UltraB Φεβρουάριος 9, 2021 #1921 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2021 πριν 50 λεπτά, το μέλος salde έγραψε: H αποστολή, το δέμα ήταν από ΗΒ; Προσπαθώ να καταλάβω αν το πρόβλημα σου ήταν με ταχυδρομεία/μεταφορικές ή αν έπεσες σε πωλητή προβληματικό κι από πού ήταν. Νομίζω μπορεί από οπουδήποτε κάποιος να βάλει αγγελία στο ebay της Χ χώρας αλλά το προϊόν να φέυγει από άλλη χώρα. Όχι, όχι, δεν είχε να κάνει με τα ταχυδρομεία/μεταφορικές. Το έγραψα σχετικά με την μετέπειτα συζήτηση που υπήρξε ως την αντιμετώπιση του καταναλωτή αν συμβεί κάτι και προσπαθήσει να βρει το δίκιο του. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Φεβρουάριος 10, 2021 #1922 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2021 6 hours ago, UltraB said: Περιμένω κάτι βλακειούλες από aliexpress 88+ μέρες, άνοιξα dispute επειδή έχουν καθυστερήσει λιγουλάκι // έχουν υπερβεί ένα μήνα και βάλε την προθεσμία που δίνουν ως παράδοση // και οι τύποι μου απάντησαν να περιμένω λίγο ακόμα. 6 hours ago, BasiliCeLew said: Εγώ έχω τρελαθεί μαζί τους. Έχω κάτι χαζά (των 50cents - 5ευρώ) τα οποία είναι όλα χωρίς tracking. Στις 110 μέρες άνοιξα 4 dispute, τα έχασα ΟΛΑ με απάντηση, να πάω να τα πάρω από τα ΕΛΤΑ. Έχω κάνει appeal και θα δούμε σε 5-6 μέρες, διαφορετικά απλά έχασα τα λεφτά. (Ίσως προχωρήσω μέσω κάρτας να δω τι γίνεται, το ποσό είναι μικρό αλλά για το γ@μώτο). Δεν ξέρω λεπτομέρειες για τις αποστολές σας αλλά χρήματα από το Άλι δεν έχω χάσει ακόμη. Μήπως έχει όντως φτάσει στη χώρα το προϊόν; Αλλά ακόμη κι έτσι, μία φορά που άνοιξα dispute τα πήρα τα χρήματα γιατί δε φαινόταν να έχει παραδοθεί και το detailed tracking ήταν ασαφές, παρόλο που η σύνοψη που φαίνεται στην ιστοσελίδα του άλι έλεγε ότι είχε φτάσει στη χώρα. Βέβαια, καλώς ή κακώς, συνήθως ζητάω extended χρονική κάλυψη από τους πωλητές λίγο πριν λήξει η περίοδος αναμονής, σπάνια αγοράζω από άλι κάτι που μου χρειάζεται άμεσα. Οπότε όταν ανοίξω dispute έχει συνήθως περάσει πολύς καιρός από την αγορά. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasiliCeLew Φεβρουάριος 10, 2021 #1923 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2021 7 hours ago, schumifer said: Δεν ξέρω λεπτομέρειες για τις αποστολές σας αλλά χρήματα από το Άλι δεν έχω χάσει ακόμη. Μήπως έχει όντως φτάσει στη χώρα το προϊόν; Αλλά ακόμη κι έτσι, μία φορά που άνοιξα dispute τα πήρα τα χρήματα γιατί δε φαινόταν να έχει παραδοθεί και το detailed tracking ήταν ασαφές, παρόλο που η σύνοψη που φαίνεται στην ιστοσελίδα του άλι έλεγε ότι είχε φτάσει στη χώρα. Βέβαια, καλώς ή κακώς, συνήθως ζητάω extended χρονική κάλυψη από τους πωλητές λίγο πριν λήξει η περίοδος αναμονής, σπάνια αγοράζω από άλι κάτι που μου χρειάζεται άμεσα. Οπότε όταν ανοίξω dispute έχει συνήθως περάσει πολύς καιρός από την αγορά. Δεν σου έχει τύχει στα κοντά κάτι τέτοιο λογικά. Ούτε εγώ είχα πρόβλημα ποτέ μέχρι τώρα, και αγοράζω συνέχεια όχι περιστασιακά από Aliexpress. Από αυτό που βλέπω σε μένα στα Untracked όπου παίρνουν ενημέρωση για arrival in the country of destination όσα extend και να κάνεις (γιατί κ εγώ κάνω πάντα), δεν σου επιστρέφουν κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τα λεφτά. Και συγκεκριμένα σε αυτά που πήρα τα λεφτά πίσω, ο πωλητής δέχτηκε το Refund, σε όσα προωθήθηκαν στο support τα έχασα. Από όσο έψαξα χθες αυτό γίνεται στους περισσότερους πλέον. Και έχασα και τα appeal, ενώ στο live chat είπαν ότι θα πάρω τα λεφτά μου πίσω. Ίσως θα πρέπει να παίξουμε με τις επιλογές στο dispute για να μην συμβαίνει αυτό. Ίδωμεν όμως. Το θέμα όπως είπε ο UltraB είναι να μην χάνουμε χωρίς λόγο τα λεφτά μας. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Φεβρουάριος 10, 2021 #1924 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2021 Ούτε εγώ πάντως έχασα χρήμα από Ali. Μάλιστα το προϊόν ΕΙΧΕ φτάσει, μου έκανε ο Αλής το refund και το προϊόν του απλά επέστρεψε πίσω. Εγώ, δεν είχα λάβει (λόγω απεργίας ταχυδρόμων και λόγω Covid) κανένα ειδοποιητήριο (για παραλαβή προϊόντος που ζύγιζε 1kg με τη συσκευασία, έτσι; Που το έφερνε ο - απαράδεκτος εκείνος - ταχυδρόμος). Λαμβάνω το ειδοποιητήριο 36 ημέρες μετά, προφανώς το δέμα την είχε κάνει με ελαφρά. Ο ταχυδρόμος κάθε φορά που παραλαμβάναμε 2-3 άτομα από Κίνα, μας κοιτούσε με υφάκι, τρελή αγγαρεία, ξεφυσούσε κάθε φορά που μας τα έφερνε. Από τότε έχω να παραγγείλω από Αλι, είναι από το πρώτο lockdown σκεφτείτε. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 11, 2021 #1925 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2021 Το θρυλικό πακέτο που από το Λονδίνο πήγε Κίνα και 31/12 σκαναρίστηκε στο αεροδρόμιο, κηρύχθηκε χαμένο. Ήθελα να ήξερα πώς τα ΕΛΤΑ λένε ότι ποτέ δεν ήρθε πακέτο το οποίο φαίνεται σκαναρίστηκε στο αεροδρόμιο. Έγινε αίτημα για αποζημίωση στη Royal Mail, το οποίο θα εξεταστεί εντός 90 ημερών... (το πακέτο για όσους δεν θυμούνται μου το είχε στείλει φίλος, όχι μαγαζί, αρα refund κλπ δεν παίζουν) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 11, 2021 #1926 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2021 Φορτώνω λέμε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasiliCeLew Φεβρουάριος 11, 2021 #1927 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2021 10 hours ago, tommybertsen said: Ούτε εγώ πάντως έχασα χρήμα από Ali. Μάλιστα το προϊόν ΕΙΧΕ φτάσει, μου έκανε ο Αλής το refund και το προϊόν του απλά επέστρεψε πίσω. Εγώ, δεν είχα λάβει (λόγω απεργίας ταχυδρόμων και λόγω Covid) κανένα ειδοποιητήριο (για παραλαβή προϊόντος που ζύγιζε 1kg με τη συσκευασία, έτσι; Που το έφερνε ο - απαράδεκτος εκείνος - ταχυδρόμος). Λαμβάνω το ειδοποιητήριο 36 ημέρες μετά, προφανώς το δέμα την είχε κάνει με ελαφρά. Ο ταχυδρόμος κάθε φορά που παραλαμβάναμε 2-3 άτομα από Κίνα, μας κοιτούσε με υφάκι, τρελή αγγαρεία, ξεφυσούσε κάθε φορά που μας τα έφερνε. Από τότε έχω να παραγγείλω από Αλι, είναι από το πρώτο lockdown σκεφτείτε. Οι αποστολές με κωδικό αναζήτησης έχουν άλλη αντιμετώπιση. Είναι σαν να υπάρχουν πελάτες 2 ταχυτήτων. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 11, 2021 #1928 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2021 Το πακέτο μου 1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Φεβρουάριος 15, 2021 #1929 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 15, 2021 καλησπέρα, ερώτημα για αυτούς που περιμένουν πιο συχνά δέματα περιμένω κάτι από κίνα (παραγγελία 10/12/20) και πλεον το tracking δείχνει τούτο αξία 18,26 usd + 2.87 usd μεταφορικά = 21.13 usd (στην ρέβολουτ "χρέωσε" 17,41 ευρώ) εφόσον είμαι κάτω από τα 22 ευρώ δεν θα έχω λογικά πρόβλημα σωστά? ερώτημα νο2 όπως και ο ultrab έχω πακέτο από aliexpress που δεν έχει εμφανιστεί (παραγγελία 11/11/2020) έκανα dispute... και μου λένε να περιμένω εμένα βέβαια είναι με nl post (το οποίο ποτέ δεν εμφανίστηκε στο "official" tracking του postnl και στο tracking μέσα στο aliexpress έχει να ενημερωθεί από τις 15/11) να ελπίζω σε τίποτα καλύτερο ή τα χάσαμε τα φράγκα? (23 usd) Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 16, 2021 #1930 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 16, 2021 On 2/11/2021 at 8:54 AM, GriGaS said: Έγινε αίτημα για αποζημίωση στη Royal Mail, το οποίο θα εξεταστεί εντός 90 ημερών... Κρίμα πραγματικά. Αν εξαιρέσουμε την περίπτωση νσ το βούτηξε υπάλληλος, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι σε κάποιο αρχικό στάδιο της διαδικασίας να είχε γίνει λάθος σε κάποιο από τα έντυπα/αυτοκόλλητα/κωδικούς που έβαλαν στο royal mail, το οποίο λάθος να ανακυκλώνεται, επαναλαμβανόμενο σε διαφορετικά σημεία. Θα είχε ενδιαφέρον από περιέργεια να υπήρχε τρόπος να ερευνήσεις τι συνέβη εσωτερικά στο αεροδρόμιο. Πώς έγινε το σκανάρισμα, αν φαίνεται ποιος το έκανε, ποιο ήταν το επόμενο σκανάρισμα που θα γινόταν αν όλα είχαν κυλήσει ομαλά. Εσύ πως επικοινωνείς με τους δύο, RM και ΕΛΤΑ; Τα περί χαμένου στα ανακοίνωσε το RM (από Ελλάδα μας είπαν ότι...) ή έχεις μιλήσει απευθείας με ΕΛΤΑ; Ως προς την αποζημίωση εύχομαι να καλύπτει τουλάχιστον την αξία του Fire/Kindle δεν θυμάμαι ποιο είχες πάρει... Γκαντεμιά να σου τύχει τόσο προβληματική μεταφορά. Την υγειά μας να 'χουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 16, 2021 #1931 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 16, 2021 On 2/11/2021 at 9:41 AM, honda22 said: Φορτώνω λέμε αν και δεν κατάλαβα τι λες (φταίω εγώ, όχι εσύ), γκούγκλαρες καθόλου; Μου βγάζει αυτό απο ελληνικό φόρουμ, δεν έχω ιδέα αν ξέρει τι λέει ο τύπος, στο δείχνω:Είσαι τυχερός και θα παραλάβεις την επόμενη εβδομάδα από DHL, εάν βρίσκεσαι σε περιοχή που έχει κατάστημα ή με κάποια courier Ελληνική, εάν βρίσκεσαι στην υπόλοιπη Ελλάδα. Από το Feucht κάνει 5-10 μέρες να έρθει οδικώς στις αποθήκες της DHL στο Κορωπί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 16, 2021 #1932 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 16, 2021 πριν 6 ώρες, το μέλος salde έγραψε: αν και δεν κατάλαβα τι λες (φταίω εγώ, όχι εσύ), γκούγκλαρες καθόλου; Μου βγάζει αυτό απο ελληνικό φόρουμ, δεν έχω ιδέα αν ξέρει τι λέει ο τύπος, στο δείχνω:Είσαι τυχερός και θα παραλάβεις την επόμενη εβδομάδα από DHL, εάν βρίσκεσαι σε περιοχή που έχει κατάστημα ή με κάποια courier Ελληνική, εάν βρίσκεσαι στην υπόλοιπη Ελλάδα. Από το Feucht κάνει 5-10 μέρες να έρθει οδικώς στις αποθήκες της DHL στο Κορωπί. Το πρόβλημα είναι ότι κάνει κύκλους στο Feucht. Έπρεπε ήδη να είναι Ελλάδα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 16, 2021 #1933 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 16, 2021 πριν 16 ώρες, το μέλος salde έγραψε: Κρίμα πραγματικά. Αν εξαιρέσουμε την περίπτωση νσ το βούτηξε υπάλληλος, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι σε κάποιο αρχικό στάδιο της διαδικασίας να είχε γίνει λάθος σε κάποιο από τα έντυπα/αυτοκόλλητα/κωδικούς που έβαλαν στο royal mail, το οποίο λάθος να ανακυκλώνεται, επαναλαμβανόμενο σε διαφορετικά σημεία. Θα είχε ενδιαφέρον από περιέργεια να υπήρχε τρόπος να ερευνήσεις τι συνέβη εσωτερικά στο αεροδρόμιο. Πώς έγινε το σκανάρισμα, αν φαίνεται ποιος το έκανε, ποιο ήταν το επόμενο σκανάρισμα που θα γινόταν αν όλα είχαν κυλήσει ομαλά. Εσύ πως επικοινωνείς με τους δύο, RM και ΕΛΤΑ; Τα περί χαμένου στα ανακοίνωσε το RM (από Ελλάδα μας είπαν ότι...) ή έχεις μιλήσει απευθείας με ΕΛΤΑ; Ως προς την αποζημίωση εύχομαι να καλύπτει τουλάχιστον την αξία του Fire/Kindle δεν θυμάμαι ποιο είχες πάρει... Γκαντεμιά να σου τύχει τόσο προβληματική μεταφορά. Την υγειά μας να 'χουμε. Το ότι είναι χαμένο μου το έχουν πει σε 2 διαφορετικά τηλεφωνήματα από τα ΕΛΤΑ. H royal mail το θεωρησε χαμένο λόγω του ότι έχουν περάσει 2 μήνες. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους μέσω twitter και ο αποστολέας τηλεφωνικά. Σε κάθε περίπτωση σκοπεύω να αφήσω να περάσει λίγος καιρός και να κάνω μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ γιατί μου φαίνεται πολύ περίεργο το να χάθηκε αφού σκαναρίστηκε στο αεροδρόμιο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Φεβρουάριος 16, 2021 #1934 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 16, 2021 πριν 11 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε: Το ότι είναι χαμένο μου το έχουν πει σε 2 διαφορετικά τηλεφωνήματα από τα ΕΛΤΑ. H royal mail το θεωρησε χαμένο λόγω του ότι έχουν περάσει 2 μήνες. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους μέσω twitter και ο αποστολέας τηλεφωνικά. Σε κάθε περίπτωση σκοπεύω να αφήσω να περάσει λίγος καιρός και να κάνω μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ γιατί μου φαίνεται πολύ περίεργο το να χάθηκε αφού σκαναρίστηκε στο αεροδρόμιο. Μπορεί κι εσένα να εμφανιστεί μαγικά όπως η 3090 του άλλου . 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 16, 2021 #1935 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 16, 2021 4 minutes ago, GriGaS said: μου φαίνεται πολύ περίεργο το να χάθηκε αφού σκαναρίστηκε στο αεροδρόμιο. όταν τους ρωτάς στα ΕΛΤΑ, αυτήν ακριβώς την ερώτηση, τι απάντηση δίνουν; «Έ χάθηκε»; Έχεις ζητήσει να μα΄θεις από το τελευταίο σκαν, πού προβλεπόταν να πάει μετά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 17, 2021 #1936 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2021 Μόλις έστειλα το παρακάτω mail στα ΕΛΤΑ και περιμένω Παράθεση Κύριοι, Στις 30/11/2020 μου εστάλη από φιλικό μου πρόσωπο που κατοικεί στο Λονδίνο ένα δέμα με τελικό προορισμό το Άργος Αργολίδας όπου και κατοικώ με την υπηρεσία Tracked and Signed της Royal Mail και tracking number RN7457-----GB. Λόγω άγνωστου προβλήματος το δέμα βρέθηκε στις 4/12/2020 στο Πεκίνο, στη συνέχεια προωθήθηκε στη Σαγκάη και τελικά στις 15/12/2020 επαναπροωθήθηκε για την Ελλάδα. Στις 31/12/2020 το δέμα σκαναρίστηκε το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος στην Αθήνα και έκτοτε βρίσκεται σε κατάσταση «ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ». Στην πρώτη μου τηλεφωνική επικοινωνία με ΕΛΤΑ στις 12/1/2021 ενημερώθηκα πως θα πρέπει να περιμένω να έρθει η σειρά του δέματος. Κατόπιν αυτού, στις 28/1/2021 επικοινώνησα ξανά με τα ΕΛΤΑ τηλεφωνικώς και ενημερώθηκα πως τα περιεχόμενα του σάκου έχουν προωθηθεί προς τους τελικούς τους προορισμούς από τη 1/1/2021 και πως θα πρέπει να επικοινωνήσω με τον αποστολέα ώστε να κάνει αυτός αίτημα αναζήτησης του δέματος στη Royal Mail διότι τα ΕΛΤΑ δεν μπορούν να εντοπίσουν το δέμα μου. Κατόπιν επικοινωνίας με τη Royal Mail, o αποστολέας ενημερώθηκε πως επειδή έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από την αποστολή του δέματος (περισσότεροι από 2 μήνες) το δέμα θεωρείται χαμένο. Στα συνημμένα του παρόντος email θα βρείτε τόσο το αποδεικτικό αποστολής όπου φαίνεται το tracking number όσο και η διεύθυνσή μου, καθώς και ένα screenshot από μία universal εφαρμογή αναζήτησης όπου φαίνεται η διαδρομή από το ταχυδρομείο στο Λονδίνο στις 30/11 έως και την αναχώρηση από τη Σαγκάη στις 15/12 και ένα screenshot από την ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ όπου φαίνεται το σκανάρισμα του δέματος στην Αθήνα στις 31/12/2020. Με βάση τα παραπάνω, θα ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με τι συνέβη στο δέμα μου και ενώ στην πρώτη επικοινωνία στις 12/1 μου δόθηκαν οδηγίες να περιμένω, στις 28/1 ενημερώθηκα ότι το δέμα μου θα έπρεπε να είχε φύγει από το αεροδρόμιο από τη 1/1. Σας ενημερώνω ότι σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 2 της 687/327 Απόφαση της ΕΕΤΤ περιμένω απάντησή σας εντός 20 ημερολογιακών ημερών, διαφορετικά θα προχωρήσω σε καταγγελία ώστε να διερευνηθεί η υπόθεσή μου. Με εκτίμηση -- Γεώργιος Δ. Ρήγας Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός Α.Π.Θ. MSc Logistics and Supply Chain Management, Cranfield S.O.M. (την υπογραφή στο mail την άφησα επί τούτου για να καταλάβουν ότι γνωρίζω περισσότερα από θέματα μεταφορών από αρκετούς εκεί μέσα...) 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoo Φεβρουάριος 17, 2021 #1937 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2021 (edited) Καλησπερα Παραγγελια απο κινα που χωριστηκε σε 2 πακετα με διαφορετικα tracking numbers Απο τις 5 του μηνα εχουν κολλησει στο αεροδρομιο, πηρα τα ελτα πριν λιγες μερες και μου ειπαν οτι δεν εχει ανοιχθει ακομα το κοντεινερ που ειναι μεσα και τα δυο δεματα εξου και το κολλημα Η ερωτηση προς τους πιο εμπειρους με αγορες απο ali ειναι κατα ποσο ειναι λογικο να ειναι στην ιδια ακριβως φαση εδω και 10+ μερες Ευχαριστω ! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 17, 2021 από Bardoo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Φεβρουάριος 17, 2021 #1938 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2021 Έχω δύο παραγγελίες από Κίνα, στη μία το τράκινγκ τελειώνει σε CN και στην άλλη σε NL. Σημαίνει οτι η δεύτερη δεν περνάει τελωνείο; (Φαίνεται σαν Ευρωπαϊκή αποστολή - Netherlands;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Φεβρουάριος 17, 2021 #1939 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2021 Μία ώρα πριν, το μέλος Bardoo έγραψε: Καλησπερα Παραγγελια απο κινα που χωριστηκε σε 2 πακετα με διαφορετικα tracking numbers Απο τις 5 του μηνα εχουν κολλησει στο αεροδρομιο, πηρα τα ελτα πριν λιγες μερες και μου ειπαν οτι δεν εχει ανοιχθει ακομα το κοντεινερ που ειναι μεσα και τα δυο δεματα εξου και το κολλημα Η ερωτηση προς τους πιο εμπειρους με αγορες απο ali ειναι κατα ποσο ειναι λογικο να ειναι στην ιδια ακριβως φαση εδω και 10+ μερες Ευχαριστω ! Έχουν κολλήσει πράγματα από Άλι, στο τελωνείο, για περίπου 25 μέρες σε εμένα, λογική απάντηση δεν ξέρω αν υπάρχει 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Φεβρουάριος 17, 2021 #1940 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2021 αλί αλί και τρισαλί 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now