BeetleJuice Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31, 2009 εχω δυο αποριεςπαιρνω για παραδειγμα ενα λαπτοπ συγχρονο1)το τροφοδοτικο του ειναι 19βολτ και 4,74 αμπερ ,δηλαδη 90 βαταπο τα 220 λεει οτι τραβαει 1,5 αμπερ , αρα 330 βαταυτο τι σημαινει οτι η αποδοση του ειναι 27% μολις?2)εχει μπαταρια 4000mAh και 11,1 βολτφορτιζει με 19 βολτ ,λογικο με 11,1 δεν θα φορτιζεοταν ειναι λοιπον στην φορτιση , ή εστω μονο με το τροφοδοτικο , δουλευει με 19 βολτοταν ειναι με την μπαταρια , δουλευει με 11,1 (μαξ)αμα του δωσω 12 βολτ που ειναι το προβλημα (π.χ αυτοκινητο)προφανως δεν γινεται γιατι αλλιως δεν θα πουλουσαν ανταπτορες αυτοκινητουτο θεμα ειναι γιατι οχιαφου δεχεται μαξ 19 βολτ απο το τροφοδοτικο του και αφου η μπαταρια του ειναι ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ στα 12 βολτακομα και με 14,4 που φτανει τοπ η μπαταρια του αυτοκινητου να το δεις (οταν φορτιζει το αλτερνειτορ), παλι ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο το τροφοδοτικο ειναι και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο την μπαταρια τη μαμαδηλαδη τα 12 ή τα 14,4 δεν ξεπερνουν το maχ ουτε πεφτουν κατω απο το min voltage Και ειναι και Pure dcεχει κανεις εξηγηση?
greekfragma Ιούλιος 31, 2009 #2 Ιούλιος 31, 2009 για το 1 ναι τόση απόδοση έχουν.......γι αυτό ζεματάνε αν βλέπεις ακόμα και μετά από 10δευτερόλεπτα χρήσης.για το 2 είναι διαφορετικά τα κυκλώματα τροφοδοσίας εσωτερικά για μπαταρία και διαφορετικά για το dc jack.
BeetleJuice Ιούλιος 31, 2009 Author #3 Ιούλιος 31, 2009 ειναι προφανες οτι απο αλλο σημειο μπαινει η ταση μπαταριας και απο αλλο σημειο η ταση απο το τροφοδοτικοοταν εχω πανω μπαταρια εχω ταυτοχρονα και φορτιση και ταση λειτουργιαςειτε το θελουμε ειτε οχι αυτα τα 19 βολτ φτανουν και στην μπαταριαοποτε μπορει να εχουμε 2 σημεια εισοδου (μπαταρια και τροφοδοτικο) αλλα πιστευω οτι ΕΝΑ κυκλωμα αναλαμβανει να παρει τα 19 ή τα 11 και να τα κανει dc τασεις που επιθυμει το λαπτοπασχετα απο αυτο ομως η ουσια ειναι οτι απο το τμημα μπαταριας στελνονται 11 βολτ και απο το τμημα τροφοδοτικου 19οποτε η ερωτηση ειναιτι θα γινει αν δωσω στη θεση μπαταριας 12 βολτ και γιατι να μην λειτουργησει?τι θα γινει αν αντι για 19 δωσω 12 στο σημειο που μπαινει το τροφοδοτικο?λογικα το τμημα που δινει τα 19 βολτ το τροφοδοτικο εχει λιγο παρακατω το dc-dc converter και το κανει οτι ταση χρειαζεται το laptopαν αυτο το dc to dc μπορει να λειτουργησει με 12 βολτ οπως και με 19 τοτε γινεται αυτο που λεωαν δουλευει ΜΟΝΟ με 19 βολτ αυστηρα τοτε οκ απο εκεινο το σημειο δεν μπορει να γινει τπτστο τμημα που η μπαταρια δινει την ταση της , αυτη θα ειναι απο 9 ας πουμε εως 11,1εκει αν αντι για την μπαταρια συνδεσω εγω 12 βολτ γιατι να μην λειτουργησει το λαπτοπ?να θυμισω εδω για τους δυσπιστους οτι τα car pc psu εχουν ελαχιστο μεγεθος (σαν usb stik ειναι), ξεπερνουν κατα πολυ τα 90 βατ που χρειαζομαστε και παιζουν απο 9 εως 19 βολτ ταση εισοδουδεν λεω οτι αυτο σημαινει οτι σωνει και ντε απο την εισοδο τροφοδοτικου μπορεις να βαλεις οτι ταση θες στο λαπτοπ σου , απλα ισως να μην ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ 19 βολτ..καταλαβαινω οτι ειναι ειδικο το θεμα πολυ αλλα μπορουμε να ακουσουμε αποψειςτο κρισιμο σημειο ειναι οτι απο τα 11,1 μεχρι τα 12 πραγματικα ειναι λιγο δυσκολο να δημιουργησουν προβλημα στο λαπτοπεγω πιστευω οτι θα δουλεψει κανονικα λες και ειχε μπαταριαισως δεν το κανουν γιατι πρεπει να φτιαξουν μια απομιμηση μπαταριας με το περιεργο ακροδεκτη στην ακρη , ενα ανταπτορα για καθε λαπτοπ και αντιγραφο της μπαταριας τουτα περισσοτερα που εχω δει εχουν μαχαιρωτες επαφες , ουτε καν το ακρο του πολυμετρου δεν χωνεται εκει μεσα.και δεν εχει 1-2 επαφες μονο ( + και -) , εχει πολυ περισσοτερες επαφεςαντε για να στροφαρουμε
BeetleJuice Ιούλιος 31, 2009 Author #4 Ιούλιος 31, 2009 για το 1 ναι τόση απόδοση έχουν.......γι αυτό ζεματάνε αν βλέπεις ακόμα και μετά από 10δευτερόλεπτα χρήσης.για το 2 είναι διαφορετικά τα κυκλώματα τροφοδοσίας εσωτερικά για μπαταρία και διαφορετικά για το dc jack.εννοεις οτι εχει 2 κυκλωματα , το ενα που βγαζει dc οταν τροφοδοτεις με μπαταρια και ενα που βγαζει dc οταν τροφοδοτεις με τροφοδοτικο?αν ειναι ετσι τοτε πρεπει να υπαρχει και ενα κυκλωμα που να λεει οτι οταν ειναι η μπαταρια πανω πρεπει να διαλεξει μια πηγη και να κανει και φορτιση ταυτοχροναδεν γνωριζω απλα ρωταω
greekfragma Ιούλιος 31, 2009 #5 Ιούλιος 31, 2009 εννοεις οτι εχει 2 κυκλωματα , το ενα που βγαζει dc οταν τροφοδοτεις με μπαταρια και ενα που βγαζει dc οταν τροφοδοτεις με τροφοδοτικο?αν ειναι ετσι τοτε πρεπει να υπαρχει και ενα κυκλωμα που να λεει οτι οταν ειναι η μπαταρια πανω πρεπει να διαλεξει μια πηγη και να κανει και φορτιση ταυτοχροναόπως το περιγράφεις είναι.....τουλάχιστον σαν διαδικασία.....οι γνώσεις μου στην ηλεκτρονική (τουλάχιστον όσο το έχω ψάξει) δεν είναι αρκετές για να σου δώσω και σχεδιαγράμματα.
AN7 OverClocker Αύγουστος 1, 2009 #6 Αύγουστος 1, 2009 Να πώ κάτι στα γρήγορα και η συνέχεια αύριο το πρωί.Όταν μια μπαταρία είναι Rated 11v και την πολυμετρήσεις στα 11 τότε η μπαταρία είναι άδεια.Με 11v όχι απλά δεν φορτίζει αλλά θα παραμένει και άδεια.Αν δώσεις στην είσοδο του τροφοδοτικού 12v αντί για 19 δεν νομίζω να έχεις κάποιο θέμα μιας και όλα τα εξαρτηματάκια μέσα είναι για να δουλεύουν στα 11-12νΕπίσης όταν έχεις μπαταρία και ρεύμα μαζί έχω μια αίσθηση ότι το ρεύμα πάει στην μπαταρία και το laptop τραβάει αμέσως από εκεί.Για αυτό και άμα το έχεις τσίτες απλά η μπαταρία δεν φορτίζει ποτέ.Μπορεί βέβαια απλά να στέλνει το περισσευούμενο ρεύμα εκεί
BeetleJuice Αύγουστος 1, 2009 Author #7 Αύγουστος 1, 2009 Να πώ κάτι στα γρήγορα και η συνέχεια αύριο το πρωί.Όταν μια μπαταρία είναι Rated 11v και την πολυμετρήσεις στα 11 τότε η μπαταρία είναι άδεια.Με 11v όχι απλά δεν φορτίζει αλλά θα παραμένει και άδεια.Αν δώσεις στην είσοδο του τροφοδοτικού 12v αντί για 19 δεν νομίζω να έχεις κάποιο θέμα μιας και όλα τα εξαρτηματάκια μέσα είναι για να δουλεύουν στα 11-12νΕπίσης όταν έχεις μπαταρία και ρεύμα μαζί έχω μια αίσθηση ότι το ρεύμα πάει στην μπαταρία και το laptop τραβάει αμέσως από εκεί.Για αυτό και άμα το έχεις τσίτες απλά η μπαταρία δεν φορτίζει ποτέ.Μπορεί βέβαια απλά να στέλνει το περισσευούμενο ρεύμα εκείχμ δεν διαφωνω ακη αλλα προκιπτουν τα εξης θεματα τωρατο να δωσω 12 βολτ εκει που εμπαινε η μπαρατια , ναι λογικα δεν προξενει προβλημα , τι 11,1 τι 12 το ιδιο ειναιτο να δωσω 12 βολτ εκει που μπαινουν τα 19 ομως εχει 2 πιθανες καταληξεις.η να ειναι αυστηρο το κυκλωμα και να μη θελει ουτε παραπανω ουτε παρακατω και να καει ή να μην ειναι αυστηρο και να μπορει τα 12 να τα αξιοποιησει οποτε θα δουλεψει κανονικοταταη ανησυχια μου ξεκινησε απο τα βολτ της μπαταριας και το γεγονος οτι ενας "ανταπτορας αυτοκινητου" εχει 10 ΔΟΛΛΑΡΙΑ και ειναι και ρυθμιζομενος 5 σκαλες στα βολτμαντευω οτι για μολις 4 αμπερ το dc to dc chip πρεπει να ειναι πολυ φτηνοbtw στην αγορα αυτο πουλιεται απο 45 εως 90 ευρω (σαφως καλυτερης ποιοτητας)ακη εχεις αναρωτηθει ποτε γιατι η μπαταρια εχει πολλαπλους μαχαιρωτους ακροδεκτες και οχι 2 μονο (+ κ -) ?λες να υπαρχει κατι αλλο μεσα εκτος απο στοιχεια ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.