Jump to content



Αγορά νέου αυτοκινήτου


amateur

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Θέλω να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο 1400 cc και είμαι μεταξύ των εξής δύο :

Peugeot 308 & Ford Focus.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχει το καθένα έναντι του άλλου?

Αυτά που με ενδιαφέρουν κυρίως είναι :

1. η αξιοπιστία

2. να μην είμαι κάθε λίγο σε συνεργεία

3. η συντήρηση και τα ανταλλακτικά να είναι σε λογικά πλαίσια

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Το focus γενικά έχει καταπληκτικό σασί για τον ενθουσιώδη και νομίζω θα το χαρακτήριζα πιο αξιόπιστο από το Peugeot και συνεπώς θα «κέρδιζε» στην λίστα σου που βλέπω σχεδόν έχει μόνο γνώμονα την αξιοπιστία.

Από την άλλη ο Γάλλος πιστεύω πως θα «πατάει καλύτερα», αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο ρυθμήσιμο όσο το Focus.

Αν από την άλλη δεν σε νοιάζει αυτό το Focus νομίζω παίρνει την ψήφο μου για εσένα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα δύο δεν έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους. Με ποια κριτήρια τα διάλεξες;

Focus στα 1.400 σημαίνει 80 άλογα, άρα πολύ βαρύ.

Δεν θα πω πολλά, κοίτα κανένα Kia Cee'd αν δεν έχεις κόλλημα με τη μάρκα (γιατί δεν του λείπει τίποτα άλλο). 109 άλογα, 7 χρόνια εγγύηση, 5 αστέρια ασφάλεια, ευρωπαϊκή κατασκευή, πολύ καλοί χώροι, πολύς εξοπλισμός στα στάνταρ και 7 χρόνια service δωρεάν στις τιμές που θα δεις στο site.

Αν έπρεπε να διαλέξω κάτι από τα 2, θα διάλεγα το 308 (αν και Γαλλικό) γιατί δεν γουστάρω το Focus. Τα υπόλοιπα θα τα προτείνουν οι άλλοι :p

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον jpavly για το Ceed και σαν εναλλακτική θα προτείνω το Auris (αν σε παίρνει να αγοράσεις το 1.6 γιατί το 1.33 για τα δικά μου γούστα είναι λίγο ψόφιο - αν και το έχω οδηγήσει άστρωτο)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω κι επαυξανω για ceed και ειδικα για Proceed που ειναι και κουκλι.

τα εχει ολα και συμφερει

εναλλακτικα παιζει και το τερας αξιοπιστιας mazda 3 hatchback σαυτη τη κατηγορια χρηματων και με 105 αλογακια

(εχει ηδη ανακοινωθει ο αντικαταστατης του για την ερχομενη ανοιξη βεβαια)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Θέλω να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο 1400 cc και είμαι μεταξύ των εξής δύο :

Peugeot 308 & Ford Focus.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχει το καθένα έναντι του άλλου?

Αυτά που με ενδιαφέρουν κυρίως είναι :

1. η αξιοπιστία

2. να μην είμαι κάθε λίγο σε συνεργεία

3. η συντήρηση και τα ανταλλακτικά να είναι σε λογικά πλαίσια

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Focus

--πιο σπορ αίσθηση,ωραίο τιμόνι

--φθηνή συντήρηση

308

--πολύ ωραίο εσωτερικό

--άνετο χωρίς να πει όχι όταν το πιέσεις

αλλά δώρον άδωρον,καθώς τα μοτέρ τους είναι αρκετά αδύναμα για τέτοια αμαξώματα.

Μεταξύ των 2,το Peugeot έχει λίγο καλύτερο μοτέρ.

Γνώμη μου,ψάξε όπως είπαν και οι προλαλήσαντες κάνα Ceed 1.4 ή Auris 1.33 (αρκετά οικονομικό).

Αν οι χώροι δεν είναι 1η προτεραιότητα (δεν αναφέρεις για τι χρήση το θες) ,κάποιο supermini θα σε βολεψει

(Yaris,Jazz,Fiesta)

Link to comment
Share on other sites

κοίταξε...τα γαλλικά αμάξια το τελευτάιο πράγμα για το οποίο φημίζονται ...είναι η αξιοπιστία τους....οπότε αν πάς αναγκαστικά μόνο σε αυτά τα 2 τότε ford focus...που είναι και πιο όμορφο σε σχέση με το 308 και απο ότι λένε έχει και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά το καινούριο.

απο εκεί και πέρα επειδή πιο πολύ σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία....πήγαινε σε vw η toyota.

σίγουρα ένα κλίκ πιο ακριβά...αλλα σίγουρα πολύ πιο αξιόπιστα...

Link to comment
Share on other sites

Στο 308 κλεινεις την πορτα και κανει κλαπ...λες και ειναι φτιαγμενη απο πλαστικο...

Τα φτερα του αμαξιου ειναι φουλ πλαστικα....

τα πιεζεις βουλιαζουν και μετα επανερχονται.

Πανε για focus 1600 αμα εχεις κανα 2 χηνες περρισιες.

Link to comment
Share on other sites

Τα φτερα του αμαξιου ειναι φουλ πλαστικα....

τα πιεζεις βουλιαζουν και μετα επανερχονται.

Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσες φορές χάρηκα που τα φτερά του Clio μου είναι πλαστικά. Πάμπολλες φορές έπιασα πιτσιρικάδες να κάθονται πάνω στο αμάξι και ναι, πάντα εκεί κάθονται. Επίσης, όσες φορές έπεσε πάνω πόρτα, μπάλα, πιτσιρίκι επανήλθε αμέσως. Αν ήταν μεταλλικά θα είχα βαθουλώματα τώρα.

Επίσης, ο λόγος που υπάρχουν εκεί είναι για ασφάλεια σε περίπτωση που χτυπήσεις κάποιον πεζό και όχι για οικονομία :)

Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε έναν λόγο να σε ενοχλεί που τα φτερά του αυτοκινήτου είναι πλαστικά ή άλλα μέρη του αυτοκινήτου, όπως και οι προφυλακτήρες άλλωστε :)

Αν και ο φίλος δεν έχει απαντήσει ακόμα, θαρρώ ότι δεν του περισσεύουν χρήματα δεδομένων των επιλογών του και των απαιτήσεων που έδωσε.

Link to comment
Share on other sites

ceed και απο μένα μετά απο 6μήνες ειρηνικής συμβίωσης

το 308 έχει και sport κινητήρα νομίζω ίδιο με του C4 150hp από τα 1600cc με φοβερή ροπή

από πολύ χαμηλά

C4 επίσης καλή επιλογή

αλλά όλα αυτά κινούνται μεταξύ τους σε άλλη οικονομική κατηγορία,άγνωστη σε μένα :)

Link to comment
Share on other sites

Στο 308 κλεινεις την πορτα και κανει κλαπ...λες και ειναι φτιαγμενη απο πλαστικο...

Τα φτερα του αμαξιου ειναι φουλ πλαστικα....

τα πιεζεις βουλιαζουν και μετα επανερχονται.

Πανε για focus 1600 αμα εχεις κανα 2 χηνες περρισιες.

Οι εταιρίες αυτοκίνησης έχουν ειδικά τμήματα που ασχολούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το πως κάνει η πόρτα όταν κλείνει, γιατί έχει παρατηρηθεί σε μελέτες πως ο κόσμος επηρεάζεται ψυχολογικά από αυτό, και συμβάλει σαν ποσοστό στο να αγοράσει ή όχι ένα αυτοκίνητο.

Το πόσο βάρος δίνει η κάθε εταιρία σε αυτό είναι άλλο. Η Ford πχ που την έχουμε και εδώ το θεωρεί αρκετά σημαντικό.

Το ΠΩΣ κάνει η πόρτα όταν κλείνει και το πόσο βαριά την αισθάνεσαι (γιατί ΔΕΝ την σηκώνεις), είναι πλασματικά όσον αφορά την αποτελεσματικότητα.

2 μπάρες προστασίας έχουν όλες για τις πλευρικές συγκρούσεις, και ίδια προστασία δίνουν αν έχουν και τα 2 αυτοκίνητα στα crash test 4 ή 5 αστέρια πχ, άσχετα αν η μία κάνει σαν το fort knox και η άλλη σαν τενεκδάκι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις χρήσιμες ιδέες,

Επειδή ήμουν σχετικά ασαφής :

1. Κοιτάζω μικρομεσαία γύρω στις 15.000€

2. Προτιμώ να κοιτάξω σε 4-5 βασικές εταιρείες. Συνεπώς δεν εξετάζω το Kia Ceed παρόλο που το θεωρώ value for money αυτοκίνητο.

Επίσης, αν και είναι αυτοκίνητο, το οποίο δεν έχει κανένα κοινό με αυτά που είπα στην αρχή αναφέρω μία κουβέντα που είχα χθες με δύο φίλους, όπου και οι δύο έχουν Ford.

Για κατηγορία 1400cc και ευρος χρημάτων 15.000€ μου πρότειναν να κοιτάξω το Alfa ROmeo Mito - 1.4 16v 95HP Progression.

όταν το άκουσα βεβαια, κατευθείαν ήρθε στο μυαλό μου ότι το συνεργείο θα γίνει το δεύτερο σπίτι μου, αλλά το επιχειρήμα τους ήταν ότι πλέον έχει ξεπεράσει τη φήμη του "ζημιάρικου" αυτοκίνητου που είχε δίκαια αποκτήσει παλιότερα.

Οποιεσδήποτε ιδέες και γνώμες είναι ευπρόσδεκτες

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς όμως για αυτοκίνητο που ξεκινάει στα 15.900 και πάντα σε όλα υπολογίζεις έξτρα χρώμα αν θέλεις, τέλη κυκλοφορίας αν δεν έχεις να μεταφέρεις και έκδοση πινακίδων περίπου +1000 ευρώ. Επίσης, είναι πιο μικρό από τα άλλα που αναφέρεις και το πορτ-παγκάζ του είναι μόλις 270 λίτρα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω Μιτο 1,4 - 155, και μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει τίποτα (4,200 κμ) και απο τα 2,000 το σκίζω αρκετά.

Είναι πιο μικρό σε σχέση με το Focus και το 308 νομίζω αλλά όχι με τρελές διαφορές, πίσω είναι πιο άνετο απο το άντοιστιχο 3θυρο Golf απλά δεν του φένεται λόγω καμπυλών.

Είναι πανέμορφο, αλλά όπως είπε και ο μαμιν, δεν θα το πάρεις όσο λεεί ο κατάλογος.

(βέβαια αυτό ισχύει και ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, που στην τιμή δεν έχει μεταλικό χρώμα, τέλη και έξοδα φακέλου).

Επίσεις ειναι πολύ οικονομικό.

Link to comment
Share on other sites

καλο και χρυσο το φοκους αλλα ειναι εκγλημα να το παρεις με 80 αλογα.δλδ καλοκαιρι αμα πας για μπανιο πχ 4 ατομα και βαλεις και a/c τα λεμε..

προτιμησε κατι πιο ζωηρο.

Link to comment
Share on other sites

Παντως οτι και να παρεις ψαξου λιγο,γιατι μυριζομαι οτι θα παιχτουν κι αλλες "προσφορες" ειτε απο το κρατος ειτε απο τις αντιπροσωπιες γιατι μολις τελειωσε η εκπτωση απο τον φορο ταξινομησης και λογικα θα πεσουν και οι πωλησεις.

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχετε ακουσει δοκιμασει το νεο seat ibiza;

εχει στα 1,400 εκδοσεις στα 150 και 180 αλογα.

με μικτη καταναλωσει 6 λιτρα.

το fr κοστιζει μαξ 17κ

και το κουπρα καπου 20κ

seat-ibiza-cupra-2009-front.jpg

seat_ibiza_cupra_2009_002.jpg

Link to comment
Share on other sites

σε αυτα τα χρηματα μιας κ γω ψαχνομουν, παιζουν swift/fiesta/ polo/ mazda 2/ ibiza/fabia

περιπου αυτα ειναι...

δεν βαζω το ceed επειδη το απορριψες

Πολλές επιλογές και εκεί, αλλά είναι τελείως άλλη κατηγορία :|

Παντως οτι και να παρεις ψαξου λιγο,γιατι μυριζομαι οτι θα παιχτουν κι αλλες "προσφορες" ειτε απο το κρατος ειτε απο τις αντιπροσωπιες γιατι μολις τελειωσε η εκπτωση απο τον φορο ταξινομησης και λογικα θα πεσουν και οι πωλησεις.

Η μείωση τέλους ταξινόμησης 50% στα 1.400 κυβικά που θέλει ο φίλος είναι πολύ μικρή. Επίσης, πολλές εταιρίες έχουν εκτελωνίσει αυτοκίνητα πάνω στις προσφορές και υπάρχει ακόμα στοκ με το μειωμένο τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.