Jump to content



Need For Speed: Shift


JaguarOne

Recommended Posts

καλο το Caymanάκι αλλα αμα το φορτωσεις με απγκρειντ...δεν μαζευεται...μονο για ντραγκ ειναι..

Εγώ το world tour με αυτό θα το τερματίσω.. σε λίγο ξεκινάω :crazy_pilot:

δεν ξερω ενω στην αρχη που τα αλογα ηταν σε συμβατικα επιπεδα ηταν πολυ καλο..τωρα που ανεβηκα κατηγορια ..κατι δεν μου παει καλα..με το σιφτ

Κι' εγώ τα έβρισκα λίγο σκούρα (με 360 pad) αλλά με μερικές αλλαγές στα sensitivities έστρωσε. Επίσης, στην καρτέλα tuning, μπορείς να αλλάξεις κλίσεις στις αεροτομές σε στυλ GTR, rFactor κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

και γω σε παντ απο ps2 το γυρισα ...σαφως πιο καλα...

εχετε υποψιν καποιες πιστες δεν μπορουσα να τις βγαλω...και τελικα απο το view το εξωτερικο που βλεπεις καπο βγηκαν στο πιο ανετο..

θα προσπαθησω το tuning πιο πολυ με αναρτηση θελω να δω τι παιζει..

Link to comment
Share on other sites

Μλκίζεται μου φαίνεται.. Σε όλους τους αγώνες, η Cayman είχε τελική ~275. Μετά από κάποιες αλλαγές που έκανα, έπεσε στα 265. Στο Spa όμως έπιανε 310 !!!!!. Όπως και στον τελευταίο αγώνα, στο Brands Hatch, έπιανε 310 αλλά μετά από ένα restart έπεσε στα 265.. :zzz:

[ΙΣΩΣ SPOILER..]

Όταν έφτασα level 20, είδα να λέει πως κέρδισα το R8 LMS. Όταν τερμάτισα τον τελευταίο αγώνα στο Brands Hatch, έλεγε για M3 GTR ή κάτι τέτοιο. Στο My Cars όμως, δεν υπάρχει τίποτα..:suicide:

[--------------]

Link to comment
Share on other sites

Παιδες εγω εχω ενα M3 E92 με 771 αλογατα,1500 κιλα και δεν με πιανει κανεις...:smoke:

Τωρα δοκιμαζω το GTR..650+ αλογα..καλα παει..σταθερο πολυ λογω AW,ροπατο σε φαση τρελας αλλα θελω και αλλο δυναμη :D

Για την σειρα 3 των αμαξιων κατι πιο γρηγορο εχετε να προτεινετε ? :happy2:

Link to comment
Share on other sites

απ οσο ειδα οχι, δεν εχει upgrades :( αλλα υπαρχει και το R οπου εκει νταξ...απλα πετας

εδιτ: δοκιμασα την καρερα γτ, το αδικουν πολυ τα στατς του, ηταν παρα πολυ ωραιο στην οδηγηση...λεω ηταν γιατι το πουλησα κ αυτο και τσιμπησα μια Ζ06 της εβαλα οτι υπαρχει, εβαλα και works και παρολο που εχει 20rating με μεγαλη δυσκολια βαζει τη δυναμη κατω, ακομα και μετα απο ελαφρυ tuning....

εφυγε νυχτα και αυτη και ηρθε το R....οσοι εχετε τιμονερια θα γουσταρετε νομιζω, το αυτοκινητο δε μασαει τιποτα, οτι γραμμες και να παρεις οσο και αν αργησεις στα φρενα οσο γκαζι και με 5 σχεσεις κατω να πατησεις, απλα ειναι κολλημενο-βιδωμενο-εναμετηνασφαλτοκαιστριβειπανταοπωςθες...με λιγα λογια θεικο.... το κακο ειναι οτι τελειωσε η διασκεδαση μετα απ αυτο :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Εκτός αν κάνω εγώ κάτι τραγικά λάθος, μου φαίνεται πως το παιχνίδι έχει απαράδεκτα controls και δεν μπορεί να συγκριθεί π.χ. με το GRID ούτε για χαβαλε...

Μήπως δεν έχω ρυθμίσει σωστά το pad; Τι να πω, δεν ξέρω (το ψάχνω ακόμα). Αλλά δεν είναι δυνατόν να "κόβεις" το τιμόνι με την BMW με 110χλμ και να.. driftάρει ανεξέλεγκτα σαν βάρκα στο γυαλό!!! Με μόλις.. 110χλμ? Ούτε το Corsaki μου δεν τα κάνει αυτά.... Αν και εν τέλει αυτό που μάλλον συμβαίνει είναι πως το παιχνίδι θέλει "υποχρεωτικά" τιμόνι για να παιχτεί σωστά... Κρίμα γιατί έχει ενδιαφέροντα στοιχεία..

Link to comment
Share on other sites

Εκτός αν κάνω εγώ κάτι τραγικά λάθος, μου φαίνεται πως το παιχνίδι έχει απαράδεκτα controls και δεν μπορεί να συγκριθεί π.χ. με το GRID ούτε για χαβαλε...

Μήπως δεν έχω ρυθμίσει σωστά το pad; Τι να πω, δεν ξέρω (το ψάχνω ακόμα). Αλλά δεν είναι δυνατόν να "κόβεις" το τιμόνι με την BMW με 110χλμ και να.. driftάρει ανεξέλεγκτα σαν βάρκα στο γυαλό!!! Με μόλις.. 110χλμ? Ούτε το Corsaki μου δεν τα κάνει αυτά.... Αν και εν τέλει αυτό που μάλλον συμβαίνει είναι πως το παιχνίδι θέλει "υποχρεωτικά" τιμόνι για να παιχτεί σωστά... Κρίμα γιατί έχει ενδιαφέροντα στοιχεία..

Όντως, αυτό πάθαινα και εγώ με την Cayman. Με 4η δεν καθόταν κάτω με τίποτα, ακόμη και με όλα τα βοηθήματα στο ON.

Δεν ξέρω αν φταίει αυτό που θα πω, αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο. Όσοι έχετε παίξει GTR θα έχετε δει ότι στις ρυθμίσεις επιλέγεις πόσο γρήγορα θα φτάνει σε full-turn το τιμόνι όταν παίζεις με το πληκτρολόγιο (το sensitivity δηλαδή).

Υποπτεύομαι ότι στο Shift το sensitivity είναι πολύ μεγάλο (και χωρίς να ρυθμίζεται απ' ότι είδα) και όταν πατάς λίγο το βελάκι, κόβει υπερβολικά το τιμόνι, γι' αυτό και οι περίεργες αντιδράσεις...

Link to comment
Share on other sites

Όντως, αυτό πάθαινα και εγώ με την Cayman. Με 4η δεν καθόταν κάτω με τίποτα, ακόμη και με όλα τα βοηθήματα στο ON.

Δεν ξέρω αν φταίει αυτό που θα πω, αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο. Όσοι έχετε παίξει GTR θα έχετε δει ότι στις ρυθμίσεις επιλέγεις πόσο γρήγορα θα φτάνει σε full-turn το τιμόνι όταν παίζεις με το πληκτρολόγιο (το sensitivity δηλαδή).

Υποπτεύομαι ότι στο Shift το sensitivity είναι πολύ μεγάλο (και χωρίς να ρυθμίζεται απ' ότι είδα) και όταν πατάς λίγο το βελάκι, κόβει υπερβολικά το τιμόνι, γι' αυτό και οι περίεργες αντιδράσεις...

Aν και παίζω με pad και όχι με πληκτρολόγιο, νομίζω ότι το πρόβλημα είναι και εκεί που αναφέρεις εσύ, και γενικά έχει να κάνει με τον έλεγχο του τιμονιού του αυτοκινήτου (in-game εννοώ). Βασικά νομίζω ότι χρειάζεται τιμονιέρα γιατί έτσι μπορείς να ελέγχεις με ακρίβεια το πόσο στρίβεις το τιμόνι, κάτι που με το αναλογικό stick είναι πολύ δύσκολο εώς αδύνατο να επιτύχεις. Πιστεύω ότι με τιμονιέρα το παιχνίδι θα μεταμορφώνεται!

Link to comment
Share on other sites

Πω τι μου κανε τωρα...

Ειχα να παιξω πανω απο 2 ωρες παιχνιδι κανα χρονο και εχω απο τις 8 το πρωι με αυτο!

Σταζει ιδρωτα η τιμονιερα:woot::woot:

Πολυ φοβερο το παιχνιδακι και με αψογο ρεαλισμο,στη συμπεριφορα των αυτοκινητων πιο πολυ.:worship:

C2D @ 3.33Ghz,9800gt 512mb,4gb ram DDR3 @ 1333Mhz και παιζω σε αναλυση 1920x1080 (2xAA , 0xAF) και τα υπολοιπα στο high με 40-45 fps:T:

Είδα το φως το αληθινό απενεργοποιώντας traction και stability control, δοκιμάστε το αν θέτε.

Tι εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

Εκτός αν κάνω εγώ κάτι τραγικά λάθος, μου φαίνεται πως το παιχνίδι έχει απαράδεκτα controls και δεν μπορεί να συγκριθεί π.χ. με το GRID ούτε για χαβαλε...

Μήπως δεν έχω ρυθμίσει σωστά το pad; Τι να πω, δεν ξέρω (το ψάχνω ακόμα). Αλλά δεν είναι δυνατόν να "κόβεις" το τιμόνι με την BMW με 110χλμ και να.. driftάρει ανεξέλεγκτα σαν βάρκα στο γυαλό!!! Με μόλις.. 110χλμ? Ούτε το Corsaki μου δεν τα κάνει αυτά.... Αν και εν τέλει αυτό που μάλλον συμβαίνει είναι πως το παιχνίδι θέλει "υποχρεωτικά" τιμόνι για να παιχτεί σωστά... Κρίμα γιατί έχει ενδιαφέροντα στοιχεία..

Μη ξεχνας οτι το πληκτρολογιο και το gamepad ειναι ψηφιακα,δηλαδη με το που πατησεις δεξια ειναι σα να στριβεις 100% το τιμονι στο αμαξι

ρυθμισε το απο τις ρυθμισεις ισως ειναι καλυτερα

hydra καλυτερα βαλε anisotropic,βοηθαει να τα βλεπεις πιο καλα σε μακρινες αποστασεις.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός αν κάνω εγώ κάτι τραγικά λάθος, μου φαίνεται πως το παιχνίδι έχει απαράδεκτα controls και δεν μπορεί να συγκριθεί π.χ. με το GRID ούτε για χαβαλε...

Μήπως δεν έχω ρυθμίσει σωστά το pad; Τι να πω, δεν ξέρω (το ψάχνω ακόμα). Αλλά δεν είναι δυνατόν να "κόβεις" το τιμόνι με την BMW με 110χλμ και να.. driftάρει ανεξέλεγκτα σαν βάρκα στο γυαλό!!! Με μόλις.. 110χλμ? Ούτε το Corsaki μου δεν τα κάνει αυτά.... Αν και εν τέλει αυτό που μάλλον συμβαίνει είναι πως το παιχνίδι θέλει "υποχρεωτικά" τιμόνι για να παιχτεί σωστά... Κρίμα γιατί έχει ενδιαφέροντα στοιχεία..

γιατι driftaroyn και τα corsa??

πηρα τελικα την df gt ..θα πεσει λιωσιμο λεμε....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.