Jump to content



Recommended Posts

On 15/12/2017 at 8:49 AM, panava said:

Με το κλεμμένο τι γίνεται;

Περιμένω εδώ και 15 μέρες το paypal να βγάλει πόρισμα. Γενικά έχω παρατηρήσει ότι όλα τα dispute με το gearbest καθυστερούν πολύ περισσότερο σε σχέση με αλλού.

 

 

10 hours ago, karmen1983 said:

Δεν μας έφτανε η Κίνα και τα τελωνεία τώρα έχουμε καθυστερήσεις και από amazon?

Υποτίθεται έπρεπε να έχω παραλάβει εδώ και μία εβδομάδα και τίποτα... Εχει κανείς εμπειρία ή είμαι γκαντέμο;

 

Τα ίδια και σε μένα. 24/11 η παραγγελία και ακόμα άφαντο. Εκεί που παλιά έκανε 1-2 βδομάδες...

  • Like 1

Πακετάκι από Αγγλία (ebay) έφυγε το Σάββατο 9/12 από Heathrow σύμφωνα με το tracking της Royal Mail. Πλέον με παραπέμπει για συνέχεια του tracking στο site των ΕΛΤΑ το οποίο εδώ και πολύ καιρό δε λειτουργεί. Στο site των ΕΛΤΑ Courier το tracking δεν αντιστοιχεί πουθενά. Κανονικά έπρεπε να μου είχε παραδωθεί την Τετάρτη-Πέμπτη που μας πέρασε.... Ιδέες;

  • Like 1

Κάτι μελάνια από Αγγλία χωρίς tracking number, με Royal Mail, αγνοούνται από τις 20 Νοεμβρίου. Αυτή τη βδομάδα ίσως ζητήσω refund μιας και δεν βλέπω φως με την συγκεκριμένη περίπτωση.

2 hours ago, GriGaS said:

Στο site των ΕΛΤΑ Courier το tracking δεν αντιστοιχεί πουθενά. Κανονικά έπρεπε να μου είχε παραδωθεί την Τετάρτη-Πέμπτη που μας πέρασε.... Ιδέες;


Ως προς τη μη εμφάνιση στον ιστότοπο των ΕΛΤΑ, έτσι κάνουν, νομίζω μου είχαν πει μια φορά που τους ρώτησα ότι έχουν δικούς τους αριθμούς, καλά κρασιά. Ως προς τις ιδέες, δοκίμασε ένα τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ αν και...

Βλεπω τοσο καιρο την ταλαιπωρια που τραβανε τα παιδια.. μια το 'να μια τ' αλλο.. 

Εχει νοημα να υπαρχει η δυνατοτητα αγορων απο εξωτερικο ή να βγαλουνε μια ανακοινωση διαλυσης να τελειωνει; (ρητορικο ερωτημα)

Αγοράζεις κάτι, βάζεις μια υπενθύμιση στις 60-90 μέρες αν έρθει καλός, αν όχι refund, πλέον ούτε tracking δεν ζητάω… περιμένω δυο παραγγελίες (ebay & banggood) απο19/10, στο μεταξύ άλλες που έκανα πολύ αργότερα έχουν έρθει….. τρέχα γύρευε..

Με το Gearbest το κακό έχει παραγίνει. Τους ρωτάω αν τελικά στείλανε την παραγγελιά και η απάντηση τους:

 

Dear Customer,

 

Thank you for your recent order with Gearbest.

The Holiday season is coming and we wish you receive your items on time.

However, kindly note that this is peak season for the shipping companies and local post offices that may face a backlog with deliveries. There has also been adverse weather affecting flight times and the transport of packages to some destinations. We therefore warmly remind you to expect some delays during this time.

Saint Nicolas has also informed us that he too is overwhelmed this time of year and might be delivering some presents a little late.

We thank you very much for your understanding and support. Please feel free to contact us directly via our Support Center if you have any queries.

Merry Christmas and Happy holidays.

Gearbest Customer Service

https://www.gearbest.com/

 

Ως και τον Santa Claus βάλανε στο παιχνίδι. 

Στέλνω email στο DPD UK και η απάντηση τους:

Good morning Panagiotis,

 

My name is John and I work as part of the Executive Team for DPD.

I apologise that this parcel has not been delivered as of yet in Greece. It appears that this parcel has not been handed over to DPD to deliver as we've only received the customer data from your senders. I would advise you to contact the senders of these goods.

 

I apologise that these parcel have not been delivered sooner.

Regards,

John Lunn

Exec Desk

www.dpd.co.uk

 

Δηλ. Το Gearbest  λέει πως το έστειλε και το DPDUK λέει πως δεν το παρέλαβαν ποτέ. Οι Κινέζοι κάνουν ...τον Κινέζο. Μας περνάνε για λαλάκες! 

Το ίδιο πράμα παρέλαβα και εγώ.

 

Dear Customer,

 

Thank you for your recent order with Gearbest.

 

The Holiday season is coming and we wish you receive your items on time.

 

However, kindly note that this is peak season for the shipping companies and local post offices that may face a backlog with deliveries. There has also been adverse weather affecting flight times and the transport of packages to some destinations. We therefore warmly remind you to expect some delays during this time.

 

Saint Nicolas has also informed us that he too is overwhelmed this time of year and might be delivering some presents a little late.

 

We thank you very much for your understanding and support. Please feel free to contact us directly via our Support Center if you have any queries.

 

Merry Christmas and Happy holidays.

 

Gearbest Customer Service

https://www.gearbest.com/

 

On 12/18/2017 at 12:49 PM, Havic said:

Αγοράζεις κάτι, βάζεις μια υπενθύμιση στις 60-90 μέρες αν έρθει καλός, αν όχι refund, πλέον ούτε tracking δεν ζητάω… περιμένω δυο παραγγελίες (ebay & banggood) απο19/10, στο μεταξύ άλλες που έκανα πολύ αργότερα έχουν έρθει….. τρέχα γύρευε..

 

yay Ήρθε η μια από το banggood, 61 μια μερούλες μόνο!!! 19/10 – 19/12, άντε να έρθει και από το ebay, οι επόμενες παραγγελίες που έκανα τον Νοέμβριο έχουν ακόμα, θα κάνουν reveillon στο τελωνείο.

Τι μπορεί να σημαίνει "ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ" σε ένα δέμα; Γιατί είδα τον ταχυδρόμο το πρωί, μπήκε στο στενό, άφησε μερικά γράμματα στην αρχή και έφυγε, άρα;

On 17/12/2017 at 8:31 ΜΜ, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Δεν μας έφτανε η Κίνα και τα τελωνεία τώρα έχουμε καθυστερήσεις και από amazon?

Υποτίθεται έπρεπε να έχω παραλάβει εδώ και μία εβδομάδα και τίποτα... Εχει κανείς εμπειρία ή είμαι γκαντέμο;

η παραγγελία μου είχε tracking της i-parcel (UPS)

https://tracking.i-parcel.com/

 

Αφού μιλησα στο τσατ με amazon χθες σημερα έλαβα email

 

γαπητέ Κύριε / Κυρία,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως παραλάβαμε τη παραγγελία σας από Amazon την οποία προωθήσαμε στο ταχυδρομείο.

Το μήνυμα αυτό είναι ενημερωτικό. Κατά την άφιξη του δέματός σας, θα λάβετε επίσημη ενημέρωση από το αρμόδιο υποκατάστημα ΕΛΤΑ ώστε να παραλάβετε:


ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΛΤΑ    ******
*********880GR

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον αριθμό για να ελένξετε την πορεία του δέματος σας στην ιστοσελίδα του ΕΛΤΑ. (http://www.elta.gr)

  • Like 1

Αγάπη ο αριθμός που σου έδωσαν για τα ΕΛΤΑ είναι διαφορετικός από αυτόν που είχες αρχικά, σωστά το καταλαβαίνω; Αν δεις ότι καθυστερεί και ξέρεις ότι έχει μπει Ελλάδα τηλεφώνησε στα ΕΛΤΑ.

Μίλησα με τον φίλο μου που είναι διευθυντής στη διανομή των ΕΛΤΑ εδώ και μου είπε ότι γίνεται μαύρος χαμός με πακέτα λόγω χριστουγέννων και να μην ανησυχώ που 11 μέρες μετά την αναχώρηση από heathrow το πακετάκι μου δεν φαίνεται στο tracking των ελτα... Μου είπε πως πιθανώς να έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια με το τι θέλει τελωνείο και τι όχι.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.