SirDiman Αύγουστος 11, 2009 #21 Αύγουστος 11, 2009 Αυτό που μετράει όμως (εδώ) είναι η απόδοση βάση του δεύτερου θερμοδυναμικου νόμου. Αυτή είναι n2=1000/13000=~0.07. Καπου εδω νομίζω το χάνεις, ψάχνω να βρω τα πειστήρια <--ακυρο , νομιζα οτι λεγαμε για μηχανη εσωτερικης καυσης Το n2 σε τι αναφερεται?
mech5107 Αύγουστος 11, 2009 #22 Αύγουστος 11, 2009 Δεύτερος θερμοδυναμικος νόμοςEdit: Έριξα μια γρήγορη ματιά στην βιβλιοθήκη μου και δεν έχω λάθος...βασικά το 0,07 είναι και πολύ...αντίστοιχο παράδειγμα που βρήκα μιλά για ~0,03...Με λίγα λόγια δεν είναι η ποσότητα, αλλά η ποιότητα...
eleozz Αύγουστος 11, 2009 #23 Αύγουστος 11, 2009 παρόλο που δεν εχω διαβασει ολα οσα γραψατενα κανω και εγω δυο ερωτησειςας πουμε πως εχουμε ενα αυτοκινητο και αντικαταστουμε την μηχανη του με κατι τετοιο1. οι αντιστασεις του αυτοκινητου που θα υπαρχουν στις ροδες,τα φρενα, και οι αποτομες αλλαγες τις ταχυτητας, δεν θα επηρεάζουν και το κινουμενο μερος της συγκεκριμενης εφαρμογης?τι θα γινει αν το κινουμενο μερος αναγκαστεί να μεινει ακινητο αλλα δεχετε την επιδραση του εξωτερικου πεδιου?2. ποιος θα ήθελε δυο μαγνητικα πεδια στο καπο του αυτοκινητου του?εκει που εισαι στον δρομο να αρχισουν να ερχονται με φορα μεταλλικα αντικειμενα προς το αυτοκινητο...
SpyrosR Αύγουστος 11, 2009 #24 Αύγουστος 11, 2009 2. ποιος θα ήθελε δυο μαγνητικα πεδια στο καπο του αυτοκινητου του?εκει που εισαι στον δρομο να αρχισουν να ερχονται με φορα μεταλλικα αντικειμενα προς το αυτοκινητο... Wiki: Faraday Cage
oxide Αύγουστος 20, 2009 #25 Αύγουστος 20, 2009 κλοβος φαραντεη...νομιζω υπαρχει και στους φουρνους μικροκυμματων..με καποιες παραχωρησεις...:devil:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.