Jump to content



Need For Speed: Shift


JaguarOne

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

ψιλοοφτοπικ

Παιζω το παιχνιδι σε συστημα E2220, 2GB/667 και Ati1980pro. Παρουσιαζεται κατι πολυ περιεργο. Οταν βαζω αρκετα απο τα settings στο high το παιχνιδι τρεχει με ανεκτα fps και ομαλα. Οταν τα κατεβαζω στο low-medium το παιχνιδι τρεχει χαλια! τα fps ναι μεν ανεβαινουν αλλα κανει σπασιματα καθε 1 δευτερολεπτο περιπου. Οταν το βαζω στα low-medium δεν παιζεται καθολου, ειναι σπαστικο πολυ και οταν το βαζω στα high καθε φορα που εχει 2-3 αμαξια μπροστα ψιλοκολαει( οχι σπασιματα, ριχνει τα fps) Το εχω παρατιρισει σε παρα πολλα παιχνιδια αυτο το φενομενο. Η αιτια ειναι ο αδυναμος επεξεργαστης ή κατι παιζει με τους drivers? ( εχω δοκιμασει αρκετους διαφ. drivers με το ιδιο αποτελεσμα)

οφφτοπικ

Το παιχνιδι θελει τιμονιερα απο το tier 3 και μετα. Τα αυτοκινητα δεν μαζευονται με τιποτα, χαλια( analog pad). Γενικα μπορω να πω ειμαι ευχαριστημενος. Δεν ειναι arcade ουτε sim, κατι στο ενδιαμεσο και αν το αποδεχτεις περνας καλα με το παιχνιδακι. Σπαστικο επισης ειναι το οτι αν δεν εχεις την σωστη γραμη το αμαξι δεν κρατιεται ουτε με νυχια και με δοντια, λες και εχουν βαλει κωδικα αν ξεφυγεις 1 μετρο αριστερα/δεξια αυτοματως καντο να γλιστραει και δεν πα να εχει και λιγοτερα χιλομετρα στην εισοδο της στροφης απο οτι μπορει. Αυτο ειναι κυριως το σπαστικοτερο κατα την γνωμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Σπαστικο επισης ειναι το οτι αν δεν εχεις την σωστη γραμη το αμαξι δεν κρατιεται ουτε με νυχια και με δοντια, λες και εχουν βαλει κωδικα αν ξεφυγεις 1 μετρο αριστερα/δεξια αυτοματως καντο να γλιστραει και δεν πα να εχει και λιγοτερα χιλομετρα στην εισοδο της στροφης απο οτι μπορει. Αυτο ειναι κυριως το σπαστικοτερο κατα την γνωμη μου.

Κι όμως κρατιέται, αλλά θέλει πολύ ελεγχόμενο πόδι στο γκάζι (φυσικά δεν μιλάω για ακραίες καταστάσεις, εκεί δεν σώζεται ούτε από τον.. Θεό!).

Για εμένα πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έντονη υποστροφή που μετατρέπεται σε υπερστροφή αν αφήσεις το γκάζι με το τιμόνι locked (κάτι που είναι σωστό να εμφανίζεται σε προσθιοκίνητα) αλλά εγώ μιλάω για τα... πισωκίνητα στο παιχνίδι!!!!!!!!!!! Και δεν είναι θέμα ρυθμίσεων oversteer/understeer.

Υ.Γ. Ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα για να βγάλεις όλο το παιχνίδι είναι μακράν η Exige S. Εγώ πάντως με αυτήν τελειωσα το NFS World Tour και μάλιστα άνετα.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως κρατιέται, αλλά θέλει πολύ ελεγχόμενο πόδι στο γκάζι (φυσικά δεν μιλάω για ακραίες καταστάσεις, εκεί δεν σώζεται ούτε από τον.. Θεό!).

Για εμένα πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έντονη υποστροφή που μετατρέπεται σε υπερστροφή αν αφήσεις το γκάζι με το τιμόνι locked (κάτι που είναι σωστό να εμφανίζεται σε προσθιοκίνητα) αλλά εγώ μιλάω για τα... πισωκίνητα στο παιχνίδι!!!!!!!!!!! Και δεν είναι θέμα ρυθμίσεων oversteer/understeer.

Υ.Γ. Ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα για να βγάλεις όλο το παιχνίδι είναι μακράν η Exige S. Εγώ πάντως με αυτήν τελειωσα το NFS World Tour και μάλιστα άνετα.

κι ομως ειναι και θεμα ρυθμισεων ..με το cayman s αν βαλεις τερμα oversteer με το που πατας γκαζι γυριζει επι τοπου...με τερμα understeer γινεται τελειως ουδετερο

Link to comment
Share on other sites

κι ομως ειναι και θεμα ρυθμισεων ..με το cayman s αν βαλεις τερμα oversteer με το που πατας γκαζι γυριζει επι τοπου...με τερμα understeer γινεται τελειως ουδετερο

Αυτό δεν σημαίνει ότι έχει και σχέση με την πραγματικότητα, έτσι; Και επίσης το Cayman είναι υπερστροφικό και όπως είναι σε default (χωρίς δηλάδή να χρειάζεται να αλλάξεις ρυθμίσεις). Άλλα RWD όμως δεν είναι (π.χ. H McLaren F1).

Εκτός αυτού ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο όσο κι αν το στήσεις να έχει υποστροφική συμπεριφορά, δεν πρόκειται ποτέ να "μουριάζει" σε full lock και τέρμα γκάζι, και με άφημα γκαζιού να υπερστρέφει, δεν γίνεται αυτό. Αυτό είναι συμπεριφορά προσθιoκίνητου και δεν έχει να κάνει με το "στήσιμο".

Επίσης με την ρύθμιση στην μέση (αν και θεωρώ το quick tuning μια απάτη του NFS), που υποτίθεται το αμάξι θα έπρεπε να είναι ουδέτερο (ή έστω αν θες κοντά στην "πραγματική" συμπεριφορά του), δεν είναι. Εν πάσει περιπτώσει επειδή έχει τύχει να οδηγήσω κάποια από τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στο παιχνίδι (προφανώς και δεν εννοώ το Pagani Zonda) μπορώ να πω με ασφάλεια πως η συμπεριφορά δεν είναι ρεαλιστική σε κάποια πράγματα. Τουλάχιστον έτσι λέω εγώ... μπορεί να λέω και βλακείες!

Δεν λέω πως το παιχνίδι δεν είναι καλό, το αντίθετο (αφού να φανταστείς μου άρεσε τόσο που αγόρασα τιμονιέρα εξαιτίας του).

Αλλά σε κάποια πράγματα οι επιλογές που έχουν γίνει είναι λίγο ατυχείς.

Link to comment
Share on other sites

Κι' εγω με gamepad δεν τα καταφέρνω με τίποτα.

Μου έλεγε ενας φίλος χθες ότι βάζει manual κιβώτιο ταχυτήτων και βγάζει ολη την πίστα με δευτέρα:slap:, αλλά σιγά μην κάτσω να κάνω τέτοια πράγματα.

Εχω αγνοήσει ολα τα drift events και δε δείχνει να μου κοστίζει μέχρι τώρα στην εξέλιξη της καριέρας.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες χαιρεται

Μια ερωτηση μόνο

Τρεχω με Logitech g25

Εχω το εξης προβ στο nfs shift

Σαν control profile μεσα στο παιχνιδι , εχω το Logitech g25

με κανενα driving aid και παιζω στο PRO

Οταν φτανω τα γρηγορα αυτοκινητα σε υψηλο level ιπποδυναμης και ιδιαιτερα τα πισοκινητα,

μετα απο την 3η ταχυτητα ολα πατιναρουν!

δεν το κανει σε πολλα τετρακινητα πχ skyline r34

Εχει συναντησει κανεις αλλος παρομοια φαση???

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΜΑΓΚΕΣ

800 ιπποι ροτορα RX-7 και να πατηναρει????

τι αλλο θα τραβηξω για να ευχαριστηθω πληρως ενα παιχνιδι περαν του lfs που κατεχει κυπελλο για μενα???

Το παιχνιδι το περιμενα χειροτερο σαν ολες τις τελευταιες σειρες NFS αλλα αξιζει να λιωσεις καποιες ωρες

Και ειναι δυνατον να αφαιρεσουν και το αγαπημενο σε πολλους tuner (Toyota Supra)

Ελεος!

Thnx dudes

Link to comment
Share on other sites

Στο drift κ γω δυσκολευτηκα 2 φορες που δοκιμασα με το ps2 pad...τα εχω αφησει προς το παρον..

Καμια πατεντα να πειραξουμε την Veyron...να της βαλω αλλα 2 turbo απο 4 που εχει stock...?:hehe::hehe:

Link to comment
Share on other sites

εφτασα αισιως tier 3 και

1)γυρισα τις ρυθμισεις της τιμονιερας στις default που τελικα ειναι μακραν οι καλυτερες οταν τα αλογα ανεβαινουνε

2)φρενο απαραιτητα πλεον με το αριστερο

3)tier 3 και drift ακομη δεν εχω κανει..λεει να φταιει που το εχω στο αυτοματο??

Link to comment
Share on other sites

Παιδες χαιρεται

Μια ερωτηση μόνο

Τρεχω με Logitech g25

Εχω το εξης προβ στο nfs shift

Σαν control profile μεσα στο παιχνιδι , εχω το Logitech g25

με κανενα driving aid και παιζω στο PRO

Οταν φτανω τα γρηγορα αυτοκινητα σε υψηλο level ιπποδυναμης και ιδιαιτερα τα πισοκινητα,

μετα απο την 3η ταχυτητα ολα πατιναρουν!

δεν το κανει σε πολλα τετρακινητα πχ skyline r34

Εχει συναντησει κανεις αλλος παρομοια φαση???

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΜΑΓΚΕΣ

800 ιπποι ροτορα RX-7 και να πατηναρει????

τι αλλο θα τραβηξω για να ευχαριστηθω πληρως ενα παιχνιδι περαν του lfs που κατεχει κυπελλο για μενα???

Το παιχνιδι το περιμενα χειροτερο σαν ολες τις τελευταιες σειρες NFS αλλα αξιζει να λιωσεις καποιες ωρες

Και ειναι δυνατον να αφαιρεσουν και το αγαπημενο σε πολλους tuner (Toyota Supra)

Ελεος!

Thnx dudes

Οταν θες να παιζεις στο PRO και ολα τα συστηματα off πρεπει να ξερεις να το πας..αλλιως παιξε στο normal που πεζουμε οι περισσοτεροι...

Μαθε να κοντρολαρεις το γκαζι..λες και παιζεις πρωτη φορα ''ραλακι''

Σκεψου και μια δοση αληθειας..εσυ θα ειχες ενα rx-7 800 αλογα και θα μπορουσες με 3η να ανοιγεις τερμα το γκαζι ? και δεν θα όργωνε την ασφαλτο ?

Επισης πως εκανες το rx-7 800 αλογα ? Εδω το Μ3 δεν φτανει τοσα πιανει το rx-7 ? :fun:

Link to comment
Share on other sites

@amartolos: Το παρακάτω είναι το πιο βασικό που πρέπει να προσέχεις για να πας γρήγορα στις στροφές:

Μαθε να κοντρολαρεις το γκαζι..

Προσπάθησε να μην πατάς το γκάζι μέσα στην στροφή αν δεν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστεί να το αφήσεις ξανά για να "σε πάρει", προσπάθησε να έχεις σταθερό γκάζι (στα όρια της πρόσφυσης) και να το πατάς στο σωστό timing βγαίνοντας. Κερδίζεις πολύτιμο χρόνο έτσι... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.