Jump to content



Παράδοση λάθος αντικειμένου απο ΠΛΑΙΣΙΟ


isaias1983

Recommended Posts

φίλε isaias1983, σε παρακαλώ κατέβασε την απόδειξη και μάρκαρε με μαύρο ή κάνε ένα blur στα προσωπικά σου στοιχεία, κινητό, διευθ. οικίας κτλ κτλ και ξανα-ανέβασε τη εάν και εφόσον θέλεις.

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply
Στο πρωτο μου ποστ δεν ειπα οτι εχει αλλο σεριαλ η αποδειξη κ αλλο η καρτα....

Λεω για το κουτι κ την καρτα....

Ουτε edit του εκανα ουτε το διορθωσα.Μπορεις να το διαπιστωσεις κ μονος σου λοιπον.

Γιαυτο για αλλη μια φορα καλο ειναι να προσεχουμε οταν διαβαζουμε....

Οταν η εκδοθηκε αποδειξη δεν κοιταξαν το serial number???

Με τι serial number εχει καταγραφει η εγγυηση?

Αν εχει καταγραφει με το serial του κουτιου απεξω που στην περιπτωση μου ειναι διαφορετικος απο της καρτας αν μου χαλασει κ την παω πισω θα μου την αλλαξουν???

Μαθετε να διαβαζετε σωστα λοιπον αυτα που γραφω στο αρχικο post...

εγώ για "όταν εκδόθηκε η απόδειξη δεν κοίταξαν το serial number" διαβάζω.......

εκτός αν περιμένεις η ταμίας (των 650ευρώ και τις γνώσεις ταμειακής μηχανής) να ανοίγει όλα όσα έρχονται στο ταμείο να διπλοτσεκάρει σειριακά.:dance3:

οπότε μέχρι να μάθουμε να διαβάζουμε σωστά...μάθε να γράφεις σωστά.

Γραφω με τι serial εχει καταγραφει η εγγυηση στο Πλαισιο κ οχι στην αποδειξη...

Λεω οταν εκδοθηκε η αποδειξη.

Δεν ειμαι γνωστης πως κοβονται οι αποδειξεις κ πως καταγραφονται τα σεριαλ αλλα ειναι λογικο το Πλαισιο οταν μου πουλησε την καρτα να εχει κρατησει το σιριαλ.

Εγω λοιπον δεν ξερω με ποιο σιριαλ εχει καταγραφει η καρτα...Οποτε κ αν παθαινε κατι οταν την πηγαινα πισω αν δεν μου την αλλαζαν λογω διαφορετικου σιριαλ της καρτας με του κουτιου?

Κ οχι δεν ειπα οτι η ταμιας ειναι υποχρεωμενη να ανοιγει τα κουτια...υποτιθεται οτι περναει απο πολλα χερια η καρτα μεχρι να φτασει σε μενα...Οποτε δεν μιλαμε για ενα λαθος...μιλαμε για πολλα μαζεμενα.

Κ οταν βλεπεις πολλα μαζεμενα λαθη δεν μιλαμε για κατι που εγινε καταλαθως αλλα εσκεμμενα....Κ αν το λαθος εγινε εσκεμμενα δεν θεωρειται ΑΠΑΤΗ?????

Μ***α ειπα....Μπορει να ειναι κ λογω βλακειας....

Στο πρωτο μου ποστ δεν ειπα οτι εχει αλλο σεριαλ η αποδειξη κ αλλο η καρτα....

Λεω για το κουτι κ την καρτα....

Ουτε edit του εκανα ουτε το διορθωσα.Μπορεις να το διαπιστωσεις κ μονος σου λοιπον.

Γιαυτο για αλλη μια φορα καλο ειναι να προσεχουμε οταν διαβαζουμε....

Tελικα που καταλήξαμε?Ήταν λάθος του πλαισίου ή ήταν σκόπιμη ''απάτη''?

Εγω πάντως θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος αν έδινα 99 και μετά μου δινόταν η δυνατότητα να διαλέξω ανάμεσα σε 6 καρτες..οπού η 6η έχει +60 ευρώ. (Μιας και το RMA δεν εχει σημασια).

Φιλικα,

συνεχίζεις να μου δίνεις την εντύπωση οτι είσαι τελείως επιπόλαιος καταναλωτής.

όπως και να χει εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο.το μόνο που θα περιμένω είναι να διαβάσω την έκβαση της υπόθεσης ως το ending....είτε happy είτε όχι.

καλή τύχη.

Γραφω με τι serial εχει καταγραφει η εγγυηση στο Πλαισιο κ οχι στην αποδειξη...

Λεω οταν εκδοθηκε η αποδειξη.

Δεν ειμαι γνωστης πως κοβονται οι αποδειξεις κ πως καταγραφονται τα σεριαλ αλλα ειναι λογικο το Πλαισιο οταν μου πουλησε την καρτα να εχει κρατησει το σιριαλ.

Εγω λοιπον δεν ξερω με ποιο σιριαλ εχει καταγραφει η καρτα...Οποτε κ αν παθαινε κατι οταν την πηγαινα πισω αν δεν μου την αλλαζαν λογω διαφορετικου σιριαλ της καρτας με του κουτιου?

Βρε άνθρωπέ μου δεν καταλαβαίνεις ότι και δίκιο να έχεις το thread σου είναι λάθος; Πρώτα παίρνουν τηλ. Αν ο περιπτεράς σου δώσει λάθος ρέστα τι στο καλό κάνεις? Του το λες πρώτα ή κατευθείαν καλείς αστυνομία και εισαγγελείς φωνάζοντας "απατεώνας"?

Αφού δεν έφαγες κανένα ban καλά είσαι. Άλλη φορά να γράφεις μόνο για το eshop, για το Πλαίσιο ξένε έχουμε για σένα μόνο πίσσα και πούπουλα.

Μολις πηρα τηλεφωνο στο Πλαισιο για να φυγει η περιεργεια.

Η κοπελα μου ειπε οτι της ακουγεται πολυ περιεργο να ειναι ετσι τα πραγματα επειδη τα προιοντα ερχονται κατευθειαν απο την αποθηκη σφραγισμενα....

Της ειπα ολα αυτα που εγραψα κ στο πρωτο ποστ μου κ μου προτεινε να μου την αλλαξουν με μια απο τις 6 ιδιες καρτες που εχουν στην αποθηκη τους....Κ λεω εγω πως ειναι δυνατον να εχουν αλλες 6 κ στο site να λεει μη διαθεσιμο????

Η απαντηση βεβαια ηταν ¨λαθος του συστηματος"......

Μ ειπε οτι θα μου στειλουν την καινουρια καρτα με μεταφορικη κ μολις την παραλαβω θα τους δωσω την παλια....

O λογος που ανοιξα το thread δεν ειναι για να μου αλλαξουν αμεσα την καρτα αφου ξερω οτι το πλαισιο στο RMA ειναι σχεδον αψογο σε σχεση με αλλα....

Το e-shop ειναι το χειροτερο μαγαζι σε τετοια θεμα που υπαρχει δεν αντιλεγω...

Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.....

Το θεμα ειναι οτι πουλησαν μια καρτα μεταχειρισμενη που επρεπε να παει στο stock house κ την εδωσαν σε μενα για καινουρια....

Κ αφου τα προιοντα ερχονται σφραγισμενα απο την αποθηκη η ταμιας γιατι δεν αναρωτηθηκε γιατι αυτο ειναι ανοικτο?

Πολλα τα ερωτηματικα παιδια λοιπον....

Κ ενα αλλο παιδι που παρελαβε την καρτα η συσκευασια ηταν ανοιτη κ ελειπαν απο μεσα τα καλωδια....Μιλαμε για συμπτωση λαθων στο ιδιο προιον???

Ολα αυτα μου φαινονται λιγακι καχυποπτα...

Το πλαισιο εχει πολυ καλη κ γρηγορη εξυπηρετηση αλλα μην προσπαθουμε να το βγαλουμε τελειο....

Αν δεν ημουν εγω που πηρα την καρτα κ ηταν καποιος αλλος που δεν ξερει απο υπολογιστες δεν θα ειχε γινει τιποτα....

Εν ολίγοις το θέμα ανοίχτηκε για ποιο λόγο; Επειδή έγινε ένα λάθος και η πρώτη δουλειά, αντί να πάρεις στο Πλαίσιο ήταν να ανοίξεις το θέμα και να το βαφτίσεις απάτη; Πριν τον δούμε δηλαδή, Γιάννη τον βαφτίσαμε;

Και να πω για τέλος ότι ΟΚ, όποιο κι αν ήταν το πρόβλημα, εφόσον εξυπηρετείσαι ποιος ο λόγος για φωνές, κατηγορίες και καχυποψίες; Κι εγώ έχω τσιμπήσει παρόμοιες "χώμα" προσφορές, αλλά ο υπάλληλος που μίλησα μου είχε πει ότι είναι Bulk από επιστροφές πελατών (ή αλλιώς οι πιπεριές που έκαναν άλλοι, γιατί δεν τους άρεσε και την επέστρεψαν) και δεν είχα κανένα πρόβλημα αφού είχαν πλήρη εγγύηση.

Όχι, θέμε χώμα τιμή και το προϊόν ενώ το πληρώνουμε μισό, το θέμε ολόκληρο. Όπου στην ουσία, το προϊόν (κάρτα) είναι ολόκληρο, αλλά κλαίμε και κατηγορούμε για τα συνοδευτικά.

Ο τίτλος του θέματος αλλάζει και σας συνιστώ ψυχραιμία, αλλιώς στην επόμενη μου βόλτα προς τα εδώ, αν δω πάλι flames κι άλλα περί ΑΠΑΤΗΣ, ΧΑΛΙΦΙΑΣ και ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ!!11!, θα το κλειδώσω.

Αναμένω από τον thread starter ενημέρωση (όχι blog τι του φαίνεται καχύποπτο) σχετικά με την περίπτωση του.

Ευχαριστώ.

Αφού δεν έφαγες κανένα ban καλά είσαι. Άλλη φορά να γράφεις μόνο για το eshop, για το Πλαίσιο ξένε έχουμε για σένα μόνο πίσσα και πούπουλα.

άλλος από δω με μισόλογα.........η πόρτα είναι ανοιχτή και τα σκυλιά δεμένα που λεν και στο χωριό μου.:TD:

Νάσαι καλά βρε Άρη, όλοι μας, μέλη και Δ.Ο., στο Πλάισιο δουλέυουμε και μας έθιξε το thread... δεν πάτησε άνθρωπος στο μαγαζί..

Αφού δεν έφαγες κανένα ban καλά είσαι. Άλλη φορά να γράφεις μόνο για το eshop, για το Πλαίσιο ξένε έχουμε για σένα μόνο πίσσα και πούπουλα.

Sure thing mate, πρέπει να γίνουμε παράλογοι επειδή κάποιες φορές ο καταναλωτής νομίζει ότι επειδή πλήρωσε παίρνει σώβρακα και δε, ότι απαιτεί δικαίως ή παραλόγως το TheLab.gr είναι το HelpDesk του.

Πρέπει να κλείσω, μόλις ήρθε η Cayenne που μου φέρανε δώρο από Πλαίσιο για το παραπάνω post, lol.

Tελικα που καταλήξαμε?Ήταν λάθος του πλαισίου ή ήταν σκόπιμη ''απάτη''?

Εγω πάντως θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος αν έδινα 99 και μετά μου δινόταν η δυνατότητα να διαλέξω ανάμεσα σε 6 καρτες..οπού η 6η έχει +60 ευρώ. (Μιας και το RMA δεν εχει σημασια).

Φιλικα,

Δεν μου αλλαζουν με αλλη μαρκα....Μου την αλλαζουν με την ιδια ακριβως που εχουν αποθεμα ακομα 6 καρτες....

Ενω στο site ελεγαν οτι ειναι μη διαθεσιμες....

yanni: Δεν μου εδωσαν λαθος ρεστα.Μου εδωσαν μεταχειρισμενο προιον.Ειναι σαν να πας στο περιπτερο κ να σου δινουν ανοιγμενες σοκολατες.Αν γινεται κατεξακολουθηση τοτε πιστευω οτι θεωρειται απατη.

Την προιγουμενη φορα που μου ειχαν αλλαξει καρτα ειχε μεσα cd αντιγραμμενο για τους οδηγους...Κ η απαντηση τους ηταν οτι δεν προλαβε η εταιρια να τυπωσει cds κ τα εγραψε σε αντιγραμμενα για να προλαβει την κυκλοφορια της....

Κ ναι μπορει να ειμαι επιπολαιος καταναλωτης...Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οταν πουλας κατι μεταχειρισμενο γαι καινουριο δεν ειναι απατη....

Αν ειναι λαθος κ συνεβει 2 στα 2 στο ιδιο προιον τοτε καποιος φταιει κ πρεπει να πληρωσει γαι αυτο.

Εχω αδικο?

Αν φταιει καποιος εσωτερικα η φταιει το παλισιο σαν εταιρια δεν το γνωριζω.

κ αγαπητε jpavly δεν μου ειπε κανεις οτι αγοραζω μεταχειρισμενο προιον η bulk συσκευασια.....Εγω την παραγγειλα για καινουρια κ με ρεταιλ συσκευασια.

τράβα τους μήνυση για ψυχική οδύνη δική σου αλλά και όλων όσων παρακολουθούν τα thread σου να έχουμε να αγοράζουμε κάρτες γραφικών στον αιώνα τον άπαντα....αμήν:meeting:

Δεν μου αλλαζουν με αλλη μαρκα....Μου την αλλαζουν με την ιδια ακριβως που εχουν αποθεμα ακομα 6 καρτες....

Ενω στο site ελεγαν οτι ειναι μη διαθεσιμες....

Sorry m8..misunderstanding.

yanni: Δεν μου εδωσαν λαθος ρεστα.Μου εδωσαν μεταχειρισμενο προιον.Ειναι σαν να πας στο περιπτερο κ να σου δινουν ανοιγμενες σοκολατες.Αν γινεται κατεξακολουθηση τοτε πιστευω οτι θεωρειται απατη.

Και επαναλαμβάνω. Παίρνεις πρώτα τηλ. και μετά ανοίγεις ένα Thread με τίτλο "Προσοχή στις προσφορές του Πλαισίου". Δεν ανοίγεις κατευθείαν ένα thread μιλώντας για απατεώνες. Μπορεί και να μπλέξεις ή να εκτεθείς όπως τώρα.

Τι εννοώ να μπλέξεις. Την περίοδο που ήμουν mod στο PCTechnology είχα αναφέρει ένα περιστατικό με ένα κατάστημα της Στουρνάρι (με πλήρη ειλικρίνεια και καθόλου υπερβολές). Από ότι έμαθα - χρόνια μετά το post αυτό - το εν λόγω κατάστημα είχε στείλει επιστολή στο pct ζητώντας εξηγήσεις με μάλλον άκομψο τρόπο. Αν έγραφες αυτά τα πράγματα που έγραψες στο πρώτο σου post για το εν λόγω κατάστημα μπορεί να σου τραβάγανε καμιά μήνυση για δυσφήμηση και να έτρεχες τώρα.

Lol!!Καλο!Κ βεβαια ηταν λαθος....Αλλα να ειναι τοσο αχρηστοι που να μην μπορουν να κανουν μια σωστη απατη??ελεος....

Περα απο την πλακα παντως εδω μιλαμε για καθαρη ΑΠΑΤΗ...

Αυριο δεν προκειται να μου την αλλαξουν γιατι εγω ειμαι στα Χανια κ εδω δεν εχει πλαισιο...

Κ δεν προκειται να δωσω κ 10 ευρω σε courrier για να το στειλω πισω...

Απλα θελω να ενημερωσω ολους τους καταναλωτες για το θρασος του συγκεκριμενου μαγαζιου....

Αυτό είναι το κακό σε περιοχές που δεν υπάρχει Πλαίσιο. Αν γίνει κάποιο λάθος, αν βγει το προϊόν ελαττωματικό ή αν χαλάσει στα πλαίσια της εγγύησης, πρέπει να το στέλνεις με courier (που δεν κοστίζει και λίγα) και να περιμένεις περισσότερο χρόνο αλλά και να μη μπορείς να μιλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο αν υπάρξει διαφορά απόψεων.

Εν ολίγοις το θέμα ανοίχτηκε για ποιο λόγο; Επειδή έγινε ένα λάθος και η πρώτη δουλειά, αντί να πάρεις στο Πλαίσιο ήταν να ανοίξεις το θέμα και να το βαφτίσεις απάτη; Πριν τον δούμε δηλαδή, Γιάννη τον βαφτίσαμε;

Και να πω για τέλος ότι ΟΚ, όποιο κι αν ήταν το πρόβλημα, εφόσον εξυπηρετείσαι ποιος ο λόγος για φωνές, κατηγορίες και καχυποψίες; Κι εγώ έχω τσιμπήσει παρόμοιες "χώμα" προσφορές, αλλά ο υπάλληλος που μίλησα μου είχε πει ότι είναι Bulk από επιστροφές πελατών (ή αλλιώς οι πιπεριές που έκαναν άλλοι, γιατί δεν τους άρεσε και την επέστρεψαν) και δεν είχα κανένα πρόβλημα αφού είχαν πλήρη εγγύηση.

Όχι, θέμε χώμα τιμή και το προϊόν ενώ το πληρώνουμε μισό, το θέμε ολόκληρο. Όπου στην ουσία, το προϊόν (κάρτα) είναι ολόκληρο, αλλά κλαίμε και κατηγορούμε για τα συνοδευτικά.

Ο τίτλος του θέματος αλλάζει και σας συνιστώ ψυχραιμία, αλλιώς στην επόμενη μου βόλτα προς τα εδώ, αν δω πάλι flames κι άλλα περί ΑΠΑΤΗΣ, ΧΑΛΙΦΙΑΣ και ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ!!11!, θα το κλειδώσω.

Αναμένω από τον thread starter ενημέρωση (όχι blog τι του φαίνεται καχύποπτο) σχετικά με την περίπτωση του.

Ευχαριστώ.

Ναι αλλά η διαφορά είναι ότι εσύ φίλε jpavly, ενημερώθηκες από τον υπάλληλο ότι πρόκειται για προϊόν bulk από επιστροφές πελάτών, που μεταξύ μας αυτά πάνε στο stock, ενώ το παιδί έκανε τη παραγγελία από την ιστοσελίδα του πλαισίου, που όταν ένα προϊόν χαρακτηρίζεται ως "ευκαιρία", "προσφορά", "έκπτωση" δεν αναγράφει πουθενά ότι είναι bulk ούτε ότι είναι από επιστροφές πελάτών, παρά μόνο στο section του stockhouse. Συνεπώς, ο άνθρωπος παράγγειλε κάτι καινούργιο, retail και αυτό που πήρε είναι κάτι μεταχειρισμένο .Εάν αναγραφόταν, ότι είναι bulk και από επιστροφές πελατών τότε δεν θα μιλούσε κανένας. Από κει και ύστερα, του ήρθε με μεταφορική στο σπίτι του,κατά πάσα περίπτωση ένα σφραγισμένο κουτί όπου ανοίγοντας το ήταν μέσα το κουτί της κάρτας. Εάν ήταν σε κάποιο κατάστημα και έβλεπε σκισμένο το αυτοκόλλητο θα ρωτούσε ή και άνοιγε να δει τη κάρτα οπότε αυτό δεν θα συνέβαινε.

Τώρα για το τιμή χώμα, sorry κιόλας (τώρα που το κοίταγα στο site του πλαισίου εξαφανίστηκαν όλες οι 4870), άλλα απ όσο θυμάμαι 125-155 ευρώ είχαν κάποιες άλλες κάρτες με το 4870. Άρα για ποια τιμή χώμα μιλάς ? Χώμα είναι τα 99ευρώ ως προς τα 125-155?

@isaias1983

Λυπάμαι πολύ που σου συνέβη αυτό, για μένα είναι απάτη όπως το λες (και για το e-shop θα ήταν και για το κάθε "e-shop"), εάν δεν βρεις άκρη ζήτα πιστωτικό αλλά στα χρήματα που έδωσες και όχι σε κάτι του στυλ "τρέχουσα τιμή" κτλ κτλ γιατί τουλάχιστον τώρα οι 4870 στο site τους δεν εμφανίζονται.

@yanni

Συμφωνώ ότι έπρεπε να πάρει τηλ. πρώτα

Όταν υπάρξει κάποιο νέο στην έκβαση του θέματος, να επικοινωνήσει μαζί μου ο δημιουργός του θέματος με πμ να το ξανανοίξω.-

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.