sotiris Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8, 2009 Σημαντική παράμετρος είναι και το βάρος του αυτοκινήτου.Αν το αμάξι είναι μέχρι 1 τόνο τότε με ατμοσφαιρικό μοτεράκι 100 αλόγων πάει μια χαρά.Αν είναι 1200+ όπως τα σύγχρονα "μικρά" τότε καλύτερα να είναι και turbo. Απλά το turbo έχει κάποια έξοδα που δεν τα λέει κανείς.Π.χ. αν χρειαστεί επισκευή turbo είναι ένα καλό κεφάλαιο (που νομίζω ότι στα 100.000 km περίπου χρειάζεται).Επίσης θέλει πιο πολύ προσοχή στη χρήση αν δεν έχει το αυτοκίνητο σύστημα προστασίας όταν το σβήνεις (η VW είχε νομίζω ένα σύστημα που κυκλοφόραγε το λάδι αφού έσβηνες τον κινητήρα).Βέβαια όλα τα αυτοκίνητα πιστεύω θέλουν προσοχή και συντήρηση, κάποια που ακούω 15.000+ km για λάδια γελάω, ειδικά όταν τα βάζουν για μικρά αυτοκίνητα πόλης, τα οποία στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες ζορίζονται περισσότερο.Απλά το turbo είναι μια extra παράμετρος που χρήζει προσοχής. Βέβαια αυτό δεν απασχολεί κάποιον που το αγοράζει καινούριο, αλλά σε π.χ. 5 χρόνια είναι μια σημαντική παράμετρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Αύγουστος 8, 2009 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 το βαρος του αυτοκινητου μετραει μεχρι τα 100 χλμ,γιατι μεχρι τοτε αυτο προσπαθει να "νικησει" η ροπη του κινητηρα μετα τα 100χλμ η ροπη πρεπει να νικησει την αντισταση του αερα,η οποια αυξανεται εκθετικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Αύγουστος 8, 2009 #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Σορρυ κιολας, το βαρος του αυτοκινητου μετραει παντου και παντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 8, 2009 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Το βάρος βοηθάει και στο κράτημα αρκεί να μην είναι υπερβολικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 8, 2009 #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 πανω σε αυτο που ειπε ο σωτηρης να αναφερω οτι τα turbo θελουν 2-3 παραχωρησεις απο αποψη χρησης. 1. οντως τα service ειναι περισσοτερα μιας και τα εξαρτηματα στο μοτερ ειναι περισσοτερα..2. Στα ξεκινηματα και σβησιματα χρειαζεται λιγη φροντιδα, η οποια ομως συνηθιζεται3. Τα λαδια πρπει να αλλαζονται πιο συχνα4. Δεν τους αρεσει το full throttle με χαμηλες στροφες και μακρια σχεση καθως και παρατεταμενα πατηματα σε 6ες και ανηφορες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Αύγουστος 8, 2009 #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Σορρυ κιολας, το βαρος του αυτοκινητου μετραει παντου και παντα. απο wikipedia. The power required to overcome the aerodynamic drag is given by: Note that the power needed to push an object through a fluid increases as the cube of the velocity. A car cruising on a highway at 50 mph (80 km/h) may require only 10 horsepower (7.5 kW) to overcome air drag, but that same car at 100 mph (160 km/h) requires 80 hp (60 kW). With a doubling of speed the drag (force) quadruples per the formula. Exerting four times the force over a fixed distance produces four times as much work. At twice the speed the work (resulting in displacement over a fixed distance) is done twice as fast. Since power is the rate of doing work, four times the work done in half the time requires eight times the power. βρες μου σε παρακαλω που μετραει το βαρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpresv Αύγουστος 8, 2009 #7 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 αυτή τη στιγμή υπερνικάω μία πραγματικά ακατανίκητη ορμή να τρολλιάσω Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Αύγουστος 8, 2009 #8 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 απο wikipedia.The power required to overcome the aerodynamic drag is given by: Note that the power needed to push an object through a fluid increases as the cube of the velocity. A car cruising on a highway at 50 mph (80 km/h) may require only 10 horsepower (7.5 kW) to overcome air drag, but that same car at 100 mph (160 km/h) requires 80 hp (60 kW). With a doubling of speed the drag (force) quadruples per the formula. Exerting four times the force over a fixed distance produces four times as much work. At twice the speed the work (resulting in displacement over a fixed distance) is done twice as fast. Since power is the rate of doing work, four times the work done in half the time requires eight times the power. βρες μου σε παρακαλω που μετραει το βαρος Σου ειναι αδυνατο να μην τρολαρεις μια φορα, ετσι? Like, physically. Δεν ειπα οτι η αεροδυναμικη εξαρταται απο το βαρος, ειπα οτι το βαρος ειναι ενα μεγεθος σημαντικοτατο για την συμπεριφορα του αυτοκινητου, και δεν παυει να παιζει ρολο απο Χ ταχυτητα και πανω. Το ελαφρυτερο αυτοκινητο παντα θα επιταχυνει γρηγοροτερα, θα φρεναρει καλυτερα και θα στριβει καλυτερα απο ενα equivalent βαρυτερο. Λεγεται Φυσικη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Αύγουστος 8, 2009 #9 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Βαρος=αδρανεια=δυσκολία στην αλλαγη της κινητικης καταστασης Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 8, 2009 #10 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Αδρανεια= η ιδιοτητα των σωματων να αντιστεκονται στην οποιαδηποτε μεταβολη της κινητικης τους καταστασης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 8, 2009 #11 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Στην κίνηση ενός οχήματος σε ευθεία υπάρχουν οι εξής δυνάμεις.1. Η δύναμη πρόωσης (αυτή που δίνει ο κινητήρας)2. Η τριβή (η οποία είναι το γινόμενο του συντελεστή τριβής x το βάρος εάν είμαστε σε μηδενική κλίση)3. Η αεροδυναμική αντίσταση η οποία εξαρτάται από το τετράγωνο της ταχύτητας, τον συντελεστή οπισθέλκουσας και την μετωπική επιφάνεια.4.Σε περίπτωση που έχουμε κεκλιμένο δρόμο, προστίθεται ή αφαιρείται (ανάλογα με το αν είναι ανηφόρα ή κατηφόρα) το βάρος x την κλίση (η κλίση εκφράζεται με τριγωνομετρικό αριθμό).Πρέπει λοιπόν για να κινηθεί το όχημα με σταθερή ταχύτητα η δύναμη 1 να είναι ίση με το άθροισμα των 2+3+4. Όταν δε πρέπει να επιταχυνθεί τότε πρέπει να ασκηθεί μία δύναμη η οποία θα αυξήσει την κινητική ενέργεια η οποία είναι 1/2mv^2 δηλαδή εξαρτάται τόσο από την μάζα (βάρος) όσο και από την ταχύτητα. Στην δε περίπτωση που θα επιταχυνθεί σε ανηφόρα, θα πρέπει να μεταβληθεί και η δυναμική ενέργεια η οποία εξαρτάται επίσης από την μάζα και από την υψομετρική διαφορά της μετατόπισης.Για πιο αναλυτικά διαβάστε σε αυτό το βιβλίο τις σελίδες 257 - 265 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry2000 Αύγουστος 8, 2009 #12 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Εγω λεω κατι αλλο...γιατι να δωσεις μεχρι 15.000 για μεταχειρισμενο και δεν πας σε ενα καινουργιο καθαρο αμαξι? με 8000 παιρνεις το Aveo και εισαι βασιλιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 8, 2009 #13 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Εγω λεω κατι αλλο...γιατι να δωσεις μεχρι 15.000 για μεταχειρισμενο και δεν πας σε ενα καινουργιο καθαρο αμαξι? με 8000 παιρνεις το Aveo και εισαι βασιλιας.FAIL....για καινουριο μιλαμε εδω και καιρο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry2000 Αύγουστος 8, 2009 #14 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 ουπς...sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Αύγουστος 8, 2009 #15 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Σου ειναι αδυνατο να μην τρολαρεις μια φορα, ετσι? Like, physically. Δεν ειπα οτι η αεροδυναμικη εξαρταται απο το βαρος, ειπα οτι το βαρος ειναι ενα μεγεθος σημαντικοτατο για την συμπεριφορα του αυτοκινητου, και δεν παυει να παιζει ρολο απο Χ ταχυτητα και πανω. Το ελαφρυτερο αυτοκινητο παντα θα επιταχυνει γρηγοροτερα, θα φρεναρει καλυτερα και θα στριβει καλυτερα απο ενα equivalent βαρυτερο. Λεγεται Φυσικη.εγω σου γραφω οτι το βαρος δεν παιζει σχεδον καθολου ρολο στη τελικη ταχυτητα,και εσυ μου γραφεις οτι παιζει παντου και παντα.σου ξαναγραφω οτι μετα τα 100χλμ παιζει ρολο κυριως η αεροδυναμικη,και εσυ επιμενεις εκει,και μου λες οτι τρολλαρω κιολας:giveup:και για να μη συνεχιζεις να ψαχνεσαι που παιζει ρολο το βαρος τα εγραψε πολυ σωστα ο grigas Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 8, 2009 #16 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Το βαρος παίζει ρόλο μέχρι τα 160 και κάτι ψηλά.(για διαφορά κιλών σε φυσιολογικά επίπεδα. +-150 στη χειρότερη 200)Μετά αναλαμβάνει η ροπή και η δύναμη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos123 Αύγουστος 8, 2009 #17 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Δηλαδή ένα αμάξι 1200 κιλών με ένα αμάξι 1800 κιλών έχουνε την ίδια τελική?Και τα 2 αμάξια έχουνε τα ίδια χαρακτηριστικά (ιπποδύναμη,ροπή κτλ),η μονη διαφορα τους είναι στα κιλά.Δεν είμαι γνωστης,αλλα δεν μου φαίνεται λογικό να έχουνε την ίδια τελικη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 8, 2009 #18 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 μιας και τα έγραψα πολύ σωστά, kostas007, η τριβή η οποία εξαρτάται άμεσα από το βάρος, δεν επηρεάζει δηλαδή την τελική? πιστεύεις ότι την ίδια τελική θα έχει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο μόνο με τον οδηγό του, και την ίδια με 5 επιβάτες και φουλ αποσκευές? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 8, 2009 #19 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Ο τυπος της τριβης ειναι Τ=μΝ μ=συντελεστης της τριβης/ Ν=καθετη αντιδραση,η δυναμη που ασκειται απο την γη προς τη μαζα=Β=βαρος σωματος... τωρα αν ειμαστε σε κεκλιμενο επιππεδο το Ν δεν θα ισουται με το Β καθως το Β θα πρεπει να αναλυθει στις συνιστωσες του...Οποτε η τριβη εξαρταται αμεσα απο το βαρος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 8, 2009 #20 Κοινοποίηση Αύγουστος 8, 2009 Παιδιά,απλά μην μπλέκετε την φυσική με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου(στην σύγκριση που προσπαθείτε να κάνετε).Δεν 8α καταφέρετε να βγάλετε συμπέρασμα και θα είστε άκυροι όλη την ώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.