yanni Σεπτέμβριος 25, 2009 #101 Σεπτέμβριος 25, 2009 Όταν αγοράζετε παπούτσια ρωτάτε αν πριν από εσάς τα δοκίμασε άλλος πελάτης;
Aligator21 Σεπτέμβριος 25, 2009 #102 Σεπτέμβριος 25, 2009 Όταν αγοράζετε παπούτσια ρωτάτε αν πριν από εσάς τα δοκίμασε άλλος πελάτης; Είναι το ίδιο;;; Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα
spc Σεπτέμβριος 25, 2009 #103 Σεπτέμβριος 25, 2009 Όταν αγοράζετε παπούτσια ρωτάτε αν πριν από εσάς τα δοκίμασε άλλος πελάτης; Εγώ πάντα. Τα μυρίζω κιόλας. Αν έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί απαιτώ άλλο κομμάτι ‘σφραγισμένο / από το ράφι’. Αν δεν υπάρχει και το μόνο διαθέσιμο είναι αυτό που δοκίμασα, απαιτώ έκπτωση ως μεταχειρισμένο (30% αν τα έχει δοκιμάσει και άλλος και μόνο 20% αν τα δοκίμασα μόνο εγώ).
yanni Σεπτέμβριος 25, 2009 #104 Σεπτέμβριος 25, 2009 Είναι το ίδιο;;;Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα Πήγα να γράψω "Θα μου πείτε ότι δεν είναι το ίδιο", αλλά προτίμησα να το αφήσω προκειμένου να μου εξηγήσει κάποιος γιατί δεν είναι το ίδιο. lol βρε spc
RootX Σεπτέμβριος 25, 2009 #105 Σεπτέμβριος 25, 2009 Όταν αγοράζετε παπούτσια ρωτάτε αν πριν από εσάς τα δοκίμασε άλλος πελάτης; Εσύ ρωτάς εάν τα πήρε σπίτι του ο πωλητής, τα φόρεσε το σάββατο βράδυ και στα πούλησε Δευτέρα? όχι γιατί το θεωρείς απίθανο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Εάν τα αγοράσεις και παρατηρήσεις την όποια φθορά στο σπίτι σου, είμαι σίγουρος ότι θα τα επιστρέψεις και θα απαιτήσεις καινούργια.
yanni Σεπτέμβριος 25, 2009 #106 Σεπτέμβριος 25, 2009 Εσύ ρωτάς εάν τα πήρε σπίτι του ο πωλητής, τα φόρεσε το σάββατο βράδυ και στα πούλησε Δευτέρα? όχι γιατί το θεωρείς απίθανο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Εάν τα αγοράσεις και παρατηρήσεις την όποια φθορά στο σπίτι σου, είμαι σίγουρος ότι θα τα επιστρέψεις και θα απαιτήσεις καινούργια. Ε ναι προφανώς αν διαπιστώσεις φθορά θα τα γυρίσεις πίσω. Αλλά αν είναι γυαλιστερά γυαλιστερά μέσα στο κουτί τους χωρίς εμφανή σημάδια, αλλά με το χαρτί που βάζουν συνήθως μέσα στα παπούτσια αφαιρεμένο διότι ίσως κάποιος πριν από εσένα τα δοκίμασε θα ζητήσεις έκπτωση επειδή είναι μεταχειρισμένα; Το Πλαίσιο κάνει τέτοιες κουταμάρες, αλλά 9 στις 10 φορές δεν είναι κάτι το ύποπτο το ανοιγμένο κουτί. Πολλές φορές έχω δει πωλητές να ανοίγουν το κουτί για να δείξουν το περιεχόμενο στον πελάτη και πολλές φορές ο πελάτης στο τέλος δηλώνει ότι τελικά δεν θα αγοράσει. Αυτές οι κάρτες δεν έχει λογική να καταλήξουν για παράδειγμα στο stock.
RootX Σεπτέμβριος 25, 2009 #107 Σεπτέμβριος 25, 2009 Σε αυτό που λες συμφωνώ και αυτό προσπάθησα να εξηγήσω στον VIL.Στα παπούτσια δεν θα ζήταγα έκπτωση διότι είναι εντελώς διαφορετική η φύση του προϊόντος. Αν αντί για παπούτσια βάλουμε αυτοκίνητα, θες να μου πεις ότι θα έπαιρνες το μοντέλο που έχουν για test drive με τα ίδια χρήματα αντί του καινούργιου με τα 0 χιλιόμετρα?Προφανώς όχι, διότι γνωρίζεις την κατάστασή του από τα χιλιόμετρα και γιατί κατά κύριο λόγο δεν θα προσπαθήσει κανείς να στο πουλήσει για καινούργιο.Εάν ο τσάκαλος ο πωλητής μηδενίσει το κοντερ, το γυαλίσει και του φορέσει και τα πλαστικά στα καθίσματα, άνετα θα το πάρεις/πάρω/πάρουμε για καινούργιο.Γι'αυτό τον λόγο έγραψα ότι επειδή δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την κατάσταση των προϊόντων, επιλέγουμε και ψωνίζουμε από εκει που θεωρούμε ότι μας σέβονται.Εάν έχουμε δείγματα για το αντίθετο, προφανώς και θα αρχίσουμε να σκεφτόμαστε εναλλακτικές.
Dante80 Σεπτέμβριος 25, 2009 #108 Σεπτέμβριος 25, 2009 Ρε παιδιά, μην μπλέκετε τα μπούτια σας με τα παπούτσια. Ο ΟP πήρε λάθος προϊόν, αυτό αντικαταστάθηκε άμεσα, τέλος imo. Δεν βλέπω πουθενά απάτη...off topic, αλλά αυτές οι powercolor με το spin up bug έχουνε φάει πολύ κόσμο ρε γαμώτο. Είχα την ατυχία να πάρω και εγώ μία στην προηγούμενη προσφορά του πλαισίου (139 τότε αν θυμάμαι καλά)...Το ζώον, αντί να πάω για RMA ή να την flashαρω να γλιτώσω, είπα να αλλάξω την ψήκτρα να ξεμπερδεύω...με απόλυτα καταστροφικά αποτελέσματα (χάραξα όλο το RV770 με την βάση της Accelero)....:suicide2:Τουλ τώρα έχω μπρελόκ για το αμάξι...XD
VIL Σεπτέμβριος 25, 2009 #109 Σεπτέμβριος 25, 2009 .Ο ΟP πήρε λάθος προϊόν, αυτό αντικαταστάθηκε άμεσα, τέλος imo. Δεν βλέπω πουθενά απάτη... Δεν είναι τα γεγονότα τόσο απλά, διάβασε από το 1 ποστ και θα καταλάβεις. Δεν πήρε, αλλά του έστειλαν λάθος υλικό και όχι μόνο. Αυτό έλειπε να μη του το αλλάξουν, αφού ήταν καθαρή (πατατιά) του καταστήματος. Καλό είναι όμως και ακούγονται τα (λάθη) των μαγαζιών για να μας κάνουν και εμάς σαν καταναλωτές πιο προσεκτικούς. Τώρα εάν μερικούς δεν τους ενδιαφέρει η συσκευασία είναι δικαίωμά τους αυτό δεν σημαίνει όμως οτι είναι και το σωστό για retail ας αγοράζουν bulk συσκευασίες και όλα καλά.
Arxagelos Σεπτέμβριος 25, 2009 #110 Σεπτέμβριος 25, 2009 isaias1983 ακόμα δεν απολογήθηκες και δεν ζήτησες συγνώμη για την δυσφήμιση που προκαλείς στο Πλαίσιο? Όπως διαπίστωσες στα περισσότερα μέλη του forum δεν τους ενοχλεί που εσκεμμένα έγινε ότι έγινε, αρκούνται σε χαρακτηρισμούς όπως "λάθος του προσωπικού" και απο την στιγμή που θα σε εξυπηρετήσουν και έχουν το καλύτερο RMA δεν τρέχει κάστανο. Δεν τους ενοχλεί που το κουτί δεν ήταν σφραγισμένο, ότι η κάρτα δεν ήταν σε αντιστατικο σακουλακι,οτι το κουτί ήταν απο άλλο μοντέλο , οτι το serial ήταν άλλο και εσύ έχεις πληρώσει για καινούργιο προϊόν!!! έχουν παραλάβει και οι αγαπητοί συμφορίτες καινούργια προϊόντα σε "τέτοια" κατάσταση και δεν εκπλήσσονται. Έπρεπε είπαν μερικοί πριν κάνεις οτιδήποτε να τους πάρεις τηλέφωνο λες και αν τους έπαιρνες θα παραδεχόταν οτι ήταν λαμογια, 1000% θα σου λέγανε "λάθος" τι άλλο περιμένατε να πούνε? . Με ένα "συγνώμη κάναμε λάθος" αλλάζει το σφραγισμένο κουτί, μπαίνει το σωστό κουτί στο σωστό μοντέλο και αλλάζει και το serial κτλ κτλ. Δεν νομίζω οτι πρέπει να είσαι Αστυνόμος Σαΐνης για να καταλάβεις οτι πρόκειται για εσκεμμένη προσπάθεια πώλησης μεταχειρισμένης κάρτα και όχι για "λάθος". Εκτός και αν το προσωπικό του πλαισίου είναι τόσο ηλίθιοι που δεν ξέρουν που πάνε τα 4 ή παίζουν εσκεμμένα με τις συσκευασίες και bentσαρουν τις κάρτες. Η δική μου άποψη είναι ότι η κάρτα προφανώς ήταν απο RMA και στην πλασάρανε για καινούργια. Και όπως λένε οι περισσότεροι, "τι να λέει που έφαγες 8 μέρες αναμονή για ένα προϊόν? το RMA του Πλαισίου είναι που μετράει :tomato:"
hayabusa Σεπτέμβριος 25, 2009 #111 Σεπτέμβριος 25, 2009 ήθελα να 'ξερα πόσοι απο σας που κράζετε και κατηγορείτε αδιάκριτα δεν θα πάτε με το που κάνετε κάποια βλακεια κατα τη διάρκεια ενος bios update να πλασάρετε στη μητρική σας ως χαλασμένη και να απαιτήσετε RMA...
yanni Σεπτέμβριος 25, 2009 #112 Σεπτέμβριος 25, 2009 Θα ανοίξουν και thread κράζοντας το κακό Πλαίσιο. Α ρε e-pop που σας χρειάζεται.
RootX Σεπτέμβριος 25, 2009 #113 Σεπτέμβριος 25, 2009 Το θέμα το εξαντλήσαμε πιστεύω, μέχρι την επόμενη πατατιά του X καταστήματος, έχουμε πολλά ενδιαφέροντα θέματα να παρακολουθήσουμε και να απαντήσουμε.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.