αρχικο ποσταν καποιος googlarei το vfs logistics support που γραφει το χαρτι αποστολη παιρνει στο πρωτο αποτελεσμα...http://www.vfs.gr/index.php?ScrW=1024&ScrH=768που ειναι το plus4u.gr....δηλαδη ποια η σχεση eshop.gr - pc1.gr - plus4u.gr ;;;Αφού και στο λινκ που δίνεις το λέει πως η vfs είναι μεταφορική εταιρία που προφανώς συνεργάζεται με τα εν λόγω καταστήματα.
aristos87 Σεπτέμβριος 22, 2009 Author #10 Σεπτέμβριος 22, 2009 Αν δείτε όμωςΑπο το site της VFSVFS LOGISTICS SUPPORTΓαρδένιας 30, Αχαρναί ΑττικήςΑπο το site του plus4u.grΤέλος, εάν επιθυμείτε ελάτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας στην εξής διεύθυνση: Γαρδένιας 30, Αχαρναί ΑττικήςΚαι μην ξεχνάτε: στο www.plus4u.gr θα βρείτε ότι πραγματικά ποθείτε!Επίσης το κεντρικό e-shop στο μενίδι δεν απέχει πολύ απο την οδό γαρδένιας http://www.e-shop.gr/images/map_menidi.jpg
z3et Σεπτέμβριος 23, 2009 #11 Σεπτέμβριος 23, 2009 Αν εγραφε διαφορετικη διευθυνση θα ηταν το περιεργο εδω. Αφου μιλαμε για την ιδια εταιρια.Το οτι ειναι κοντα στο μενιδι δεν λεει κατι παντως.
junior-21- Σεπτέμβριος 23, 2009 #12 Σεπτέμβριος 23, 2009 γνωρίζετε σε ποιες περιπτώσεις και γιατί μια επιχείρηση σπάει σε περισσότερα κομμάτια? τροφή για σκέψη τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια? :triniti:
xaniamike Σεπτέμβριος 23, 2009 #13 Σεπτέμβριος 23, 2009 απλα κατα την γνωμη μου το ολο θεμα εχει ενδιαφερον στο σκελος που καποιος δεν θελει να αγορασει απο το eshop.gr, για να μην εχει προβληματα με το κακο after sale και τελικα καταληγει να αγορασει απο plus4u.gr ή απο το pc1.gr νομιζοντας οτι εχει αποφυγει το eshop.gr με την κακη εξυπηρετηση.
dellman Σεπτέμβριος 23, 2009 #14 Σεπτέμβριος 23, 2009 τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια? :triniti:Το epsof :dance3::dance3::dance3:
kezm Σεπτέμβριος 23, 2009 #15 Σεπτέμβριος 23, 2009 και συνεχίζοντας αυτό που είπε πολύ σωστά ο xaniamike.Η αλήθεια είναι ότι το eshop έχει χάσει πάρα πολύ από την αγοραστικη δυναμή του και όχι άδικα.Και όπως λέει και ο σοφός λαός μας, "καλιο να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα".Με λίγα λογια, η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει το eshop για να κερδίσει την χαμένη εμπιστοσύνη των πελατών του, είναι πολύ πιο χρονοβόρα και euro-βόρα, από το να δημιουργήσει (ΑΘΟΡΥΒΑ) μια θυγατρική που σιγά-σιγά θα την ενισχύει.Μία νέα εταιρία, που να μην παραπέμπει σε eshop (και ότι συνεπάγεται αυτό), στην οποία θα επιδιώξουν να μην επάναλάβουν τα λάθη του παρελθόντος.Αν πετύχει το εγχείρημα, μπορεί να δούμε στο μέλλον το pc1 να εξαγοράζει το eshop, και τα ίδια άτομα που πριν δεν σου αλλάζανε ούτε fanάκι, πλέον να σου δίνουν πιστοτικά σε χρόνο ντε τε. :flower:
ChSin7 Σεπτέμβριος 23, 2009 #16 Σεπτέμβριος 23, 2009 Η αλήθεια είναι ότι το eshop έχει χάσει πάρα πολύ από την αγοραστικη δυναμή του και όχι άδικα.Συγνώμη, αλλά αυτό με βάση ποια στοιχεία το λές ? Η αγορά της τεχνολογίας συνεχώς μεγαλώνει μπαίνοντας συνέχεια "καινούργιος" κόσμος ο οποίος και δεν ξέρει τι σημαίνει eshop after-sales.
eloydark Σεπτέμβριος 23, 2009 #17 Σεπτέμβριος 23, 2009 και συνεχίζοντας αυτό που είπε πολύ σωστά ο xaniamike.Η αλήθεια είναι ότι το eshop έχει χάσει πάρα πολύ από την αγοραστικη δυναμή του και όχι άδικα.Και όπως λέει και ο σοφός λαός μας, "καλιο να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα".Με λίγα λογια, η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει το eshop για να κερδίσει την χαμένη εμπιστοσύνη των πελατών του, είναι πολύ πιο χρονοβόρα και euro-βόρα, από το να δημιουργήσει (ΑΘΟΡΥΒΑ) μια θυγατρική που σιγά-σιγά θα την ενισχύει.Μία νέα εταιρία, που να μην παραπέμπει σε eshop (και ότι συνεπάγεται αυτό), στην οποία θα επιδιώξουν να μην επάναλάβουν τα λάθη του παρελθόντος.Αν πετύχει το εγχείρημα, μπορεί να δούμε στο μέλλον το pc1 να εξαγοράζει το eshop, και τα ίδια άτομα που πριν δεν σου αλλάζανε ούτε fanάκι, πλέον να σου δίνουν πιστοτικά σε χρόνο ντε τε. :flower:Διαφωνώ, αν το e-shop ήθελε πράγματι να αλλάξει το όνομα που μόνο του έφτιαξε στο After-sales, θα το έκανε με το ίδιο όνομα, καθώς με τον ίδιο τρόπο που δημιουργείται το αρνητικό όνομα, δημιουργείται και το θετικό. Δεν χρειάζεται να κάνει τέτοιες "καγκουριές".Προφανώς άλλο προσπαθεί να κάνει το shop, ίσως έχει σχέση με εφορία, ίσως με ανταγωνιστηκότητα...
spH3RiCal Σεπτέμβριος 23, 2009 #18 Σεπτέμβριος 23, 2009 Να ρωτησω κατι, απο οτι βλεπω ολα τα προιοντα του pc1 ειναι διαθεσιμα μεσω παραγγελιας, οσοι εχουν αγορασει απο εκει ποσες μερες εκαναν μεχρι σας ερθουν?
jeeper Σεπτέμβριος 23, 2009 #19 Σεπτέμβριος 23, 2009 γνωρίζετε σε ποιες περιπτώσεις και γιατί μια επιχείρηση σπάει σε περισσότερα κομμάτια? τροφή για σκέψη όχι δεν γνωρίζουμε, τί πάει να πεί??
kezm Σεπτέμβριος 23, 2009 #20 Σεπτέμβριος 23, 2009 Αγαπητή ChSin7 και αγαπητέ eloydark, μην βαράτε :happy2: Προσωπική εκτίμηση είναι αυτό που είπα πριν και μάλιστα ακραία. Θεωρώ ότι έπρεπε να την ανέφερω γιατί πιστεύω ότι στο λάμπι οι περισσότεροι είναι άτομα ψαγμένα, με κριτική σκέψη, και δεκτικά να ακούσουν μια τέτοια αποψη για να την απορρίψουν ή να την βάλουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους. Γιατί παιδιά τέτοια "τεχνάσματα" γίνοταν, γίνονται και θα γίνοται στην ελεύθερη αγορά. Απλά ο συλλογισμός μου ξεκίνησε από το γεγονός ότι: Οι πελάτες που στο παρελθόν έπεσαν ας το πούμε "θύματα ενός κακού σερβις" από το eshop, θα είναι πολύ πιο επιφυλακτικοί ως προς το eshop , σε σχέση με ένα νέο κατάστημα που έχει να παρουσιάσει μόνο θετικές κριτικές. (Ακόμη και να αποκτήσει το καλύτερο service, πάντα θα υπάρχει η καχυποψία) Γιατί κακά τα ψέμματα, όσο εύκολα μπορεις να χαλάσεις το ονομά σου στην αγορά από μια λάθος κίνηση, τόσο δύσκολα είναι να το αποκαταστήσεις αργότερα κάνοντας δέκα καλές κινήσεις κι άμα... Και σε μία αγορά όπως αυτή των ηλεκτρονικών υπολογιστών, το όνομα και η φήμη ενός κατασκευαστή ή προμυθευτή είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιλογή αποφάσεων. Αυτά από εμένα, μακάρι αυτό το νέο μαγαζί, να σεβεται τον πελάτη και να βοηθήσει στον ανταγωνισμό.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.