Jump to content



Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;


greekfragma

Recommended Posts

15 minutes ago, BasiliCeLew said:

 

Καλά δεν έχουν και άδικο γιατί  το 95% των πωλητών χρησιμοποιεί  fulfillment shipping companies ( για να μειώσουν το φόρτο αλλά και το άγχος ) , δύσκολο να ξέρουν εκ των προτέρων με ποιον carrier θα σταλθεί το αντικείμενο σε κάθε πόλη/χώρα.. 

Δεν το ήξερα αυτό.

Πάντως δεν ήταν αυτή η περίπτωση γιατί την τρίτη φορά (με μικρή χρονική διαφορά τα μηνύματα) μου απάντησε.

Απλά ο διάλογος ήταν του στυλ

-"Τι καιρό κάνει;"

-"Μπακαλιάρο με σκορδαλιά"

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, BasiliCeLew said:

δύσκολο να ξέρουν εκ των προτέρων με ποιον carrier θα σταλθεί το αντικείμενο σε κάθε πόλη/χώρα

εκ των προτέρων φυσικά και όχι, έτσι κι αλλιώς οι πωλητές ασχολούνται με τον τοπικό τους χωρίς απαραιτήτως να παρακολουθούν με ποιον κάνει συμφωνίες αυτός σε άλλες χώρες. Εκ των υστέρων όμως, εφόσον δεν υπάρχει πλέον tracking number διαθέσιμο στον αγοραστή, εφόσον υπάρχει ήδη καθυστέρηση κι αν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορική που έδειξε ήδη ο paxman δεν τον πληροφορήσει απευθείας ποιος το χειρίζεται στην Ελλάδα, ο μόνος υπεύθυνος να ψάξει να βρει την πληροφορία είναι ο πωλητής.

 

Έγινε επεξεργασία από salde
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, salde said:

εκ των προτέρων φυσικά και όχι, έτσι κι αλλιώς οι πωλητές ασχολούνται με τον τοπικό τους χωρίς απαραιτήτως να παρακολουθούν με ποιον κάνει συμφωνίες αυτός σε άλλες χώρες. Εκ των υστέρων όμως, εφόσον δεν υπάρχει πλέον tracking number διαθέσιμο στον αγοραστή, εφόσον υπάρχει ήδη καθυστέρηση κι αν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορική που έδειξε ήδη ο paxman δεν τον πληροφορήσει απευθείας ποιος το χειρίζεται στην Ελλάδα, ο μόνος υπεύθυνος να ψάξει να βρει την πληροφορία είναι ο πωλητής.

 

 

Ναι ρε παιδί μου δεν λέω ότι είχε άδικο στις ερωτήσεις του και σε ποιον τις έκανε, απλά επειδή είχα τέτοια μαγαζιά, ο πωλητής ρωτάει τον carrier και παίρνει απάντηση του χρόνου τα ανήμερα.

 

Όσο για την εύρεση της ανάθεσης για την εσωτερική διανομή κανονικά αποκλειστικός υπεύθυνος για να σε ενημερώσει είναι ο αρχικός carrier μιας και είναι δικός του συνεργάτης αυτός που αναλαμβάνει εσωτερικά (πχ μέσα στην Ελλάδα). Ούτε συνεργάτης της fulfillment shipping εταιρείας είναι ούτε συνεργάτης του πωλητή για να έχει άμεση πρόσβαση.

 

Οπότε και για αυτό συνήθως δίνουν ότι νά ναι απαντήσεις οι πωλητές. Αυτοί που είναι πιο συνεπείς σε αυτά είναι οι πωλητές που έχουν "εμπειρία" αποστολών οπότε μπορούν να αναλάβουν το customer support των απαντήσεων μιας και ξέρουν που να ψάξουν. Πολλοί μάλιστα πληρώνουν άτομο για να ασχολείται αποκλειστικά με το shipping update support. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχω αγχωθεί λιγάκι. Είχα κάνει 3 παραγγελίες από amazon.de/it/uk. Όλες έγιναν στις 17 Απριλίου.

Του amazon.de (είχε tracking number), έφθασε πριν το Πάσχα. Είναι keyboard wrist rest. Όλα καλά μέχρι εδώ.

Του amazon.uk, "έσπασε" σε 2 δέματα (έτσι με ενημέρωσαν) και επειδή δεν είχα λάβει ειδοποίηση περί αποστολής τους, επικοινώνησα μέσω chat με το support. Μου είπαν ότι τα έστειλαν με μικρή καθυστέρηση, αλλά θα τα παραλάβω σύντομα. Δεν έχουν tracking number, είναι ψιλολόγια. Μέχρι και σήμερα, δεν τα έχω παραλάβει.

Επίσης, δεν έχω παραλάβει και από το amazon.it (είναι tkl keyboard), παρά το ότι με είχαν ενημερώσει, 1-2 μέρες μετά την παραγγελία, πως το δέμα έφυγε από εκείνους. Ούτε αυτό έχει tracking number.

Να υποθέσω ότι φταίνε τα αρνιά και οι σούβλες; Μεσολάβησαν οι άγιες ημέρες και δικαιολογείται αυτή η καθυστέρηση;

Ή πρέπει να επιληφθώ άμεσα του θέματος και να επικοινωνήσω με το amazon;  Έλεγα να περιμένω μέχρι την Παρασκευή, αλλά έχω προβληματιστεί.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DEADLAZARUS said:

Έχω αγχωθεί λιγάκι. Είχα κάνει 3 παραγγελίες από amazon.de/it/uk. Όλες έγιναν στις 17 Απριλίου.

 

Eίμαστε περίπου στην ίδια κατάσταση. Περιμένω 2 πακέτα από amazon.de, χωρίς tracking. Παραγγελία 14/4, εκτιμώμενη παράδοση 30/4, 2/5 και μέχρι στιγμής ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

 

Ήδη με είχε ταλαιπωρήσει λίγο αυτή η παραγγελία, γιατί είχε και άλλες περιπλοκές. Μου χρέωσαν από λάθος μεταφορικά και δεν μπορούσαν να τα πιστώσουν κατευθείαν, γιατί αργούσαν οι αποστολές (που χωρίστηκαν με πρωτοβουλία του amazon). Έπρεπε να περιμένω πάνω από μία εβδομάδα μέχρι να ταχυδρομηθούν τα πακέτα και να επικοινωνήσω ξανά με άλλον υπάλληλο, να ξαναδεί το θέμα και να επιστρέψει το ποσό.

 

Ευκαιρία να τα πούμε για 4 φορά με τα παιδιά από την Ινδία, αν και δεν ξέρω τι θα μπορούν να μου πουν χωρίς tracking...

 

Edit: αν και δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη είναι η πληροφορία που μου έδωσαν χωρίς αναλυτικό tracking,

Quote

this is the maximum date of wait which is provided by the carrier 10. May 2019
and I am telling you what I can see in my system

 

Έγινε επεξεργασία από acct
update
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

 

Eίμαστε περίπου στην ίδια κατάσταση. Περιμένω 2 πακέτα από amazon.de, χωρίς tracking. Παραγγελία 14/4, εκτιμώμενη παράδοση 30/4, 2/5 και μέχρι στιγμής ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

 

Ήδη με είχε ταλαιπωρήσει λίγο αυτή η παραγγελία, γιατί είχε και άλλες περιπλοκές. Μου χρέωσαν από λάθος μεταφορικά και δεν μπορούσαν να τα πιστώσουν κατευθείαν, γιατί αργούσαν οι αποστολές (που χωρίστηκαν με πρωτοβουλία του amazon). Έπρεπε να περιμένω πάνω από μία εβδομάδα μέχρι να ταχυδρομηθούν τα πακέτα και να επικοινωνήσω ξανά με άλλον υπάλληλο, να ξαναδεί το θέμα και να επιστρέψει το ποσό.

 

Ευκαιρία να τα πούμε για 4 φορά με τα παιδιά από την Ινδία, αν και δεν ξέρω τι θα μπορούν να μου πουν χωρίς tracking...

 

Edit: αν και δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη είναι η πληροφορία που μου έδωσαν χωρίς αναλυτικό tracking,

 

Μέχρι την Παρασκευή λοιπόν. 

Ναι, αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Τι να μου πουν χωρίς tracking number;

Από την άλλη, είχα παραγγείλει από amazon.de κάτι led strips, Δεκέμβρης ήταν, και ήταν κι αυτά χωρίς tracking number. Ήρθαν μια εβδομάδα μετά την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.

Τώρα μεσολάβησαν και οι ημέρες του Πάσχα, επομένως μπορεί να καθυστερούν γι' αυτόν τον λόγο τα πράγματα.

Όπως και να έχει, την Παρασκευή θα δω τι θα κάνω. 

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχείτε παίδες για το amazon. Μεσολάβησε Πάσχα, γιορτές κλπ, συνεπώς πιστεύω το πολύ Παρασκευή.

 

Meanwhile, πλην κάτι πολύ φτηνού και κάτι που παρήγγειλα πριν λίγες μέρες, μου ήρθαν όλα από το aliexpress. 

Τώρα, αυτό το κάτι που παρήγγειλα, μου γράφει αυτό:

Spoiler

image.png

Μάλλον όχι ε; Το tracking ξεκινάει με "RB" και τελειώνει σε "SG", έχω επιλέξει "standard aliexpress shipping". Στα ΕΛΤΑ, λέει "Σιγκαπούρη" και ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ. 

Μήπως χρησιμοποιούν το "Signapore post" για αποστολή και αλλάζει το tracking μετά;

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, tommybertsen said:

Μην ανησυχείτε παίδες για το amazon. Μεσολάβησε Πάσχα, γιορτές κλπ, συνεπώς πιστεύω το πολύ Παρασκευή.

 

Meanwhile, πλην κάτι πολύ φτηνού και κάτι που παρήγγειλα πριν λίγες μέρες, μου ήρθαν όλα από το aliexpress. 

Τώρα, αυτό το κάτι που παρήγγειλα, μου γράφει αυτό:

  Reveal hidden contents

image.png

Μάλλον όχι ε; Το tracking ξεκινάει με "RB" και τελειώνει σε "SG", έχω επιλέξει "standard aliexpress shipping". Στα ΕΛΤΑ, λέει "Σιγκαπούρη" και ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ. 

Μήπως χρησιμοποιούν το "Signapore post" για αποστολή και αλλάζει το tracking μετά;

Υπομονή :)

 

 

Τώρα δεν το  καταλαβαίνω με σιγουριά αλλά γενικά country of destination για τις εσωτερικές κινεζο-μεταφορές είναι η χώρα προορισμού της εταιρείας, οπότε πιστεύω ότι απλά λέει ότι έφτασε Σιγκαπούρη. Πιστεύω ότι ισχύει αυτό λόγο του σύντομου χρόνου αναμονής.

 

Σε περίπτωση που αναφέρεται ότι έφτασε Ελλάδα χτυπήθηκε ο σάκος αλλά όχι τα δέματα που έχει μέσα. Αν ισχύει αυτό παίρνει μέχρι και 7 μέρες.

 

εδιτ: Tracking το Singapore Post δεν αλλάζει σίγουρα, είναι κρυφό το tracking της εσωτερικής μετακίνησης (σε αντίθεση πχ με Sweden Post που ισχύει το ανάποδο)  

Έγινε επεξεργασία από BasiliCeLew
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 7/5/2019 at 7:34 ΜΜ, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Μην ανησυχείτε παίδες για το amazon. Μεσολάβησε Πάσχα, γιορτές κλπ, συνεπώς πιστεύω το πολύ Παρασκευή.

Μητσοτάκης detected.

Λοιπόν, αφού και σήμερα δεν είχα νέα, αποφάσισα να μάθω τι στο καλό συμβαίνει και τα γράμματα από το Ίβο Τζίμα δεν έχουν έρθει ακόμη.

Μίλησα μέσω chat με amazon.uk (για τα ψιλολόγια που έχω πάρει) και μου είπαν ότι δεν ξέρουν πού είναι το δέμα, αλλά θα πρέπει να κάνω υπομονή μέχρι την επόμενη Παρασκευή.

Θα μου πιστώσουν, πάντως, τα μεταφορικά, λόγω της ταλαιπωρίας που υφίσταμαι.

Προσπάθησα να μιλήσω μέσω chat και με το amazon.it, αλλά έπεσα σε τοίχο. Μόνον στα ιταλικά εξυπηρετούν οι fratelli.

Τους έστειλα τον σύνδεσμο της παραγγελίας μου και επικοινώνησαν μαζί μου προ ολίγου μέσω email.

Τι έμαθα λοιπόν; Ότι το tkl keyboard μου καταστράφηκε κατά τη μεταφορά, γι' αυτό δεν παραδόθηκε σε εμένα.

Οπότε μου προσφέρουν τις εξής επιλογές: 1) full refund, 2) free replacement.

Διάλεξα την κουρτίνα 2 και περιμένω να δω τι θα μου πουν (ελπίζω όχι "va' fa' un culo").

  • Like 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, DEADLAZARUS said:

Οπότε μου προσφέρουν τις εξής επιλογές: 1) full refund, 2) free replacement.

κάτι δεν κατάλαβα καλά:
το 1 = σου επιστρέφουμε τα λεφτά και τέρμα.

στο 2 τι σημαίνει free replacement; Σου επιστρέφουμε τα λεφτά, σου στέλνουμε κι ένα άλλο (= σου χαρίζουμε το προϊόν) ή το free αφορά μόνο τα μεταφορικά; (=σου χαρίζουμε τα μεταφορικά αλλά όχι τα χρήματα που πλήρωσες γιατο πληκτρολόγιο αφού σου στέλνουμε άλλο)

Link to comment
Share on other sites

πριν 25 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

κάτι δεν κατάλαβα καλά:
το 1 = σου επιστρέφουμε τα λεφτά και τέρμα.

στο 2 τι σημαίνει free replacement; Σου επιστρέφουμε τα λεφτά, σου στέλνουμε κι ένα άλλο (= σου χαρίζουμε το προϊόν) ή το free αφορά μόνο τα μεταφορικά; (=σου χαρίζουμε τα μεταφορικά αλλά όχι τα χρήματα που πλήρωσες γιατο πληκτρολόγιο αφού σου στέλνουμε άλλο)

Μου στέλνουν νέο πληκτρολόγιο χωρίς χρέωση/μεταφορικά (τα λεφτά που έδωσα για το πρώτο, τα κρατάνε φυσικά).

Α, μου έστειλαν νέο email, στο οποίο αναφέρουν ότι εκ παραδρομής έγραψαν πως το πρώτο πληκτρολόγιο εμφανίζεται να έχει καταστραφεί. Μπερδεύτηκαν, καθώς η παραγγελία μου δεν έχει tracking number. Συνεπώς, αυτό που ήθελαν να γράψουν, ήταν πως δεν ξέρουν πού βρίσκεται το δέμα. Μπορεί να έχει καταστραφεί, μπορεί να έχει υποστεί ζημία, μπορεί απλά να έχει καθυστερήσει η άφιξή του.

Αν έχει υποστεί οιαδήποτε ζημία/καταστραφεί, δεν θα παραδοθεί σε εμένα.

Αν απλά έχει καθυστερήσει, τότε, εάν παραλάβω το πρώτο πληκτρολόγιο πριν σταλεί το δεύτερο, θα πρέπει να ακυρώσω τη δεύτερη αυτή παραγγελία, ειδάλλως, αν, δηλαδή, έχει ήδη σταλεί, θα πρέπει να περιμένω να φθάσει κι αυτό (21-23 του μήνα αναμένεται) και να αρνηθώ να το παραλάβω ή να το παραλάβω και να τους ενημερώσω, ώστε να επιστραφεί στο amazon.

Εννοείται πως τα έξοδα αποστολής βαρύνουν το amazon.

Πάντως, στο amazon.uk μού συνέστησαν να κάνω υπομονή άλλη μία εβδομάδα (με ρώτησαν, βέβαια, αν ήθελα refund ή δημιουργία νέας παραγγελίας),  στο amazon.it  μού έστειλαν αμέσως νέο δέμα (δεν με ρώτησαν καν), ώστε να μην ταλαιπωρούμαι.

Έγινε επεξεργασία από DEADLAZARUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, προτείνω να περιμένεις λίγο. Εγώ παρέλαβα τελικά και η παραγγελία μου ήταν λίγες μέρες πριν τις δικές σου. Μάλιστα έφτασαν ταυτόχρονα και τα δύο πακέτα, που κανονικά αναμένονταν 30/4 - 2/5.

 

Από τη στιγμή που πήραν tracking No από τα ΕΛΤΑ έκαναν 2 μέρες (προφανώς αυτό μπόρεσα να το δω μόνο μετά την παραλαβή). Η όποια καθυστέρηση ήταν νωρίτερα, πριν το στάδιο "ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ".

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να συμβεί κι αυτό χωρίς Μητσοτακικη επέμβαση :p

Ωστόσο δεν αποκλείεται να καθυστερήσει απλά. Εγώ παρέλαβα πριν την εκτιμώμενη ημερομηνία αλλά από το αμαζον Αγγλίας. Από ιταλικό δεν έχω πάρει τπτ αλλά δεν νομίζω να έχουν διαφορά. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Γιώργο, προτείνω να περιμένεις λίγο. Εγώ παρέλαβα τελικά και η παραγγελία μου ήταν λίγες μέρες πριν τις δικές σου. Μάλιστα έφτασαν ταυτόχρονα και τα δύο πακέτα, που κανονικά αναμένονταν 30/4 - 2/5.

 

Από τη στιγμή που πήραν tracking No από τα ΕΛΤΑ έκαναν 2 μέρες (προφανώς αυτό μπόρεσα να το δω μόνο μετά την παραλαβή). Η όποια καθυστέρηση ήταν νωρίτερα, πριν το στάδιο "ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ".

Με ποια εταιρεία στα έστειλαν; Σ' εμένα εμφανίζεται η royal mail (amazon.uk) και η dhl (amazon.it).

Τώρα αγχώθηκα. Αν έρθει τελικά το πληκτρολόγιο και είναι λειτουργικό, θα πρέπει να περιμένω και το επόμενο. Δεν νομίζω να προλάβω ν' ακυρώσω τη νέα παραγγελία, καθώς, μέχρι να παραλάβω, θα έχει φύγει κι αυτή από τις αποθήκες του amazon.

Έχει γούστο να βρεθώ με δύο πληκτρολόγια (+1 το υπάρχον) από το πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι, δεν έκανες κάτι στραβό. Αν και όποτε φτάσουν, βλέπεις τι κατάληξη έχει κι είτε θα σου πουν να το επιστρέψεις (με δικά τους έξοδα) είτε θα μου το δώσεις να το δώσω στον Τάκη να το σπάσει σε κάποιο κρεσέντο. Αν έχει κάτι πράσινο επάνω του ακόμα καλύτερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, DEADLAZARUS said:

Με ποια εταιρεία στα έστειλαν; Σ' εμένα εμφανίζεται η royal mail (amazon.uk) και η dhl (amazon.it).

 

Νομίζω DHL, αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού ήταν untracked μέχρι να παραληφθούν από τα ΕΛΤΑ (τυπικά και μετά -τους αριθμούς των ΕΛΤΑ τους είδα μόνο αφού παρέλαβα).

 

Σε όλες τις διεθνείς αποστολές φαίνεται ότι υπήρχαν καθυστερήσεις. Με τα δικά σου, ό,τι είπε κι ο @salde. Δε θα έχεις πρόβλημα.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

 

Νομίζω DHL, αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού ήταν untracked μέχρι να παραληφθούν από τα ΕΛΤΑ (τυπικά και μετά -τους αριθμούς των ΕΛΤΑ τους είδα μόνο αφού παρέλαβα).

 

Σε όλες τις διεθνείς αποστολές φαίνεται ότι υπήρχαν καθυστερήσεις. Με τα δικά σου, ό,τι είπε κι ο @salde. Δε θα έχεις πρόβλημα.

Περίεργο. Με dhl, έλαβα ειδοποίηση από τη speedex. Μάλιστα, τους ρώτησα αν εξυπηρετούν εκείνοι τη dhl γενικότερα και απάντησαν θετικά.

Όπως και τη royal mail.

Μικρή σημασία έχουν όλα αυτά βέβαια. Υποψιάζομαι ότι θα παρουσιαστούν τα δέματα από Δευτέρα και άδικα αγχώθηκα (και με άγχωσαν οι Ιταλοί με όσα έγραψαν περί καταστροφής του δέματός μου). Αν με είχαν ενημερώσει εξαρχής για τη συγκεκριμένη παρανόηση/παρεξήγηση -το πιθανότερο είναι ότι- θα έκανα υπομονή λίγες ημέρες ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Royal Mail = ΕΛΤΑ Αγγλίας. Περίεργο να εξυπηρετεί η speedex την Royal. Για την DHL δεν είναι περίεργο, καθώς DHL έχει μόνο στις μεγάλες πόλεις. Στην Αλεξανδρούπολη, άλλαζε σε Γενική Ταχυδρομική (όπως και η UPS). 

Τα ΕΛΤΑ ρεπάρουν και παίρνει Royal Mail η Speedex εκεί; :p 

Αν πάρεις 2 πληκτρολόγια και το ένα τζάμπα, στο αγοράζω μισοτιμής :hehe: :bleh: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.