Nephiλiμ Αύγουστος 31, 2009 #21 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 Κοίτα εγώ αν έμενα εκτός πόλης, πραγματικά το μόνο αυτοκίνητο που ΔΕΝ θα έπαιρνα diesel θα ήταν κάποιο τρελό super car, έχει τέτοια οφέλη ειδικά μακροχρόνια με την οικονομία στην κατανάλωση που είναι no brainer για μένα. ειχα διαβασει (νομιζω στο Auto Bild) οτι για να σου βγει στην τελικη οικονομικοτερο ,αφου το αρχικο κοστος αποκτησης ειναι μεγαλυτερο, εχει πολλες προυποθεσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Αύγουστος 31, 2009 #22 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 ειχα διαβασει (νομιζω στο Auto Bild) οτι για να σου βγει στην τελικη οικονομικοτερο ,αφου το αρχικο κοστος αποκτησης ειναι μεγαλυτερο, εχει πολλες προυποθεσεις.Έτσι είναι όντως αλλά γενικά αν προορίζεται για αυτοκίνητο που θα κάνει πολλά χιλιόμετρα καθημερινά και που σκοπεύεις να το κρατήσεις για πολλά χρόνια τότε το diesel αποδίδει και φαίνεται αρκετά η διαφορά. Ας πούμε στην Γερμανία οδηγούσα λόγω δουλειάς ένα C-Klasse W202 με το CDi κινητήρα το οποίο είχε στο ρολόι πάνω από 600.000χμ (632.κάτι νομίζω). Γενικά ένα βενζινοκίνητο θα τα έβρισκε σκούρα σε τέτοιες συνθήκες. Όχι ακατόρθωτο αλλά σίγουρα δύσκολο. Ύστερα υπολογίσαμε και τα έξοδα των καυσίμων και συνέφερε τελικά περισσότερο με το diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry007 Αύγουστος 31, 2009 #23 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 Βλέπω στις επιλογές σου είναι το Peugeot 3008. Γιατί να μην πάρεις το Outlander; άμα το σηκώνει η τσέπη σου η τιμή της βασικής έκδοσης είναι στα 25.800 Και η πλάκα είναι οτι η Peugeot η Citroen και η Mitsubishi έχουν βασίσει τα jeep τους στο ίδιο Σασί οπώτε άμα πάρεις το mitsubishi πέρνεις και 7 χρόνια εγγύηση Είχαμε περάσει πολύ ψάξιμο με τον πατέρα μου οταν ψάχναμε αν και τελικά καταλήξαμε σε sedan ήταν η αμέσως επόμενη επιλογή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Αύγουστος 31, 2009 #24 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 Δεδομένου πως το diesel έχει ακριβότερο κόστος κτήσης, και αν πάει κάτι στραβά ακριβότερο service για να σου βγει πιο οικονομικό πρέπει όντως να κάνεις αρκετά χμ ώστε το κέρδος από την βενζίνη να αρχίσει να ξεπερνάει τα εξτρά λεφτά που θα δώσεις στην αρχή.Αν μου πεις πως κάνεις 5κ τον χρόνο και θα το κρατήσεις 3 χρόνια μην πάρεις, αν όμως κάνεις χμ, και πάς για 10ετία θα το έπαιρνα χωρίς 2η σκέψη.Άσε που με πολλά χμ στο ρολόι είναι αισθητά πιο αξιόπιστα από τα βενζινοκίνητιρια, και πλέων βγάζουν άλογα ισάξια με τα βενζινοκίνητα, και ροπή που τα άλλα θέλουν ΠΟΛΛΑ κυβικά ή τουρμπίνα για να την δουν.Και με μια οικονομία 35-50% στο καύσιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Αύγουστος 31, 2009 #25 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 Και με μια οικονομία 35-50% στο καύσιμο.Επίσης κάτι άλλο πάνω στο συγκεκριμένο. Τα diesel είναι λίγο fail σε αυτόν τον τομέα στα μικρά κυβικά. Αν είναι για μικρού κυβισμού αυτοκίνητο καλύτερα βενζίνη. Θυμάμαι σε ένα απο τα τελευταία Top Gear είχαν πάρει 3 μικρά και ο Clarkson είχε πάρει ένα μικρο skoda diesel, ή το roomster ήταν η το Φάμπια ας με διορθώσει κάποιος εδώ και οι άλλοι 2 είχαν πάρει 2 μικρά με βενζίνα, και ο καημένος ο Κλάρκσον χαροπάλευε για να τους φτάσει και στο τέλος έκαψε και περισσότερο καύσιμο. Οπότε diesel καλό για βαριές εργασίες, αρκετά χιλιόμετρα και αρκετά χρόνια κτήσης για να αξίζει τον κόπο, αυτή είναι η γνώμη μου. Επίσης από 1.6-1.8 και πάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 31, 2009 #26 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 Και η πλάκα είναι οτι η Peugeot η Citroen και η Mitsubishi έχουν βασίσει τα jeep τους στο ίδιο Σασί οπώτε άμα πάρεις το mitsubishi πέρνεις και 7 χρόνια εγγύηση και μαζί με το κατά τα άλλα άριστο Mitsubishi παντρεύεσαι και τον Σαρακάκη με τις εκπληκτικές τιμές σε ανταλλακτικά/service κλπ. Άριστα αυτοκίνητα τα Honda/Mitsubishi αλλά για αυτό και μόνο τον λόγο δεν θα τα πρότεινα/προτιμούσα. όσον αφορά τα πετρέλαιοκίνητα, είναι όντως οικονομικότερα, έχουν θεωρητικά μικρότερο κόστος συντήρησης, απλά οι βλάβες τους τείνουν να είναι ακριβότερες από τις αντίστοιχες στα βενζινοκίνητα. ακόμα και αν το ξεπεράσουμε αυτό, για μένα το μεγαλύτερο ερωτηματικό, όσον αφορά το αν αξίζει η αγορά ενός πετρελαιοκίνητου, είναι η ποιότητα του πετρελαίου κίνησης που κυκλοφορεί. Κοίτα εγώ αν έμενα εκτός πόλης, πραγματικά το μόνο αυτοκίνητο που ΔΕΝ θα έπαιρνα diesel θα ήταν κάποιο τρελό super car Υποθέτω ότι αυτό δεν το έχεις δει ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Αύγουστος 31, 2009 #27 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 Το έχω δει αλλά είναι ΕΝΑ έχω έρθει οδικός απο Λονδίνο Ελλάδα με 335d πειραγμένη με 350 άλογα, και 55 κιλά ροπή, και εκτός ότι carrera S δεν μας έφευγε μέχρι τον κόφτη (260) κάψαμε και 1,5 ντεπόζιτο door to door. Απλά δεν το θεωρώ super car. Και άσε που το audi δεν βγαίνει παραγωγή αν και κάτι έχει ακουστεί για R8 diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 31, 2009 #28 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 Σχετικά με τα diesel από εμπειρία προσωπική με την έννοια ότι τα έχουν συνάδελφοί μου στη δουλειά. Το i10 έχει ένας με τον diesel τον κινητήρα ίσως παραπάνω από 6μηνο. Είναι πολύ ικανοποιημένος από την κατανάλωση, τις ρεπρίζ (σε σχέση με το αντίστοιχο). Το μόνο αρνητικό είναι ο θόρυβος του κινητήρα στο ρελαντί. Kia Picanto diesel. Το ίδιο με το i10, ειδικά το KIA έχει πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη λόγω μεγάλων αποστάσεων. Fiat Grante Punto 1.3 με τα 75ps γιατί βγαίνει και με 90ps σε πετρέλαιο. Επίσης σε ρεπρίζ πολύ καλό με μειονέκτημα το θόρυβο στο ρελαντί. Opel Astra 1.9 150ps. Όποιος το έχει οδηγήσει θα καταλάβει τι θα πει ροπή και τι θα πει να έχει 1900 κυβικά που μέσα στην πόλη καίνε όσο ένα 1300άρη. Ειδικά δε αν το βάλεις στην επιλογή sport τα ανοίγματά του είναι το κάτι άλλο (έχω εμπειρία από 2λιτο GOLF TFSI 200PS το οποίο δεν το φτάνει, αλλά σου δίνει την αίσθηση πως δεν απέχει πάρα πολύ σε ανοίγματα). Όσο δε για την τελικά του Astra ο κόφτη δεν το αφήνει να πάει πάνω από 230χλμ. Αυτό που είχα, είχε 200.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Grant Vitara 1,9 126ps. Φοράει τον 8βαλβιδο κινητήρα σαν του Astra (που είναι 16v) και η μεγαλύτερη κατανάλωση οφείλεται στο αυξημένο βάρος. Σε καμία όμως περίπτωση δεν καίει όσο τα δίλιτρα 4χ4 με βενζίνη. Είναι και για βουνό, διαθέτει κοντό διαφορικό που εσύ το ενεργοποιείς όταν θέλεις και έχει ικανοποιητικούς χώρους. Το insight έχει το μειωνέκτημα για εμένα να δουλεύει πρώτα με το βενζινοκινητήρα και μετά να μπαίνει σε λειτουργία ο ηλεκτροκινητήρας. Το ακριβός αντίθετο συμβαίνει στο Prirus που ξεκινάει με το ηλεκτρικό μοτέρ και όταν χρειαστεί ενεργοποιείται το συμβατικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Αύγουστος 31, 2009 #29 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 On topic people. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Αύγουστος 31, 2009 Author #30 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 Βλέπω στις επιλογές σου είναι το Peugeot 3008. Γιατί να μην πάρεις το Outlander;άμα το σηκώνει η τσέπη σου η τιμή της βασικής έκδοσης είναι στα 25.800 Και η πλάκα είναι οτι η Peugeot η Citroen και η Mitsubishi έχουν βασίσει τα jeep τους στο ίδιο Σασί οπώτε άμα πάρεις το mitsubishi πέρνεις και 7 χρόνια εγγύηση Είχαμε περάσει πολύ ψάξιμο με τον πατέρα μου οταν ψάχναμε αν και τελικά καταλήξαμε σε sedan ήταν η αμέσως επόμενη επιλογή 2.4? Φεύγουμε λίγο στα κυβικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 31, 2009 #31 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2009 τελικα δεν μας εχεις πει ομως, εσυ προς τα που οδευεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.