Vamire Σεπτέμβριος 17, 2009 #21 Σεπτέμβριος 17, 2009 Μη το κοροιδευεις. Η δύναμη που εχουμε σαν καταναλωτές είναι μεγάλη κι αρκετές φορές έχει δωθει λύση από εδώ μέσα. Δεν το κοροϊδεύω αλλά απο την στιγμή που δεν εχει δώσει στοιχειά κλπ πως θα το κάνουν? Το να υπάρξει ενα μεγάλο πρόβλημα να το καταλάβω οτι μπορεί μεσα απο ενα ποστ να γινει ίσως κάτι αλλά και παλι μου ακούγετε κάπως το οτι περιμένουμε απο ενα φόρουμ να αλλάξει τον τροπο που ενα κατάστημα κινείτε. Εμείς μπορούμε να το υψώσουμε εμεις να το ρίξουμε σαν καταναλωτές πάντα και μέσα απο το φόρουμ.:OT::OT::OT: Παλι έκανα περισσότερα από ενα ποστ
isaias1983 Σεπτέμβριος 17, 2009 Author #22 Σεπτέμβριος 17, 2009 Μολις ξυπνησα κ διαβασα ολα τα post.....Vampire εσυ δλδ δεν θεωρεις απατη το να σου πουλησουν μια μεταχειρισμενη καρτα για καινουρια???Σημασια δεν εχει αν θα δουλεψει σωστα το RMA η οτι αλλο κανουν...Σημασια εχει να μην γινονται τετοια πραγματα....Επειδη δεν εχω αρκετο χρονο μολις μπορεσω θα ποσταρω φωτογραφιες ακριβως με τις διαφορες που υπαρχουν....Δλδ θελετε να μου πειτε οτι εγινε κατα λαθος ολο αυτο??Οταν η εκδοθηκε αποδειξη δεν κοιταξαν το serial number???Με τι serial number εχει καταγραφει η εγγυηση?Αν εχει καταγραφει με το serial του κουτιου απεξω που στην περιπτωση μου ειναι διαφορετικος απο της καρτας αν μου χαλασει κ την παω πισω θα μου την αλλαξουν???Μαθετε να διαβαζετε σωστα λοιπον αυτα που γραφω στο αρχικο post....Δεν μιιλησα για ενα λαθος αλλα για 5 μαζι σε ενα προιον....
Vamire Σεπτέμβριος 17, 2009 #23 Σεπτέμβριος 17, 2009 Μολις ξυπνησα κ διαβασα ολα τα post.....Vampire εσυ δλδ δεν θεωρεις απατη το να σου πουλησουν μια μεταχειρισμενη καρτα για καινουρια???Σημασια δεν εχει αν θα δουλεψει σωστα το RMA η οτι αλλο κανουν...Σημασια εχει να μην γινονται τετοια πραγματα....Επειδη δεν εχω αρκετο χρονο μολις μπορεσω θα ποσταρω φωτογραφιες ακριβως με τις διαφορες που υπαρχουν....Δλδ θελετε να μου πειτε οτι εγινε κατα λαθος ολο αυτο??Οταν η εκδοθηκε αποδειξη δεν κοιταξαν το serial number???Με τι serial number εχει καταγραφει η εγγυηση?Αν εχει καταγραφει με το serial του κουτιου απεξω που στην περιπτωση μου ειναι διαφορετικος απο της καρτας αν μου χαλασει κ την παω πισω θα μου την αλλαξουν???Μαθετε να διαβαζετε σωστα λοιπον αυτα που γραφω στο αρχικο post....Δεν μιιλησα για ενα λαθος αλλα για 5 μαζι σε ενα προιον....Θα θεωρήσω απάτη μόνο αφότου γίνει κατι τέτοιο και δεν μου την αλλάξουν.Απο κει και περα αυτά που μου λες μπορώ να τα δεχτώ η να τα χαρακτηρίσω ως φαντασιώσεις..Το serial number με ποιο απο τα 2 είναι στην απόδειξη σου??Εδιτ Τηλέφωνο θα τους πάρεις ή θα το παιδεύεις και αλλο?
greekfragma Σεπτέμβριος 17, 2009 #24 Σεπτέμβριος 17, 2009 απάτη θα είναι αν δεν αποδεχθούν το λάθος τους....... τι δεν καταλαβαίνεις?βγήκε ο Γορίλλας και από τη πρώτη στιγμή αναφέρθηκε σε λάθος και σου παρότρυνε να πας πίσω και να την αλλάξεις.επίσης το σειριακό η ταμίας πως θα το ελέγξει?θα σου ανοίξει το κουτί να ελέγξει και εσωτερικά την κάρτα?......για ταμία την προσέλαβαν.είσαι υπερβολικός όσο δεν πάει όμως.
GoMaR Σεπτέμβριος 17, 2009 #25 Σεπτέμβριος 17, 2009 αφου ειναι απατη , μη την πας πισω..καντους μυνηση τοτεωχου..
GeorgeVasil Σεπτέμβριος 17, 2009 #26 Σεπτέμβριος 17, 2009 Σημασια δεν εχει αν θα δουλεψει σωστα το RMA η οτι αλλο κανουν... Μπα οχι δεν εχει σημασια... Ηθελα να σου ειχε τυχει με το e-shop αυτο να ξεμπερδεψεις μετα απο 6μηνο και αν. Δλδ θελετε να μου πειτε οτι εγινε κατα λαθος ολο αυτο?? Maybe. Μαθετε να διαβαζετε σωστα λοιπον αυτα που γραφω στο αρχικο post.... Δεν μιιλησα για ενα λαθος αλλα για 5 μαζι σε ενα προιον.... Μαθε να χρησιμοποιείς τα δικαιώματα σου σαν καταναλωτης ειδικα οταν πρόκειται για αγορα μεσο νετ.- Επιστροφη..κτλ βλεπεις αντιμετώπιση..και μετα μιλας για ''απατες''. Προσωπικα δεν ξαναποσταρω σε αυτο το θρεντ..αν δεν ακουσω αντιμετωπιση του πλαισιου. ΥΓ.Τα περνω χοντρα απο το πλαισιο.
Dolly Σεπτέμβριος 17, 2009 #27 Σεπτέμβριος 17, 2009 Διαβάσαμε τι έγραψες.Και όλα τα λάθη (και τα 5) πηγάζουν από την ίδια πηγή.Αν βάλανε την λάθος κάρτα, σε λάθος κουτί, από εκεί ξεκινάνε ΟΛΑ.Λοιπών, ναι είσαι άτυχος. Ασχολήσου και ΔΕΝ θα έχεις πρόβλημα, αν και από τον τρόπο που γράφεις, μου φαίνεται πως και 295 να σου δώσουν στο RMA πάλι θα φωνάζεις.
greekfragma Σεπτέμβριος 17, 2009 #28 Σεπτέμβριος 17, 2009 α....και νομίζω οτι έως ότου αποδειχθεί αν είναι λάθος ή απάτη ο τίτλος θα πρέπει να γίνει...."Πρόβλημα με Πλαίσιο"
Cuore Sportivo Σεπτέμβριος 17, 2009 #29 Σεπτέμβριος 17, 2009 Απάτη θα είναι να αρνηθεί πχ το Πλαίσιο να στην αλλάξει λέγοντάς σου ότι δεν σου έστειλε ποτέ προϊόν σε αυτήν την κατάσταση.Αν μιλήσεις μαζί τους και σε εξυπηρετήσουν, θα εξακολουθεί να είναι απάτη ?Προφανώς θα εξακολουθήσει. Το πρόβλημα δεν είναι αν θα την αλλάξουν ή όχι, αλλά το ότι προσπάθησαν να ξαναρίξουν στην αγορά την κάρτα, είτε από λάθος(?) υπαλλήλου ή όχι.Στη συγκεκριμένη περίπτωση ή κάρτα αγοράστηκε από ένα άτομο το οποίο όχι απλώς κατάλαβε από τη συσκευασία ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά κάθησε και έλεγξε και σειριακό αριθμό για να βεβαιωθεί. Αυτό είναι προφανές πως θα το κάνουν ελάχιστοι, καθώς ελάχιστοι είναι οι γνώστες. Με λίγα λόγια, το πιο πιθανό ήταν η κάρτα να πήγαινε σε κάποιον ο οποιός δεν θα έπαιρνε χαμπάρι τίποτα και ούτε γάτα ούτε ζημία για το Πλαίσιο (και το εκάστοτε Πλαίσιο)...
SiliconMan Σεπτέμβριος 17, 2009 #30 Σεπτέμβριος 17, 2009 Ναι θα μπουν εδώ μέσα και θα πουν κάτσε να του την αλλάξουμε γιατί το έγραψε στο lab..Κάτσε να δούμε αν θα του το αλλάξουν και βλέπουμε αν έγινε σωστά το ποστ του. Σκέψου το και λίγο διαφορετικά οτι η συσκευασία έκανε ΜΠΑΑΜ οτι ήταν ανοιγμένη λες να του την έβαλαν επίτηδες? Πρώτα να μας γίνεται η απάτη και μετά να την λέμε και οχι το αντίθετο. Να καταλάβω την "αγανάχτηση" του παλικαριου αλλα δεν δικαιολογη το ποστ του σε καμια περιπτωση εκανε βιαστικό ποστ δίχως να υπάρχει λόγος και ουσία. Εδιτ προς SiliconMan πάει το ποστ μου. κοίταξε, εάν γνώριζες κάποια άτομα από εδώ μέσα θα καταλάβαινες και γιατί το λέω.... Σκέψου το και λίγο διαφορετικά οτι η συσκευασία έκανε ΜΠΑΑΜ οτι ήταν ανοιγμένη λες να του την έβαλαν επίτηδες? H δική μου άποψη λέει, ότι η κάρτα από αυτά που καταλαβαίνω είναι 1ον μεταχειριστήμενη, 2ον ότι προώθηκε εσωτερικά του πλαισίου,3ον δεν είχαν κουτί και της έβαλαν κάποιο παραπλήσιο από αυτά που τους μένουν όταν στήνουν μηχανήματα και 4ον ο εξυπνος/έξυπνη/πονηρός/πονηρή θα είπε "Έλα τώρα μωρέ, σιγά μην το καταλάβει ή σιγά μην κάτσει να τσεκάρει S/N" Τέλος, τι να κάνω αδερφέ, γράφω αργά!
yanni Σεπτέμβριος 17, 2009 #31 Σεπτέμβριος 17, 2009 Όταν νιώθουμε την ανάγκη να γράψουμε την λέξη απατεώνες πατάμε φρένο, κοιτάμε πρώτα να δούμε τι θα μας πουν από το μαγαζί και μετά ανάλογα με τις εξελίξεις προχωράμε ή όχι διότι υπάρχει ο κίνδυνος να εκτεθούμε. Τώρα εσύ προσπαθείς να χρησιμοποιήσεις το lab σαν μεσάζοντα για να σου αλλάξουν άμεσα την κάρτα. Ίσως στην Ελλάδα τελικά να είναι ο μόνος τρόπος μιας και προσωπικά εμένα η Γενική Γραμματεία καταναλωτή με απογοήτευσε. Ελπίζω τουλάχιστον αν στην αλλάξουν άμεσα να πεις ένα ευχαριστώ στους admins του lab.
SiliconMan Σεπτέμβριος 17, 2009 #32 Σεπτέμβριος 17, 2009 Προφανώς θα εξακολουθήσει. Το πρόβλημα δεν είναι αν θα την αλλάξουν ή όχι, αλλά το ότι προσπάθησαν να ξαναρίξουν στην αγορά την κάρτα, είτε από λάθος(?) υπαλλήλου ή όχι.Στη συγκεκριμένη περίπτωση ή κάρτα αγοράστηκε από ένα άτομο το οποίο όχι απλώς κατάλαβε από τη συσκευασία ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά κάθησε και έλεγξε και σειριακό αριθμό για να βεβαιωθεί. Αυτό είναι προφανές πως θα το κάνουν ελάχιστοι, καθώς ελάχιστοι είναι οι γνώστες. Με λίγα λόγια, το πιο πιθανό ήταν η κάρτα να πήγαινε σε κάποιον ο οποιός δεν θα έπαιρνε χαμπάρι τίποτα και ούτε γάτα ούτε ζημία για το Πλαίσιο (και το εκάστοτε Πλαίσιο)...ΕΤΣΙ ΠΕΣΤΑγιατί πολύ αγαθοί έχουμε γίνει....
Dolly Σεπτέμβριος 17, 2009 #33 Σεπτέμβριος 17, 2009 Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο κακοπροαίρετοι είναι μερικοί άνθρωποι εδώ μέσα, που με την μια τα πάντα τα βλέπεται κακόβουλα, και πως όλο το σύμπαν συνωμοτεί να σας πηδήξει...Και να μιλάγατε για μαγαζί με προϋπηρεσία σε τέτοια να το καταλάβω εν μέρη...Χωρίς να δείτε ΚΑΝ τι θα γίνει και πως θα εξελιχθεί, όλοι κράζετε πως τα κακά μαγαζιά έχουν σκοπό ζωής να σας εξαπατούν...
stylejohn Σεπτέμβριος 17, 2009 #34 Σεπτέμβριος 17, 2009 Καλα ρε φιλε τους λες απατεωνες γιατι σου εδωσαν μεταχειρισμενο προιον ενω εσυ πληρωσες για καινουργιο?Και ας μην εφτανε αυτο σε περιπτωση που σου χαλασει δεν θα μπορεις να κανεις RMA γιατι το serial της αποδειξης ειναι αλλο απο αυτο της καρτας!Σιγα το σοβαρο λογο για να λες πως εκανε απατη το ΠΛΑΙΣΙΟ!Οπως λενε και μερικοι απο εδω μεσα ,λαθος θα κανανε τα παιδια που δουλευουν εκει μεσα και αντι να βαλουν μια καινουργια καρτα μεσα στο κουτι (λες και δεν ερχεται απο το εργοστασιο σφραγισμενο) βαλαν μια που προοριζεται για το stock!Εισαι ατυχος ρε φιλε τωρα ή την κρατας και ελπιζεις να μην σου χαλασει ή στειλε την πισω λεγοντας τους το λαθος που εκαναν και περιμενε μερικες βδομαδες να σου στειλουν την κανονικη!:dance3:
greekfragma Σεπτέμβριος 17, 2009 #35 Σεπτέμβριος 17, 2009 επειδή πολλοί επιστήμονες ντετέκτιβ έχουν πεί τη γνώμη τους....ας τους βάλω ένα γρίφο.στα καταστήματα πληροφορικής στην Ελλάδα αρκετά προιόντα παρότι έρχονται από το εργοστάσιο ΔΕΝ είναι σφραγισμένα....και δεν μιλάω για ζελατίνα.....αλλά δεν έχουν ούτε καν την κίτρινη ταινία ασφαλείας στο αντιστατικό σακουλάκι.οι λόγοι που δεν σφραγίζονται είναι είτε για να μπουν εγχειρίδια με την εκάστοτε γλώσσα της χώρας που θα πουληθεί το προιόν είτε για να προστεθούν game demos είτε για adaptors cables κλπ κλπ.πόσοι δεν έχετε δει κονσόλες παιχνιδιών αξίας 300-500ευρώ (ps3 xbox360) και να έχουν 2 ταινίες ασφαλείας τη μία πάνω από την άλλη γιατί η από κάτω προφανώς κόπηκε και ανοίχτηκε........δεν πρόκειται περί απάτης.......αλλά γιατί ανοίγονται στην αντιπροσωπεία για να μπουν τα απαραίτητα και ξανασφραγίζονται.εκτός από αυτό όμως υπάρχουν κι άλλοι λόγοι να έρθει μια συσκευασία σε mode που βγάζει ερωτηματικά.Αν ένα μαγαζί θέλει να κόψει τιμή αγοράς μιας κάρτας γραφικών ζητά από το εργοστάσιο να μην του στείλει το retail.....αλλά το bulk......σε ορισμένα προιόντα bulk σημαίνει μόνο αντιστατικό σακουλάκι όπως στους σκληρούς δίσκους και στα dvd-rw.bulk σε μια κάρτα γραφικών σημαίνει κανονική συσκευασία χωρίς extra games...χωρίς 2 dvi-vga & dvi-hdmi adaptors....χωρίς s-video cable...χωρίς sli crossfire bridge.......τις οποιες προορίζουν κυρίως για Built to Order.το να γίνει λάθος στην αποθήκη ή στη διακίνηση και να πάει λάθος κωδικός στο ράφι αντί στα κεντρικά που στήνουν μόνο BTO δεν είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά......δεν προσπαθώ να πω οτι είναι φως φανάρι οτι έγινε κάτι τέτοιο.......(λάθος κωδικός δηλαδή και άρα λάθος προορισμός)αλλά μου τη σπάει αφάνταστα να καθόμαστε εδώ και 2 σελίδες να λέμε το κοντό μας και το μακρύ μας είτε κατηγορώντας είτε υπερασπίζοντας το Πλαίσιο για κάτι που ακόμα δεν ξεκαθαρίστηκε τι έγινε και αν τελικά θα λήξει με σωστό τρόπο.και όσοι λένε οτι σε αντίστοιχο thread του e-shop δε θα έβγαινε κανείς να υπερασπιστεί το e-chop-περίπτερο.....Ε ΣΥΓΓΝΩΜΗ>>>>>ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ........το e-shop 9/10 φορές στρώνει λάθος.......ενώ το Πλαίσιο 9/10 φορές στρώνει σωστά.μη βγάζουμε και τρελό τον κόσμο τόσα χρόνια οτι αδικαιολόγητα έχει σε διαφορετικό επίπεδο καχυποψίας τους 2 αυτούς ανταγωνιστές.my2c:dirol:
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 17, 2009 #36 Σεπτέμβριος 17, 2009 φιλε μόλις διάβασα το thread..(πηδώντας κάποια posts για λόγους πως πιστεύω όλο το thread πρέπει να πάει στα αζήτητα)Ok.. το κακό πλαίσιο σε αδίκησε, μόλις τελειώσει αυτή η άσχημη συναλλαγή σου πάνε στο e-shop να νιώσεις ρωσικη ρουλέτα.Btw κι εμενα έτυχε να μου στείλουν cpu απλά πεταμένο στο κουτί χωρίς τίποτα, so what? άμα καιγόταν αυτοί θα τον τρώγανε στα μισοφέγγαρα τους.any way
SiliconMan Σεπτέμβριος 17, 2009 #37 Σεπτέμβριος 17, 2009 Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο κακοπροαίρετοι είναι μερικοί άνθρωποι εδώ μέσα, που με την μια τα πάντα τα βλέπεται κακόβουλα, και πως όλο το σύμπαν συνωμοτεί να σας πηδήξει...Και να μιλάγατε για μαγαζί με προϋπηρεσία σε τέτοια να το καταλάβω εν μέρη...Χωρίς να δείτε ΚΑΝ τι θα γίνει και πως θα εξελιχθεί, όλοι κράζετε πως τα κακά μαγαζιά έχουν σκοπό ζωής να σας εξαπατούν...όχι φίλε Dolly,το πρόβλημα είναι όταν βλέπεις κάποιους ανθρώπους που δουλεύουν σε συγκεκριμένο κατάστημα, με γνώσεις πάνω στο άθλημα, να προσπάθούν να σε τρελάνουν με κάτι το οποίο είναι αυτονόητο ότι δεν είναι σωστό πόσο μάλλον εάν γνωρίζεις τι γίνεται από μέσα. Το Πλαίσιο σαν "ΠΛΑΙΣΙΟ" προφανώς δεν θέλει και ούτε κάνει τέτοιες δουλειές απλά κάποιοι από μέσα, που θεωρούν τον εαυτό τους "παντογνώστη", κάνουν τέτοιες μαγκές... Θα ήθελα να ξέρω εάν ένα από αυτούς έχανε τη δουλειά θα ξαναγινόταν κάτι τέτοιο?Εμένα, εαν ψάξεις σε καταγγελία που είχα κάνει εδώ μέσα παλιότερα, με κορόιδευε υπεύθυνος καταστήματος και έτρεχα εγώ σαν μ@λ@κας.Τι άλλο θες να σου πω? Προφανώς το "ΠΛΑΙΣΙΟ" ούτε επιθυμούσε ούτε και θα ήθελε να χάσει έναν πελάτη που από πιτσιρικάς το τιμούσε αλλά.....επειδή πολλοί επιστήμονες ντετέκτιβ έχουν πεί τη γνώμη τους....ας τους βάλω ένα γρίφο.στα καταστήματα πληροφορικής στην Ελλάδα αρκετά προιόντα παρότι έρχονται από το εργοστάσιο ΔΕΝ είναι σφραγισμένα....και δεν μιλάω για ζελατίνα.....αλλά δεν έχουν ούτε καν την κίτρινη ταινία ασφαλείας στο αντιστατικό σακουλάκι.οι λόγοι που δεν σφραγίζονται είναι είτε για να μπουν εγχειρίδια με την εκάστοτε γλώσσα της χώρας που θα πουληθεί το προιόν είτε για να προστεθούν game demos είτε για adaptors cables κλπ κλπ.πόσοι δεν έχετε δει κονσόλες παιχνιδιών αξίας 300-500ευρώ (ps3 xbox360) και να έχουν 2 ταινίες ασφαλείας τη μία πάνω από την άλλη γιατί η από κάτω προφανώς κόπηκε και ανοίχτηκε........δεν πρόκειται περί απάτης.......αλλά γιατί ανοίγονται στην αντιπροσωπεία για να μπουν τα απαραίτητα και ξανασφραγίζονται.εκτός από αυτό όμως υπάρχουν κι άλλοι λόγοι να έρθει μια συσκευασία σε mode που βγάζει ερωτηματικά.Αν ένα μαγαζί θέλει να κόψει τιμή αγοράς μιας κάρτας γραφικών ζητά από το εργοστάσιο να μην του στείλει το retail.....αλλά το bulk......σε ορισμένα προιόντα bulk σημαίνει μόνο αντιστατικό σακουλάκι όπως στους σκληρούς δίσκους και στα dvd-rw.bulk σε μια κάρτα γραφικών σημαίνει κανονική συσκευασία χωρίς extra games...χωρίς 2 dvi-vga & dvi-hdmi adaptors....χωρίς s-video cable...χωρίς sli crossfire bridge.......τις οποιες προορίζουν κυρίως για Built to Order.το να γίνει λάθος στην αποθήκη ή στη διακίνηση και να πάει λάθος κωδικός στο ράφι αντί στα κεντρικά που στήνουν μόνο BTO δεν είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά......δεν προσπαθώ να πω οτι είναι φως φανάρι οτι έγινε κάτι τέτοιο.......(λάθος κωδικός δηλαδή και άρα λάθος προορισμός)αλλά μου τη σπάει αφάνταστα να καθόμαστε εδώ και 2 σελίδες να λέμε το κοντό μας και το μακρύ μας είτε κατηγορώντας είτε υπερασπίζοντας το Πλαίσιο για κάτι που ακόμα δεν ξεκαθαρίστηκε τι έγινε και αν τελικά θα λήξει με σωστό τρόπο.και όσοι λένε οτι σε αντίστοιχο thread του e-shop δε θα έβγαινε κανείς να υπερασπιστεί το e-chop-περίπτερο.....Ε ΣΥΓΓΝΩΜΗ>>>>>ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ........το e-shop 9/10 φορές στρώνει λάθος.......ενώ το Πλαίσιο 9/10 φορές στρώνει σωστά.μη βγάζουμε και τρελό τον κόσμο τόσα χρόνια οτι αδικαιολόγητα έχει σε διαφορετικό επίπεδο καχυποψίας τους 2 αυτούς ανταγωνιστές.my2c:dirol:Ρε Γιώργο, έλεος. Να κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας? Αφού όλοι ξέρουμε τι παίζει. Σε ευχαριστώ για τον ορισμό του retail και bulk, αλλά είμαι σίγουρος ότι αρκετοί εδώ το γνωρίζουμε. Εδώ δεν μιλάμε απλά για κόψιμο ταινίας. Εντάξει να περιμένουμε και την επίσημη απάντηση του πλαισίου αλλά κάτι το οποίο δεν είναι σωστό πρέπει να φιμώσεις τον άλλο για να μην το πει? Αφού δεν είναι σωστό αυτό που κάνανε και δεν είναι 2 φορές από τη στιγμή που μιλάμε και για επαρχία.
isaias1983 Σεπτέμβριος 17, 2009 Author #38 Σεπτέμβριος 17, 2009 Μολις πηρα τηλεφωνο στο Πλαισιο για να φυγει η περιεργεια.Η κοπελα μου ειπε οτι της ακουγεται πολυ περιεργο να ειναι ετσι τα πραγματα επειδη τα προιοντα ερχονται κατευθειαν απο την αποθηκη σφραγισμενα....Της ειπα ολα αυτα που εγραψα κ στο πρωτο ποστ μου κ μου προτεινε να μου την αλλαξουν με μια απο τις 6 ιδιες καρτες που εχουν στην αποθηκη τους....Κ λεω εγω πως ειναι δυνατον να εχουν αλλες 6 κ στο site να λεει μη διαθεσιμο????Η απαντηση βεβαια ηταν ¨λαθος του συστηματος"......Μ ειπε οτι θα μου στειλουν την καινουρια καρτα με μεταφορικη κ μολις την παραλαβω θα τους δωσω την παλια....O λογος που ανοιξα το thread δεν ειναι για να μου αλλαξουν αμεσα την καρτα αφου ξερω οτι το πλαισιο στο RMA ειναι σχεδον αψογο σε σχεση με αλλα....Το e-shop ειναι το χειροτερο μαγαζι σε τετοια θεμα που υπαρχει δεν αντιλεγω...Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.....Το θεμα ειναι οτι πουλησαν μια καρτα μεταχειρισμενη που επρεπε να παει στο stock house κ την εδωσαν σε μενα για καινουρια....Κ αφου τα προιοντα ερχονται σφραγισμενα απο την αποθηκη η ταμιας γιατι δεν αναρωτηθηκε γιατι αυτο ειναι ανοικτο?Πολλα τα ερωτηματικα παιδια λοιπον....Κ ενα αλλο παιδι που παρελαβε την καρτα η συσκευασια ηταν ανοιτη κ ελειπαν απο μεσα τα καλωδια....Μιλαμε για συμπτωση λαθων στο ιδιο προιον???Ολα αυτα μου φαινονται λιγακι καχυποπτα...Το πλαισιο εχει πολυ καλη κ γρηγορη εξυπηρετηση αλλα μην προσπαθουμε να το βγαλουμε τελειο....Αν δεν ημουν εγω που πηρα την καρτα κ ηταν καποιος αλλος που δεν ξερει απο υπολογιστες δεν θα ειχε γινει τιποτα....
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 17, 2009 #39 Σεπτέμβριος 17, 2009 Μολις πηρα τηλεφωνο στο Πλαισιο για να φυγει η περιεργεια.Η κοπελα μου ειπε οτι της ακουγεται πολυ περιεργο να ειναι ετσι τα πραγματα επειδη τα προιοντα ερχονται κατευθειαν απο την αποθηκη σφραγισμενα....Της ειπα ολα αυτα που εγραψα κ στο πρωτο ποστ μου κ μου προτεινε να μου την αλλαξουν με μια απο τις 6 ιδιες καρτες που εχουν στην αποθηκη τους....Κ λεω εγω πως ειναι δυνατον να εχουν αλλες 6 κ στο site να λεει μη διαθεσιμο????Η απαντηση βεβαια ηταν ¨λαθος του συστηματος"......Μ ειπε οτι θα μου στειλουν την καινουρια καρτα με μεταφορικη κ μολις την παραλαβω θα τους δωσω την παλια....O λογος που ανοιξα το thread δεν ειναι για να μου αλλαξουν αμεσα την καρτα αφου ξερω οτι το πλαισιο στο RMA ειναι σχεδον αψογο σε σχεση με αλλα....Το e-shop ειναι το χειροτερο μαγαζι σε τετοια θεμα που υπαρχει δεν αντιλεγω...Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.....Το θεμα ειναι οτι πουλησαν μια καρτα μεταχειρισμενη που επρεπε να παει στο stock house κ την εδωσαν σε μενα για καινουρια....Κ αφου τα προιοντα ερχονται σφραγισμενα απο την αποθηκη η ταμιας γιατι δεν αναρωτηθηκε γιατι αυτο ειναι ανοικτο?Πολλα τα ερωτηματικα παιδια λοιπον....Κ ενα αλλο παιδι που παρελαβε την καρτα η συσκευασια ηταν ανοιτη κ ελειπαν απο μεσα τα καλωδια....Μιλαμε για συμπτωση λαθων στο ιδιο προιον???Ολα αυτα μου φαινονται λιγακι καχυποπτα...Το πλαισιο εχει πολυ καλη κ γρηγορη εξυπηρετηση αλλα μην προσπαθουμε να το βγαλουμε τελειο....Αν δεν ημουν εγω που πηρα την καρτα κ ηταν καποιος αλλος που δεν ξερει απο υπολογιστες δεν θα ειχε γινει τιποτα....φιλε οι φίλοι μας οι αμερικανοι λένε...S#it happens get use to it.
greekfragma Σεπτέμβριος 17, 2009 #40 Σεπτέμβριος 17, 2009 Ρε αγόρι μου το γράφω και παραπάνω........σε όλα όσα έγραψα δεν είπα οτι έτσι έγινε.....μιας και ακόμα δεν ξέρουμε τι συνέβη και ίσως και να μην μάθουμε......λέω όμως το εξής απλό.οκ η κάρτα ήταν λάθος........οκ η συσκευασία δεν ήταν σφραγισμένη.φάουλ το Πλαίσιο σαφέστατα.όταν βγαίνει όμως εκπρόσωπός του και σου λέει...ναι ήταν λάθος φέρτη πίσω να την αλλάξουμε και συνεχίζουμε να λέμε για απάτες και τέτοια νομίζω οτι είμαστε κακομαθημένοι τελικά γιατί δεν αναγνωρίζουμε ακόμα και το λάθος.θα μου πεις.....και τι γινόταν σε περίπτωση που την έπαιρνε άλλος την κάρτα που δεν ήταν υποψιασμένος.....δε θα σου πω οτι έχεις άδικο οτι ίσως να κρύβεται και δόλος.....αλλά νομίζω οτι ο καταναλωτής αδικεί τον ίδιο του τον εαυτό αν δεν ξέρει πως να αγοράσει κάτι...είναι σαν να τον βάζεις στο ίδιο καλούπι με αυτόν που αγοράζει μαιμούδες και βγαίνει μετά και βλαστημάει γιατί του χάλασε η μαιμουδιά.είναι το ίδιο πράγμα με το να αγοράζεις μπιμπερό για το γιο σου χωρίς να κοιτάς αν το μπιμπερό έχει περάσει τα ISO που πιστοποιούν οτι δεν είναι κατασκευασμένο από επιβλαβή υλικά για την υγεία.η άγνοια είναι λάθος εκείνου που αγοράζει.....όχι εκείνου που πουλάει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.