Ερνεστος Αύγουστος 3, 2009 #141 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 Αν μου επιτρέπεται και μένα ένα σχολιάκι, μιας Fiesta και Focus (άσχετο στην κουβέντα ως αμάξι) τα έχω φάει στη μάπα (με την καλή έννοια): Εχοντας οδηγικές εμπειρίες με πολλά μοντέλα της Φορντ, θα έλεγα ότι τα αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό σταματάνε στο προηγούμενο Fiesta/Focus. ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα καινούργια μοντέλα είναι στην κυριολεξία ηλεκτρικά (ηλεκτρικό γκάζι, ηλεκτρικό τιμόνι κτλ κτλ κτλ) με αποτέλεσμα εμένα προσωπικά να με ξενερώνουν αφάνταστα! Πχ πολύ όμορφο σουλουπάκι, space εσωτερικό, αρκετά καλοφτιαγμένο και αρκούντως δυνατό το νέο Fiesta Sport 1.6, αλλά Κύριε των Δυνάμεων τι αίσχος γκάζι και τιμόνι είναι αυτά? ? ? Καμία αίσθηση και όχι μόνο αυτό, πατάς γκάζι και θυμάται να επιταχύνει με χρονοκαθυστέρηση... Στρίβεις και νομίζεις ότι είσαι ο κατεπάν Φουρτούνας στη σκούνα του! Αίσχος!Κοντολογίς, αν είναι να πάει σε Fiesta, ας προτιμήσει το παλιό κοφτερό S που με 100+ αλογάκια από 1600 cc, κοντό κιβωτιάκι και ελαφρύ αμάξωμα τα καταφέρνει μιά χαρά! Για κράτημα, αξιοπιστία και κόστος χρήσης δε θα πω τίποτα, βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Αν είχε και την πίσω ανάρτηση του Focus, θα ήταν το τέλειο όχημα κατά τη γνώμη μου, στριφτερό και αξιόπιστο για μακροχρόνια σχέση (αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας). Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Αύγουστος 3, 2009 #142 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 εχει ερθει κ το νεο polo ... οχι ομως σε ολες τις αντιπροσωπειες... κ η τιμη του ειναι καλη παντως... ριξε μια ματια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Αύγουστος 3, 2009 #143 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 κανονικα ποσο εβγαινε?16500Ε χωρις την εκπτωση και με ολοκληρο το τελος ταξινομησης αν θυμαμαι καλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Αύγουστος 3, 2009 #144 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2009 ναι ea6gka δεν διαφωνουμε στην ιδια σελιδα ειμαστε, αλλα δεν καρφωθηκαν μονο με μικρα αμαξια, αλλα και με primera και με lancer και με saxo και με ... Βλέποντας αυτό: σκέφτομαι μετά το punto να πάρω κάτι σε compass Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 4, 2009 #145 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 ναι απατη, αλλα παντα ετσι θα ειναι, το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο. Αλλα κιλα, αλλη ορμη, αλλη καθετη επιφανεια, αλλο υψος... καποιο land rover defender td5 σκεφτεσαι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Αύγουστος 4, 2009 #146 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα καινούργια μοντέλα είναι στην κυριολεξία ηλεκτρικά (ηλεκτρικό γκάζι, ηλεκτρικό τιμόνι κτλ κτλ κτλ) με αποτέλεσμα εμένα προσωπικά να με ξενερώνουν αφάνταστα! Πχ πολύ όμορφο σουλουπάκι, space εσωτερικό, αρκετά καλοφτιαγμένο και αρκούντως δυνατό το νέο Fiesta Sport 1.6, αλλά Κύριε των Δυνάμεων τι αίσχος γκάζι και τιμόνι είναι αυτά? ? ? Καμία αίσθηση και όχι μόνο αυτό, πατάς γκάζι και θυμάται να επιταχύνει με χρονοκαθυστέρηση... Στρίβεις και νομίζεις ότι είσαι ο κατεπάν Φουρτούνας στη σκούνα του! Αίσχος!Κοντολογίς, αν είναι να πάει σε Fiesta, ας προτιμήσει το παλιό κοφτερό S που με 100+ αλογάκια από 1600 cc, κοντό κιβωτιάκι και ελαφρύ αμάξωμα τα καταφέρνει μιά χαρά! Για κράτημα, αξιοπιστία και κόστος χρήσης δε θα πω τίποτα, βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Αν είχε και την πίσω ανάρτηση του Focus, θα ήταν το τέλειο όχημα κατά τη γνώμη μου, στριφτερό και αξιόπιστο για μακροχρόνια σχέση (αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας).Κάθε άποψη δεκτή,αλλά να στείλεις το παλικάρι στο προηγούμενο θα το χαρακτηρίζα λάθος.Εξηγούμαι : η παθητική ασφάλεια έχει αλλάξει,η ποιότητα κατασκευής έχει αλλάξει,η ποιότητα στο εσωτερικό του προηγούμενου ήταν άθλια (μετά το fl κάτι άλλαξε).Όσο για οδηγικά,δυστυχώς οι καιροί είναι δύσκολοι απο κάθε άποψη και απο κει που είχαμε μια σωστή υδραυλική καλορυθμισμένη κρεμαγιέρα τώρα πλέον παίρνεις το ηλεκτρικό σετ. Αλλά έτσι πάει κι ο ανταγωνισμός στα μικρά warm hatches και παίρνοντας αυτά ως σύγκριση,βλέπεις οτι η αίσθηση του είναι πολύ καλή.Για κράτημα δεν θα σχολιάσω,δεν ξέρω και το προηγούμενο οδηγικό σου υπόβαθρο.Αντικειμενικά θεωρείται απο τα καλύτερα μικρά στο τομέα αυτό.Το σημαντικό είναι το test drive ,σε κάθε περίπτωση, για τον ενδιαφερόμενο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ερνεστος Αύγουστος 4, 2009 #147 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 Όχι, όχι, σε καμία περίπτωση δεν επιμένω για το παλιό μοντέλο! Απλά λέω αν είναι και ολίγον του στριψήματος το παλικάρι και θέλει να απολαμβάνει λίγο παραπάνω την οδήγηση ίσως θα μπορούσε να κοιτάξει και ένα Fiesta S... Στον τελευταίο fl ήταν πολύ συμπαθητικό.Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου: το καινούργιο αποτελεί ουσιαστική ποιοτική αναβάθμιση (εις βάρος όμως της οδηγικής αίσθησης/απόλαυσης ένεκα "ηλεκτρικού" υπόβαθρου!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Αύγουστος 4, 2009 #148 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 διαφωνω οτι ειναι ουσιαστικη αναβαθμιση , τα πλαστικα ναι ειναι λιγο καλυτερα η συναρμολογηση ειναι τα ιδια #%$^@# Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Αύγουστος 4, 2009 #149 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 το προηγουμενο ηταν χαλια τα πλαστικα, στις πορτες 3 φορες ξεκολλησαν σε μας σε 4 χρονια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Αύγουστος 4, 2009 #150 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 ναι απατη, αλλα παντα ετσι θα ειναι, το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο. Αλλα κιλα, αλλη ορμη, αλλη καθετη επιφανεια, αλλο υψος... καποιο land rover defender td5 σκεφτεσαι?Μωρέ εμένα τα μικρά αμαξάκια μου αρέσουν γιατί είναι βολικά.Αλλά βλέποντας τους άλλους γύρω με τα hammer / jeep etc. με πιάνει ένα άγχος.Πές ότι κάνει ένα λαθάκι στο φρένο η Σάσα λόγω . . . . . . [censored].Εγώ τι φταίω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Αύγουστος 4, 2009 #151 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 Εχεις ESP ρε εσυ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Αύγουστος 4, 2009 Author #152 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 Πηγα και ειδα απο κοντα τα δυο υποψηφια...το φιεστα μπορω να πω μου εκανε 1 κλικ παραπανω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 4, 2009 #153 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 Παρε τοτε το φιεστα, παρε αυτο που σε κανει πιο χαρουμενο, απλως οδηγησε τα και τα δυο για να εχεις ολικη αποψη.Μωρέ εμένα τα μικρά αμαξάκια μου αρέσουν γιατί είναι βολικά.Αλλά βλέποντας τους άλλους γύρω με τα hammer / jeep etc. με πιάνει ένα άγχος.Πές ότι κάνει ένα λαθάκι στο φρένο η Σάσα λόγω . . . . . . [censored].Εγώ τι φταίω?Ετσι ειναι εχεις δικιο, εχουμε φυγει απτην εποχη των saxorallων της κοντρας και της σφηνας και διανυουμε χρονια δυτικης προσεγγισης εχοντας παντα κατα νου οτι η προεκταση του ανδρικου μοριου ειναι τα λειτουργικοτατα εξτρα μετρα του onroad hummer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 4, 2009 #154 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2009 Με τους χώρους στάθμευσης στην πόλη να μειώνονται ένα μικρό σε διαστάσεις αυτοκίνητο με ένα μοτεράκι στα 65 άλογα είναι ότι πρέπει, χώρια που δε σε νοιάζει για τη βενζίνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Αύγουστος 5, 2009 #155 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2009 O snips εξακολουθει να εχει την ιδια τακτικη αποτι φαινεται, ακαθεκτος στον δρομο για την Τροια. well done keep on!! Δεν πειραζει, μπορει να εχασα τον υπνο μου χτες, αλλα τουλαχιστον γυμνασα τους κοιλιακους μου και οχι τον υπερτροφικο δικεφαλο.. οπως και να εχει κριμα..Αρχικά ο "χαμένος ύπνος" πήγαινε στον pastelidi που όπως είπες τον τρομοκράτησα. Δεν περιμένω να χάσεις εσυ τον ύπνο σου. Ένα απο τα πολλά που δεν κατάλαβες, η δεν θέλεις να καταλάβεις. Τέσπα επειδή δεν θα χάνω άλλο την ώρα μου, ελπίζω οι περισσότεροι να καταλάβουν ότι τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις αποτελούν το 1% που θα πρέπει να ανυσυχεί τον ΝΕΟ ΑΠΕΙΡΟ ΕΛΛΗΝΑ οδηγό (διότι υπάρχουν και άπειροι στα 35 τους). Και τελικά δυστυχώς απο ότι καταλαβαίνω, με τα μυαλά εκεί έξω, δεν μπορώ παρά να προσανατολιστώ και εγώ σε SUVοειδές αντί για το Insight η κάποιο άλλο μικρότερο και οικονομικότερο που έβλεπα. Πρέπει από ότι φαίνεται να ξεχάσω λίγο την οικολογική συνείδηση χάριν της ασφάλειας της δικής μου και της οικογένειας μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 5, 2009 #156 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2009 Sorry Snips καταλαβα οτι το ελεγες σε μενα.Δεν εχεις αδικο στον λογισμο σου, οντως υπαρχουν καννιβαλοι που δεν σεβονται τιποτα, ειλικρινως προσωπικα κολλησα με την αδικη ταμπελα. Πραγματικα αντιλαμβανομαι τι λες κ συμφωνω, αλλα απο την αλλη δεν θελω να κατηγορω επιδερμικα την διαφορετικοτητα του οποιου αλλου που ισως θελει ενα πιο γρηγορο αυτοκινητο. Νασαι καλα εσυ και η οικογενεια σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Αύγουστος 5, 2009 #157 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2009 Με τους χώρους στάθμευσης στην πόλη να μειώνονται ένα μικρό σε διαστάσεις αυτοκίνητο με ένα μοτεράκι στα 65 άλογα είναι ότι πρέπει, χώρια που δε σε νοιάζει για τη βενζίνη. ναι αλλα θα ειναι μονο για μεσα στη πολη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Αύγουστος 5, 2009 #158 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2009 ε ντάξει πάει και λίγο πιο μακρυα, σαν κύμη/ναύπλιο αλλά όχι πολύ συχνά και σίγουρα όχι πιο μακρυά... είναι λίγο κουραστικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Αύγουστος 5, 2009 #159 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2009 Το παλικάρι θέλει αμάξι για ταξίδι Αθήνα-Μέτσοβο.......λες να πάρει κανα 1200άρι με 65 άλογα για τέτοια δουλειά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Αύγουστος 5, 2009 #160 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2009 Για την πόλη το θέλει.. (?)http://www.thelab.gr/showpost.php?p=1062664382&postcount=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.