Jump to content



Σχολες ασφαλους οδηγησης


giorikas

Recommended Posts

Προσφατα απεκτησα το πρωτο μου moto ,τουτο εδω, και σκεφτομαι -μιας και θεωρω πως η εκπαιδευση που ελαβα για την αποκτηση του διπλωματος που εχω για μικρα δικυκλα ειναι εντελως στοιχειωδης- να παρακολουθησω καποιο σχολειο ασφαλους οδηγησης. Με μια γρηγορη αναζητηση επεσα στα riding schools που διοργανωνει το 0-300. Ρωταω τους πιο εμπειρους το "αθληματος", θα μου προσφερουν κατι χρησιμο που θα προαγει της ασφαλεια της οδηγησης μου στην ζουγκλα εκει εξω ή χαμενος κοπος+χρημα? Το κοστος ειναι λογικο, νομιζω : 160Ε ( + 40Ε για την ενοικιαση εξοπλισμου που δεν εχω)

Αν οχι το συγκεκριμενο, τι αλλο θα μπορουσα να κανω?

Link to comment
Share on other sites

1) Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος :)

2) Πάρε εξοπλισμό ΧΘΕΣ.

3) κοίτα στο (2).

4) κοίτα στο (3).

5) Από τη στιγμή που δεν ξέρεις να οδηγείς και απλά προσπαθείς να κρατάς ισορροπία, οποιαδήποτε σχολή μόνο καλό μπορεί να σου κάνει.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω :)

Εξοπλισμο εννοεις μπουφαν,μποτες,γαντια ? Ειναι εντελως απαραιτητα για την "ταχυτητα " αλλα και την χρηση της μηχανης μου ? Κρανακι πηρα αμεσως ενα της Colori οπως επισης και καποια χοντρα τζιν.

Δεν ειπα οτι δεν ξερω να οδηγω, μια χαρα το παω και εχω ηδη κανει χιλια km σε ενα περιπου μηνα κατοχης της μηχανης.

Link to comment
Share on other sites

Εξοπλισμο εννοεις μπουφαν,μποτες,γαντια ? Ειναι εντελως απαραιτητα για την "ταχυτητα " αλλα και την χρηση της μηχανης μου ? Κρανακι πηρα αμεσως ενα της Colori οπως επισης και καποια χοντρα τζιν.

Ναι, μπουφάν, μπότες, γάντια. Αν πέσεις, δεν ξέρεις πως θα πέσεις. Την τελευταία φορά που έπεσα, ήμουνα με full εξοπλισμό. Δεν έπαθα το παραμικρό. Θέλω να πιστεύω πως ήταν ο εξοπλισμός. Κάποια χρόνια πριν είχα πέσει με κράνος, χωρίς μπουφάν. Έσκασα με την πλάτη κάτω, το κεφάλι μου χτύπησε με δύναμη στην άσφαλτο, αν δε φορούσα κράνος θα είχε ανοίξει σαν καρπούζι. Θλάση στο δελτοειδή, έκανε καιρό να περάσει, έχει αφήσει ένα ψιλοκουσούρι. Και οι 2 περιπτώσεις μέσα σε πόλη, με αστικές και νόμιμες ταχύτητες.

Είσαι πάνω σε δίτροχο, θεώρησε δεδομένο ότι θα πέσεις. Τα χιλιόμετρα δεν παίζουν ρόλο, αν είναι πολλά ή λίγα. Μπορείς να φας τα μούτρα σου απλά επειδή ξέχασες να κατεβάσεις το στηριχτηρι.

Δεν ειπα οτι δεν ξερω να οδηγω, μια χαρα το παω και εχω ηδη κανει χιλια km σε ενα περιπου μηνα κατοχης της μηχανης.
αν ήξερες να οδηγείς, δε θα κουβεντιάζαμε τώρα, ούτε θα ένιωθες πως υπάρχει λόγος να μάθεις κάτι παραπάνω. :)

Θεώρησε δεδομένο ότι δεν ξέρεις να οδηγείς (γιατί δεν ξέρεις). Μέσα σε 1 μήνα και 1000 χιλιόμετρα, δεν έχεις ούτε την εμπειρία του χειρισμού ούτε έχεις αναπτύξει οδηγική συνείδηση. Δεν ξέρεις τι να φοβάσαι και τι να περιμένεις ούτε και πως να το αντιμετωπίσεις.

Πήγαινε στη σχολή, αγόρασε βιβλία και video, όσα πιο πολλά δεις τόσο καλύτερο για σένα, πήγαινε σε μια πίστα και προσπάθησε να εφαρμόσεις τα όσα άκουσες και είδες.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου χρειαστουν σε λιγο καιρο και ενα ζευγαρι γάντια πάντως.

Και δεν ξερω αν αυτου του είδους οι μηχανές εχουν την δυνατότητα τοποθέτησης μπαγκαζιερας όπως στα παπιά

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι φανατικός αναβάτης, αλλα εχω οδηγήσει λόγω δουλειάς μερικές μηχανές που με εκαναν να εκτιμήσω τη ζωή... Το μονο που μπορώ να σου πω ειναι πως υπάρχουν δυο κατηγορίες αναβατών: Αυτοι που έχουν πέσει, και αυτοι που θα πέσουν... Ο .38-.45 μιλάει εκ πείρας και εχει δικιο σε ολα αυτα που λέει. Επίσης να μην επαναπαύεσαι ποτέ...

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Αφού λοιπόν μάθεις να χειρίζεσαι το μηχανάκι σαν ακροβάτης έχεις κάνει ένα μικρό βήμα. Επειδή αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η ψυχολογία του οδηγού μπροστά σου.

Θα στρίψει χωρίς φλας;

Μήπως ανοίξει την πόρτα;

Θα αλλάξει λωρίδα χωρίς φλας;

Θα πατήσει απότομα φρένο στο πουθενά;

Αυτό στο αυτί του είναι ακουστικό;

Είναι 20ρης 30ρης χεράς σκοτώστρας;

Είναι θεια από κομμωτήριο;

Είναι χαζογκόμενα που μιλάει στο κινητό;

Γενικά όπου βλέπεις κινητό, απομακρύνεσαι.

Αυτά και άλλα πολλά πρέπει να γνωρίζεις τόσο καλά που να στοιχηματίζεις την σωματική σου ακεραιότητα.

Link to comment
Share on other sites

me guilty, πρωτη μερα πρωτη ωρα, υψος σελας 85εκ, εγω 1,64 , ηταν θεαματικο :tomato:

αν ήξερες να οδηγείς, δε θα κουβεντιάζαμε τώρα, ούτε θα ένιωθες πως υπάρχει λόγος να μάθεις κάτι παραπάνω. :)

Θεώρησε δεδομένο ότι δεν ξέρεις να οδηγείς (γιατί δεν ξέρεις). Μέσα σε 1 μήνα και 1000 χιλιόμετρα, δεν έχεις ούτε την εμπειρία του χειρισμού ούτε έχεις αναπτύξει οδηγική συνείδηση. Δεν ξέρεις τι να φοβάσαι και τι να περιμένεις ούτε και πως να το αντιμετωπίσεις.

Πήγαινε στη σχολή, αγόρασε βιβλία και video, όσα πιο πολλά δεις τόσο καλύτερο για σένα, πήγαινε σε μια πίστα και προσπάθησε να εφαρμόσεις τα όσα άκουσες και είδες.

Δεν υποστηριξα οτι ξερω να οδηγω σωστα και ασφαλη αλλα το πηγαινω οπως οποιοσδηποτε αλλος και δεν το φοβαμαι. Γενικως ειμαι αμυντικος οδηγος, οπως και στο αυτοκινητο, δεν παιρνω "ρισκα". Αναμφιβολα ομως ισχυει αυτο λες:περισσοτερα χιλιομετρα-> περισσοτερη εμπειρια.

Θα σου χρειαστουν σε λιγο καιρο και ενα ζευγαρι γάντια πάντως.

Και δεν ξερω αν αυτου του είδους οι μηχανές εχουν την δυνατότητα τοποθέτησης μπαγκαζιερας όπως στα παπιά

Απο το site της derbi ειδα οτι κατι παιρνει αλλα δεν σκοπευω να βαλω κατι προς το παρον, Σακιδιο πλατης ftw.

Δεν ειμαι φανατικός αναβάτης, αλλα εχω οδηγήσει λόγω δουλειάς μερικές μηχανές που με εκαναν να εκτιμήσω τη ζωή... Το μονο που μπορώ να σου πω ειναι πως υπάρχουν δυο κατηγορίες αναβατών: Αυτοι που έχουν πέσει, και αυτοι που θα πέσουν... Ο .38-.45 μιλάει εκ πείρας και εχει δικιο σε ολα αυτα που λέει. Επίσης να μην επαναπαύεσαι ποτέ...

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

Και εγω μετα απο τα πρωτα χιλιομετρα με την μηχανη καταληγω στο ιδιο συμπερασμα: To αυτοκινητο μου ΑΚΙΝΗΤΟ ετησιως κοστιζει 900Ε η συγκεκριμενη μηχανη με 10.000Km στο ιδιο χρονο το κοστιζει το 1/2.

Οταν τα αυτοκινητα βλεπουν μια ατελειωτη ουρα στα φαναρια εγω βλεπω λεωφορο, ας μην θιξουμε το θεμα της σταθμευσης.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.