Jump to content



E-shop: 2 χρόνια εγγύησης άμεσης αντικατάστασης σε laptop


greekfragma

Recommended Posts

Το ερώτημα είναι τι κάνουν τους επισκευασμένους

Παίζει να τα ξανακάνει "ολοκαίνουργια". Έχει προϋπηρεσία σε αυτό. Εσύ ειδικά το γνωρίζεις καλά :)

Παίζει να τα ξανακάνει "ολοκαίνουργια". Έχει προϋπηρεσία σε αυτό. Εσύ ειδικά το γνωρίζεις καλά :)

Ω ναι.... :boxed:

Κάπου διάβαζα για ένα παλικάρι που πήρε πρόσφατα laptop και του έκανε νερά από την πρώτη μέρα... και του είπαν ότι άμεση αντικατάσταση γίνεται μόνο αν δεν επισκευάζεται. (καλό ε?):haha:

Επειδή δεν ξέρω κανέναν που να χαρίζει, επειδή η συγκεκριμένη αγορά έχει μηδαμινά περιθώρια κέρδους και επειδή γενικά και όλα (εδώ) πληρώνονται, σίγουρα κάποιο λάκκο έχει η φάβα (πχ αυτό που είπε ο Spanaks παραπάνω).

Για κοιτάξτε το καλύτερα.

αφου προβαλλαν το DOA σαν εξτρα υπηρεσια ,ικανους τους εχω να καμαρωνουν που εκδιδουν και αποδειξεις λιανικης πωλησης

αφου προβαλλαν το DOA σαν εξτρα υπηρεσια ,ικανους τους εχω να καμαρωνουν που εκδιδουν και αποδειξεις λιανικης πωλησης

Ενταξει δεν ειναι ακριβως ετσι γιατι σου δινει 2 χρονια Doa που στην ουσια δεν ειναι καν doa(dead on ARRIVAL).Σαν υπηρεσια καλο ακουγεται αλλα τα μικρα γραμματα θα εχουν σημασια.

Αν κατάλαβα καλά, εδώ μπορούμε άνετα να κατηγορούμε το e-shop για απάτη πώλησης μεταχειρισμένων αντί για καινούργια, ακόμα κι αν η αφορμή είναι κάτι τελείως άσχετο και μάλιστα θετικό για τον καταναλωτή.

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, να βγαίνει κάποιος και να ποστάρει ότι αυτή την απάτη του την έκανε το Πλαίσιο και να πέφτουν όλοι να τον φάνε, χρήστες-mods-admins-σβησίματα-κλειδώματα κλπ.

Το καλό το Πλαίσιο αρκεί που μας αλλάζει όλα τα καμμένα χωρίς έλεγχο. Μετά τα τρώει. Δεν τα δίνει στους ανυποψίαστους καταναλωτές που δεν μπαίνουν σε φόρουμ. Κι αν μπουν και φωνάξουν, έχουμε πίσσα και πούπουλα.

:mamba:

το θεμα με το eshop δεν ειναι οτι σου δινουν καποιες φορες χαλασμενο προιον,αλλα οτι ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ αρνουνται να στο αντικαταστησουν

Αν κατάλαβα καλά, εδώ μπορούμε άνετα να κατηγορούμε το e-shop για απάτη πώλησης μεταχειρισμένων αντί για καινούργια, ακόμα κι αν η αφορμή είναι κάτι τελείως άσχετο και μάλιστα θετικό για τον καταναλωτή.

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, να βγαίνει κάποιος και να ποστάρει ότι αυτή την απάτη του την έκανε το Πλαίσιο και να πέφτουν όλοι να τον φάνε, χρήστες-mods-admins-σβησίματα-κλειδώματα κλπ.

Το καλό το Πλαίσιο αρκεί που μας αλλάζει όλα τα καμμένα χωρίς έλεγχο. Μετά τα τρώει. Δεν τα δίνει στους ανυποψίαστους καταναλωτές που δεν μπαίνουν σε φόρουμ. Κι αν μπουν και φωνάξουν, έχουμε πίσσα και πούπουλα.

:mamba:

θα σου έδινα κατάλληλη απάντηση αλλά δεν έχω σκοπό να αμαυρώσω την εικόνα μου για χάρη σου. σε αφήνω στην τύχη της Δ.Ο. με ένα απλό report. Και αν το report σε χάλασε κάνε με και συ report ή και ignore.

Αν κατάλαβα καλά, εδώ μπορούμε άνετα να κατηγορούμε το e-shop για απάτη πώλησης μεταχειρισμένων αντί για καινούργια, ακόμα κι αν η αφορμή είναι κάτι τελείως άσχετο και μάλιστα θετικό για τον καταναλωτή.

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, να βγαίνει κάποιος και να ποστάρει ότι αυτή την απάτη του την έκανε το Πλαίσιο και να πέφτουν όλοι να τον φάνε, χρήστες-mods-admins-σβησίματα-κλειδώματα κλπ.

Το καλό το Πλαίσιο αρκεί που μας αλλάζει όλα τα καμμένα χωρίς έλεγχο. Μετά τα τρώει. Δεν τα δίνει στους ανυποψίαστους καταναλωτές που δεν μπαίνουν σε φόρουμ. Κι αν μπουν και φωνάξουν, έχουμε πίσσα και πούπουλα.

:mamba:

Εάν παρακολουθείς τα φορουμς τακτικά (και δεν αναφέρομαι μόνο στο thelab) θα ήξερες ποιο κατάστημα έχει εξοργίσει τους πελάτες του με την after sales υποστήριξη.

Σβησίματα δεν έχουν παίξει, κλειδώματα παίζουν σε οτιδήποτε είναι αντίθετο με τους κανόνες του φόρουμ, όπως και bans επίσης σε κάθε κακοπροαίρετο που μεταφέρει ανακρίβειες. Δεν ψωνίζω από Πλαίσιο, άρα δεν κάνω και rma στο Πλαίσιο... έχω όμως την αντίληψη και την κοινή λογική να ξεχωρίζω την απάτη από την "απάτη".

Εάν έχεις σκοπό να συνεχίσεις να συμμετέχεις με παρόμοιο ύφος, καλά θα κάνεις να την πάρεις εσύ την απόφαση.

Αν κατάλαβα καλά, εδώ μπορούμε άνετα να κατηγορούμε το e-shop για απάτη πώλησης μεταχειρισμένων αντί για καινούργια, ακόμα κι αν η αφορμή είναι κάτι τελείως άσχετο και μάλιστα θετικό για τον καταναλωτή.

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, να βγαίνει κάποιος και να ποστάρει ότι αυτή την απάτη του την έκανε το Πλαίσιο και να πέφτουν όλοι να τον φάνε, χρήστες-mods-admins-σβησίματα-κλειδώματα κλπ.

Το καλό το Πλαίσιο αρκεί που μας αλλάζει όλα τα καμμένα χωρίς έλεγχο. Μετά τα τρώει. Δεν τα δίνει στους ανυποψίαστους καταναλωτές που δεν μπαίνουν σε φόρουμ. Κι αν μπουν και φωνάξουν, έχουμε πίσσα και πούπουλα.

:mamba:

Γεια σου Άρη, έκανα τον κόπο και έκανα μία μικρή έρευνα στα 72 πλούσια posts που μας έχεις προσφέρει μέσα στα 3 περίπου χρόνια εγγραφής σου. Απ' ότι είδα, το 80% είναι: flames που διαγράφηκαν, posts του τύπου "Η Seagate είναι για τα μπάζα", posts του στυλ "Καταραμένο Πλαίσιο, με 0 στοκ κι εγώ κάνω προσφορές." και posts του στυλ "Πάλι banια θα πέσουν από τους μοντς"

Πες μου λοιπόν:

1) Γιατί να σε πάρει άνθρωπος σοβαρά;

2) Γιατί να μην σε απαλλάξω από τις τόσο κακές εμπειρίες που έχεις μαζί μας;

Σημ: Οποιαδήποτε άλλη απάντηση ή άσχετο post θα καταλήξει στο (2).

Danke. :)

Αν κατάλαβα καλά, εδώ μπορούμε άνετα να κατηγορούμε το e-shop για απάτη πώλησης μεταχειρισμένων αντί για καινούργια, ακόμα κι αν η αφορμή είναι κάτι τελείως άσχετο και μάλιστα θετικό για τον καταναλωτή.

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, να βγαίνει κάποιος και να ποστάρει ότι αυτή την απάτη του την έκανε το Πλαίσιο και να πέφτουν όλοι να τον φάνε, χρήστες-mods-admins-σβησίματα-κλειδώματα κλπ.

Το καλό το Πλαίσιο αρκεί που μας αλλάζει όλα τα καμμένα χωρίς έλεγχο. Μετά τα τρώει. Δεν τα δίνει στους ανυποψίαστους καταναλωτές που δεν μπαίνουν σε φόρουμ. Κι αν μπουν και φωνάξουν, έχουμε πίσσα και πούπουλα.

:mamba:

Αν ζεις σε άλλη χώρα ή αν είσαι από άλλο πλανήτη ή υπάλληλος του e-shop σε κάποια θέση που ΔΕΝ έρχεσαι σε επαφή με τους πελάτες του καταστήματος, τότε κατανοώ τον πόνο σου.

Κατω η χουντα του Πλαισιου... Και οσο για το αν διαγραφονται θεματα , ψαξτε να βρειτε το θεμα που ειχε ανοιξει ο @billy23 πριν λιγο καιρο με παραπονα απο πλαισιο. Τι ειπατε ; Δεν το βρηκατε ;

Εάν παρακολουθείς τα φορουμς τακτικά (και δεν αναφέρομαι μόνο στο thelab) θα ήξερες ποιο κατάστημα έχει εξοργίσει τους πελάτες του με την after sales υποστήριξη.

Σβησίματα δεν έχουν παίξει, κλειδώματα παίζουν σε οτιδήποτε είναι αντίθετο με τους κανόνες του φόρουμ, όπως και bans επίσης σε κάθε κακοπροαίρετο που μεταφέρει ανακρίβειες. Δεν ψωνίζω από Πλαίσιο, άρα δεν κάνω και rma στο Πλαίσιο... έχω όμως την αντίληψη και την κοινή λογική να ξεχωρίζω την απάτη από την "απάτη".

Εάν έχεις σκοπό να συνεχίσεις να συμμετέχεις με παρόμοιο ύφος, καλά θα κάνεις να την πάρεις εσύ την απόφαση.

Η δική μου κοινή λογική λέει ότι το να σου δώσουν μεταχειρισμένο για καινούργιο είναι απάτη. Όποιος διαμαρτυρηθεί το παίζουμε άσχετοι και το αλλάζουμε, όποιος το καταπιεί τον πιάσαμε κορόιδιο.

Η διαφορά στην αντιμετώπιση είναι εμφανής όμως. Για το Πλαίσιο αν πείς κάτι την έβαψες.

Η δική μου κοινή λογική λέει ότι το να σου δώσουν μεταχειρισμένο για καινούργιο είναι απάτη. Όποιος διαμαρτυρηθεί το παίζουμε άσχετοι και το αλλάζουμε, όποιος το καταπιεί τον πιάσαμε κορόιδιο.

Η διαφορά στην αντιμετώπιση είναι εμφανής όμως. Για το Πλαίσιο αν πείς κάτι την έβαψες.

Ενώ αν παραγγείλεις μεταχειρισμένο και σου στείλουν κατά λάθος καινούριο, κάνεις μόκο κι αν δεν το καταλάβει το κατάστημα τους έπιασες κορόιδο.

Στην περίπτωση που συζητούσαμε στο άλλο θρεντ, ο φίλος αν δεν κάνω λάθος πήρε τηλέφωνο και εξυπηρετήθηκε χωρίς το παραμικρό.

Επίσης, αν δεν είσαι μπροστά με τα μάτια σου να το δεις, μη λες "μεταχειρισμένο" μπορεί κάλλιστα να ήταν απλά ανοιχτό ή bulk ;)

Εγώ ξέρω ότι τα πράγματα είναι πως θέλεις να τα δεις. Αν θέλεις μονίμως να κράζεις το Πλαίσιο γιατί έχεις τα θέματα σου, είσαι ελεύθερος να ανοίξεις ένα blog και να ρίχνεις όσο θες. Όχι εδώ όμως :)

Κατω η χουντα του Πλαισιου... Και οσο για το αν διαγραφονται θεματα , ψαξτε να βρειτε το θεμα που ειχε ανοιξει ο @billy23 πριν λιγο καιρο με παραπονα απο πλαισιο. Τι ειπατε ; Δεν το βρηκατε ;

Μικρέ μου τρολλάκο αν δεν ξέρεις να ψάχνεις μη ρίχνεις λάσπη, εκτός αν χτίζεις σπίτι. http://www.thelab.gr/showthread.php?t=66565

Btw.. τυχαίο θα ναι που έχετε την ίδια ip με τον billy ε; :hehe:

ηθελα να ξερα...αν στελναν μια 295 θα γινοταν θεμα παρομοιο για "ΑΠΑΤΗ" οτι δε στειλανε την καρτα που παραγγειλα ;

anyway..δεν εχουν νοημα αυτα τα posts με τα 2 χρονια εγγυησης του eshop.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.