Jump to content



Ποιό αυτοκίνητο προτείνετε μέχρι 15.000€ ?


pastelidis.n.s.

Recommended Posts

5500 ξεφευγουμε ρε συ....υπαρχει περιπτωση να βρω κατι σε αυτα τα αλογα με τα λευτα βαζω ?

Εγω το ειπα απλα για να ξερεις που κινειται η αγορα σε αυτοκινητα του προσανατολισμου που θελεις, και σχετικα καινουρια. Αν ειναι τα αλογα το κολλημα σου, παρε ενα uno turbo. Σου ειπα και πριν, το καλυτερο all around ειναι ενα 106, αλλα δεν θα το περνα για κανενα λογο για πρωτο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply
Δεν την προτεινα γιατι θα με πουν κολλημενο :p

δε βλεπω να αλλαζεις και καμμια χωρα ....ετσι για να ριξεις λιγο σταχτη στα ματια.:p

Προσωπικα σαν λογικη αγορα θα εβλεπα καποιο clio...ή καποιο peugeot 206 1.6..

(περισσοτερο προς το β βεβαια αν και ισως χρειαστω να ανεβω ελαχιστα απο τα 4Κ)

Ωραια λυση και το corsaki..στα 1400cc αν και-προσωπικα- θα κυνηγουσα 206 1.6

Link to comment
Share on other sites

Tα saxo vts και τα 106 rallye βασικά τα αγοράζεις από άτομο που το γνωρίζεις πως το πήγαινε το αυτοκίνητο και πόσο και αν το πρόσεχε. Γενικά τα γρήγορα αυτοκίνητα επειδή το γκάζι είναι γλυκό, ενέχουν τον κίνδυνο του τυραννίσματος. Από εκεί και πέρα και τα δύο μοντέλα είναι 1600άρια που σημαίνει, τέλη κυκλοφορίας μεγαλύτερα σε σχέση με ένα μέχρι 1300cc και επειδή είναι πάνω από 5ατία και κοντά στη 10ετία αν περάσουν τα νέα τέλη πληρώνεις ακόμα 100 ευρώ νταβατζηλίκι. Βάλε και την ασφάλεια που και αυτή είναι μεγαλύτερη και αν στην καλύτερη περίπτωση δε γεννήσει κανένα τακάκι φρένων, αμορτισέρ - ελατήρια κλπ αναλώσιμα λόγω χιλιομέτρων το αυτοκίνητο θα πληρώνεις μόνον τις δόσεις ή αν τα δώσεις cash δε θα πληρώσεις κάτι επιπλέον, αλλά θα είσαι με 10ετίας αυτοκίνητο και πολλά έξοδα κατοχής (χώρια η συντήρηση και η κυκλοφορία όπως π.χ. κόστος βενζίνης). Πρότασή μου για την πόλη, ένα 1000αράκι το πολύ 1200αράκι όσο γίνεται με λιγότερα χιλιόμετρα και χρόνια. Για τα χρήματα που διαθέτεις θα κοιτούσα για Atos.

Link to comment
Share on other sites

Oυτε καν προς ΚΙΑ...

Καλυτερα το ΑΤΟΣ της μανας...

μια χαρά είναι το ΚΙΑ αγροτικό απο μέσα αλλα σε κάτι τέτοια μικρά αμαξάκια πόλης δεν κοιτάς ποιότητα αν θες ποιοτητα τραβα πανε παρε mini cooper που είναι και παθιάρικο

τουλαχιστον το ΚΙΑ και καθε ΚΙΑ τέτοιο στυλ ρε παιδί μου δεν πρόκειται να σε αφήσει ποτέ

Link to comment
Share on other sites

Φραγμα το yaris το οδηγησα πολλες φορες και δεν μου αρεσε καθολου...αποτομο φρενο οχι καλο γκαζι, πετρα ο συμπλεκτης..γενικα δεν μου αφησε καλες εντυπωσεις...

Link to comment
Share on other sites

Getz 1.3-1.4

Colt <2004 aka Cyborg

Focus 1.4

Astra 1.4

Yaris

Civic 1.3

μην περιμενεις να βρεις ευκολα

ατρακαριστο και καλοδιατηρημενο σ'αυτα τα λεφτα

εκτος και εαν κυνηγησεις αγγελια ιδιωτη απο πρωτο χερι

και του ριξεις την τιμη κανα 10-15%με μετρητο

επισης καρατα και κατι στην ακρη για ενα καλο service μετα την αγορα

μιας και συνηθως τα πουλανε οταν αρχιζουν να ζητανε πολλα

Link to comment
Share on other sites

Η ιδανικη λυση σε αυτα τα λεφτα για στριφτερο ταχυ μικρο, ειναι ραλακι, αλλα δεν το προτεινω ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ σε νεο οδηγο. Για την ιστορια, προ διμηνου αντικατεστησα το τρακαρισμενο cinque με αριστο Punto Sporting f/l, 1.4 95ps, μοντελο 04 με 70k km, στα 5500€. Απλα για να δεις που κινειται η αγορα.

Την παλεύεις?

Έχω το ίδιο αμάξι με τον τσίρο?

ΕΛΕΟΣ!

Πότε θα τα στήσουμε να σε πατήσω κάτω?

Κι εμένα η πρότασή μου είναι το punto.

Εξηγούμαι:

Άν θες άνεση και νορμάλ κράτημα, δες σε peugeot 206 1.4. Ιδανικό θα είναι να βρεις το "xs", το οποίο θα το καταλάβεις λόγω και της ένδειξης θερμοκρασίας λαδιού που έχει στον πίνακα οργάνων, το οποίο έχει λίγο πιο κοντές σχέσεις από τα κανονικά και πάει λίγο πιο γρήγορα. Προσωπικά μου άρεσε πολύ. Ειδικά ένα του 98 που είχα οδηγήσει (το οποίο δεν είχε τίποτα, ούτε ηλεκτρονικό γκάζι, ούτε abs etc. = καλή απόκριση στο γκάζι) ήταν άψογο. Και είναι και στα χρήματα που δίνεις (5.000€ το έβρισκα προ διετίας+).

Αν θες αυτό που λές "νεύρο", πάρε το punto που λέει ο spresv.

Στην πόλη είναι πολύ βολικό για 3 λόγους:

1. έχει υδραυλικό συμπλέκτη (είναι πολύ ελαφρύς)

2. είναι μικρό σε διαστάσεις

3. έχει ένα κουμπί που μεταβάλλει υποβοήθηση στο τιμόνι (city) και παρκάρεις με το δάκτυλο (είναι γκομενο-feature βέβαια αλλά δε με έχει χαλάσει καθόλου).

Δώρο με αυτά τα 3?:

1. ABS+ESP+ASR+MSR+HillHolder. Προσωπικά τα θεωρώ Ο,ΤΙ καλύτερο υπάρχει.

2. Καλοί χώροι (εγώ π.χ. σε 106/saxo/panda etc. δεν χωράω, στο punto μια χαρά).

3. Σχετικά φτηνή συντήρηση (fiat-άκι είναι στην τελική :))

Link to comment
Share on other sites

Την παλεύεις?

Έχω το ίδιο αμάξι με τον τσίρο?

ΕΛΕΟΣ!

Σ'εχω χαλαρα!

Περαν της πλακας, +1 σε ολα του Σωτου, απλα να κανω 2 παρατηρησεις. Η αποκριση στο γκαζι του εμενα μου φαινεται εως εκενυριστικα αργη, αλλα αυτο μαλλον γιατι το αλλο μου αυτοκινητο ειναι τρελο ξυραφι στο γκαζι. Μιλω σαφως και μονο για την αποκριση στο πατα(που ειναι κατι που στην τελικη διορθωνεται), αφου ξυπνησει η πεταλουδα, εχει πολυ νευρο και αρκετο γκαζακι. Σε συγκριση με το Getz 1.4 παντως ειναι ετη ταχυτερο, και σε αποκριση και σε γκαζι.

+1 επισης στο city mode, μονο ετσι το οδηγω, σου λυνει τα χερια μεσα στην πολη! (βεβαια οταν το οδηγουσα για κανα μηνα, και μετα μπηκα στην 33, νομιζα οτι εσπασε η αντλια του υδραυλικου :hehe:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.