Jump to content



Ποιό αυτοκίνητο προτείνετε μέχρι 15.000€ ?


pastelidis.n.s.

Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

μια χαρά ματιά έχω ρίξει στο thread...μια χαρά έχω μιλήσει με τον pastel.......

τον περισσότερο καιρό το αμάξι θα είναι μέσα στην πόλη.....αλλά θέλει να το παίρνει και για ταξίδι ως το Μέτσοβο.

ε....δε το λες και απλό το ταξίδι ως το Μέτσοβο.........γι αυτό και ο ενδοιασμός μου μήπως πρέπει να πάρει το τουρμπάτο για καμιά ευκολότερη προσπέραση......όχι όμως για να το κάνει σύστημα (θέμα οδηγού που γράφω 2 ποστ πριν)

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη ρε παιδια, αλλα απο ποτε ενα αυτοκινητο 90 και 100 ιππων εχει γινει ανεπαρκες για ταξιδι ή και για προσπεραση και χρειαζεται turbo 120 αλογων?

Οι γονεις μας δηλαδη με τα Φιατακια, τους Σκαραβαιους,τα Ντεσεβο, τα Ζασταβα, τα Lada και τα Σιμκα δεν ταξιδευαν ποτε???

ξεκοληστε λιγο...

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπε κανεις οτι δεν κανεις ταξιδι με 100 αλογα. πως δεν κανεις.

το θεμα ειναι ΠΩΣ θα σε παει.

με λιγη ανηφοριτσα για να προσπερασεις με το ατμοσφαιρικο μικρο θα αλλαζεις ταχυτητα στον κοφτη (μετα απο κατεβασμα) με το τουρμπο το πιο πιθανο να μην χρειαστει να κατεβασεις και ταχυτητα. πατας το γκαζι και τελος.

γι'αυτο γενικα κοιτα τα ρεπριζ και οχι τα 0-100.

εδιτ και μην παρεξηγηθω και μου πειτε οτι η ατμοσφαιρα δεν παει. αν εχεις κυβικα παει και παραπαει. στην ουσια θεμα ροπης ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Αναφορικα Punto--> 0-100-->8.9s

Fiesta--> 0-100-->12.2s

Αλλα ρε σεις το Fiesta μου αρεσει παρα πολυ αλλα το Punto εχει τα 120 και το 8,9 που και αυτο με τραβαει...

Άρα καλά λέμε ότι το mazdaki εχει κάτω από 9 sec..τώρα ξέρουμε ότι είναι και κάτω από 8,9 :hehe: :hehe: :hehe:

Αν μου επιτρέπεται και μένα ένα σχολιάκι, μιας Fiesta και Focus (άσχετο στην κουβέντα ως αμάξι) τα έχω φάει στη μάπα (με την καλή έννοια):

Εχοντας οδηγικές εμπειρίες με πολλά μοντέλα της Φορντ, θα έλεγα ότι τα αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό σταματάνε στο προηγούμενο Fiesta/Focus. ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα καινούργια μοντέλα είναι στην κυριολεξία ηλεκτρικά (ηλεκτρικό γκάζι, ηλεκτρικό τιμόνι κτλ κτλ κτλ) με αποτέλεσμα εμένα προσωπικά να με ξενερώνουν αφάνταστα!

Πχ πολύ όμορφο σουλουπάκι, space εσωτερικό, αρκετά καλοφτιαγμένο και αρκούντως δυνατό το νέο Fiesta Sport 1.6, αλλά Κύριε των Δυνάμεων τι αίσχος γκάζι και τιμόνι είναι αυτά? ? ? Καμία αίσθηση και όχι μόνο αυτό, πατάς γκάζι και θυμάται να επιταχύνει με χρονοκαθυστέρηση... Στρίβεις και νομίζεις ότι είσαι ο κατεπάν Φουρτούνας στη σκούνα του! Αίσχος!

Κοντολογίς, αν είναι να πάει σε Fiesta, ας προτιμήσει το παλιό κοφτερό S που με 100+ αλογάκια από 1600 cc, κοντό κιβωτιάκι και ελαφρύ αμάξωμα τα καταφέρνει μιά χαρά! Για κράτημα, αξιοπιστία και κόστος χρήσης δε θα πω τίποτα, βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Αν είχε και την πίσω ανάρτηση του Focus, θα ήταν το τέλειο όχημα κατά τη γνώμη μου, στριφτερό και αξιόπιστο για μακροχρόνια σχέση (αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας).

Από ένα μικρό test drive που είχα κάνει στο Fiesta(που είναι οδηγικά ολόιδια με το 2άρι) και στο fiesta απενεργοποιείται η ηλεκτρική υποβοήθηση μετά τα 80 χλμ ή ανάλογα με το αν είσαι full throttle.

Οπότε ερωτώ.Το "πήγες" καθόλου το καινούργιο Fiesta και σχημάτισες τέτοια άποψης?(το γκάζι όντως δεν έχει επαφή με την ντίζα και 8έλω και γω να σκληρίνω το ελατήριο,ένας απ τους πολλούς λόγους που ευχαριστιέμαι το Mondeo μκ3)

Απλά δεν έχει βάση αυτό που λές γιατί το 2άρι στα 100+ χλμ έχει πιο βαρύ τιμόνι απ το Mondeo αφού μου έχει απενεργοποιήσει την ηλεκτρική υποβοήθηση και είμαι πλέον εγώ και οι ρόδες.

Όσο για το 2άρι σαν επιλογή που έδωσε ο fotme, απλά δεν είναι για τον παστελίδη.Δεν έχει το trendy εσωτερικό,δεν έχει τα μπλιμλίκια του Fiesta ούτε ESP,TCS,......MSP,SKTP etc.Είναι καθαρά ένα πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο και όποιος το πάει σε μια στροφοδιαδρομή θα το καταλάβει αμέσως.(btw,άμα είχε βγει το Fiesta όταν πήρα το 2άρι θα είχα πάρει το Fiesta 100%, πλέον όμως δεν μετανιώνω καθόλου.

τώρα αυτά για τα 120άλογα και ότι ο άλλος είναι φονιάς που το προτείνει,νταξ απλά βλακείες.

Έτσι έλεγε και η μάνα μου και πήρα το 2άρι με 103 ονομαστικά άλογα.Καταφέρνει όμως και είναι μπροστά από αυτοκίνητα με 120+ άλογα...... :haha::haha::haha::haha:

Grande Punto Tjet vs Fiesta 1.4.

Ενδιαφέρον.

Το Punto είναι συνολικά ένα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.Μπορεί να μην έχει την ίδια οδηγική συμπεριφορά με το Fiesta αλλά σαν σύνολο το βρίσκω καλύτερο(και το εσωτερικό του είναι πιο γήινο)

Απ την άλλη το Fiesta είναι ένα μοντέλο που φέτος κυκλοφόρησε και άμα σκεφτεί να το πουλήσει πιο μετά σίγουρα έχει ένα + στο μανίκι του.Απ την άλλη έχω διαβάσει για αρκετά μικρο προβληματάκια(χοντρό έχω διαβάσει μονο να έχει κάποιος πτόβλημα με τον μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες).(δόξα το θεό που το Mazdaki παρ όλο που εχουν πολλά κοινά ανταλακτικά,ακόμα και ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά δεν έχει βγάλει απολύτως τπτ σε κανένα μας.Ίσως τελικά όντως η Ιαπωνική συναρμολόγηση/κατασκευή να κάνει τρελή διαφορά, πράγμα που δεν πίστευα πιο παλιά.

Link to comment
Share on other sites

Το δικο σου ομως ηταν και λιγο ακριβουτσικο...σωστα?

Εσυ το θα προτινες σαν τελικη γνωμη...punto η fiesta...?

Όταν εγώ πήρα το 2άρι δεν υπήρχε Fiesta.

Ναι,είναι ακριβό.Προβλήματα όμως δεν έχει βγάλει σε κανέναν απ το club μας.

Εγώ θα σου έλεγα punto στο punto tjet vs fiesta 1.4

Link to comment
Share on other sites

δεν έχω την υπομονή να διαβάσω όλο το thread, αλλά μία γνώμη θα την πω

1. αθήνα-μέτσοβο δεν είναι και καμμία "ειδική διαδρομή" του ράλι ακρόπολις, μέχρι αγρίνιο πλέον πας αέρας (εξαιρείται το κομμάτο πάτρα-κόρινθος). συνεπώς δεν χρειάζεσαι ούτε κάτι 120 άλογα που έχει λεχθεί στο θρεντ, ούτε "ροπές" ούτε τίποτα. εγώ προσωπικά με punto 2002, 1250 κυβικά, 16v και 70-75 άλογα αθήνα-πάτρα το κάνω 2 ώρες. οτιδήποτε από κάτι αντίστοιχο και πάνω καλύπτει τις ανάγκες σου και είναι μέσα στα λεφτά σου. τώρα αν έχει 1 sec χαμηλότερο 0-100 ένα αμάξι, δε φαντάζομαι να σε πειράζει και τόσο. εγώ θα κοίταγα πιό πολύ ζητήματα ασφαλείας, όπως απόσταση φρεναρίσματος (μακριά από μας) και κράτημα στις στροφές (παράγοντες οι οποίοι, ειρήσθω εν παρόδω, επηρρεάζονται ΑΡΝΗΤΙΚΑ από το βάρος).

2. είπες θές να "αρπάει", να ακούει. μπορεί άνετα, ανετότατα ένα αμάξι 100 ίππων να ακούει σημαντικά λιγότερο από ένα 75 ίππων, είναι καθαρά θέμα γκαζιού και πόσο υπάκουο είναι το ηλεκτρικό γκάζι στο κάθε όχημα, αυτό το θέμα είναι θέμα test drive και γούστου.

3. προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να συνυπολογίσεις τους παράγοντες "κόστος service" και "κόστος ανταλλακτικών".τι νόημα έχει να πάρεις ένα αμάξι που θα το χρυσοπληρώσεις και τώρα, δηλαδη το budget σου θα είναι στα όριά του και μόλις έρθει το πρώτο service να παθεις συγκοπή.

4. τέλος, παίζει και το προσωπικό σου γούστο, λεφτάκια θα φύγουν από την τσέπη σου και μάλιστα πολλά, πάρε κάτι που να σου αρέσει, και εσωτερικά και εξωτερικά. και πάλι είναι θέμα να δεις και να δοκιμάσεις τα αμάξια.

(5. δε ξερω τι παίζει αυτή τη στιγμή ακριβώς με το θέμα αγορά αυτοκινήτου, αν έχει μειωμένα τέλη ταξινόμησης, έκπτωση στην τιμή κλπ κλπ, γενικά είναι καλό να δεις τι σου δίνει extra κάθε αντιπροσωπεία)

η προσωπική μου γνώμη θα ήταν ένα punto ή bravo. είναι κολοσιαία παπαριά αυτή που λένε ότι τα ιταλικά είναι αναξιόπιστα, εγώ το δικό μου κάρο το έχω 5 χρόνια (συνολικά ειναι 7 στην κυκλοφορία) και μου έχει "βγάλει" έκτακτες ζημιές ένα ρεγουλατόρο και μία ασφάλεια της μίζας :p συνολικό κόστος κάπου 150 ευρώ. επίσης πολύ καλό για τα λεφτά του είναι το fiesta, αλλά απ' όσο ξέρω πολύ δύσκολα θα βρεις, ήθελε να πάρει γνωστός μου και στην αντιπροσωπεία του είπαν "μας τελείωσε". γαλλικά, όπως ειπώθηκε είναι μυστήρια αμάξια γενικά, αν και το νέο clio δεν είναι άσχημο, αλλά το γεγονός είναι ότι σου βγάζουν την παναγία στο service (και στο μάστορα ακόμα περισσότερο). εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν τα ασιατικά αμάξια, αλλά ίσως ήθελες να σκεφτείς ένα swift... πιό προσιτό από το toyota σε όλα τα θέματα, και "αρπάει" και περισσότερο.

P.S. σταματήστε τις μ@λ@κίες ότι το βάρος βοηθάει στα κρατήματα και τέτοια, ήμαρτον, λεφτά θα δώσει ο άνθρωπος, σεβαστείτε το. αν θέλετε όταν πάρετε εσείς αμάξι βάλτε 200-300 κιλά βάρος στο πόρτ-μπαγκάζ για να κρατάει καλύτερα το αμάξι σας....

Link to comment
Share on other sites

Για όσους σκέφτονται το fiesta να πω την προσωπική μου εμπειρία από Mondeo του 2002. Το αυτοκίνητο είχε εγγύηση 5 χρόνια. Τα service του έγιναν κανονικά στην αντιπροσωπία (και χρυσοπληρώθηκαν). Μέσα στην 5ετία το μοναδικό πρόβλημα που έβγαλε ήταν ότι χάλασε η κλειδαριά της μίζας με αποτέλεσμα να θέλουμε αλλαγή ΟΛΟ το σετ των κλειδαριών κόστους 250 ευρώ το οποίο δεν το κάλυψε η εγγύηση. Στα 5μιση χρόνια άρχισαν τα όργανα :

1. Κούρεψε δορυφόρους το διαφορικό. Κόστος κιβώτιο και διαφορικό 3000 υλικά + 500 εργασία (τελικά βρήκα μεταχειρισμένο με 500 το οποίο προς το παρόν είναι οκ)

2. Χάλασε ο συμπιεστής του A/C (κόστος στην αντιπροσωπία 1000 ευρώ το έφτιαξα έξω με 600)

3. Χάλασε η βαλβίδα που ενεργοποιεί το φωτάκι της όπισθεν (αυτό το έφτιαξα στην αντιπροσωπία με 15 ευρώ)

4. Κόλλησε ο θερμοστάτης του ψυγείου στο ανοιχτό (ευτυχώς) και προς το παρόν δεν το φτιάχνω μιας και έχει ζέστες και ούτως ή άλλως ανοιχτό είναι (κόστος από όσο μου είπαν γύρω στα 250 ευρώ)

Μετά από όλα αυτά, όσο και να μου αρέσει το fiesta (προσωπικά σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάρω το 1.6 sport λευκό), δεν θα ήθελα να συνεχίσω τις τακτικές επισκέψεις στο συνεργείο. Ψάχνοντας επιπλέον πληροφορίες για το fiesta διάβασα στο fiesta club αρκετά μικροπροβληματάκια με το νέο μοντέλο οπότε και αποφάσισα να πάρω yaris.

Σημειοτέων το fiesta πλέον έρχεται με 2 χρόνια εγγύηση, αν και κάτι μου είπαν ότι μπορείς να αγοράσεις επιπλέον 3 έναντι κάπου 400 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ δεν ειχανε τα Φορδ 5 χρονια εγγυηση , 2 στα μηχανικα μερη και 3...τα γνωστα τα 3 που ξερουμε. Φιεστα του 2004 και στον τριτο χρονο μου λεγανε φιλε το αμαξι εχει 2 χρονια εγγυηση , μα οταν το πηρα μου λεγατε 5 .......(σιωπη των αμνων). Πολυ προσοχη στα ψιλα γραμματα

Link to comment
Share on other sites

ναι το έχω σκεφτεί και το D-4D απλά δεν ξέρω αν θα μπορώ να μπαίνω Αθήνα με τους καινούργιους δακτύλιους. κάπου 12.000-14.000 χλμ το χρόνο κάνω. ίσως το κάνω ένα test drive από σεπτέμβρη...

Link to comment
Share on other sites

Ξάδερεφε κάποιες αντιπροσωπείες για λίγο καιρό σου είχαν 5 χρόνια εγγύηση.Άλλες σου είχαν και δωρεάν τα σερβις μέσα για 5 χρόνια άλλες απλά την εγγύηση με κάποιους όρους.Τις περισσότερες φορές όλο και κάτι έβρισκαν και την έκοβαν.

Για όσους σκέφτονται το fiesta να πω την προσωπική μου εμπειρία από Mondeo του 2002. Το αυτοκίνητο είχε εγγύηση 5 χρόνια. Τα service του έγιναν κανονικά στην αντιπροσωπία (και χρυσοπληρώθηκαν). Μέσα στην 5ετία το μοναδικό πρόβλημα που έβγαλε ήταν ότι χάλασε η κλειδαριά της μίζας με αποτέλεσμα να θέλουμε αλλαγή ΟΛΟ το σετ των κλειδαριών κόστους 250 ευρώ το οποίο δεν το κάλυψε η εγγύηση. Στα 5μιση χρόνια άρχισαν τα όργανα :

1. Κούρεψε δορυφόρους το διαφορικό. Κόστος κιβώτιο και διαφορικό 3000 υλικά + 500 εργασία (τελικά βρήκα μεταχειρισμένο με 500 το οποίο προς το παρόν είναι οκ)

2. Χάλασε ο συμπιεστής του A/C (κόστος στην αντιπροσωπία 1000 ευρώ το έφτιαξα έξω με 600)

3. Χάλασε η βαλβίδα που ενεργοποιεί το φωτάκι της όπισθεν (αυτό το έφτιαξα στην αντιπροσωπία με 15 ευρώ)

4. Κόλλησε ο θερμοστάτης του ψυγείου στο ανοιχτό (ευτυχώς) και προς το παρόν δεν το φτιάχνω μιας και έχει ζέστες και ούτως ή άλλως ανοιχτό είναι (κόστος από όσο μου είπαν γύρω στα 250 ευρώ)

Μετά από όλα αυτά, όσο και να μου αρέσει το fiesta (προσωπικά σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάρω το 1.6 sport λευκό), δεν θα ήθελα να συνεχίσω τις τακτικές επισκέψεις στο συνεργείο. Ψάχνοντας επιπλέον πληροφορίες για το fiesta διάβασα στο fiesta club αρκετά μικροπροβληματάκια με το νέο μοντέλο οπότε και αποφάσισα να πάρω yaris.

Σημειοτέων το fiesta πλέον έρχεται με 2 χρόνια εγγύηση, αν και κάτι μου είπαν ότι μπορείς να αγοράσεις επιπλέον 3 έναντι κάπου 400 ευρώ.

Mondeo MK3 2001 here.150.000χλμ 8 ετών

Μας έχει βγάλει.

1.Θερμοστάτη όπως και εσένα(230€),πάντα ανοιχτό αλλά μόνο όταν δούλευε το aircondition αν θυμάμαι καλά.Και όχι δεν κάνει καθόλου καλό,ρώτα τον Spresv τι έπαθε το εμβολό του από ανοιχτό θερμοστάτη.

2.Σπασμένο γρανάζι μοτέρ καθίσματος οδηγού(400€ και φυσικά δεν το φτιάξαμε ποτέ)

3.Πολλαπλασιαστής (280€)

4.Λάμες στην κλειδαριά της μίζας με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να γυρίσεις το κλειδί.(pending)

5.Καμμένη ηλεκτρομαγνητική πίσω δεξιά.(pending)

6.Καμμένο κουμπί πορτμπαγκάζ.(pending)

7.Σπασμένο δοχείο πλήρωσης(60€)

8.Μάλλον προβληματικός Λαμδα(80€ - το ψάχνουμε ακόμα αν ευθυνόταν αυτός για κάτι κοψίματα που κάνει και δεν πετάει fault codes :@ )

*Υπήρχε και μια ανάκληση για τα ψαλίδια μπροστά.

Αν θυμάμαι καλά αυτά είναι όλα.

Προσωπικά δεν τα θεωρώ ούτε πολλά ούτε λίγα(αν εξαιρέσεις θερμοστάτη και πολλαπλασιαστή και κλειδαριά μίζας) για ένα αυτοκίνητο 8 ετών με 150.000χλμ πάνω του.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.