BasiliCeLew Ιανουάριος 11, 2021 #1861 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 2 minutes ago, tommybertsen said: Έβαλα αντικαταβολή ακριβώς επειδή ήταν η ACS και δεν ήξερα πότε θα παραλάβω. 1 φορά μου έχει τύχει να μην παραλάβω κάτι επειδή... δεν με βρήκανε (και ήμουν σπίτι στο μεταξύ), όχι η ACS, άλλη εταιρεία. Πήγα και παρέλαβα εκείνο το δέμα από το υποκατάστημά τους, κρατήθηκα να μην κάνω φασαρία. Έκτοτε αντικαταβολές κάνω σπάνια. Λες δηλαδή η λογική να είναι "έκανε αντικαταβολή, δώσε προτεραιότητα για να μην καθυστερήσει και δεν παραλάβει" ; Πιστεύω ότι τα περισσότερα μαγαζιά (σαν μαγαζιά) δίνουν προτεραιότητα στις αντικαταβολές (ειδικά όταν υπάρχει περιορισμός αποστολών ανά ημέρα όπως τώρα). Τώρα αν τυχαίνει να το κάνουν και οι Courier αυτό δεν ξέρω αλλά δεν τον νομίζω μιας και δεν κερδίζουν αυτοί κάτι. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιανουάριος 11, 2021 #1862 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 πριν 1 λεπτό, το μέλος Seek & Find έγραψε: Δε νομιζω οτι ισχυει παιδες.. απο 23/12 περιμενω αντικαταβολη Ούτε εγώ νομίζω πως ισχύει αλλά μέχρι τώρα έχω 3/3 Πρώτο δικό μου και 2 άλλων συναδέλφων. Ίσως να φταίει που συνεργαζόμαστε με ACS (όλα ACS ήταν) αλλά δεν νομίζω. Εδώ μια φορά πήραν από ACS ότι δεν βρήκαν τον συνάδελφο. Στο μαγαζί. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seek & Find Ιανουάριος 11, 2021 #1863 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 Επιφυλασσομαι να τελειωσει η ιστορια καλα και μετα θα κανω ενα ποστ να σας γραψω τις γελοιες πραγματικα δικαιολογιες που πηρα ως απαντηση μετα απο απανωτα μειλ οποτε τελικα εδεησαν να απαντησουν. Μεχρι και απογραφη ανακατεψαν μεσα... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Ιανουάριος 11, 2021 #1864 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 δεν θυμάσαι την ιστορία που είχα γράψει με ACS πριν καιρό. Έγινε στο Μπλακ Φραϊντέι του 19. Είχαν καθυστερήσει 3-4 ημέρες από την ημερομηνία που μου είχε πει ο πωλητής. Αυτός είναι βιοτεχνία και πουλάει μόνο έτσι και σε πανηγύρια. Όχι σε μαγαζί ούτε e-shop. Μέσω ΦΒ. Όταν τον ενημέρωσα -νόμιζα ότι δεν είχε αποστείλει γιατί δεν είχε έτοιμο το προϊόν όταν παράγγειλα-, είπε ότι είχε στείλει κανονικά την επόμενη της παραγγελίας. «Θα τους τηλεφωνήσω και θα σας ειδοποιήσω» μου γράφει. Σε λιγότερο από ώρα, με μηχανάκι, μόνο το δικό μου δέμα, τρέχοντας ανέβηκε τις σκάλες ο διανομέας. Ίσως κάτω κι από 45 λεπτά. Οι αντικαταβολές νοιάζουν πολύ τον έμπορο, το προσέχουν περισσότερο. Τα παιδιά που καθυστερεί η παραλαβή, έχουν ενημερώσει τον πωλητή; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seek & Find Ιανουάριος 11, 2021 #1865 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 Δεν τον βρισκουμε τον γ%$#@$% τον πωλητη. Κκανουμε ταμα και μονο μεσω μειλ με κλειστο τηλεφωνικο κεντρο και μαλιστα πολυ γνωστο σκρουτζομαγαζο Το στανιο μου! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasiliCeLew Ιανουάριος 11, 2021 #1866 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 (edited) 9 minutes ago, salde said: Τα παιδιά που καθυστερεί η παραλαβή, έχουν ενημερώσει τον πωλητή; Αυτό που είπες ίσως είναι το σημαντικότερο από όλα. Το μαγαζί μπορεί να λάβει περισσότερη πληροφορία για την κατάσταση της αποστολής και να πιέσει την παράδοση (μέσω του συνεργαζόμενου καταστήματος courier όχι μέσω του καταστήματος παράδοσης), κάτι που ένας αγοραστής δεν μπορεί να πετύχει όσο και αν φωνάξει / μαλώσει. 2 minutes ago, Seek & Find said: Δεν τον βρισκουμε τον γ%$#@$% τον πωλητη. Κκανουμε ταμα και μονο μεσω μειλ με κλειστο τηλεφωνικο κεντρο και μαλιστα πολυ γνωστο σκρουτζομαγαζο Το στανιο μου! Απαράδεκτο από πλευράς τους. Όσες παραγγελίες και να έχεις το μόνο που δεν πρέπει να πέσει ποτέ είναι το τηλεφωνικό κέντρο και η επικοινωνία μέσω email / social media. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 11, 2021 από BasiliCeLew 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Ιανουάριος 11, 2021 #1867 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 σηκ, είναι η msystems; 4 minutes ago, BasiliCeLew said: Όσες παραγγελίες και να έχεις το μόνο που δεν πρέπει να πέσει ποτέ είναι το τηλεφωνικό κέντρο και η επικοινωνία μέσω email / social media. το εχει κλεισει η msystems Βασίλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosKGR Ιανουάριος 11, 2021 #1868 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 Καλησπέρα παιδιά. Μια σύντομη ερώτηση γιατί από τον κακό χαμό στις μεταφορικές δεν τους εντοπίζω στο τηλέφωνο: Τα χρήματα από μια αντικαταβολή ( από παραλήπτη σε αποστολέα ) με ποιόν τρόπο παραδίδονται στη Speedex; Παρέλαβε ο παραλήπτης σήμερα. Πρέπει να περάσω από το κατάστημα να αφήσω στοιχεία iban ή περιμένω να με καλέσουν εκείνοι; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasiliCeLew Ιανουάριος 11, 2021 #1869 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 1 hour ago, SpirosKGR said: Καλησπέρα παιδιά. Μια σύντομη ερώτηση γιατί από τον κακό χαμό στις μεταφορικές δεν τους εντοπίζω στο τηλέφωνο: Τα χρήματα από μια αντικαταβολή ( από παραλήπτη σε αποστολέα ) με ποιόν τρόπο παραδίδονται στη Speedex; Παρέλαβε ο παραλήπτης σήμερα. Πρέπει να περάσω από το κατάστημα να αφήσω στοιχεία iban ή περιμένω να με καλέσουν εκείνοι; Κανονικά έπρεπε ήδη να σου έχουν ζητήσει τα στοιχεία IBAN πριν το στείλεις για να σου τα βάλουν στην τράπεζα. Επίσης ίσως είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις την Speedex στο τηλέφωνο, οπότε πέρνα από το το κατάστημα για να σου πουν συγκεκριμένα. Γενικά να ξέρεις, μπορείς σε μετρητά να λάβεις αντικαταβολή μόνο με ΕΛΤΑ ταχυδρομείο και ΕΛΤΑ Courier όπου η αλήθεια είναι ότι βολεύει αρκετά αν δεν στέλνεις συχνά. Τώρα για την Speedex δεν ξέρω γιατί δεν το έχω κάνει, αλλά σε ACS και Γενική κάνεις άνοιγμα κωδικού πελάτη πριν την αποστολή και συμπληρώνεις αίτηση όπου τους αναγράφεις το IBAN για να λάβεις τα λεφτά. Λογικά έτσι θα έπρεπε να λειτουργεί και η Speedex. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosKGR Ιανουάριος 11, 2021 #1870 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2021 (edited) πριν 4 ώρες, το μέλος BasiliCeLew έγραψε: Κανονικά έπρεπε ήδη να σου έχουν ζητήσει τα στοιχεία IBAN πριν το στείλεις για να σου τα βάλουν στην τράπεζα. Επίσης ίσως είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις την Speedex στο τηλέφωνο, οπότε πέρνα από το το κατάστημα για να σου πουν συγκεκριμένα. Γενικά να ξέρεις, μπορείς σε μετρητά να λάβεις αντικαταβολή μόνο με ΕΛΤΑ ταχυδρομείο και ΕΛΤΑ Courier όπου η αλήθεια είναι ότι βολεύει αρκετά αν δεν στέλνεις συχνά. Τώρα για την Speedex δεν ξέρω γιατί δεν το έχω κάνει, αλλά σε ACS και Γενική κάνεις άνοιγμα κωδικού πελάτη πριν την αποστολή και συμπληρώνεις αίτηση όπου τους αναγράφεις το IBAN για να λάβεις τα λεφτά. Λογικά έτσι θα έπρεπε να λειτουργεί και η Speedex. Πήγα από κει 20 μέρες μου είπε. Έσκασα στα γέλια (εντός μάσκας) μπροστά και στις 2 υπαλλήλους. Λέω σοβαρά; χαχαχ ωραίο - 20 μέρες Εγώ: Μήπως χρειάζεστε ΙΒΑΝ; - ΟΧΙ, όχι δεν θέλουμε. Μου απαντάει 20 μέρες από σήμερα που παρέλαβε ο παραλήπτης για μια αντικαταβολή. Στη σελίδα τους δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο ούτε πουθενά κάποια τέτοια ενημέρωση, τηλέφωνα τόσο στο τοπικό κατάστημα δεν σηκώνουν ούτε στο αντίστοιχο 2103407170 για τις αντικαταβολες. Πάντως καταγγελία στην ΕΕΤΤ ήδη έπεσε. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 11, 2021 από SpirosKGR 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 12, 2021 #1871 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 Ποια η φάση με το SMS; Ούτε SMS μου ήρθε, ούτε το δέμα έχω παραλάβει. Επίσης μήπως ξέρει κανείς ποια συνεργάζεται με τους οδηγούς ταξί; Όποια και να είναι πάντως πολλά μπράβο τους που δεν επαναπαύτηκαν στο όποτε παραδωθούν και έδωσαν και δουλειά και στους οδηγούς ταξί αυτή την δύσκολη εποχή. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosKGR Ιανουάριος 12, 2021 #1872 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 Θα έπρεπε να υπήρχε πλάνο σε τέτοιες περιπτώσεις πιο άμεσο. Αδικαιολόγητες συμπεριφορές από τις περισσότερες κουριερ. Να προσλάβουν περισσότερο ικανό και ενημερωμένο προσωπικό στα ταμεία ή μια αύξηση μισθών στους αποθηκαριους θα ήταν μια πιο οικονομική λύση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasiliCeLew Ιανουάριος 12, 2021 #1873 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 28 minutes ago, UltraB said: Ποια η φάση με το SMS; Ούτε SMS μου ήρθε, ούτε το δέμα έχω παραλάβει. Αν είχες ποτέ Viber (ή έχεις) σου το έστειλαν εκεί το SMS 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 12, 2021 #1874 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 26 minutes ago, UltraB said: Ποια η φάση με το SMS; Ούτε SMS μου ήρθε, ούτε το δέμα έχω παραλάβει. Επίσης μήπως ξέρει κανείς ποια συνεργάζεται με τους οδηγούς ταξί; Όποια και να είναι πάντως πολλά μπράβο τους που δεν επαναπαύτηκαν στο όποτε παραδωθούν και έδωσαν και δουλειά και στους οδηγούς ταξί αυτή την δύσκολη εποχή. η γενική ταχυδρομική έχει βάλει extra βανάκια (μαύρα) (κοτσώβολος πάλι έχει γενική) το πλαίσιο, έχει γενική ταχυδρομική έχει και ταξί ( μου φέρανε το corsair rm850x με ταξί την προηγούμενη βδομάδα παράγγειλα τρίτη παρασκευή το είχα (υπήρχε και η αργία τα θεοφάνεια) πολύ γρήγορα ) γενικά μετρητά αυτοί δεν έχουν pos να ξέρετε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosKGR Ιανουάριος 12, 2021 #1875 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 (edited) Speedex Η συνέχεια Έπιασα γραμμή στις αντικαταβολες. Μετά από 2 ώρες. Το σηκώνουν ακούω ξεκαθαρα μιλούσαν δύο " να δούμε τι θέλουν πάλι ", κουτσομπολιό, ψιλο κουβεντουλα και κάτι τέτοια - με πλήρως απαξιωτικό ύφος, μια βαριεστημενη, ενα βαριεστημενο ον ειρωνεύτηκε κατάμουτρα, ούτε καλησπέρα ούτε τίποτα. Απαντάω σαν να μην το άκουσα και ξεκίνησα να λέω τι και πως με.ευγενικο τρόπο εγώ μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα! Και όχι δεν είπε τίποτα απλά άκουσα το κουμπακι να το κλείνει! Θα καλώ όλη μέρα μέχρι να πετύχω το ίδιο ερπετό από κει μέσα! Αν έχει ίδια συμπεριφορά θα μάθω πώς λέγεται και θα κάνω και σε αυτήν καταγγελία. Τέτοια συμπεριφορά δεν έχω ξανασυναντήσει από υπάλληλο σε επιχείρηση. Ήρθε η ώρα να μπει κ αυτή στη θέση της! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 12, 2021 από SpirosKGR 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 12, 2021 #1876 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 πριν 19 λεπτά, το μέλος BasiliCeLew έγραψε: Αν είχες ποτέ Viber (ή έχεις) σου το έστειλαν εκεί το SMS Αλήθεια τώρα; Τι βλακείες είναι αυτές; Και εγώ πως θα δω τι μου έστειλαν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιανουάριος 12, 2021 #1877 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 7 minutes ago, SpirosKGR said: Speedex Η συνέχεια Έπιασα γραμμή στις αντικαταβολες. Μετά από 2 ώρες. Το σηκώνουν ακούω ξεκαθαρα μιλούσαν δύο " να δούμε τι θέλουν πάλι " και κάτι τέτοια - με πλήρως απαξιωτικό ύφος, μια βαριεστημενη, ενα βαριεστημενο ον ειρωνεύτηκε κατάμουτρα, ούτε καλησπέρα ούτε τίποτα. Απαντάω σαν να μην το άκουσα και ξεκίνησα να λέω τι και πως με.ευγενικο τρόπο εγώ μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα! Και όχι δεν είπε τίποτα απλά άκουσα το κουμπακι να το κλείνει! Θα καλώ όλη μέρα μέχρι να πετύχω το ίδιο ερπετό από κει μέσα! Αν έχει ίδια συμπεριφορά θα μάθω πώς λέγεται και θα κάνω και σε αυτήν καταγγελία. Τέτοια συμπεριφορά δεν έχω ξανασυναντήσει από υπάλληλο σε επιχείρηση. Ήρθε η ώρα να μπει κ αυτή στη θέση της! speedex τα χειρότερα ! παραγγελία 27 Νοεμβρίου κάτι ζωγραφικά είδη 2 Δεκεμβρίου έρχεται μήνυμα ότι θα παραδώσουν περνάει πάει 3 Δεκεμβρίου τίποτα περνάει μια βδομάδα τίποτα (τότε ήταν που ξεκίνησε ( μετά το black Friday να μην σηκώνουν τηλέφωνα όλες οι μεταφορικές) παίρνω τηλεφωνώ στο μαγαζί πέρα βρέχει . Μην σας τα πολυλογώ αλλάζει ο χρόνος πουθενά (πάλι καλά που ήταν αντικαταβολή) Φτάνουμε 10 Γενάρη και άφαντα καμία ενημέρωση ούτε από το μαγαζί ούτε από την speedex παίρνουμε το μαγαζί μα μου σου του μπλα μπλα μπλα μπλα ευγενέστατοι βγάζουμε κάποια άκρη ότι είναι στο τάδε κατάστημα της speedex ! ωραία πάρτε τα πίσω γιατί με κοροϊδεύετε και εσείς και η speedex βρείτε τα μόνοι σας έτσι χάνετε πελάτες κλπ από τις μεταφορικές άκου εκεί 30 ευρώ μεταφορικά και να πάω να τα πάρω από το κατάστημα της speedex έπρεπε και ο ένας και ο άλλος να μου γλείφουν τις πατούσες ! 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpirosKGR Ιανουάριος 12, 2021 #1878 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 Καταγγελίες και η κάθε οντότητα εκεί μέσα να μπαίνει στην θέση της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Ιανουάριος 12, 2021 #1879 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 3 hours ago, SpirosKGR said: Καταγγελίες και η κάθε οντότητα εκεί μέσα να μπαίνει στην θέση της. θεωρητικά έχεις δίκιο για την συμπεριφορά τους. Πρακτικά για τέτοιο ζήτημα (η υπάλληλος μου έκλεισε το τηλέφωνο) δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη ώστε να χάσεις πολύ χρόνο λόγω πείσματος. Το πολύ πολύ να σου πουν «δίκιο έχετε κύριε, συγγνώμη». Μερικές φορές ούτε καν αυτό κι αντί να βρεις το δίκιο σου καταλήγεις να εξοργίζεσαι περισσότερο. Αν κάποιος επιθυμεί να τα κυνηγά παραπάνω, τέτοια ζητήματα μη ευγενικής συμπεριφοράς, θα χάσει πολύ χρόνο και δεν αξίζει.Κοίτα να λυθεί το ζήτημα σου, με όποιον τρόπο (αν θυμάμαι είναι να εισπράξεις μια αντικαταβολή; ) και μην πολυασχολείσαι. Είναι δυστυχώς διαδεδομένα σε πολλούς συμπολίτες, ίσως και σε μας τους ίδιους. Εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την αγωγή του καθενός, ο τομέας αγωγή δεν είναι το φόρτε μας. Με τα τηλεφωνικά κέντρα τέτοια πράγματα συμβαίνουν ακόμα και σε άλλα είδη επιχειρήσεων, όπου υποτίθεται ότι οι συμπεριφορές θα έπρεπε να είναι αρκετά πιο ελεγχόμενες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 12, 2021 #1880 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2021 πριν 5 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε: Ποια η φάση με το SMS; Ούτε SMS μου ήρθε, ούτε το δέμα έχω παραλάβει. Παρέλαβα 2 παρά και ήρθε μόλις SMS που με πληροφορεί πως βρίσκεται σε δρομολόγιο και είναι προς παράδοση 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now