def Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15, 2009 http://img195.imageshack.us/i/photo0003tp.jpg/] http://img198.imageshack.us/i/photo0007sw.jpg/] http://img19.imageshack.us/i/photo0008p.jpg/] http://img44.imageshack.us/i/photo0009zd.jpg/] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Σεπτέμβριος 16, 2009 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2009 Potez 25 ? Κοντά έπεσα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Σεπτέμβριος 16, 2009 #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2009 Potez 25 A2 "Aviation Grecque"... Μιλάμε για 1930-1931??? Κουκλί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Σεπτέμβριος 16, 2009 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2009 Potez 25 A2 "Aviation Grecque"... Μιλάμε για 1930-1931??? Κουκλί...EEEEEEEEEτσιιιι :dance3: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Σεπτέμβριος 16, 2009 #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2009 Σαν να λέμε "ο SLN των ελληνικών τερέν"; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVNews Απρίλιος 11, 2010 #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2010 Καλησπέρα παιδιά..Εδώ και καιρό το βλέπω αλλά δεν αξιώθηκα να εγγραφώ για να απαντήσω. Βασικά είναι το SX-AGI, ένα Boeing Stearman N2S-5 Kaydet με σειριακό αριθμό κατασκευής 758499. Στην πρώην ζωή του έφερε το νηολόγιο SX-EAZ, παρελήφθη τον Απρίλιο του 1952 και ήταν ψεκαστικό αντιελονοσιακό. Αποχώρησε από τη μονάδα του το Σμήνος Ανθελονοσιακού Πολέμου, (είχε ως βάση την αεροπορική βάση της Ελευσίνας), τον Ιούλιο του 1974. Για κάποιο διάστημα, κάποια από αυτά τα αεροσκάφη (31 στο αρχικό σύνολο τους με νηολόγιο SX-EAD έως SX-EBL ενώ ένα 32ο με νηολόγιο SX-EBM δεν παραλήφθηκε ποτέ) χρησιμοποιούνταν από ανεμολέσχες για τη ρυμούλκηση των ανεμοπτέρων. Κάτι το οποίο ήταν εφικτό γιατί η Πολεμική Αεροπορία έδινε τα καύσιμα δωρεάν. Όταν σταμάτησε αυτό, η χρήση ήταν ασύμφορη, μιας και το εν λογω αεροσκάφος είναι "μέθυσος" στα καύσιμα :-O . Το εν λόγω SX-AGI είναι το μόνο αεροσκάφος του τύπου που υπάρχει πλέον στην Ελλάδα, έστω και σε στατικό display (καλά αν υπάρχει κανένα ξεχασμένο σε κανένα αχυρώνα θα είναι θαύμα). Και σίγουρα δεν είναι Potez 25!!! Το Stearman πέταξε για πρώτη φορά στις 26 Νοεμβρίου 1934!!! :worship:Ό,τι ερωτήσεις και απορίες έχετε όχι μόνο για το συγκεκριμένο αεροπλάνο αλλά και γενικότερα για την ελληνική αεροπορία (μέχρι πίσω στο 1930!), μπορείτε να μου τις θέσετε! Και να κάνετε και μια βόλτα απο την ιστοσελίδα μου, η οποία είναι αφιερωμένη αποκλειστικά και μόνο στην αεροπορία!Φιλικά Στέφος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.