Jump to content



RAGE


neuromancer

Recommended Posts

Πόσο να θυσιάσεις απο τα γραφικά που ήδη είναι σε άθλια κατάσταση?, ενώ απο μακρυά φαίνονται μια χαρά όταν πλησιάζεις κοντά είναι υπερβολικά θολά που ούτε σε παιχνίδι 5ετίας δεν βλέπεις τέτοια.

Λοιπόν παιδιά τα πράγματα έχουν ως εξής και αυτά είναι facts για το τι πήγε στραβά με αυτό το παιχνίδι.

Ο Carmack έχει δηλώσει οτι η κανονική έκδοση του παιχνιδιού χωρίς συμπίεση είναι 1ΤB!!!

Με συμπίεση το internal build βγήκε στα 150GB! :wassat:

Εδώ σας θέλω τώρα, πως κυκλοφορείς ένα παιχνίδι 150GB? :slap:

Έτσι αναγκάστηκαν να εξευτελίσουν στην κυριολεξία τα textues για να μπορέσουν να χωρέσουν στα δισκάκια.

Άρα να περιμένετε το Super Hi res texture pack που είπε ο carmack οτι θα κυκλοφορήσει για Pc να είναι τεράστιο.

Άλλοι λένε 40GB άλλοι 80GB!!! :confused: μένει να το δούμε.

Κατα τα άλλα το παιχνίδι αν και μικρό είναι πολύ ευχάριστο και βλέπω να έχει μια απο τις καλύτερες A.I. που έχω δει στους εχθρούς.

Εδώ όσα έχει δηλώσει ο Carmack.

John Carmack has revealed that an uncompressed software build of Rage is one Terabyte in size.

At QuakeCon 2011, Carmack offered many technical insights of the development and differences between the three main platforms (Windows, Xbox 360, PlayStation 3), noting that it was not easy developing such an optimized engine to be able to smoothly run on consoles and still having the best artistically looking game on consoles. He also affirmed that the PC platform is as much as 10 times faster than the current generation of gaming consoles, but this did not mean 10x the performance because of the extra layers of abstraction found in PC compatible operating systems.

During the keynote, Carmack also stressed a number of times that the PC version would possibly get a "super quality texture pack" to improve low-resolution textures that Rage suffers at the shipping dataset which is identical to console counterparts. He admitted that artists were sad because a combination of multiple professional compression solutions were necessary in order to fit the internal build, which was approximately 150 GB, to a shippable product of 25 GB, on three dual-layer DVDs or one single-layer BD.

Παρολα αυτα μεσω των custom cfg βελτιώνονται ΠΑΡΑ πολυ τα γραφικα.

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Απο τα 4096χ που είναι default και στις κονσόλες με τις πατέντες των .cfg κάτι γίνεται που ενεγοποιούνται τα 8196x αλλά και πάλι ενώ απο μακρυά φαίνονται ωραία πηγαίνοντας κοντά στους τοίχους και στα αντικείμενα είναι όλα πολύ θολά.

RageComparison-Animated.gif

Τα 3d μοντέλα τα όπλα και τα αμάξια είναι οκ. Το περιβάλλον είναι χάλια.

Απο 8196χ σε 16272χ δεν είδα καμια διαφορά με τον οδηγό της nvidia. Αν και αυτός ο δηγός ίσχυε πριν βγει το patch, με το patch δεν χρειάζεται .cfg πατέντα βάζει μόνο του 8χ textures.

Η μηχανή πάντως είναι ικανή να δώσει textures ανάλυσης 128,000 x 128,000 pixels, άρα τα 150gb είναι πολλά? .:nerd:

  • 3 weeks later...

Ήδη το παιχνίδι βγήκε σε προσφορά 33% στο Steam. Τόσο πολύ απέτυχε στο PC; Ψήνομαι να το αγοράσω στα 33€, αλλά στην σκέψη ότι πήρα προπαραγγελία το Arkham City 30€ αποθαρρίνομαι...

Αξίζει 33€;

Τωρα το ξεκινησα. Ωραιο φαινεται αλλα δε νομιζω οτι αξιζει 33€.

Στα 15€ διαπραγματευεται.

  • 1 month later...

Εγώ λοιπόν το πήρα στα 15$ = 12€ και χαίρομαι για αυτό :p

Απ' ότι φαίνεται με τα (αυτόματα από το Steam) patches το θέμα που είχα με τα textures δεν υφίσταται πλέον. Το παιχνίδι παίζεται άνετα και φαίνεται στην αρχή ενδιαφέρον.

-----------------------------------------

Αυτός δεν ήταν που τα έλεγε αλλιώς παλιότερα;

John Carmack: Developing RAGE for consoles was a big mistake, future titles will put priority on PC hardware - News and Siteseeing

Επίσης, όπως φαίνεται η τεχνολογία που έχει το παιχνίδι με τα megatextures, θα υποστηριχθεί και hardwarικά από την AMD

AnandTech - AMD Radeon HD 7970 Review: 28nm And Graphics Core Next, Together As One

ο Carmack του σημερα ειναι φαντασμα του του πρωτοπωρου πριν 15-20 χρονια.

Λεει και ξελεει.Δημιουργει μανουρες συνεχως μπας και ασχοληθει κανεις μαζι του και τα παιχνιδια του.

Στα προτυπα του Molyneux (τον αναφερω συχνα σαν Μουλινεξ) και αυτος.

Η τεχνολογια Megatexture δειχνει πολλα υποσχομενη και απλα περιμενουμε να δουμε τι μπορει να προσφερει απο εδω και μπρος.

Η πρωτη της εμφανιση στεφθηκε με παταγωδη αποτυχια.

  • 2 weeks later...

Το τέλος του είναι κάπως απογοητευτικό. Θα ήθελα ένα καλό boss fight τουλάχιστον! Κατά τ'άλλα το παιχνιδάκι αξίζει, ειδικά για την ατμόσφαιρά του. Έχουν πετύχει αρκετά την αίσθηση του post-apocalyptic. Μου πήρε 15 ώρες και θεωρώ ότι ασχολήθηκα και με αρκετά side quests. Ίσως ξεκινήσω από κάποιο σωσμένο μου πριν το τερματίσω, για να το ψάξω περισσότερο, αφού δεν έχει free roaming μετά τον τερματισμό.

  • 2 weeks later...
At long last, the latest patch for RAGE is now available and comes with that promised upsample with adaptive sharpening filter. Moreover, this patch adds some new features and addresses various compatibility and performance issues. As always, the update will be auto-downloaded next time you start the Steam client and you can view its complete changelog after the jump.

New Functionality

————————

Texture Detail: Enabling Texture Detail will improve up-close texture quality by performing upsampling with adaptive sharpening. This does not update or increase the resolution of the base textures included with the game but improves the perceived resolution and crispness of textures. This is an intensive operation and is only recommended if you have a quad-core CPU or higher. Please disable this feature if you encounter poor performance, stability issues or are given a notification that the game has run out of memory after loading a map. The Texture Detail option can be found in the Settings -> Video Menu.

Transcode Benchmark: A new benchmark has been added that determines how quickly texture data can be translated from the compressed format on your hard drive to a format that can be used by your video card. The higher your score, the faster your PC is able to make higher detail texture data available. This is not a traditional benchmark that runs through a scene of the game and returns a min/max/average framerate based on hardware and video settings. Other than the GPU Transcode option, the score will not be affected by changing any video settings. The Transcode Benchmark option can be found in the Settings -> Video Menu.

Error Messaging: If you attempt to apply video settings on a system that is not capable of handling them, an

error may come up stating that your system ran out of memory. You will be allowed to continue, however, it is recommended that you either reduce your video settings until this message no longer occurs or you will be asked to restart the game with lower video settings. If you ignore this error and continue playing without altering your settings you will likely encounter texture corruption and/or system instability.

Automatic Video Settings Fallbacks: When an advanced video setting fails to apply, the setting may be set back to a safe default. Anti-aliasing will fall back to NONE if the allocation of a multi-sampled FBO fails. Texture Cache will fall back to SMALL when the allocation of a large texture cache fails. Texture Detail will fall back to OFF when large page table allocations fail. On failure, these settings will automatically fall back to safe values without the need for user input.

Patch Changes / Fixes

—————————–

- Fixed crash from potentially having stale transcode jobs in flight when switching between texture cache sizes.

- Fixed crash from using SIMD optimized memcpy with a PBO pointer that is not 16-byte aligned.

- Fixed GPU transcode option always turning off when restarting the game.

- Fixed progression in Dead City where player could not advance through sliding door en route to the defibrillator upgrade.

- Fixed CPU feature detection.

- Fixed issues with launching MP by using double quotes around path name.

- Fixed lack of texture detail on parts of the screen at high resolutions due to limited feedback analysis buffer.

- Fixed thread stack space usage and freed up 700 MB of virtual address space.

- Re-enabled UBOs.

- Adjustments to default VDM values for balance.

  • 4 weeks later...

Ξεκίνησα και γω το παιχνίδι αλλά δυστυχως στην 6990 κάτι δεν παει καλά...ενώ δεν έχει τα super duper ouaou γραφικά η κάρτα δείχνει να αγκομαχεί...Μπήκα στο bash tv και βλέπω τα fps να βυθίζονται στα 21-25 , stuttering με το κιλό κτλ...Εχω τους τελευταίους Drivers του ATIMAN 8.961. και περάσει και το Update 2 patch. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω;

Ξεκίνησα και γω το παιχνίδι αλλά δυστυχως στην 6990 κάτι δεν παει καλά...ενώ δεν έχει τα super duper ouaou γραφικά η κάρτα δείχνει να αγκομαχεί...Μπήκα στο bash tv και βλέπω τα fps να βυθίζονται στα 21-25 , stuttering με το κιλό κτλ...Εχω τους τελευταίους Drivers του ATIMAN 8.961. και περάσει και το Update 2 patch. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω;

βαλε Official drivers για αρχη και ξανατρεχα το παιχνιδι...

Thanks seb... έβαλα official αλλά το μόνο που κάνουν είναι να απενεργοποιούν την μια gpu και να τρέχει πιο smooth....

Thanks seb... έβαλα official αλλά το μόνο που κάνουν είναι να απενεργοποιούν την μια gpu και να τρέχει πιο smooth....

φτανει και ο ενας πυρηνας για να παιξει το παιχνιδι σωστα...

στο Bash tV tournament τα fps πιάνουν πάτο (στην σκήνη πριν ανοίξει η πύλη για το 1ο τέστ)....δες και εσύ και πες μου

στο Bash tV tournament τα fps πιάνουν πάτο (στην σκήνη πριν ανοίξει η πύλη για το 1ο τέστ)....δες και εσύ και πες μου

το παιχνιδι εφαγε ποδι απο την πρωτη στιγμη... αλλα στην 580gtx που το επαιξα πηγαινε κολλημενο 60αρι με χαλαρο gpu usage...τωρα δεν εχω καρτα γραφικων!

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.