Jump to content



Αντιμετώπιση/Συμπεριφορά από Κατάστημα Πλαίσιο


cebit

Recommended Posts

Μερικά post κατά την γνώμη μου θα πρέπει να πάνε στην Μάυρη Τρύπα και όχι όλο το thread.

Εγω πάντως παιδιά είμαι ευχαριστημένος μέχρι στιγμής απο το plaisio και απο το service του γενικα...

Αλλα και απο το e-shop--υπήρξε πάντα άμεση αντικατάσταση...:dance3:

  • 4 weeks later...

Παρασκευή 29/8 αγοράζω μια μητρική DFI.Παιδευτηκα ολο το σκ να την κάνω να δουλέψει πάντα σε stock.Πότε δεν έβλεπε σωστά τις μνήμες, ποτε το σκληρο πότε την κάρτα γραφικών. Πρωτα από όλα εκάνα και bios update.Έσκασα και τελικά δεν δούλεψε τίποτα...Να σημειωθεί οτι το προϊον είχε εγγύηση άμεσης αντικατάστασης.Δευτέρα μεσημέρι την αφήνω στο πλαισιο συντάγματος και μου λένε σε 48 ώρες.Σήμερα μεσημέρι πήρα ενα τηλέφωνο και μου λένε περάστε το απόγευμα να πάρετε κάποιο πιστωτικό. Κατεβαίνω στο σύνταγμα και μου λέει να δεν την είδαμε και το ενα και το αλλό από αύριο.Ηρθα σπίτι και πήρα τηλέφωνο το διευθυντη του καταστήματος. Να και έχουμε φόρτο εργασίας και όλοι γυρίσαν από άδεια και δεν προλαβαίνουμε...Είπε θα με ενημερώσει ο ίδιος...Τι να πεις...Να που και το "τελειο"σερβις του πλαισίου για κάποιους έχει τρύπες...Τι να πεις...

Σημασια εχει να γινει η αντικατασταση και να κανεις την δουλεια σου. Συμφωνω οτι λαθος τους που σε κατεβασαν τζαμπα στο μαγαζι, ομως λαθη γινονται οσο και καλος να εισαι. Ανθρωποι ειμαστε... Ορισμενες φορες χρειαζεται κατανοηση και απο εμας τους καταναλωτες.

Σημασια εχει να γινει η αντικατασταση και να κανεις την δουλεια σου. Συμφωνω οτι λαθος τους που σε κατεβασαν τζαμπα στο μαγαζι, ομως λαθη γινονται οσο και καλος να εισαι. Ανθρωποι ειμαστε... Ορισμενες φορες χρειαζεται κατανοηση και απο εμας τους καταναλωτες.

Και λάθος τους που με κατέβασαν στο μαγαζί και λάθος αυτό που γράφει στη σελίδα τους....

"Aμεση αντικατάσταση προϊόντος

Το Πλαίσιο σε αντίθεση με τις περισσότερες εταιρίες της αγοράς εγγυάται για την υψηλή ποιότητα κατασκευής των προϊόντων του, δίνοντας σας τη δυνατότητα άμεσης αντικατάστασής τους.

Θέλουμε έτσι να σας εξασφαλίζουμε ότι μόνο στο Πλαίσιο δε θα μείνετε ποτέ χωρίς τον προϊόν που έχετε αγοράσει, επειδή παρουσίασε την οποιαδήποτε βλάβη."

παντως εγω δν εχω κανενα παραπονο απο το πλαισιο.εναν σκληρο μου τον αλλαξσαν επιτοπου που ειχε προβλημα.επισης οταν εστησα το συστημα της υπογραφης το pc δν ανοιγε.και διαπιστωσα πως ηταν το τροφοδοτικο.επειδη βαριομουν να το λυσω το πηγα ολο στο πλαισιο (5,30μ.μ).μου λενε θα σε παρουμε αυριο να σου πουμε.τλκ με παιρνουν την ιδια μερα δυο ορες μετα και μου λενε,ναι ειχατε δικιο,ειναι το τροφοδοτικο.επειδη δν ειχαν το ιδιο μου εβαλαν ενα αλλο που τους ειπα και ολα μια χαρα.αντιθετα με το e-shop που για μια οθονη εκαναν τρεις μηνες.:rant:

Να πω και εγω την εμπειρια μου απο DOA caviar black.

1. Τηλεφωνο στα κεντρικα στην Αθηνα. Αλλα του λεγα αλλα καταλαβενε...τερμα στοκος.

εγω: Εχω εναν caviar black 1tb και οταν τον εχω συνδεμενο στο pc κολλαει στο POST και οταν καταφερνω να μπω εστω στο bios δεν τον αναγνωριζει με το μοντελο του (wd1001fals) αλλα με ενα κενο... Προσπαθω να μπω στα windows με εναν seagate που εχω αλλα τρωει Blue Screen οταν φορτονει τα windows, αν καταφερει να παει ως εκει.

Υπαλληλος: Εεε...με τον Caviar προσπαθειτε να μπειτε στα windows; Καντε format...

:sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarcastic:

Μετα απο λιγες μερες troubleshoot στο pc μου, πηρα τηλ στο plaisio θεσσνικης και Μολις του ειπα οτι κολλαει και δεν τον αναγνωριζει λεει "Ωχ καταλαβα...φερτον απο δω να σου κοψουμε πιστοτικο". Τον εστειλα με courier και την επομενη μερα μ πηραν τηλεφωνο και μου λενε "εχεις 82 ευρω πιστοτικο" :banging::banging::banging:

Εγώ πάλι τελευταία όλο προβλήματα. Όσο αφορά τις παραγγελίες, ρίχνω μια παραγγελία 10 πράγματα, μου έρχονται τα 5, αφου με έχουν πάρει τηλ να περιμένω τα 9! την επόμενη, με παίρνει ο κούριερ ότι είναι στο σπίτι για να παραδώσει(!!!!) το ένα απο τα 5 πράγματα που δεν είχαν έρθει! Χωρίς καμία ενημέρωση φυσικά. Κρίμα πραγματικά, κάποιες προχειρότητες υπαλλήλων να χαλάνε την καλή εικόνα...

κάποιες προχειρότητες υπαλλήλων να χαλάνε την καλή εικόνα...

αυτο ξαναπέστο...

το θέμα μου λύθηκε...

Εστειλα ενα μαιλ στην εξηπυρετηση πελάτων του πλαισίου και του περίγραψα αναλυτικά τι έχει γίνει...Με το νι και το σ που λεμε...:nada:Δεν περνάνε 5 λεπτά...Ερχεταί απάντηση, Αξιότιμε κυριε....

Όσον αφορά το θέμα που έχει προκύψει με τη μητρική σας, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την καθυστέρηση. Μπορείτε να περάσετε όποτε σας εξυπηρετεί από το κατάστημα του Συντάγματος που παραδώσατε την μητρική σας, ώστε να προχωρήσουμε άμεσα σε αντικατάσταση ή πίστωση των χρημάτων στην καρτέλα σας.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, μην διστάστε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

Και τα στοιχεία του υπέθυνου...

Και σας λέω ότι δεν περάσαν ούτε 5 λεπτά...

Επιστρεφω και εγω στο κατάστημα...Είχαν και τα χαρτιά έτοιμα και με περιμέναν...:mobile::mobile::jump::jump:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.