fotme Αύγουστος 2, 2009 #121 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2009 Κωστα για του δικους μου λογους σε εκτιμω, απο εκει κ περα αν ειναι στοχευμενο το σχολιο να σε ενημερωσω οτι κυκλοφορω με ενα αυτοκινητο 1500 κοντα κιλων με 115 μαμα αλογα καθως και το πιο αργο συγχρονο αυτοκινητο, ενα panda 4x4. Και τα δυο τα πηρα με απολυτη συνειδηση.Οποτε πες οτι δεν εγραφα την αποψη μου περι οδηγικης αντιληψης και με εβλεπες με αυτα τα αυτοκινητα, αυτοματα δεν θα ειμουν ο ελληναρας?? Εγω αυτη την περιοδο δεν εχω αλογα και ομως δεν κατακρινω αυτους που εχουν αυτοκινητα με πολλα αλογα..γουστο του καπελο του του μαγκα να παρει οτι γουσταρει, αρκει να σεβεται το γεγονος οτι συζει και με αλλους ανθρωπους. Αλλα και παλι, γιατι γενικεουμε την κουβεντα και βαζουμε παλι ταμπελες?, καταλαβετε το οτι αυτη ειναι η ελληναρια. Ρε παιδια ελατε στα συγκαλα σας, μιλαμε για ενα grande punto 1200+ κιλα /120 αλογα!! Δεν μιλαμε για Ariel Atom. 2 αμαξια εβαλε για συγκριση, ειπα την αποψη μου και ετοιμοι να με φατε για τα εξωφρενικα αλογα, δημιουργοντας μια γενικευση περι οδηγικης ηθικης. Εγινα ξαφνικα ο αντιπροσωπος του γενικου κακου που επικρατει σε ολα τα τιμια ελληνικα εδαφη. Αληθεια με εχει δει κανεις η εχει παει βολτα μαζι μου για να ξερει και να αρχιζει να λεει?! Το οτι δεν αντιδρω δεν σημαινει κατι αλλο περαν οτι δεν μπαινω στο αβαθες τριπακι. Του ειπα του Παστελιδη, κυριοι, οτι αν ειναι να θελει να γκαζωνει ειναι προτιμοτερο να παρει το t-jet. Να τον κανω τι? να τον τρομοκρατησω/ταπεινωσω για μην γκαζωνει? αυτο δεν γινεται! αυτο μονος του θα το κρινει. Και εξηγουμαι ξανα, αν ειναι το ενστικτο του να οδηγει γρηγορα με το πιο αργο αυτοκινητο θα το τραβαει πιο πολυ στα ακρα, πιο αποτομες αλλαγες, θα μαζευει περισσοτερα χιλιομετρα για να μπει με φορα, θα ειναι πιο στην τσιτα... Με τα light turbos, εχεις μια αισθηση σαν τα tourbodiesel τα ταξι, γραμμικη αποδοση σε ολες τις στροφες. Που ναι κυριοι, οποιος γνωριζει λιγο απο αυτοκινητα, αν εχεις γραμμικη αποδοση, αλλαζεις πιο σπανια ταχυτητες, εχεις χαμηλοτερη καταναλωση, οδηγεις πιο χαλαρα, κανεις πιο σιγουρες προσπερασεις, που αυτο αθροιστικα συνεπαγεται σε μια πιο ασφαλη οδηγηση. Ειλικρινα διορθωστε με αν ειμαι λαθος. Του ειπα του Παστελιδη, κυριοι, οτι αν δεν τον ενδιαφερει το γκαζι, το φιεστα ειναι πιο ραφιναρισμενο και λιγο πιο συγχρονο αυτοκινητο. Του ειπα να παρει αυτο που του κανει τικ στην καρδια. Τωρα απο που βγαινει ο ολος αυτος μετεπειτα οχετος δεν μπορω να καταλαβω, παντως δεν οργιζομαι.Δλδ συγνωμη το golf το tsi και το jetta με τα 122 αλογα το θεωρητε ως το απολυτο αυτοκινητο κοντρας. Ξερω πολλες εταιριες που δινουν στα στελεχη τους τετοια αυτοκινητα. Με την δικη σας λογικη, λετε να εχουνε πλανο να εδραιωθουν σε underground αγωνες για ασυμετρο αγοραστικο influence? Παιδια 120 αλογα ειναι εν ετη 2009, πιο παλια ειχε η μανα μου ενα golf 3 GL 1.6 75ps. Με την λογικη αυτη τα μετεπειτα 1600 Α4 με 100 αλογα ηταν αμαξια του ελληναρα και της κοντρας??... Δεν του ειπα του πιτσιρικα ξεκινα με clio rs, εδω μιλαμε για απλο καθημερινο αυτοκινητο 14χιλιαδων ετσι?Γενικα τον ανθρωπο δεν μπορεις να τον αποτρεπεις μεσω της τρομοκρατιας, αλλα μεσω της παιδειας θα τον οδηγεις στην δικη του συνειδητη κριση των πραγματων. Δυστυχως η συνεχης καταπιεση οδηγει σε rebound συμπεριφορες με πολλες φορες αντιθετα αποτελεσματα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Αύγουστος 3, 2009 #122 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Το πρόβλημα είναι απλό παιδιά. Όσον αφορά τον Pastelidis η γνώμη μου είναι το Punto γιατί δεν είναι τα άλογα, είναι και η ροπή, που για να βγάλεις 21 κιλά χωρίς turbo θες 2000-2200 κυβικά. Αυτά τα light turbo αμαξάκια ενδείκνυνται για ρολαριστή οδήγηση με 1-2 σχέσεις πάνω, διότι τραβάνε από χαμηλά. Το βασικότερο για μένα είναι μιας και είσαι νέος οδηγός να πάρεις κάτι με ESP που ΔΕΝ απενεργοποιείται. Νομίζω ότι η Fiat στο συγκεκριμένο θέμα έχει πολύ σωστή πολιτική Επίσης νομίζω το grande punto είναι και αρκετά ασφαλές Γενικότερα τώρα, όσον αφορά τα περί οδηγικής ασφάλειας, η κατάσταση τα τελευταία 10-15 χρόνια έχει ξεφύγει. Το αυτοκίνητο παλιά έπρεπε νά χεις φράγκα για να το αγοράσεις. Τώρα η κάθε λουλού παίρνει κι από ένα (εμού συμπεριλαμβανομένου). Λογικό είναι λοιπόν λόγω αυξημένης εντροπίας να παρατηρούνται τα έκτροπα που βλέπουμε. Εγώ κάθε μέρα βλέπω τουλάχιστον το 1% (που είναι τεράστιο νούμερο) να μην γνωρίζει βασικές αρχές. Όχι ρε πούστη, δεν μπορείς να κλείνεις την αριστερή στα φανάρια, κάτσε στην ουρά! Ούτε μπορείς να κολλάς στον άλλον στην Εθνική στους 30 πόντους με 160, όταν εγώ είμαι σε απόσταση βολής, γιατί κινδυνεύω κι εγώ. Το καλό βέβαια είναι ότι το είδος των ηλίθιων εξαλείφεται, φυσική επιλογή λέγεται, είναι λίγο σκληρό, αλλά έτσι είναι. Το κακό είναι το collateral damage, οι άνθρωποι που δεν φτάινε σε τίποτα και σκοτώνονται (και ναι, έχω περίπτωση στο πολύ στενό οικογενειακό μου κύκλο, που του έπεσε από απέναντι). Γι' αυτό κι εγώ προσωπικά οδηγάω -πλέον- με απίστευτη σύνεση στους επικίνδυνους δρόμους. Εθνική οδό ποτέ δεν έτρεχα. Είτε με 160 πάω είτε με 100, αν αντί για 1 ώρα κάνω 1:30 δεν χάθηκε και ο κόσμος. Πάει και πιο οικονομικά το αυτοκίνητο και μου βγαίνει φτηνότερα. Δεν λέω ότι δεν μου αρέσει η ταχύτητα, απλά δεν θα πάρω ένα κάρο να πάω πατημένος με 220 για 2 ώρες συνεχόμενα. Να το πατήσω μια - δυο φορές αν το σηκώνουν οι συνθήκες (=θα πάρω μόνο εμένα) τότε ναι. Πάντως το γκάζι είναι πειρασμός, οπότε επειδή μέχρι τα -τουλάχιστον- 25 το μυαλό δεν στέλνει γενικά τα σωστά σήματα στα άκρα, καλό είναι να είναι περιορισμένο. Το punto gt ήταν μεν εκρηκτικό αλλά ταξίδευε άψογα με απίστευτα πολλά χιλιόμετρα. Το ότι δεν είχε μείνει κανένα ατρακάριστο ευθύνεται στη γλύκα του γκαζιού. Δεν θεωρώ ότι ένα π.χ. Yaris 1.3 με 100 άλογα εξατάχυτο είναι "αργό" για έναν νέο οδηγό, ούτε ότι θα τον κρεμάσει στο προσπέρασμα αν κάνει κατέβασμα σε τρίτη. Στο κάτω κάτω αν ήταν για να προσπερνάμε νταλίκες, θα είχαμε όλοι EVO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Αύγουστος 3, 2009 #123 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Λοιπόν επειδή ο Σωτήρης με κάλυψε 100% και επειδή από ότι βλέπω το παιδί από την τρομοκρατία και την καταπίεση που του ασκώ, έχει χάσει τον ύπνο του, σταματάω τις "ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ" και την "φασιστική επιβολή της άποψης μου". ΥΓ. @ΚΟΜΜ Δεν έχω μηχανή (πραγματικά δεν θέλει να ακούσεις τι "φασιστικές" απόψεις έχω για τις μηχανές), και πραγματικά με το Lancia Y και ένα Terios του 98 δεν θυμάμαι πότε να κόλησα πίσω από νταλίκα για 450χμ και να πήγαινα με 50. Και έχω κάνει περίπου 287.000 km συνολικά σε όλη την Ελλάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Αύγουστος 3, 2009 #124 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Κωστα για του δικους μου λογους σε εκτιμω, απο εκει κ περα αν ειναι στοχευμενο το σχολιο να σε ενημερωσω οτι κυκλοφορω με ενα αυτοκινητο 1500 κοντα κιλων με 115 μαμα αλογα καθως και το πιο αργο συγχρονο αυτοκινητο, ενα panda 4x4. Και τα δυο τα πηρα με απολυτη συνειδηση.Οποτε πες οτι δεν εγραφα την αποψη μου περι οδηγικης αντιληψης και με εβλεπες με αυτα τα αυτοκινητα, αυτοματα δεν θα ειμουν ο ελληναρας?? Εγω αυτη την περιοδο δεν εχω αλογα και ομως δεν κατακρινω αυτους που εχουν αυτοκινητα με πολλα αλογα..γουστο του καπελο του του μαγκα να παρει οτι γουσταρει, αρκει να σεβεται το γεγονος οτι συζει και με αλλους ανθρωπους. Αλλα και παλι, γιατι γενικεουμε την κουβεντα και βαζουμε παλι ταμπελες?, καταλαβετε το οτι αυτη ειναι η ελληναρια. Ρε παιδια ελατε στα συγκαλα σας, μιλαμε για ενα grande punto 1200+ κιλα /120 αλογα!! Δεν μιλαμε για Ariel Atom. 2 αμαξια εβαλε για συγκριση, ειπα την αποψη μου και ετοιμοι να με φατε για τα εξωφρενικα αλογα, δημιουργοντας μια γενικευση περι οδηγικης ηθικης. Εγινα ξαφνικα ο αντιπροσωπος του γενικου κακου που επικρατει σε ολα τα τιμια ελληνικα εδαφη. Αληθεια με εχει δει κανεις η εχει παει βολτα μαζι μου για να ξερει και να αρχιζει να λεει?! Το οτι δεν αντιδρω δεν σημαινει κατι αλλο περαν οτι δεν μπαινω στο αβαθες τριπακι. Του ειπα του Παστελιδη, κυριοι, οτι αν ειναι να θελει να γκαζωνει ειναι προτιμοτερο να παρει το t-jet. Να τον κανω τι? να τον τρομοκρατησω/ταπεινωσω για μην γκαζωνει? αυτο δεν γινεται! αυτο μονος του θα το κρινει. Και εξηγουμαι ξανα, αν ειναι το ενστικτο του να οδηγει γρηγορα με το πιο αργο αυτοκινητο θα το τραβαει πιο πολυ στα ακρα, πιο αποτομες αλλαγες, θα μαζευει περισσοτερα χιλιομετρα για να μπει με φορα, θα ειναι πιο στην τσιτα... Με τα light turbos, εχεις μια αισθηση σαν τα tourbodiesel τα ταξι, γραμμικη αποδοση σε ολες τις στροφες. Που ναι κυριοι, οποιος γνωριζει λιγο απο αυτοκινητα, αν εχεις γραμμικη αποδοση, αλλαζεις πιο σπανια ταχυτητες, εχεις χαμηλοτερη καταναλωση, οδηγεις πιο χαλαρα, κανεις πιο σιγουρες προσπερασεις, που αυτο αθροιστικα συνεπαγεται σε μια πιο ασφαλη οδηγηση. Ειλικρινα διορθωστε με αν ειμαι λαθος. Του ειπα του Παστελιδη, κυριοι, οτι αν δεν τον ενδιαφερει το γκαζι, το φιεστα ειναι πιο ραφιναρισμενο και λιγο πιο συγχρονο αυτοκινητο. Του ειπα να παρει αυτο που του κανει τικ στην καρδια. Τωρα απο που βγαινει ο ολος αυτος μετεπειτα οχετος δεν μπορω να καταλαβω, παντως δεν οργιζομαι.Δλδ συγνωμη το golf το tsi και το jetta με τα 122 αλογα το θεωρητε ως το απολυτο αυτοκινητο κοντρας. Ξερω πολλες εταιριες που δινουν στα στελεχη τους τετοια αυτοκινητα. Με την δικη σας λογικη, λετε να εχουνε πλανο να εδραιωθουν σε underground αγωνες για ασυμετρο αγοραστικο influence? Παιδια 120 αλογα ειναι εν ετη 2009, πιο παλια ειχε η μανα μου ενα golf 3 GL 1.6 75ps. Με την λογικη αυτη τα μετεπειτα 1600 Α4 με 100 αλογα ηταν αμαξια του ελληναρα και της κοντρας??... Δεν του ειπα του πιτσιρικα ξεκινα με clio rs, εδω μιλαμε για απλο καθημερινο αυτοκινητο 14χιλιαδων ετσι?Γενικα τον ανθρωπο δεν μπορεις να τον αποτρεπεις μεσω της τρομοκρατιας, αλλα μεσω της παιδειας θα τον οδηγεις στην δικη του συνειδητη κριση των πραγματων. Δυστυχως η συνεχης καταπιεση οδηγει σε rebound συμπεριφορες με πολλες φορες αντιθετα αποτελεσματα..Εγω το σχολιο το εκανα γιατι ολοι οσοι προτειναν αυτοκινητο το προτειναν με 2-3 κλασσικα κριτηρια,δεν υποβιβαζω τις γνωσεις σας,αλλα εγω θεωρω λαθος αυτον τον τροπο επιλογης αυτοκινητου...το προβλημα δεν ειναι τα αλογα και η ροπη,ειναι οτι το αυτοκινητο εχει αλλους 300 παραγοντες που υποτιθεται ειναι σημαντικοι(και σημαντικοτεροι)απο τα αλογα τη ροπη και τις επιδοσεις,σιγουρα ειναι σημαντικα αυτα τα 2-3 νουμερα,αλλα νομιζω η ασφαλεια παει πανω απ ολα.εδω εχει ενα συγκριτικοhttp://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=72490 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 3, 2009 #125 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Πριν μία δεκαετία περίπου είχε βγάλει η Fiat το Punto GT με μοτέρ στα 1400cc και 138 περίπου άλογα που μετέπειτα λόγω ρύπων τα επόμενα GT έβγαζαν 4 με 5 άλογα λιγότερα. Το γκάζι του ήτανε πολύ καλό. Όμως, μετά από λίγα χιλιόμετρα τα πλαστικά τρίζανε αφού η ποιότητα συναρμολόγησης στο εσωτερικό δεν ήτανε η καλύτερη, ενώ στα κρατήματα χρειαζότανε προσοχή. Το 1988 η VW βγάζει το ανανεωμένο GOLF II GTI 16v με μικρές αλλαγές από το μοντέλο του 1986 κυρίως στο καθρέπτη της πόρτας. Το αυτοκίνητο αυτό είχε μία ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, το ίδιο και το κράτημά του και μπορούσες να χαρείς την ιπποδύναμή του μεγαλύτερα ασφάλεια απ' ότι στο Punto Gt. Σήμερα σαν ολοκληρωμένο αυτοκίνητο θεωρώ και πάλι το Golf ΤSI σε σχέση με το Punto με τα 120 ή τα 150 πόσα έχει άλογα. Καλή η μεγάλη ιπποδύναμη, αλλά άχρηστη αν δεν συνοδεύεται από ένα καλό κράτημα. Όσο για το αν ένας νέος οδηγός είναι καλό ή όχι να οδηγάει μοτέρ με πολλά άλογα. Για εμένα καλύτερα πρώτα να μάθει να οδηγάει, να μάθει να συγκρατεί τον ενθουσιασμό του πρωτάρη και μετά πηγαίνει στα περισσότερα άλογα. Πριν αποκτήσω ένα Golf με 160PS με το G60 μοτέρ έμαθα να οδηγώ σε ένα Taunus του 74 που σήμερα φαίνεται αρχαιολογία αλλά το 91 ήτανε λιγότερο αρχαίο. Το γκάζι είναι πολύ γλυκό και ύπουλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 3, 2009 #126 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 O snips εξακολουθει να εχει την ιδια τακτικη αποτι φαινεται, ακαθεκτος στον δρομο για την Τροια. well done keep on!! Δεν πειραζει, μπορει να εχασα τον υπνο μου χτες, αλλα τουλαχιστον γυμνασα τους κοιλιακους μου και οχι τον υπερτροφικο δικεφαλο.. οπως και να εχει κριμα.. Τωρα, αλεξ και σωτε, σμφωνω μαζι σας 100%, καποιοι συνεχιζουν βεβαια την στοχευμενη καραμελα, δυστυχως δεν μπορω να καταλαβω το κινητρο.. Απλως να αναφερω ξανα οτι ενα light turbo των 120, ειναι για τωρα τα 85 αλογα ενος αυτοκινητου 10ετιας. ουδεμια σχεση με τα τοτε ραλλυ των 100 αλογων, ουδεμια σχεση ακομα και με g40 polo, ουδεμια σχεση με τιποτα απο αυτα. Αποτι ξερω το λενε εξελιξη. Και κατι τελευταιο, ας σταματησουμε με την αξιοπιστια των ιταλικων. ναι οντως στην δεκαετια του 70 τα μεταλλα στα ιταλικα ητανε για γελια, πολυ λεγανε για σαπιοκαραβα που μπαιναν στα διαλυτηρια, χυτηρια και βγαζανε mirafiori. Ok to punto το ειχαμε 9 χρονια με 130+κ χλμ, εγω πριν καποια χρονια ειχα ενα golf4 gti, μαντεψτε πιο πηγαινε πιο συχνα συνεργειο.. Τωρα εχω μεταβατικα ενα σειρα1 bmw, δεν με εμπνεει αλλα αξιζε για τους δικους μου τοτε λογους. Πριν 1 μηνα αλλαξα αμορτισερ γιατι μου ειχε κοψει την κατω βαση, το ιδιο ακριβως εγινε και σε ενα αλλο 1 του συγκατοικου μ. Εκοψε αμορτισερ, δεν ειναι ιταλικο, ειναι και καλα bmw, δεν εγινε μονο σε εμενα..στο συνεργειο, ποσες 3αρες ε92 και μια μ6 με τις μισες πυλες κολλημενες, να καθονται ωρες μεσα για να τους φλασαρει το νεο firmware..απτην αλλη εχω ενα panda, καπου στα 60k χιλιομετρα, τα μισα απο αυτα εχουν γινει χωμα, γιατι μου αρεσει η φυση και το βουνο, και στα μισα απο αυτα συνηθως ειναι με ροδα στον αερα και τα ψαλιδια κρεμασμενα, το αυτοκινητο δεν εχει βγαλει κιχ, που ακομα και αν εβγαζε θα με καλυπτε η 5ετης εγγυηση.. Ας σταματησουμε τις ταμπελες παρακαλω. edit> στο μονο που ειμαι αδιαλλακτος περι αξιοπιστιας ειναι οτι ο ιαπωνας εχει τα σκυπτρα. Θυμαμαι που διαβαζα σε ενα μαθημα tqm (total quality) που αναφεροταν για την γραμμη παραγωγης της toyota και nissan, καθως και την διασφαλιση της ποιοτητας του καθε εξαρτηματος, οπως και της πολυ λιτης και αποτελεσματικης τροφοδοτικης αλυσιδας, αυτα εν ετη 90... Τα γιπουνια ειναι μακραν μπροστα σε αυτο το θεμα. Αν λοιπον βγουμε εξω απτην αισχυλικη τραγωδια των δυο επιλογων του Παστελιδη, το Υαρις ειναι οντως πολυ καλο κ αξιοπιστο αυτοκινητο, το οποιο εχει το νευρακι του, απλως και αυτο ως ατμοσφαιρικο θα πρπει να το δουλευεις 4++ για να επιταχυνει. Αν δεν θες να επιταχυνει ειναι η χρυση τομη, μενει μονο αν σου αρεσει.edit2> αν σε εμπνει αυτο των ιαπωνικων, πολυ τιμιο κ καλο οδηγικα ειναι κ το mazda2. Ο ΑΝ7 μπορει να σου δωσει μια εικονα πως δουλευει αυτη η κατηγορια, ωστε να μπόρεις να κρινεις αν σου κανει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Αύγουστος 3, 2009 #127 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 μωρε αν καποιος ειναι παλαβος και με 50 αλογα κανει τη μλκιαυ.γ παρε το punto Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 3, 2009 Author #128 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 μωρε αν καποιος ειναι παλαβος και με 50 αλογα κανει τη μλκιαΕχεις απολυτο δικαιο...Γενικα δεν ειμαι ατομο των ακρων, ουτε εκανα επικινδυνα πραγματα...απλα θελω αυτο το μικρο νευρο στο αμαξι...βλεπω και απο την A Class του πατερα μου...για να στροφαρει πρεπει να εισαι πατημενος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Αύγουστος 3, 2009 #129 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Απορώ κι εγώ γιατί έχετε συνδέσει το "γκάζι" με τα ατυχήματα. Η σύνεση του οδηγού είναι όλο το κόλπο. Το μεγάλο της οικογένειας είναι ένα δίλιτρο τούρμπο με σχεδόν 28 kgm ροπή. Ο φάδερ το οδηγάει απολύτως συντηρητικά, με σωστές ταχύτητες σε κάθε δρόμο, ενώ στην εθνική μόνο σε ανοιχτά κομμάτια μπορεί να υπερβεί τα όρια ταχύτητας. Μόνο αν χρειάζεται και για λίγο, όμως. Μη σκέφτεστε μόνο τις τελικές ταχύτητες όταν ακούτε για αρκετά άλογα και μεγάλη ροπή. Είναι άλλη αίσθηση το να κολλάς στο κάθισμά σου επιταχύνοντας ή το να φορτώνεις το αμάξι με βαλίτσες, να βάζεις και A/C και αυτό να μην καταλαβαίνει τίποτα και να έχει και πάλι αρκετή ισχύ για να σου τη δώσει εκεί που τη χρειάζεσαι (π.χ. προσπεράσεις). Τα τουρμπάτα αμάξια έχουν σοβαρό πλεονέκτημα λόγω του ότι βγάζουν υψηλές ροπές εύκολα (και χαμηλά). Έτσι, δουλεύεις με τη ροπή, δε χρειάζεται να γεμίζεις τόσο πολύ τις ταχύτητες, καταπονώντας τον κινητήρα (και ταλαιπωρώντας τους συνεπιβάτες σου). Για μένα, καλύτερα το τούρμπο, ιδιαιτέρως αν σκοπεύεις να κινείσαι και στην εθνική, όπου οι ρεπρίζ του θα φανούν πολύτιμες. Ίσως, όμως, να έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με το ατμοσφαιρικό που πρότεινες (χωρίς να έχω δει τις ονομαστικές τιμές των κατασκευαστών). Υ.Γ.: Δηλώνω έτοιμος για διακοπές με το Yarάκι μου που είναι έτοιμο να καταπιεί πολλά χιλιόμετρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 3, 2009 Author #130 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Εν το μεταξυ το Gp βγαινει πιο φθηνο απο το fiesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Αύγουστος 3, 2009 #131 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Απορώ κι εγώ γιατί έχετε συνδέσει το "γκάζι" με τα ατυχήματα. Η σύνεση του οδηγού είναι όλο το κόλπο. εχεις διαβασει καθολου το θρεντ ?:no:η συνδεση ειναι νεος οδηγος και γκαζι , δεν πανε μαζι ΤΕΛΟΣ.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Αύγουστος 3, 2009 #132 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 εχεις διαβασει καθολου το θρεντ ?:no: Αναφέρθηκε νωρίτερα και αυτό που είπα εγώ. η συνδεση ειναι νεος οδηγος και γκαζι , δεν πανε μαζι ΤΕΛΟΣ.- Ναι ρε φίλε, ισχύει ότι πολλοί νέοι τρέχουνε, αλλά μην γενικεύεις. Δεν ξέρω γιατί έχεις τέτοια εντύπωση, όμως δε ζουν όλοι οι νέοι μέσα στην κ@ύλα του Need For Speed. Άσε που δεν παίζει και μεγάλο ρόλο. Όπως είπε παραπάνω και ο unknown, ακόμα και με 50 άλογα μπορείς να σκοτωθείς. Άμα γουστάρει ο οργανισμός σου να οδηγάς επικίνδυνα, αργά ή γρήγορα θα την πάθεις. Δε διαφωνώ με την άποψη αυτή που εκφράζεις, απλώς λέω ότι δεν ισχύει πάντα. Υπάρχουν σίγουρα ώριμα σκεπτόμενοι οδηγοί σε αυτή την ηλικία (ξέρω αρκετούς) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 3, 2009 Author #133 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Ναι ρε φίλε, ισχύει ότι πολλοί νέοι τρέχουνε, αλλά μην γενικεύεις. Δεν ξέρω γιατί έχεις τέτοια εντύπωση, όμως δε ζουν όλοι οι νέοι μέσα στην κ@ύλα του Need For Speed.Aκριβως αυτο...εγω το θελω για λιγο πιο μετα...δεν εχω και την τρομερη ανεση να αλλαζω καθε τρεις και λιγακι αμαξι...Δεν θελω να γινω γκαζοφονιας με την καμια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Αύγουστος 3, 2009 #134 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 δεν ειναι το αν γενικευω εγω ή οχι , ειναι το τι λενε οι στατιστικες της τροχαιας. Η συντριπτικη πλειοψηφια ειναι νεοι και εχουν μικρα γρηγορα αμαξια . Καποτε ημουν και εγω πιτσιρικας και εχω να λεω οτι αν ειχα το 106 rallye or punto GT (1997 το πηρα το διπλωμα) που ειχαν πολλοι τοτε ισως να μην σας τα επρηζα εδω...αντιθετως εχω να σου λεω για φιλους που τουμπαρανε , φυγανε στο δρομο , καρφωθηκαν πισω απο νταλικες και αλλα τραγικα με μικρα αμαξια. Και για να κλεισω εγω προτεινω ενα yaris 1.3 or fiesta 95hp. πολυ καλα αμαξακια και τα 2 ειδικα το πρωτο , και επειδη οταν εισαι πιτσιρικας οι βλαβεσ πονανε πιο πολυ στη τσεπη παρε οποιο σου δινει μεγαλυτερη εγγυηση και κλεινω με ενα επικο συνθημα πισω απο νταλικερη "Η οδηγηση θελει υπομονη και η γκομενα κυνηγι" Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Αύγουστος 3, 2009 #135 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Εννοείται πως όποιο από τα δύο πάρει θα πρέπει να προσέχει. Η ταχύτητα είναι γλυκιά... Όμως αν σκέφτεται λογικά, τότε δεν έχει τίποτα να φοβάται στο αμάξι του και τα παραπάνω άλογα μόνο χρήσιμα θα του φανούν. Έτσι πιστεύω εγώ. Anyway, εγώ ανάμεσα στα δύο που σκέφτεται πρότεινα το Punto καθαρά για λόγους παραπάνω δύναμης (με βάση και όσα είπα στο ποστ #129). Δεν ξέρω γενικά τι λέει σαν αυτοκίνητο, δεν το έχω οδηγήσει και δε γνωρίζω τίποτα για την αξιοπιστία κλπ. (αν και ο φίλος spresv όταν τον είχα ρωτήσει επειδή κι εμένα μου άρεσε, μου είπε ότι είναι μία χαρά) Πάντως, κι εγώ πρότεινα μερικές σελίδες πριν το Yaris λόγω του ότι με ικανοποιεί η overall απόδοσή του και προσφέρει γενικά ενα καλό πακέτο. Ψάξ'το λιγάκι κι αυτό φίλε Παστελίδη και κλεινω με ενα επικο συνθημα πισω απο νταλικερη "Η οδηγηση θελει υπομονη και η γκομενα κυνηγι" Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 3, 2009 #136 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 ναι ea6gka δεν διαφωνουμε στην ιδια σελιδα ειμαστε, αλλα δεν καρφωθηκαν μονο με μικρα αμαξια, αλλα και με primera και με lancer και με saxo και με ...Απλως οταν οντως ειμασταν σε μια περιοδο που επαιζαν αυτα τα αυτοκινητα και ηταν αυτοκινητα ευκολα να αποκτηθουν μια μεγαλη μαζα ανεγκεφαλων τα επαιρνε οπως θα μπορουσε να παρει οποιο αλλο. Το αν καποιος ειναι κανιβαλλος/ουνος δεν συναδει οτι το αυτοκινητο ειναι ο φταιχτης. Ισα ισα που μπορει να αντιδρουσε καλυτερα λογω καλυτερων φρενων, ηξερες πολλα μικρα την εποχη εκεινη με πισω δισκοφρενα? Απλως οταν τα φωτα της δημοσιοτητας ειναι πανω σου, ακομα και το στιγμα γινεται λιθος, ειναι η μυγα στο γαλα οπου και καποιοι καταπιανονται απο αυτο. Λιγοι θα μαθανε για τα ατυχηματα με διασπαρτες μαρκες, πολυ ομως για το κλασικο εργαλειο που το ειχε ο και καλα καγκουραςetcetc.edit> ας παιζει και αυτο ευκαιρο μηπως βοηθησει, παντως το yaris ειναι μια κατηγορια κατω σε μεγεθος αν και πρακτικοhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname=CompareModels&panel=1&m1=5829&m2=3668&m3=5667&m4=4470 Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Αύγουστος 3, 2009 #137 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Αν και δεν εχω οδηγησει το punto, το fiesta sport 1.6 της αδερφης μου το βρισκω εξαιρετικο για τα λεφτα που ζηταει(13500Ε πριν 3 μηνες). Εσωτερικο πολυ καλυτερο/ομορφο απο το punto και με περισσοτερο εξοπλισμο αν δεν κανω λαθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 3, 2009 Author #138 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Αν και δεν εχω οδηγησει το punto, το fiesta sport 1.6 της αδερφης μου το βρισκω εξαιρετικο για τα λεφτα που ζηταει(13500Ε πριν 3 μηνες). Εσωτερικο πολυ καλυτερο/ομορφο απο το punto και με περισσοτερο εξοπλισμο αν δεν κανω λαθος.13500 με την μειωση των τελων ταξινομησης? Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Αύγουστος 3, 2009 #139 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 13500 με την μειωση των τελων ταξινομησης?Yeap + 10% εκπτωση που ειχε εκεινο τον καιρο η ford + κατι ψιλα που κοψαμε απο παζαρι + δωρο αισθητηρες παρκαρισματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 3, 2009 Author #140 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 κανονικα ποσο εβγαινε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.