Jump to content



Καινούργιο ή μεταχειρισμένο; Yet another "WTB a CAR" thread.


Snips

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Οικογενειακό αυτοκίνητο.

1. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ:

α. QASHQAI+2 1.6 esp,sunroof άγνωστη τιμή πια....

β. PEUGEOT 3008 1.6 150p, esp, Grip control .....24.000

γ. Alfa 159 μπλα μπλα όλα πάνω....23.000

δ. Μazda 6 μπλα μπλα μπλα......καπου εκεί και αυτό

ε. Μondeo τα ίδια.

στ. Έπαιζε χοντρά και το FORD KUGA αλλά με τα 2.0 μόνο diesel κοντά στα 30κ είναι εκτός προυπολογισμού....

Τα γ,δ,ε ΑΡΝΕΙΤΑΙ να τα οδηγήσει η γυναίκα λόγω χαμηλούθν ύψους σε σχέση με τα άλλα. Οπότε σε περίπτωση απόκτησης "κούρσας", "μαούνας" κτλ...θα πρέπει να βρώ και ένα μικρό-ψηλό κτλ μεταχειρισμένο βέβαια για να αντικαταστήσω το δικό μου Lancia Y (11 ετών)..

Σε πολλές αντιπροσωπείες μου είπαν να περιμένω λίγο γιατί μαζί με την απόσυρση οι εταιρείες θα προβούν σε νέες μειώσεις για προσέλκυση του κοινού.

Αλλά ρε παιδιά κοιτώντας τις τιμές των μεταχειρισμένων, σκέφτομαι μήπως τελικά είναι πεταμένα λεφτά τα καινούργια. Ιδίως με τον ρυθμό που οι εταιρίες προχωρούν σε αντικαταστάσεις των μοντέλων, facelifts κτλ ο όρος "μεταπώληση" τείνει να εξαφανιστεί. Εκτός αν πάρεις BMW, MERCέντα, κτλ....Βλέπω δηλαδή κάτι ΑLFA 156 3-4ετίας γύρω στα 10-11.000 και 159 που χρονίζουν ή είναι διετίας στα 18-19.000 και λέω γιατί να πάρω καινούργιο;Επίσης σκέφτομαι πια πολύ την πιθανότητα εισαγωγής απο Γερμανία, αν με συμφέρει βέβαια.

ΥΓ. Μην με ρωτήσει κανείς τι έκανα τόσο καιρό που ίσχυε το μέτρο της μείωσης.....Απλά έψαχνα, μπερδευόμουνα, ξαναέψαχνα κτλ κτλ κτλ......

να εχεις υποψιν σου ομως αν πας για μεταχειρισμενο κ την παλαιοτητα, κ την τυποποιηση euro 3,4 κτλ... γιατι αλλαζουν κ τα τελη κυκλοφοριας...

απο συτα που εβαλες παντως, εγω το QASHQAI νομιζω ειναι το ιδανικο.

Αν το ψαξεις παντως, μπορεις χαλαρα να βρεις πολυ καλο μεταχειρω, με λιγοτερα λεφτα, το πολυ 3ετιας-4ετιας και τα υπολοιπα να τα φας σουβλακια, ταξιδακι ή να μεινουν ρεστα για το αλλο μικρο που θελεις να παρεις.

Αν δεν σε ενδιαφερει να ειναι καινουριο, σαφεστατα το μεταχειρισμενο ειναι πολυ πιο αποδοτικο σαν επιλογη...το κοστος χρησης αυτοματα ειναι πολυ μικροτερο μιας και εχεις αποφυγει το πρωτο κ μεγαλυτερο depreciation.

Κανενα μεταχειρισμενο δεν ειναι καλη επιλογη αν δεν εχεις σιγουρευτει οτι ειναι ατρακαριστο και μη συναχωμενο.

Απτα παραπανω, με καρδια κ μοστρα, διαλεγω alfa γνωριζωντας οτι απο μεταπωλητικη ειμαι πατος. Με λογικη διαλεγω Mazda 6, το 3008 ειναι για γελια...Το Νισσαν οκ αλλα αν δεν ειναι τετρακινητο δεν εχει να μου πει κατι..

Απτη στιγμη που εισαι διατεθειμενος να δωσεις λεφτα κ για extra αυτοκινητο, αν πας σε on road, προτεινω με κλειστα ματια, καλο μεταχειρισμενο jimny...top 4x4.

αν οχι...νομιζω οτι εχεις ξεχασει το tiguan στην λιστα σου..

Το Jimny δεν είναι λύση καθότι το αυτοκίνητο που ψάχνω θα αντικαταστήσει ένα ήδη υπάρχον Terios 4x4. Μια απ' τα ίδια δηλαδή.

Επίσης δεν έχω ξεχάσει το Tiguan. Η τιμή του (30.000) όμως και ο μεγάλος χρόνος παράδοσης (3-4 μήνες) με αποτρέπουν να το βάλω στη λίστα. Aλλά και προβληματίζομαι για το περπάτημα του κινητήρα σε λίγο καιρό. 1400κ με 150 άλογα σε βαρύ αμάξωμα; Δεν ξέρω αν αρχίσει να φθήνει ξαφνικά σαν κινητήρας....

Κι όμως το 3008 είναι αρκετά καλό. Μετά από έντονο test drive διαπίστωσα πάρα πολύ καλό κινητήρα, κράτημα και - κάτι που με ενδιαφέρει πολύ - ελάχιστο θόρυβο σε ταχύτητες εθνικής. Έχει πολύ καλούς χώρους - ιδίως για αποσκευές. Αν και είχε full ηλιοροφή σε τιμή Qashqai θα το είχα χτυπήσει ήδη. Το μόνο αρνητικό που βρήκα εκ πρώτης όψεως είναι το λίγο "αγγουροειδές" σχήμα του εμφανησιακά, αλλά και αυτό συνήθεια είναι...

Επίσης κάπου διάβασα ότι τα λάστιχα Michelin M-S (Mud & Snow) που βάζει η Peugeot στην έκδοση με το Grip Contol είναι κάπως ακατάλληλα για άσφαλτο. Iσχύει λέτε κάτι τέτοιο; Είναι δυνατόν η εταιρεία να κάνει κάτι τέτοιο; Μήπως είναι γνώμη "αλέφαντου" αυτή;

αφου εχεις τεριος τοτε τι θες, σε περιπτωση χαμηλου, αλλο τζιπακι? τι σχεση εχει το ypsilon? σορρυ αν δεν καταλαβα κατι απο αυτα που λες.... Αν παντως καταλαβα τελικα καλα, αντι να παρεις 2, κρατας το ok τεριος δευτερο κ παιρνεις ενα καλο αντι για το ypsilon...

για το tiguan ακουγα κατι 27+ να το δινουν τελικα αντιπροσωπειες ,οχι το σπορτ, την εκδοση με την κοντη μασκα, που κατεμε ειναι και η καλυτερη, αλλα δεν γνωριζω αν ητανε ατομικευμενη η κινηση. Οπως και να εχει best buy σε πολλαπλα επιπεδα κ την αρχικη διαφορα στην δινει στην μεταπωληση.

μπορεις να ρωτας σε αντιπροσωπιες ποτε αποδεσμευουν τα test drive τους ή τα εταιρικα, για να τα παρεις 7-8 μηνων με αρκετα λιγοτερα χρηματα..

το αμαξι δεν καθοριζεται απτο λαστιχο που δινει και καλα ταυτοτητα...η καθε φουρνια ερχεται με ενα συμφερον "dealι" που κανονισε με τον εκαστοτε διανομεα ελαστικων, η επομενη φουρνια μπορει να φοραει αλλα λαστιχα. Οπως κ να εχει το M+S ειναι χειμερινο λαστιχο, εχει πολλες ραβδωσεις. εξαιρετικο για χιονι, αλλα ειναι μαλακο, τρωγεται κ καιγεται γρηγορα, σφυριζει και παρουσιαζει μεγαλυτερη στρεβλωση στις ασφαλτινες στροφες. All in all ειναι οκ αλλα σε ζεστη ασφαλτο τελειωνει ευκολα..παντα 2 σετ, ενα ψηλοπροφιλο στενο χειμερινο κ ενα νορμαλ ασφαλτινο.

Tiguan....Ρώτα όσους το έχουν με τον 1.4TSI τι κατανάλωση έχουν στην πόλη. Γενικά το αυτοκίνητο είναι ένας κουμπαράς και πάντα θα πληρώνεις. Στο καινούργιο το καλό είναι πως το ξέρεις το αμάξι. Στο μεταχειρισμένο δεν ξέρεις πως το έχει μεταχειριστεί ο άλλος, το μοτέρ αν είχε πρόβλημα σοβαρό (ακόμα και αν είναι 2ετίας). Προτιμώ όμως τα μεταχειρισμένα γιατί στο καινούργιο δεν αντέχω να το δω από τσίλικο, σε λίγο καιρό με γρατζουνιές κλπ. Είναι και το οικονομικό όφελος, οπότε αν ξέρω αυτόν που το είχε, το αγοράζω με κλειστά μάτια. Ευκαιρίες πάντως στα μεταχειρισμένα υπάρχουν και είναι αρκετές. Σχετικά με αμάξι, προτιμώ το Grand Vitara το 1830cc diesel. Μοτέρ αξιόπιστο, αμάξι που δεν κολώνει και εκτός δρόμου, έχει ορατότητα πάρα πολύ καλή, εσωτερικό προσεγμένο και όμορφο και δεν χάνει εύκολα την αξία του, όπως άλλα. Και είναι και ιδανικό για τους ελληνικούς δρόμους με τις λακούβες.

συγγνωμη για το ΟΤ αλλα snips κοπτεσαι στο φορουμ για το περιβαλλον και κριτικαρεις που κλοκαρουμε μια VGA ενω εδω μας εχεις αραδιασει ενα καρο SUV ? εμ...

με φιλικη διαθεση

απο καταναλωσεις μην νομιζεις..αν ειναι 1500+ κιλα ενα αμαξι και ειναι τετρακινητο με τις οποιες απωλειες του, η καταναλωση ειναι ανεβασμενη. Πχ σε ενα panda που εχω ειμαι κοντα στο δεκαρικο μεση (9.5λ/100) που ειναι αρκετο για αυτοκινητο 60 ιππων, οταν δε το αυτοκινητο εχει forced induction και το πατας γεματα, αρα και ο κομπρεσορας δουλευει συνεχεια, τοτε ναι, η καταναλωση θα ανεβαινει..Γενικα παντως για την δυναμη του κ την ροπη του θεωρειται αρκετα οικονομικο μοτερ. Οσους το εχουν κ εχω ρωτησει, η καταναλωση παιζει καπου στο 12-14, which is ok.

Tο πετρελαιο οντως εχει πολυ διαφορα στην καταναλωση, μενεις ομως εκτος Αθηνων?

Αν οχι κ παλι μπορεις να παρεις αλλα με το μονο ρισκο αν σε πιασουνε, 1 μηνα πινακιδες κ καλα και 150Ε προστιμο.

Για μεταχειρισμενο lexus rx400h το σκεφτεσαι? Off road ειναι μετριο λογω βαρους και οικολογικων ελαστικων, αλλα με την αλλαγη τους γινεται πολυ καλυτερο. Η καταναλωση στην πολη ειναι καπου στο δεκαρικο (του κουμπαρου μου at least), σηματα, δακτυλιους κλπ ειναι 0 και μτχ μπορεις να βρεις απο γερμανια καπου στα 25-28.

Όντως το Lexus - RX είναι πολύ καλή αγορά!! Οικονομικό, με πολύ καλή ιπποδύναμη, με τέλη κυκλοφορίας πολύ χαμηλά (και λέγανε πως τα υβριδικά δε θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας....) και με την αξιοπιστία της μαμάς Toyota.

to hybrid δεν εχει τελη, νομιζω ενα συμβολικο 3 η 7 ευρω. Πολυ σφαιρικη αγορα.

εδιτ> με τα καινουρια μετρα, πανω απο 1900 κατι κυβικα, τα τελη στα υβριδικα λενε οτι θα ειναι το 50%, θα ρωτησω και θα αναφερω.

εδιτ2>ητανε 3 ευρω, απο 2010

Τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά αυτοκίνητα κάτω των 2.000 κυβικών εκατοστών παραμένουν μηδενικά, ενώ θεσπίζονται τέλη κυκλοφορίας για υβριδικά οχήματα άνω των 2.000 κυβικών, ίσα με το μισό των τελών για τα αυτοκίνητα κλάσης Α. Τα τέλη θα παραλαμβάνονται όπως και τώρα στο τέλος της χρονιάς, από πιστοποιημένα σημεία, με απαραίτητη προϋπόθεση την προσκόμιση κάρτας ελέγχου καυσαερίων του οχήματος.

Το μέτρο θα εφαρμοστεί από το τέλος του 2009.

Παράδειγμα:

Ιδιοκτήτης οχήματος 1.400 κ.ε. με χρονολογία πρώτης κυκλοφορίας πριν από το 1995 θα καταβάλει για τέλη κυκλοφορίας 352 ευρώ, ενώ πέρυσι κατέβαλε 202 ευρώ.

Φορτηγά που εντάσσονται στην κατηγορία Α θα πληρώσουν 30% χαμηλότερα τέλη, ενώ φορτηγά της κλάσης Δ τέλη αυξημένα κατά 20%.

Σε υβριδικό αυτοκίνητο άνω των 2.000 κ.ε. θα αντιστοιχούν τέλη 214 ευρώ.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&pubid=4848807&subid=2#

Και εγώ άκουσα για μικρό ποσό στα υβριδικά πάνω από 2000cc όμως είχανε πει πως τα υβριδικά δε θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Τους εμπιστεύεται κάποιος όταν αρχίζουν με το συμβολικό ποσό και ποιος ξέρει τι θα σκαρφιστούν στο μέλλον;

δεν ξερω αν έχεις απορίψει εξαρχής ή απλά δεν τα έχεις δέι τα

skoda octavia scout (υπερυψωμενο octavia 4x4 (haldex)..)

και

seat altea XL (απο κοντα δείχνει πιο ωραίo απο οτι σε pics..(υποκειμενικα παντα)

Στο budget σου πρεπει να ειναι και η πληρης εκδοση με dsg κλπ.

Και τα 2 στην εκδοση 1800cc ..δεν στερουνται δυναμης ..και προφανως χωρων.

(παιζει και το altea freetrack στο budget σου ...2000cc βεβαια.

(σε περιπτωση που την βγαλετε με ενα οχημα...οχι-χαμηλό)

συγγνωμη για το ΟΤ αλλα snips κοπτεσαι στο φορουμ για το περιβαλλον και κριτικαρεις που κλοκαρουμε μια VGA ενω εδω μας εχεις αραδιασει ενα καρο SUV ? εμ...

με φιλικη διαθεση

Και τι σχέση έχει το ένα με το άλλο ρε Γιώργο; Ούτε Cayene ψάχνω ούτε MERC με 450 άλογα και βενζινάδικο απο πίσω. Αυτοκίνητο να αντικαταστήσω το TERIOS, το οποίο θα χωράει επιτέλους 4μελή οικογένεια επαρκώς και όχι με άπειρο στιμωξίδι (αλλιώς ταξιδεύω εγώ και αλλιώς κάποιος άλλος ενδεχομένως - αναφερόμενος σε αποσκευές), και αυτοκίνητο που να έχει ένα τόνο ασφάλειας περισσότερο από τα μικρομεσαία λόγω αμαξώματος aka Ελλήνων οδηγών ένεκεν.... Και δεν ξέρω αν είδες αλλά υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα στην λίστα εκτός από SUV. Εκτός αν νόμίζεις ότι το SUV πχ καίει πολύ περισσότερο από την 159 και το mazda.

Τo Terios που έχω καίει τρελά, πίστεψε με. Λόγω παλαιότητας προφανώς.

Θα έπαιρνα ήδη το Insight της Honda καθότι υβριδικό, αν ικανοποιούσε από χώρους. Δυστυχώς όμως δεν πληροί άλλα κριτήρια τα οποία παίρνω σοβαρά για αυτοκίνητο που θα κρατήσω για τουλάχιστον 10 χρόνια.

Εν πάσει περιπτώση, άλλο να παιρνεις αυτοκίνητο για να κάνεις άνετα την δουλειά σου κάθε 10-12 χρόνια και άλλο να παίρεις αυτοκίνητο 3000cc κάθε 3 χρόνια για μούρη.....και να το γεμίζεις με "χοάνες και εξατμίσεις" για να πιάσεις τα όρια του.....αν με πιάνεις.

Αν βέβαια εννοείς ότι περιβάλλον και αυτοκίνητο δεν συμβαδίζουν, τότε δυστυχώς δεν μπορώ να σου απαντήσω. Έχεις απλά δίκιο.. :agree:

@fotme. Έχουμε το TERIOS και ένα LANCIA Y. Η θα διώξω το TERIOS το οποίο καίει-βγάζει πολλά, ή και τα δύο διότι και το LANCIA αρχίζει να βγάζει διάφορα κουλά (167.000 χμ τελικά έχει σήμερα που το έιδα καλα... :tw:) αγοράζοντας δυο νεότερα μεταχειρισμένα.

Αυτό με τo Panda με έστειλε καπως. Πολύ καίει για μικρό ρε γμτ. :coax: Φαντάσου τα άλλα.

Επίσης για diesel, ναι μένω εκτός Αθήνας, Θεσ/νίκης αλλά κάτι που είχε πει ο sotiris για εκπομές άλλου έιδους απο τους πετρελαιοκινητήρες με έκαναν να το ψάξω λίγο παραπάνω. Είμαι λίγο διστακτικός, αλλά είδωμεν....

@alex Είχα και το Vitara στην λίστα και μάλιστα πρώτο λόγω της καλύτερης τιμής πώλησης του TERIOS στην αντίστοιχη αντιπροσωπία. Και μειωμένου κόστους service κτλ σε σχέση με τον ανταγωνισμό...(νομίζω?). Λίγο όμως ο "ξερή" συμπεριφορά του (υποκειμενικό αυτό) και λίγο οι στιγμιαίες, έστω εικονικές καταναλώσεις (25-32 l/100km)...ε, το ξανασκέφτηκα.... :boxed:

Τo lexus δεν το έχω ψάξει καθόλου.

Ως κλασσικός ιαπωνόφιλος, να προτείνω και εγώ

1. Toyota Αvensis

2. Τοyota Verso

3. Toyota Rav4 Cityscape

Το μεν πρώτο είναι το κλασσικό οικογενειακό με το μεγάλο πορτμπαγκάζ που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε ταξίδια, το δεύτερο είναι πολυμορφικό (και σχετικά ψηλό για να μην γκρινιάζει η σύζυγος) και το τρίτο είναι η δικίνητη έκδοση του Rav4 εάν θέλεις ντε και καλά SUV που να μην καίει πολύ. Ανάμεσα στα 3 θα προτιμούσα είτε το avensis είτε το verso.

δεν ξερω αν έχεις απορίψει εξαρχής ή απλά δεν τα έχεις δέι τα

skoda octavia scout (υπερυψωμενο octavia 4x4 (haldex)..)

και

seat altea XL (απο κοντα δείχνει πιο ωραίo απο οτι σε pics..(υποκειμενικα παντα)

Στο budget σου πρεπει να ειναι και η πληρης εκδοση με dsg κλπ.

Και τα 2 στην εκδοση 1800cc ..δεν στερουνται δυναμης ..και προφανως χωρων.

(παιζει και το altea freetrack στο budget σου ...2000cc βεβαια.

(σε περιπτωση που την βγαλετε με ενα οχημα...οχι-χαμηλό)

εξαιρετικη επιλογη το Skoda :T:, τελειο μοτερ, τετρακινητο κ ευρυχωρο

Οπως και το freetrack, αλλα να εβγαινε με τον 1800αρη...

εδιτ@snips> ξερεις γιατι καιει πολλα το panda Snips? Περαν απο τις οποιες απωλειες, αν το αυτοκινητο δεν εχει αλογα πρπει να το πατας τερμα. Αν ειχε light turbo για την ιδια χρηση θα εκαιγε λιγοτερο..

Τις στιγμιαιες καταναλωσεις μην τις υπολογιζεις, σε ολα τα αυτοκινητα παιζει αυτο, την average να κοιτας.

εδιτ2> απο οκτωβριο ερχεται και το skoda yeti

Σχετικά με το insight αν ο λόγος που δεν το έχεις στις επιλογές σου είναι η ασφάλειά του, εχτές διάβασα πως μαζί με το prirus πήραν 5 αστέρια στο crash test. Το Grand Vitara το diesel μέσα στην πόλη είναι κοντά στα 9,5 με 10,2 lt/100 χλμ. Τον ίδιο όμως κινητήρα που φοράει το Opel Astra με 150ps είναι στην κατανάλωση στα επίπεδα ενός 1,3cc είναι πολύ γρήγορος και πολύ αξιόπιστος. Και τα δύο αυτοκίνητα τα έχω δουλέψει για περίπου ένα χρόνο και τα ξέρω από πρώτο χέρι. Το μόνο πλην είναι το πετρέλαιο αν μένεις Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Κοίτα εγώ αν έμενα εκτός πόλης, πραγματικά το μόνο αυτοκίνητο που ΔΕΝ θα έπαιρνα diesel θα ήταν κάποιο τρελό super car, έχει τέτοια οφέλη ειδικά μακροχρόνια με την οικονομία στην κατανάλωση που είναι no brainer για μένα.

Το vitara που συζητάς το έχει φίλος και πάμε Παρνασσό τα ΣΚ και πραγματικά καιει πολύ για τα κυβικά του.

Το insight τι σε χάλασε? Αν ήξερα πως θα κρατήσω αμάξι για 10-12 χρόνια όπως λες, θα κοίταγα ΜΟΝΟ Ιάπωνα.

Η Alfa που λες είναι φανταστική, ειδικά με τον νέο 1,8Τ αλλά αν και έχω πάρει Alfa για προοπτική 10-12 ετών θα έσφιγκα πολύ να την πάρω (από παλιές προκαταλήψεις πιο πολύ).

Το scout είναι μια ΠΟΛΥ τίμια επιλογή με καλό running cost και καλές τιμές ανταλλακτικών (που θα πρέπει να το σκεφτείς με τόσο μεγάλο ορίζοντα).

Αλλά ξανάλεω , Ιάπωνας και πάλι Ιάπωνας.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.